POEF!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind secret santa niks aan, shoot me
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohnee! dat komt vast van mijn aanwijzingen...
heb je de "master view" wel afgesloten calimero? je moet wel weer verder gaan in de gewone modus nadat je het design van de masterslide hebt gedaan met je plaatje...
Komt wel goed hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:39 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik weet niet of ik mee zal doen met SecretSanta. Aan de ene kant vind ik het wel een heel leuk idee, maar ik ben altijd heel slecht in dingen opsturen, dat duurt altijd eeuwen bij mij
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Ik ben er ook wel slecht in hier stond wat ik ging doen maar dan weet die gene al dat ik het ben
Leuk! Waar & hoe laat? Ik werk van 12:00-17:00.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
We kunnen vrijdag wel een minimeet in A'dam doen? Ergens wat drinken of een hapje eten? Je kan ook altijd langs komen in de galerie, maar ja de kans is dan dat ik aan het werk ben. Soms moet dat!Galerie is trouwens op de Spiegelgracht, zo'n beetje naast de bellenblazende beer.
Wij hebben het ook uitgevogeld: kerstavond vieren we bij de familie van de Duutsers vader's nieuwe vrouw in Noord Duitsland. Eerste kerstdag naar mijn ouders (ongeveer 2 uur rijden). Dan 2e kerstdag 's morgens gaan we heeeel vroeg in de auto (denk 5 uur), en dan zijn we rond lunchtijd bij z'n moeder. knettergek!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
eerste kerstdag mijn familie, tweede kerstdag zijn familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |