Niemand kon bijna, dus we moeten even een andere datum prikken!!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk! Waar & hoe laat? Ik werk van 12:00-17:00.
Haha ja dat is wel zo leuk, iets kunnen uitpakkenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik vind dat je het mooi in moet pakken sowieso!
Plus iedereen kan een soort verlanglijstje maken
(ik kreeg echt iets heel leuks vorig jaar, maar misschien omdat ik altijd m'n hele leven hier op gooi, als je opeens houdbare paté aan SDB(die was vega toch? of bob.?) gaat geven dan eh... ja dan is dat niet zo handig!)
ik ben niet goed in gedichtjes maar is wel altijd leuk!
Nee hoor, voor iedereen die wil. Gewoon ergens een hapje eten lijkt me wel gezellig!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
Minimeets in Amsterdam lijken mij trouwens ook wel gezelligHeb het alleen wel razend druk, dus ik kijk wel wat voor datum jullie plannen (of was het een besloten meet?
)
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik vind dat je het mooi in moet pakken sowieso!
Plus iedereen kan een soort verlanglijstje maken
(ik kreeg echt iets heel leuks vorig jaar, maar misschien omdat ik altijd m'n hele leven hier op gooi, als je opeens houdbare paté aan SDB(die was vega toch? of bob.?) gaat geven dan eh... ja dan is dat niet zo handig!)
ik ben niet goed in gedichtjes maar is wel altijd leuk!
Oooh, dat wil ik ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik had net drie ukkies aan de deurCompleet met overdegrondslependelampjesenlampionnetjes
wel goed. had het idee dat ik gewoon zat te herhalen wat ik in t telefonisch interview al had gezegdquote:
Oké, lijkt me leuk inderdaad!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, voor iedereen die wil. Gewoon ergens een hapje eten lijkt me wel gezellig!
Ah, een beetje de geitenwollensok-attitude? Misschien is dat minder over 2 weekjes? Ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wel goed. had het idee dat ik gewoon zat te herhalen wat ik in t telefonisch interview al had gezegddat wel... vrouw was heel aardig (bijna beetje té begripvol, ik krijg beetje rillingen van die typische "hulpverleners" gesprekshouding...) maar ze gaan me bespreken met het team en heb over twee weken nieuwe afspraak, dan krijg ik een behandelingsadvies gesprek... ben benieuwd. t voelde stiekem ook wel een beteje als "solliciteren naar de therapie die ik graag wil
maar dat was t natuurlijk niet echt)
oh en Neen wat is je nichtje lief! sowieso mannen met babies *tik tak tik tak*
O, da's ook prima. Ik kan vrijdag. Moet tot 17 uur werken, dan naar huis om Koekie te brengen en even op te frissen, dus zeg dat ik vanaf 19 uur weer in de stad kan zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Maar we kunnen toch vrijdag gaan met wie kan?
En dan over 2 weken weer met wie kan?
Anders duurt het jaaaaren
nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zieligquote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, een beetje de geitenwollensok-attitude? Misschien is dat minder over 2 weekjes? Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Vind het echt goed van je dat je bent gegaan.
Okee!! Nou verder kan ik: zaterdag, maandag, of dinsdag.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:35 schreef P.F het volgende:
Ik kan alleen zelf niet zo laat vrijdag. Stom!!!!
Maar ik bedoel dat we beter 2x in 1 maand kunnen afspreken dan 1 x in 2 maanden
Wel boven de snackbar dus hè............hoe vaak kom je daar per maand??quote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Merel het volgende:
Ik woon in kindervrije buurt in een appartement op de bovenste verdieping, ik voorzie een rustig avondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |