abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74611252
Ewelina, pm mij dan je emailadres even. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74611262
Oh, en de mogelijkheid om verlanglijstjes door te geven komt nog, geen zorgen!
pi_74611265
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Leuk! Waar & hoe laat? Ik werk van 12:00-17:00.
Niemand kon bijna, dus we moeten even een andere datum prikken!!

En zullen we zonder gedicht doen?? Dan vind ik het ineens niet meer leuk, als het dan zo ver is.

En ik heb nog geen kind gezien, voor St. Maarten. True, het is kloteweer, maar andere jaren had ik geen snoep en was de hele straat vergeven van de kinderen, zodat ik me maar in m'n slaapkamer verstopte en nu zit ik met een schaal snoep, waar ik 3 jaar mee kan doen. en geen kind in velden of wegen te bekennen!

Hey GB!!!
pi_74611312
Minimeets in Amsterdam lijken mij trouwens ook wel gezellig Heb het alleen wel razend druk, dus ik kijk wel wat voor datum jullie plannen (of was het een besloten meet? )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74611392
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik vind dat je het mooi in moet pakken sowieso!

Plus iedereen kan een soort verlanglijstje maken
(ik kreeg echt iets heel leuks vorig jaar, maar misschien omdat ik altijd m'n hele leven hier op gooi, als je opeens houdbare paté aan SDB(die was vega toch? of bob.?) gaat geven dan eh... ja dan is dat niet zo handig!)

ik ben niet goed in gedichtjes maar is wel altijd leuk!
Haha ja dat is wel zo leuk, iets kunnen uitpakken Ik bedoelde meer of je *op de gok* iets ging kopen in de hoop dat diegene dat leuk vind
pi_74611413
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
Minimeets in Amsterdam lijken mij trouwens ook wel gezellig Heb het alleen wel razend druk, dus ik kijk wel wat voor datum jullie plannen (of was het een besloten meet? )
Nee hoor, voor iedereen die wil. Gewoon ergens een hapje eten lijkt me wel gezellig!
pi_74611434
Ik had net drie ukkies aan de deur Compleet met overdegrondslependelampjesenlampionnetjes
pi_74611448
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik vind dat je het mooi in moet pakken sowieso!

Plus iedereen kan een soort verlanglijstje maken
(ik kreeg echt iets heel leuks vorig jaar, maar misschien omdat ik altijd m'n hele leven hier op gooi, als je opeens houdbare paté aan SDB(die was vega toch? of bob.?) gaat geven dan eh... ja dan is dat niet zo handig!)

ik ben niet goed in gedichtjes maar is wel altijd leuk!

Maar volgensmij had ik het niet zo mooi ingepakt
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74611453
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik had net drie ukkies aan de deur Compleet met overdegrondslependelampjesenlampionnetjes
Oooh, dat wil ik ook. .
pi_74611459
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, hoe ging je gesprek?
wel goed. had het idee dat ik gewoon zat te herhalen wat ik in t telefonisch interview al had gezegd dat wel... vrouw was heel aardig (bijna beetje té begripvol, ik krijg beetje rillingen van die typische "hulpverleners" gesprekshouding...) maar ze gaan me bespreken met het team en heb over twee weken nieuwe afspraak, dan krijg ik een behandelingsadvies gesprek... ben benieuwd. t voelde stiekem ook wel een beteje als "solliciteren naar de therapie die ik graag wil maar dat was t natuurlijk niet echt)

oh en Neen wat is je nichtje lief! sowieso mannen met babies *tik tak tik tak*
Kwak
pi_74611470
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee hoor, voor iedereen die wil. Gewoon ergens een hapje eten lijkt me wel gezellig!
Oké, lijkt me leuk inderdaad!
  woensdag 11 november 2009 @ 18:30:15 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74611514
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wel goed. had het idee dat ik gewoon zat te herhalen wat ik in t telefonisch interview al had gezegd dat wel... vrouw was heel aardig (bijna beetje té begripvol, ik krijg beetje rillingen van die typische "hulpverleners" gesprekshouding...) maar ze gaan me bespreken met het team en heb over twee weken nieuwe afspraak, dan krijg ik een behandelingsadvies gesprek... ben benieuwd. t voelde stiekem ook wel een beteje als "solliciteren naar de therapie die ik graag wil maar dat was t natuurlijk niet echt)

oh en Neen wat is je nichtje lief! sowieso mannen met babies *tik tak tik tak*
Ah, een beetje de geitenwollensok-attitude? Misschien is dat minder over 2 weekjes? Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Vind het echt goed van je dat je bent gegaan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74611561
Maar we kunnen toch vrijdag gaan met wie kan?
En dan over 2 weken weer met wie kan?

Anders duurt het jaaaaren
pi_74611667
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Maar we kunnen toch vrijdag gaan met wie kan?
En dan over 2 weken weer met wie kan?

Anders duurt het jaaaaren
O, da's ook prima. Ik kan vrijdag. Moet tot 17 uur werken, dan naar huis om Koekie te brengen en even op te frissen, dus zeg dat ik vanaf 19 uur weer in de stad kan zijn.
Wie kan en wil nog meer?
pi_74611680
Ik kan alleen zelf niet zo laat vrijdag. Stom!!!!

Maar ik bedoel dat we beter 2x in 1 maand kunnen afspreken dan 1 x in 2 maanden
pi_74611722
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ah, een beetje de geitenwollensok-attitude? Misschien is dat minder over 2 weekjes? Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Vind het echt goed van je dat je bent gegaan .
nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zielig

werd gedurende het gesprek al beter, toen ze doorhad dat ik niet suicidaal, hysterisch of anorectisch was maar intelligent en vastberaden.
Kwak
pi_74611757
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:35 schreef P.F het volgende:
Ik kan alleen zelf niet zo laat vrijdag. Stom!!!!

Maar ik bedoel dat we beter 2x in 1 maand kunnen afspreken dan 1 x in 2 maanden
Okee!! Nou verder kan ik: zaterdag, maandag, of dinsdag.

Dit soort dingen is zo grappig
pi_74611883
trouwens: al mijn huisjes op streetview! (behalve van mn ouders...)

mn eerste kamer

mn eerste appartementje (boven)
en mn huidige huis (ik was niet thuis zo te zien) (maar die zet ik niet online )

oh en mn werk!!
mijn kamer zit op de bovenste verdieping, linkerkant van t ronde balkonnetje.
vreselijk foute gebouwtjes!
Kwak
pi_74611969
Er zijn nu al meer kinderen geweest dan vorig jaar
  woensdag 11 november 2009 @ 18:45:29 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74612008
Ik heb nog geen kip gezien! Nouja, wel in mn pan, maar geen kinderen!

Kan ook zijn omdat de bovenbuurjongen zn scootert altijd pontificaal op het pad naar onze voordeur neerzet

En mn aardappels waren gefikt

Dit is mn dag niet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 11 november 2009 @ 18:48:29 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74612107
Hot potatoes!

We're off, naar het restaurant
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 november 2009 @ 18:52:14 #272
331 Merel
Be here now.
pi_74612236
Oh Kwak, daar zou ik me ook rot aan ergeren! Irritant als je de hulpverlenersmaniertjes en -techniekjes herkent, dan lijkt het allemaal ook niet oprecht meer. Maargoed, tijdens je therapie leert je psych (?) je - als het goed is - ook beter kennen en merkt dan meteen wel dat zoiets bij jou averechts werkt. Toen ik in therapie ging heb ik ook tijdens de eerste sessie gezegd dat mevrouw gewoon normaal kon doen en dat ik moeilijk woorden ook snapte, dus ze hoefde alles niet op kleurerniveau uit te leggen en doorzichtige gesprekstechnieken toe te passen, want daar werd ik alleen maar opstandig van

Wat betreft (mini)meeten in Amsterdam, als jullie allemaal gewoon een datum prikken kijk ik wel of het me uitkomt!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74612253
Ik heb m'n eerste kinderen ook gezien!!! Gezegd dat ze 2 dingen moeten nemen!!! (anders blijf ik er mee zitten)
Dat zingen duurt best lang, trouwens

o god, nou komen er plots heel veel

Eetze XM!!
  woensdag 11 november 2009 @ 18:53:33 #274
331 Merel
Be here now.
pi_74612290
Ik woon in kindervrije buurt in een appartement op de bovenste verdieping, ik voorzie een rustig avondje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74612314
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Merel het volgende:
Ik woon in kindervrije buurt in een appartement op de bovenste verdieping, ik voorzie een rustig avondje
Wel boven de snackbar dus hè............hoe vaak kom je daar per maand??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')