abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74612465
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb m'n eerste kinderen ook gezien!!! Gezegd dat ze 2 dingen moeten nemen!!! (anders blijf ik er mee zitten)
Dat zingen duurt best lang, trouwens

o god, nou komen er plots heel veel

Eetze XM!!
Dan is het in ieder geval op

Ik voorzie dat wij met een shitload aan Haribozakjes blijven zitten.
pi_74612674
Ik had net ook een kindje! Ze was helemaal alleen, dus ik vond het alweer helemaal zielig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74612826
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zielig

werd gedurende het gesprek al beter, toen ze doorhad dat ik niet suicidaal, hysterisch of anorectisch was maar intelligent en vastberaden.
Ooow vreselijk! Die gesprekstechnieken (Als wij elkaar willen plagen gaan we ook als de ander iets vertelt in 'de houding' zitten en dan met het hoofd schuin, het laatste woord van iedere zin begripvol herhalen. "Knoflook...?" ) kregen we ook bij ieder gesprek in het ziekenhuis als ze weer de stekker eruit wilden trekken. Ik heb me zo zitten ergeren!
Bij iedere vraag van ons deden ze zo: * meelijdend gezicht : Ja, dat is een he-le goe-de vraag. * knikken
Aaarghh! GEEF GEWOON ANTWOORD!!!

En Kwak, hou je ook van Kamagurka en Herr Seele? Daar is Kabouter Wesley wel behoorlijk schatplichtig aan vind ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Laureline op 11-11-2009 19:15:38 ]
pi_74613049
Ik vind de filmpjes van Wesley wel veel leuker dan de getekende strips. Ik ben erg gevoelig voor stemmen en accenten Da's een goei
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74613104
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:13 schreef Syrena het volgende:
Ik vind de filmpjes van Wesley wel veel leuker dan de getekende strips. Ik ben erg gevoelig voor stemmen en accenten Da's een goei
Ze hadden ook een eigen tv-programma, Lava! Met o.a. Wally in Space, met Eddy Wally.
pi_74613114
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ooow vreselijk! Die gesprekstechnieken (mijn meneer studeert psychologie, dus als we elkaar willen plagen gaan we ook als de ander iets vertelt in 'de houding' zitten en dan met het hoofd schuin, het laatste woord van iedere zin begripvol herhalen. "Knoflook...?" ) kregen we ook bij ieder gesprek in het ziekenhuis als ze weer de stekker eruit wilden trekken. Ik heb me zo zitten ergeren!
Bij iedere vraag van ons deden ze zo: * meelijdend gezicht : Ja, dat is een he-le goe-de vraag. * knikken
Aaarghh! GEEF GEWOON ANTWOORD!!!

En Kwak, hou je ook van Kamagurka en Herr Seele? Daar is Kabouter Wesley wel behoorlijk schatplichtig aan vind ik.
kamagurka Herr Seele ken ik niet. Kabouter Wesley vind ik in stripvorm minder. het zijn de stemmetjes die t doen...

Sigmund vind ik ook erg leuk...
Kwak
pi_74613132
Oh god er staan er weer een stuk of wat voor de deur Waar blijft mijn rust!!
pi_74613174
Het orgelmuziekje op de achtergrond is ook heel goed bij Kabouter Wesley.
pi_74613209

ik hou van vlaamse humor... de slimste mens op canvas was ook zó leuk!
Kwak
  woensdag 11 november 2009 @ 19:22:45 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74613384
Jeetje!

Ik heb een 8,9 voor mijn tentamen onderwijskunde van vorige week . Van 480 studenten waren er maar 2 die nog hoger hadden (9,1). Sodeju, daar ben ik even stil van .
Niet meer actief op Fok!
pi_74613482
Noes Er stond net een jochie van een jaar of twee aan de deur (met wat andere kindjes). Die heeft 5 minuten in het mandje staan graaien om vervolgens alles terug te smijten en weg te lopen

Yay voor Vik!
  woensdag 11 november 2009 @ 19:27:19 #287
331 Merel
Be here now.
pi_74613543
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef conleche het volgende:

Wel boven de snackbar dus hè............hoe vaak kom je daar per maand??
Haha, hoezo? En ik woon niet recht boven de snackbar, soort van schuin erboven. En ik kom er hooguit eens per maand ofzo? Best beschaafd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74613704
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zielig

werd gedurende het gesprek al beter, toen ze doorhad dat ik niet suicidaal, hysterisch of anorectisch was maar intelligent en vastberaden.
That's the spirit!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74613706
Albert is geweest en ik vind het haske leuk!! Net een kerstpakket!! en ik kreeg gratis nog een flesje roosvicee en taco seasoning en 6 disneyfiguurtjes. Ook leuk.

Wie spaart die? Ik heb over: 2x schildpad en 3x happy.

En voor de 8,9!!!!
pi_74613721
Vikjeeeeeeeeeeeeee! Wat goed!!

Daph> hahahaha, even met de Dettolspray over de snoepjes

OMG ik moet echt gaan leren. Ik heb tot nu toe alleen Kabouter Wesley zitten kijken en de video van Fabrizio - Sjiek Is Mich Dat Ik ben zelf vorig jaar begonnen aan een dialectcover van de TingsTings, maar ja, toen verhuisde de muzikant in huis
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74613750
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Merel het volgende:

[..]

Haha, hoezo? En ik woon niet recht boven de snackbar, soort van schuin erboven. En ik kom er hooguit eens per maand ofzo? Best beschaafd!
Nou ik vroeg me af hoe vaak ik er zou komen, als ik er boven zou wonen. Nu kom ik er nooit, maar ik vrees dat dat is, omdat het best een eindje fietsen is!!
pi_74613887
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
Albert is geweest en ik vind het haske leuk!! Net een kerstpakket!! en ik kreeg gratis nog een flesje roosvicee en taco seasoning en 6 disneyfiguurtjes. Ook leuk.

Wie spaart die? Ik heb over: 2x schildpad en 3x happy.

En voor de 8,9!!!!
Hier ook al 2 Schildpadden, dus helaas...
pi_74613957
Samenvatting van de dag:

• Brinta Oh nee! Havermout, ik had havermout gemaakt vanochtend. Lekker!
  • Op de valreep van mijn 36e levensjaar nog even een nieuw PR:
        5km met 12,1 km/u
  • Brood met osseworst, poolse worst, courgettezoetzuur, stroop, jam
  • 20 km fietsen
  • Avondeten: beetje volkorenpasta met spekjes, champions en een kant-en-klare saus uit pot
  • Toe: stoofperen (winterjan) en kwark
  • 1 pils

En in Stad m'n verjaardagskado gekocht: nieuwe echte dure wandelschoenen .
    Mijn linkervoet werd een dooie witte massa bij het wandelen op Corsica laatst.

[ Bericht 4% gewijzigd door sigme op 11-11-2009 20:08:04 ]
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      woensdag 11 november 2009 @ 19:42:13 #294
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_74614154
    pff een heel topic om bij te lezen, eens kijken of ik daar zo energie voor heb

lijstje voor vandaag:
    O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
    verspreid over de dag:
    2x volkoren boterham met geitenkaas, 2x volkorenboterham sandwhichspread tomaat lente-ui, 1 peer, 5 chocolade pepernoten, 2 koffie met melk
    D: linzengroenteprutje (was lekkerder dan het klinkt en hoe het er uitzag ook )
    T: blauwe bessen met yoghurt en 2 el muesli
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
      woensdag 11 november 2009 @ 20:04:12 #295
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_74614981
    Oeps dat is nog geen 1300 kcal, ik ga lekker een tosti maken daar heb ik al dagen zin in
    Dan is de grand total nog steeds maar 1500 kcal maar goed, dat is al beter dan maar 1300..
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
    pi_74615486
    Verdomme, kabouter Wesley bij DWDD Nu is het verpest
    pi_74615513
    Zouden ze hier soms meelezen?
      woensdag 11 november 2009 @ 20:19:12 #298
    331 Merel
    Be here now.
    pi_74615529
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
    Verdomme, kabouter Wesley bij DWDD Nu is het verpest
    Misschien is dat mijn schuld
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      woensdag 11 november 2009 @ 20:19:26 #299
    331 Merel
    Be here now.
    pi_74615540
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
    Zouden ze hier soms meelezen?
    Ik ga je PM'en
    pi_74615809
    huh? merel? wat doe jij met DWDD dan? PM??

nu vindt idd. iedereen het leuk... en ik ben helemaal niet zo tegendraads dat ik dan iets meteen stom vind, maar toch...
    Kwak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')