Mandarijntjes met dikke pittenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:54 schreef neen het volgende:
Gewoon fruit of wortels ofzo geven, dan komen ze volgend jaar niet terug
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Calimero, je hebt wel iets heel raars gedaan. Geen afzonderlijke slides, maar allemaal subslides? Ik snap er niks van, Mark ook niet![]()
. Kan iemand anders Calimero even helpen? Ik ga boodschappen doen.
Ik heb een oplossing denk ikquote:Op woensdag 11 november 2009 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil het ook wel proberen, ik ben alleen ook niet echt een ppt-handige Harrie!
Leuk!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Merel het volgende:
Ik wil Oud & Nieuw dit jaar overslaan, deprimerend gedoe.
Waar zit Co's werk ookalweer? Aangezien ik tegenwoordig toch ook heel regelmatig in Amsterdam ben..Binnenkort ook maar weer eens afspreken met PFje!
Vrijdag in de middag kan ik en vroeg in de avond,quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
We kunnen vrijdag wel een minimeet in A'dam doen? Ergens wat drinken of een hapje eten? Je kan ook altijd langs komen in de galerie, maar ja de kans is dan dat ik aan het werk ben. Soms moet dat!Galerie is trouwens op de Spiegelgracht, zo'n beetje naast de bellenblazende beer.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
Aaaaah! Lieve foto! Wil je soms ook een date met iemand uit het topic?!
Wie wat waarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er nog iemand mee wil doen met Secret Santa, m'n pm-box staat open!
Huh?!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er nog iemand mee wil doen met Secret Santa, m'n pm-box staat open!
ze kon gelukkig daarna nog wel zelf opstaanquote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
eentje voor veilig verkeer nederland; een dame op leeftijd komt van links en u heeft geen haast, mag u doorrijden?
rijdt de straat door voor het antwoord.
Ja, dattum.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
Ik postte dit voordat ik je PM zag, maar je inbox is vol...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik twijfel een beetje of ik deze jas zal kopen... Wat vinden jullie?Is dat C&A? Zo ja dan heb ik hem laatst zien hangen en vond ik hem vooral erg groen (Robin Hood & his Merry Men enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Toch vind ik hem je op de foto erg leuk staan! Is ie warm genoeg?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Waar dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister een oproep geplaatst voor Secret Santa en al een paar aanmeldingen gehad! Maar hoe meer hoe beter!
Mootje, zou je 23 december bijvoorbeeld kunnen? Je kunt je pakje ook meenemen hè! Ik denk dat het slim is om als uiterste verzenddatum 10 december of zo te nemen, dan heeft iedereen z'n pakje hopelijk op tijd.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik twijfel een beetje of ik deze jas zal kopen... Wat vinden jullie?Ik vind m leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, inderdaad! Ik hou van groen.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is dat C&A? Zo ja dan heb ik hem laatst zien hangen en vond ik hem vooral erg groen (Robin Hood & his Merry Men enzo) Toch vind ik hem je op de foto erg leuk staan! Is ie warm genoeg?
En doe deze eens, hij is echt grappigquote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
eentje voor veilig verkeer nederland; een dame op leeftijd komt van links en u heeft geen haast, mag u doorrijden?
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort&sll=51.441072,5.473185&sspn=0.006219,0.01649&ie=UTF8&hq=&hnear=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort,+Utrecht&layer=c&cbll=52.156793,5.375724&panoid=QxTBkKdBEh4vYH2enrbvrQ&cbp=12,104.63,,0,17.08&ll=52.156739,5.37593&spn=0,359.995188&z=18
Euhm, in het vorige topic, gister rond deze tijd.quote:
23 december, kerst-avond-avond... moet ik even met Mr.Mo overleggen wat wij dan met z'n tweetjes gaan doen aangezien dit de prequel was voor onze relatiequote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister een oproep geplaatst voor Secret Santa en al een paar aanmeldingen gehad! Maar hoe meer hoe beter!
Mootje, zou je 23 december bijvoorbeeld kunnen? Je kunt je pakje ook meenemen hè! Ik denk dat het slim is om als uiterste verzenddatum 10 december of zo te nemen, dan heeft iedereen z'n pakje hopelijk op tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik kan het niet vinden hoor. Linkje?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, in het vorige topic, gister rond deze tijd.
't Kan ook 's ochtends of zo. Alleen even een pakje uitpakken moet toch kunnen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
23 december, kerst-avond-avond... moet ik even met Mr.Mo overleggen wat wij dan met z'n tweetjes gaan doen aangezien dit de prequel was voor onze relatie
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had laatst al eens een beetje gepolst of er belangstelling voor was, en die was er volgens mij wel, dus bij deze voor het echie: wie lijkt het leuk om mee te doen aan Secret Santa? Ik wil het wel organiseren, wie mee wil doen moet alleen even z'n naam en emailadres aan mij doorgeven! Laten we afspreken dat dat uiterlijk tot zaterdagavond 20:00 uur kan, dan ga ik zondag de lootjes trekken.
Goed?
Ok.. Maar welk bedrag? 6 euro was vorig jaar echt moeilijk!quote:
Ik dacht zelf aan 15 euro inclusief, maar dat kan nog besproken worden natuurlijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok.. Maar welk bedrag? 6 euro was vorig jaar echt moeilijk!
En pakketpost (=6,50)? Brievenbuspost(=2 euro)?
ah, het hoeft niet synchroom 's avonds om 8 uur?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Kan ook 's ochtends of zo. Alleen even een pakje uitpakken moet toch kunnen?.
Als Secret Santa een beetje rekening houdt met het gewicht moet het toch wel meevallen? Tot 500 gram is een euro of 6. Ik stem voorquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef AKnynke het volgende:
het lijkt me niet handig als ik mee doe, zeker omdat ik pas op eerste kerstdag weer in Nederland ben..en de verzendkosten worden dan zo hoog!
Ik vind het wel leuk, maar hangt er van af wie er mee doen... (Mensen die verdwenen etc..)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan 15 euro inclusief, maar dat kan nog besproken worden natuurlijk!
vraagteken mag dan weg hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot nu toe:
XM
Viking
Shinydiscoball
loveli
Motorbloempje (?)
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot nu toe:
XM
Viking
Shinydiscoball
loveli
Motorbloempje
DaD
Mariaaa
Fijn! Zou je me je emailadres willen pmen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vraagteken mag dan weg hoorwe gaan geen weekend weg ofzo
dus dan vind ik die dag wel een moment om hem open te maken
Een 'reserve' pot (of iets anders achter de hand) lijkt me leuker. Sturen we allemaal een kleinigheidje in een envelop naar DaD. Wie een Bad Santa heeft, krijgt daar iets van en anders wordt het verloot ofzo krijgt DaD housewarmingscadeautjes? Dan hoef je niemand uit te sluiten.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien een soort grens instellen, dat alleen posters die al langer dan ... weken meepost mee mogen doen? Ik weet niet of dat wat is om een herhaling van vorig jaar te vermijden?
Annequequote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat was er vorig jaar dan ookalweer mis gegaan? Iemand had geen cadeau opgestuurd. Wie was da?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Een 'reserve' pot (of iets anders achter de hand) lijkt me leuker. Sturen we allemaal een kleinigheidje in een envelop naar DaD. Wie een Bad Santa heeft, krijgt daar iets van en anders wordt het verloot ofzo krijgt DaD housewarmingscadeautjes? Dan hoef je niemand uit te sluiten.
Ik ben voor!quote:
We gaan er toch gewoon van uit dat het goed komt?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Een 'reserve' pot (of iets anders achter de hand) lijkt me leuker. Sturen we allemaal een kleinigheidje in een envelop naar DaD. Wie een Bad Santa heeft, krijgt daar iets van en anders wordt het verloot ofzo krijgt DaD housewarmingscadeautjes? Dan hoef je niemand uit te sluiten.
Gewoon even bellen en zeggen dat je dan en dan en dan kunt werken. Eventueel vertellen dat de feestdagen er ook voor jou aankomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben voor!![]()
Verder geen aanvullende wijsheid mbt mijn problemo?Ik weet dat ik het eigenlijk gewoon moet vragen maar ik ben een angsthaas
![]()
Op m'n werk zijn de dagen voor kerst mega druk, dus ik werk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde nog iets voorstellen maar dat wordt echt te lastig denk ik.. Namelijk dat iedereen hier komt, voor m'n housewarming, en dat we dan de cadeautjes uitwisselen...
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort&sll=51.441072,5.473185&sspn=0.006219,0.01649&ie=UTF8&hq=&hnear=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort,+Utrecht&layer=c&cbll=52.156793,5.375724&panoid=QxTBkKdBEh4vYH2enrbvrQ&cbp=12,104.63,,0,17.08&ll=52.156739,5.37593&spn=0,359.995188&z=18
Hehequote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon even bellen en zeggen dat je dan en dan en dan kunt werken. Eventueel vertellen dat de feestdagen er ook voor jou aankomen.
Een van mijn leidinggevenden vraagt als ik extra wil werken: ga je weer schoenen kopen?
Ik zit elke kerst alleen thuis, dus ik ga heel graag naar DaD!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
Met kerst? Denk dat iedereen dan al plannen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja hey, de dove cyborg zou ook gewoon komen dan, dus dan moet jij al helemaal komenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: geen slecht plan, very lief!Maar ja dan zit ik weer met mn angsthazenfactor
Niet ervan uitgaan dat er iets verkeerd zit, gewoon benadrukken dat je volop tijd hebt en het werk wat je normaal gesproken deed gewoon weer graag wilt doen. Als ze je dan nog steeds niet inplannen kun je wel even doorvragen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ja zoiets zal ik wel doenIk ben niet zo ehh recht door zee als mn vriend bijvoorbeeld, die vindt dat ik gewoon moet vragen of er iets verkeerd is en hoe het zit
![]()
DaD: geen slecht plan, very lief!Maar ja dan zit ik weer met mn angsthazenfactor
Al was het maar omdat ik zo hyper ben dat ik ook door jou goed te verstaan ben?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hey, de dove cyborg zou ook gewoon komen dan, dus dan moet jij al helemaal komen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit elke kerst alleen thuis, dus ik ga heel graag naar DaD!.
Nou... Ik was eigenlijk wel elke kerst alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval: mijn vader was in z'n kantoor aan het werk
m'n broertje in zijn kamer
en m'n moeder.. eh.. ja die was ook ergens![]()
Eerste kerstdag dan, de tweede gaan we wel naar oma.
Ja was ik ook niet van plan, dat klinkt meteen zo dramatisch / beschuldigend ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet ervan uitgaan dat er iets verkeerd zit, gewoon benadrukken dat je volop tijd hebt en het werk wat je normaal gesproken deed gewoon weer graag wilt doen. Als ze je dan nog steeds niet inplannen kun je wel even doorvragen.
!!! Dat is toch op vrijwillige basis, mag ik aannemen? Met lekker veel toeslagen? Nieuwjaarsdag werken vind ik prima, maar dan wel avonddienst. Eerst uitslapen!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Nou kinderen met kutlampionnen, komt u maar, de balisto's en snickers lachen me toe
Ben met kerst voor het eerst sinds 6 jaar allebei vrij, moet mijn vriend werken...
En nieuwjaarsdag om 6 uur beginnen
Eerste kerstdag zijn familie, tweede kerstdag mijn familiequote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
eerste kerstdag mijn familie, tweede kerstdag zijn familie
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag zijn familie, tweede kerstdag mijn familie
Heb je het nu over Markquote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag zijn familie, tweede kerstdag mijn familie
Ja, zo houdt deze reeks zichzelf wel in stand.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt heel veel snoep in huis gehaald. Miniballisto's, mininuts, minimaltesers en dan nog een zak met euroshopper miniassortiment. Ik heb al gegeten: 1 nuts en 1 twixachtig iets.![]()
O ik doe ook wel mee met SeSa. Was het met gedicht eigenlijk?? Of hoeft dat niet??
Nee, het moet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef loveli het volgende:
[..]
!!! Dat is toch op vrijwillige basis, mag ik aannemen? Met lekker veel toeslagen? Nieuwjaarsdag werken vind ik prima, maar dan wel avonddienst. Eerst uitslapen!
Diegene die mij hadquote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat was er vorig jaar dan ookalweer mis gegaan? Iemand had geen cadeau opgestuurd. Wie was da?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |