Dan is het in ieder geval opquote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb m'n eerste kinderen ook gezien!!! Gezegd dat ze 2 dingen moeten nemen!!! (anders blijf ik er mee zitten)
Dat zingen duurt best lang, trouwens
o god, nou komen er plots heel veel
Eetze XM!!
Ooow vreselijk! Die gesprekstechnieken (Als wij elkaar willen plagen gaan we ook als de ander iets vertelt in 'de houding' zitten en dan met het hoofd schuin, het laatste woord van iedere zin begripvol herhalen. "Knoflook...?" ) kregen we ook bij ieder gesprek in het ziekenhuis als ze weer de stekker eruit wilden trekken. Ik heb me zo zitten ergeren!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zielig
werd gedurende het gesprek al beter, toen ze doorhad dat ik niet suicidaal, hysterisch of anorectisch was maar intelligent en vastberaden.
Ze hadden ook een eigen tv-programma, Lava! Met o.a. Wally in Space, met Eddy Wally.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:13 schreef Syrena het volgende:
Ik vind de filmpjes van Wesley wel veel leuker dan de getekende strips. Ik ben erg gevoelig voor stemmen en accentenDa's een goei
kamagurkaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ooow vreselijk! Die gesprekstechnieken (mijn meneer studeert psychologie, dus als we elkaar willen plagen gaan we ook als de ander iets vertelt in 'de houding' zitten en dan met het hoofd schuin, het laatste woord van iedere zin begripvol herhalen. "Knoflook...?" ) kregen we ook bij ieder gesprek in het ziekenhuis als ze weer de stekker eruit wilden trekken. Ik heb me zo zitten ergeren!
Bij iedere vraag van ons deden ze zo: * meelijdend gezicht: Ja, dat is een he-le goe-de vraag. * knikken
Aaarghh! GEEF GEWOON ANTWOORD!!!
En Kwak, hou je ook van Kamagurka en Herr Seele? Daar is Kabouter Wesley wel behoorlijk schatplichtig aan vind ik.
Haha, hoezo? En ik woon niet recht boven de snackbar, soort van schuin erboven. En ik kom er hooguit eens per maand ofzo? Best beschaafd!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
Wel boven de snackbar dus hè............hoe vaak kom je daar per maand??
That's the spirit!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zielig
werd gedurende het gesprek al beter, toen ze doorhad dat ik niet suicidaal, hysterisch of anorectisch was maar intelligent en vastberaden.
Nou ik vroeg me af hoe vaak ik er zou komen, als ik er boven zou wonen. Nu kom ik er nooit, maar ik vrees dat dat is, omdat het best een eindje fietsen is!!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Haha, hoezo? En ik woon niet recht boven de snackbar, soort van schuin erboven. En ik kom er hooguit eens per maand ofzo? Best beschaafd!
Hier ook al 2 Schildpadden, dus helaas...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
Albert is geweest en ik vind het haske leuk!!Net een kerstpakket!!
en ik kreeg gratis nog een flesje roosvicee en taco seasoning en 6 disneyfiguurtjes. Ook leuk.
![]()
Wie spaart die? Ik heb over: 2x schildpad en 3x happy.![]()
Envoor de 8,9!!!!
Misschien is dat mijn schuldquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Verdomme, kabouter Wesley bij DWDDNu is het verpest
![]()
Ik ga je PM'enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |