OMG was zij niet ook van dat "You rock!" - "You rule!" shirt met die steen en die liniaal?quote:
Ik doelde op de sig!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef conleche het volgende:
Ik snap die ondertitel niet.Ik heb het al op verschillende manieren gezegd maar ik weet gewoon niet wat wee bonny lass is.
SDB kan vrijdag nietquote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
We kunnen vrijdag wel een minimeet in A'dam doen? Ergens wat drinken of een hapje eten? Je kan ook altijd langs komen in de galerie, maar ja de kans is dan dat ik aan het werk ben. Soms moet dat!Galerie is trouwens op de Spiegelgracht, zo'n beetje naast de bellenblazende beer.
Heeft ze een date?quote:
Ik interpreteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik doelde op de sig!
"Bad poetry
Oh noetry"![]()
En een wee bonny lass is een klein mooi meiske in ouderwetschen plat Engels!
niet.... Echt!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik interpeteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.
En Loveli heeft gelijk, ik heb vrijdag een date met Mr.Mankini
Wow!!! IJzer smeden en heet en zulks!!! Ik ben zoooo benieuwd wat hij aanheeft!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik interpeteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.
Moet ik 'em wat influisteren?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow!!! IJzer smeden en heet en zulks!!! Ik ben zoooo benieuwd wat hij aanheeft!!!
Oke dan heb je gelijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig is het te koud voor mankinis!![]()
Oh en ik heb even (nieuwsgierig als ik ben) op wikiiiiiipedia opgesnord wat de offisjeele betekenis van bonnie is
"Bonnie is a feminine given name. It comes from the Scottish word "bonnie" meaning "pretty, attractive" "
Accuraat, I'd say!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
!
Tof neen! Da's je nieuwe nichtje?
Jullie staan er allebei goed op!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
Wat staan jullie er lief op.
SDB een date![]()
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
!
Niet meer actief op Fok!
Ik moet algemene uitgangspunten altijd onderbouwen dus zou ik moeten zeggen "Volgens o.a. Piet Theoriemans, willen mensen blabla maar, bla".quote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef _Calimero_ het volgende:
nog weer een vraagje van mij![]()
In mijn presentatie bespreek ik 5 theorieen die gebaseerd zijn op algemene uitgangspunten.
Kan ik dan beter zeggen "Mensen willen zus en doen zo.." of beter: wij willen zus en wij doen zo" ?
ik doe het zo zegmaar:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moet algemene uitgangspunten altijd onderbouwen dus zou ik moeten zeggen "Volgens o.a. Piet Theoriemans, willen mensen blabla maar, bla".
Maar weet niet hoe streng ze daarover zijn bij joe!
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:
ben jij dat neen? Wat ben je leuk! Ik had me jou echt als een nerd voorgesteld, en zo valt het heeel erg mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
@ maria: ik ga vanavond hutspot eten, met rode ui, wat mosterd en parmezaanse kaas (en spekjes, en wortelen natuurlijk..oh, en aardappelen!)Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
of augurkenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:54 schreef neen het volgende:
Gewoon fruit of wortels ofzo geven, dan komen ze volgend jaar niet terug
Whahaquote:
Vrijdag a.s. wordt lastig, de stukadoor kom dan langs en die werkt meestal vrij laat door. Maar veel plezier als jullie wel gaan!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
We kunnen vrijdag wel een minimeet in A'dam doen? Ergens wat drinken of een hapje eten? Je kan ook altijd langs komen in de galerie, maar ja de kans is dan dat ik aan het werk ben. Soms moet dat!Galerie is trouwens op de Spiegelgracht, zo'n beetje naast de bellenblazende beer.
Tof!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik interpreteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.
Mail mij maar even, dan kijk ik evenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff. eindelijk klaar met die stomme presentatie, en nu wil ie het niet afspelen![]()
Als ik op diavoorstelling klik dan geeft ie 1 lege slide en daarna zegt hij dat de diavoostelling is beeindigdik snap er niks meer van
Dat dus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |