moet ik zo'n lelijke OP kopieren ?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:03 schreef delano.888 het volgende:
De mooie op hoef je ook niet te maken, die dien je te kopieren:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/MW2
Je weet zelf ook dat als je m kopieert je alle plaatjes ed krijgt gewoon?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
moet ik zo'n lelijke OP kopieren ?
dan maak ik liever morgen middag even een echt goede
Weet je wat ,,,quote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat als je m kopieert je alle plaatjes ed krijgt gewoon?
Doe dat, maar doe maar wel tot de tussentijd de officiele.
Ja, maar het zijn er heeeeeeeeeeeeel veel, dus dat gaat niet passenquote:Op woensdag 11 november 2009 01:17 schreef SoldMayor het volgende:
zijn er voor MW2 ook van sig/gamertags net zoals die er voor BF 1943 waren. Want dan zou je die er in kunnen zetten in de OP
Ik kom maar niet verder bij het eerste level in Brazilliëquote:Op woensdag 11 november 2009 01:04 schreef jimjim1983 het volgende:
wel jammer dat die singleplayer zo kort is
Speel dan een moeilijkheidsgraad lager.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kom maar niet verder bij het eerste level in Brazillië![]()
Dus ben ik maar MP gaan doen
Nee, ik wil het op Veteran speheleheeen!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Speel dan een moeilijkheidsgraad lager.
Het is geluid is gewoon en 5.1 alleen de stemmen komen niet uit de center speaker. Dat is een klein minpuntje maar verder is allemaal heerlijk bombastischquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef vosss het volgende:
[..]
\\Hoe kan het geluid nou fenomenaal zijn als 5.1 niet eens goed werkt?![]()
De stemmen komen van de plek waar ze ten opzichte van jou staan, wat als je het aan mij vraagt 1000x beter is, draai maar eens een rondje, ineens hoor je de stem achter je..quote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is geluid is gewoon en 5.1 alleen de stemmen komen niet uit de center speaker. Dat is een klein minpuntje maar verder is allemaal heerlijk bombastisch
Ah! Vanavond eens proberenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De stemmen komen van de plek waar ze ten opzichte van jou staan, wat als je het aan mij vraagt 1000x beter is, draai maar eens een rondje, ineens hoor je de stem achter je..
Dat hoort volgens mij ook zoquote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is geluid is gewoon en 5.1 alleen de stemmen komen niet uit de center speaker. Dat is een klein minpuntje maar verder is allemaal heerlijk bombastisch
Recruitquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef Parvus het volgende:
Ah hij stond dus niet meer in het subtopic, vond het al raar dat ik em niet kon vinden hehe.
Maar gister dus alleen online ff gespeeld savonds. Paar potjes Team Deathmatch en vond het echt te vet!
Hoeveel en welke moeilijkheidsgraden zijn er als je campaign wilt spelen? En welke is aan te raden?
Misschien moet je beter wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het toch een beetje jammer van die kill streak dingenzijn echt te sterk
PS of 360?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand hoe je het geluid kan uitzetten van je teammaten? Gisteren 20 minuten maar gespeeld maar werd gek van die engelse kinderstemmetjes.
Als je op de naam van een Engels kindje gaat staan kun je op "mute" klikken. Xbox 360 heb ik het dan overquote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand hoe je het geluid kan uitzetten van je teammaten? Gisteren 20 minuten maar gespeeld maar werd gek van die engelse kinderstemmetjes.
Kan dat nietquote:Op woensdag 11 november 2009 09:18 schreef Cid het volgende:
Geen partychat mogen doen op de 360 is toch wel een fail hoor, ik mis het wel. Zit ik weer iedere match een zooi mensen te muten om de mensen in m'n friendslist te verstaan
Kan dat tijdens het gamen of alleen in de lobby dat je weet? (Ja voor 360) .. het scheelde wel een stuk toen ik deathmatch zonder clan support speelde.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je op de naam van een Engels kindje gaat staan kun je op "mute" klikken. Xbox 360 heb ik het dan over
Ontwijken, kudt. En zorgen dat de ander geen killstreak krijgt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
want dan worden de kill streaks van de anderen minder sterk?![]()
![]()
Nee, als je in een XboxLive party chat zit en je start de multiplayer krijg een keuze menu; of spelen, of in partychat blijven.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ontwijken, kudt. En zorgen dat de ander geen killstreak krijgt.
Oef dat weet ik niet zeker. Het kan iig vanuit de lobby, zal vanavond ff checken of het ook in-game kan!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan dat tijdens het gamen of alleen in de lobby dat je weet? (Ja voor 360) .. het scheelde wel een stuk toen ik deathmatch zonder clan support speelde.
Ja dat kan, gewoon even op select rammen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef dat weet ik niet zeker. Het kan iig vanuit de lobby, zal vanavond ff checken of het ook in-game kan!
Bij team deathmatch kun je toch nog wel in je party blijven of niet ?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Nee, als je in een XboxLive party chat zit en je start de multiplayer krijg een keuze menu; of spelen, of in partychat blijven.![]()
Gedaan zodat je niet over partychat kan vertellen waar vijanden zitten met bijv. Search and Destroy. Best wel fail, want dat kan je prima op een andere manier oplossen...
Wel in party, geen chatquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij team deathmatch kun je toch nog wel in je party blijven of niet ?
Free record shopquote:Op woensdag 11 november 2009 09:40 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand waar ik de prestige guide kan kopen?
Deze dus.
Thanks!quote:
Wat respectloos mens ben jij. Meteen mensen snol noemen omdat ze een game die voor 18+ is niet willen verkopen aan iemand jonger dan 18 lol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:59 schreef -SG- het volgende:
Wacht ik moet iets vertellen, ik kreeg MW2 bij MM niet mee omdat ik nog geen 18 ben![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik stond daar zo van;![]()
! You're kidding right?
Maar ze keek me heel serieus aan, de snol.
Vriend van me was erbij, die is 20, maar hij zei zo van, je dan koop ik het wel maar hij betaald want ik heb geen geld bij me. Mocht ook niet_!
Dus ik toen zo van![]()
![]()
.
Toen maar naar de freerecordshop gegaan en hem daar gehaald.
Vind t veel beter zoquote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik merk net dat op de hardened edition gewoon Modern Warfare 2 staat. Nergens "Call of Duty" te bekennen.
Wat ik nog gaarder vind is dat er iemand van 20 bij is die geen geld heeftquote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wat respectloos mens ben jij. Meteen mensen snol noemen omdat ze een game die voor 18+ is niet willen verkopen aan iemand jonger dan 18 lol.
fifa is leuk met meer, aangezien je veel alleen ben, cod ;<quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef qbexy het volgende:
Ik twijfel of ik hem ga kopen, ik zit met een blessure thuis. Dus ben van plan óf fifa10 of Call of duty mw2 te halen.
Wat zou ik doen?
Wat vond je het fijnst ...fifa09 of MW1?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef qbexy het volgende:
Ik twijfel of ik hem ga kopen, ik zit met een blessure thuis. Dus ben van plan óf fifa10 of Call of duty mw2 te halen.
Wat zou ik doen?
Als je een PS3 controller hebt kan je gewoon een USB mini naar USB kabel gebruiken.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Parvus het volgende:
Ik heb nu een draadloze controller, en gister moest ik hem al 2 keer reconnecten.. Dat gaat irritatie opleveren bij online spelen, en dat komt m'n hele controller dan niet ten goede.
Kan je bij gameshops (oid?) ook een kabeltje kopen waarmee je hem kan aansluiten op stroom?
De SP campaign heeft geen co-op, de Spec Ops dan weer wel. Sommige SO moet je zelfs met z'n tweeën spelen. En ze zijn, afgezien van een paar, echt fokking moeilijkquote:Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef qbexy het volgende:
MW1 vond ik super vet, maar hij was alleen zo kort. MW2 is ook kort, althans de single player, daarbij is er nu een Co-op optie bij dat het aantrekkelijker maakt.
En fifa10 verschilt ook niet zo gek veel van fifa09, behalve dan die 360 controller oid.
Ach fuck it, als ik tijd heb haal ik MW2 wel ff.
Vorige MW heb ik op de PC online helemaal kapot gespeeld, tot ik hem op de ps3 kreeg van iemand. En het verschil van behendigheid ervoer.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
De SP campaign heeft geen co-op, de Spec Ops dan weer wel. Sommige SO moet je zelfs met z'n tweeën spelen. En ze zijn, afgezien van een paar, echt fokking moeilijk
Ik denk idd door een muur of wand heenschieten. Is dat een challenge, omdat je er 40 moet?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef Cid het volgende:
Hmm wat valt onder de noemer van bullet penetration kills? Echt alleen kills die je maakt door door iets heen te schieten? Schiet niet op als ik er 40 moet
Yup, voor extended magazinesquote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik denk idd door een muur of wand heenschieten. Is dat een challenge, omdat je er 40 moet?
Oh oke. Ik heb zelf al een paar kills gemaakt door muren heen en dat terwijl ik best slecht ben.quote:
Haha, ik vul er nooit iets inquote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Moet nog een week wachten![]()
![]()
![]()
Weer een boel achterlijke namen verzinnen voor mijn custom classes, in CoD4 had ik onder andere Chuck Norris (wie niet?), Stalen Man en Klootviool
Dan moet je eerst nog 300 kills met het wapen halen voor FMJ, en dan met FMJ nog 40 bullet penetrations halenquote:
Ja heb dus Xbox :pquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Als je een PS3 controller hebt kan je gewoon een USB mini naar USB kabel gebruiken.
Dat noemen ze de Play & Charge Kit.quote:
Ja, bij special ops is een modus waar je die sneeuwscooter scene z.s.m. moet doorlopen volgens mijquote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef n0ir het volgende:
Bwoh, kan ik die sneeuwscooter-race![]()
nog een keer doen zonder de hele missie overnieuw te doen?
[..]
Ik moet nog aan de SP beginnenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg.... beste shooter ooit.
Maar dat is dus mijn MENING.
Ik moet trouwens vanavond nog, (als ik er aan toekom) aan de multiplayer beginnen
Duidelijk is de PS3 versie weer een slechte port van de 360 versie. Wanneer gaan ze eens goed programmeren. Heb net het filmpje gekeken. WAT EEEN GIGANTISCH VERSCHIL EN WAT EEN GIGANTISCHE FRAMEDROPS!!111 EINZ1!! DIT MOE TJE ECHT MERKEN TIJDENS HET GAMEN!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Playstation 3 (links) en Xbox 360 (rechts):
PS3 heeft veel meer framedrops en het beeld is een stuk fletser.
360
daar merk je dus echt niks van hequote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Duidelijk is de PS3 versie weer een slechte port van de 360 versie. Wanneer gaan ze eens goed programmeren. Heb net het filmpje gekeken. WAT EEEN GIGANTISCH VERSCHIL EN WAT EEN GIGANTISCHE FRAMEDROPS!!111 EINZ1!! DIT MOE TJE ECHT MERKEN TIJDENS HET GAMEN!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
daar merk je dus echt niks van he![]()
graphics fapperts
?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
Blij dat ik een xbox heb.
PS3 controller vind ik sowieso ruk en het netwerk is vollop gaar.
ja die van de x box is zo mooi kleinquote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
Blij dat ik een xbox heb.
PS3 controller vind ik sowieso ruk en het netwerk is vollop gaar.
Mee eens.. Te licht voor mijn idee die controller..quote:
ja 360 is 1080iquote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
indd. Draait de Xbox native niet op een lagere resolutie?
groot of klein maakt me geen hol uit. PS3 controller is veel te licht en na 30min gamen krijg ik kramp in mn vingers omdat die triggers op een kut plek zitten.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ja die van de x box is zo mooi klein
Ik speel soms uren achter elkaar maar nog nooit iets van kramp gehad dus dat zal wel aan je zelf liggenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
groot of klein maakt me geen hol uit. PS3 controller is veel te licht en na 30min gamen krijg ik kramp in mn vingers omdat die triggers op een kut plek zitten.
En de 'pookjes' voor je duimen zijn kut![]()
Maar het zal wel gewenning zijn
nee hoor ps controller is rag.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik speel soms uren achter elkaar maar nog nooit iets van kramp gehad dus dat zal wel aan je zelf liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Zullen we het maar on topic houden dit is geen afkraak topic over ps3 of xbox.
Wat wil je in een gezamelijk PS/XBox topic. De XboX fanboys MOETEN gewoon altijd de xbox de hemel in prijzen omdat ze onzeker van hunzelf zijn. Check voor de gein de game sectie eens het valt gewoon op.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Ik denk dat het ook sarcastisch wasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
daar merk je dus echt niks van he![]()
graphics fapperts
Precies.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Dat is jouw mening. Profileer het niet als een feit.quote:
ja, eerste 3 levels SP gedaan, even besturing onder de knie krijgen. daarna MP. vindt zelf wel leuk dat ze de riotshield er in gedaan hebben, je krijgt niet extreem veel punten er mee, maar je helpt je teammates wel. als ik met een shield loop dan zie je meteen mensen achter je staan schuilenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Spelen veel van jullie de MP al? Want het gaat hier nog voornamelijk om de SP, daar moet ik nog aan beginnen, maar ik heb het spel voornamelijk gekocht voor de MP
Blijkbaar spelen niet veel mensen de SPquote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef -Dries- het volgende:
Hoe is de SP?
Is het nog steeds die on-rails achtbaan waar de vijanden oneindig blijven spawnen?
Vijanden blijven veel minder vaak of niet meer sammen ivm call of duty 4quote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef -Dries- het volgende:
Hoe is de SP?
Is het nog steeds die on-rails achtbaan waar de vijanden oneindig blijven spawnen?
Twitter kan toch best handig zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef maickeltje het volgende:
Veel vrienden en ik kunnen nu met de ps3 niet online, misschien zijn ze er mee bezig met de party?
ja maar niet eens online kunnen is wel heel ergquote:Op woensdag 11 november 2009 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Twitter kan toch best handig zijn
http://twitter.com/FourZeroTwo
Thanks for the feedback from PS3 players we already have a patch in the wings for release. Trophy update asap. Party invite update by Friday
Die stinger is idd baasquote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die zeriken dat killstreaks te sterk zijn moeten maar eens Stinger mee gaan nemen, ik heb al zoveel van ide dingen de lucht uitgeschoten dat ik me afvraag of ik er nog een speciale titel voor ga krijgen zo
Ik had hem eerst alleen op mn anti ks class, nu gaat hij gewoon altijd meequote:
Flets beeld kan je zelf aanpassen. 1 argument aan gruzelementen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Playstation 3 (links) en Xbox 360 (rechts):
PS3 heeft veel meer framedrops en het beeld is een stuk fletser.
360
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die zeriken dat killstreaks te sterk zijn moeten maar eens Stinger mee gaan nemen, ik heb al zoveel van ide dingen de lucht uitgeschoten dat ik me afvraag of ik er nog een speciale titel voor ga krijgen zo
Die deden het wel gewoon bij mij? alleen party niet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:20 schreef jackson het volgende:
nieuwe patch is uit voor de PS3 zojuist
Update voor het trofeeën verhaal
geduldquote:Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef mellowpimp het volgende:
yep, helaas kom je er nog niet mee online. dus nog even geduld hebben.
klopt het is echt vet, je zit helemaal in het verhaal...teminste dat heb iikquote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef qbexy het volgende:
SP is gruwelijk tot nu toe! Ben maar gestopt voor nu, zodat ik het spel niet in 1 ruk uitspeel
Donder uit dit topic als je het niets vindquote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef -Dries- het volgende:![]()
hoe kunnen mensen zo'n lineaire gescripte en on-rails shooter met respawnende enemies leuk vinden
Ik vraag het me gewoon af? Misschien was mijn post een beetje bot, maar ik ben benieuwd wat mensen aantrekt in de game. (behalve de MP)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Donder uit dit topic als je het niets vind
Het acht uur overdonderd worden door ontzettend vette actie met prachtige beelden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af? Misschien was mijn post een beetje bot, maar ik ben benieuwd wat mensen aantrekt in de game. (behalve de MP)
Rond level 30 dacht ikquote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?
Iemand zn harrier of chopperbob uit de lucht knallen is natuurlijk dikke shit
wat is er dan beter?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat is misschien ook overdreven maar vet is hij zeker.
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ga hem vanavond ook halen denk ik. Nog veel mensen hier op Xbox live?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nooit gespeeld,
maar hoor er altijd wel goede dingen over
Actiefilms zijn toch ook leuk? Niets is gescripter dan actiefilms.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef -Dries- het volgende:![]()
hoe kunnen mensen zo'n lineaire gescripte en on-rails shooter met respawnende enemies leuk vinden
Ja, echt zoveeeel nederlands, niet te zuinig.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ga hem vanavond ook halen denk ik. Nog veel mensen hier op Xbox live?
Ahh, ik ben niet de enige dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:00 schreef deepart het volgende:
Vreemd dat online niet werkt ATM op de ps3, bij cod4 was dat de eerste maand ook zwaar kut dat je een half uur moest wachten tot hij een server had gevonden
Vanavond weer MP?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet de sp nog gaan doen!
Was bij CoD 4 ook al, eerst de mp, daarna de sp!
Heb hetzelfde...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
Ahhh, ik kom niet meer online (PS3):
Online status
Fetching Playlist...
Updating Rank and Unlock...
Connecting to Matchmaking Server Comple
Daar staat hij nou al de hele tijd op.
Vanmiddag ook al. Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb m'n router al gereset. Bij CoD4 werkte dat altijd wel maar hier niet...
Tijd om verder te gaan met de SP.quote:
ergens rond level 24 denk ik?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?
Iemand zn harrier of chopperbob uit de lucht knallen is natuurlijk dikke shit
idemquote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
Ahhh, ik kom niet meer online (PS3):
Online status
Fetching Playlist...
Updating Rank and Unlock...
Connecting to Matchmaking Server Comple
Daar staat hij nou al de hele tijd op.
Vanmiddag ook al. Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb m'n router al gereset. Bij CoD4 werkte dat altijd wel maar hier niet...
Sinds die update kan ik niet meer online, voor die update had ik dat playstation network steeds deed uitloggenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
idemal paar uur. modem en router reset heeft niet geholpen...
wel update gehad vandaag naar 1.02 ... misschien ligt het daaraan?
GODMILJAAR!!!!!!!!!!!!!!11!1!!!1quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef jna het volgende:
De server lag er al uit voordat die update kwam.
Bijna goed: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htmquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
Het menselijk oog ziet 24,75 beeldjes per seconden.
alles daarboven is alleen met statistieken te zien. Dus iedereen die beweerd dat zijn ogen 60 beeldjes per seconden kan waarnemen. Behoord tot de onmenselijke.
dus als het aantal frames boven de 24 schommelt zie je dat niet en zie je geen framedrops.
pas als jij een video op internet kijkt. wat 25 frames per seconden zijn. zie je het wel.
tijdens het gamen kun je het onmogelijk zien.
Dit is echt ongelooflijke onzin. Misschien tijd om natuurkunde te gaan studeren in plaats van CoD te spelen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
alles daarboven is alleen met statistieken te zien. Dus iedereen die beweerd dat zijn ogen 60 beeldjes per seconden kan waarnemen. Behoord tot de onmenselijke.
dus als het aantal frames boven de 24 schommelt zie je dat niet en zie je geen framedrops.
pas als jij een video op internet kijkt. wat 25 frames per seconden zijn. zie je het wel.
edit: al 2 mensen waren mij voorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
Staat het op dezelfde server als waar de PS3 games op worden gehost?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef MPC60 het volgende:
Pfff dat IW forum is traag vandaag he.
Zal inderdaad wel komen omdat al die PS3 gasten constant zitten te f5en daarquote:Op woensdag 11 november 2009 18:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Staat het op dezelfde server als waar de PS3 games op worden gehost?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UKquote:According to official GfK-ChartTrack numbers obtained by MCV, the title sold 1,230,588 copies in 24 hours in the UK – smashing the previous record set by Rockstar's 2007 release.
Je bent elitequote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik film zelf wel eens wat game footage. En mijn recording dinges neemt het op met 60 fps, en windows movie maker () maakt er dan 25 van. Ik zie daar overduidelijk verschil in, betekent dat dan dat ik een supermens ben?
die bloedspatten ook inderdaad... zit ik te schieten, ineens bloedspatten erop zie ik niks meer waar dat mannetje staat.. ben ik dood... WTFquote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef JayKudo het volgende:
Wat een fail! deze game. Net de SP uit, welke ik ronduit zwak vind in vergelijking met cod4 en werkelijk compleet onvergelijkbaar met killlzone 2 qua kwaliteit. Ene level is prachtig en het andere level is jaren 90 kwaliteit. Verhaal onduidelijk, beeld onduidelijk door bloedspatters die je compleet zat wordt.
Dus ik hopen dat de MP leuk is, doet die het gewoon compleet niet (ps3)... en dit moet voor goty doorgaan...pfff die massahysterie altijd.
Nee hoor, het verchil tussen 60 en 25 fps is heel goed te zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik film zelf wel eens wat game footage. En mijn recording dinges neemt het op met 60 fps, en windows movie maker () maakt er dan 25 van. Ik zie daar overduidelijk verschil in, betekent dat dan dat ik een supermens ben?
Niet dus he, ik zei de prestige edition van de guide, die kende ze niet eens daarquote:
Iemand een idee hoe lang dat gaat duren? Morgen heb ik school en kan ik dus niet gamenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef Trystar het volgende:
Bah, ben ik eindelijk thuis en heb ik even tijd om te spelen kan ik niet online @ ps3![]()
Kan geen verbinding maken ofzo bleh
Dan maar single player beginnen
0 bij playstation networkquote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
820.000 mensen online bij Xbox LIVE
:")quote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef mellowpimp het volgende:
fourtwozero heeft dit te melden:
The amount of players on #MW2 PSN overwhelmed the PSN presence server which updates "what you're doing" and is essential to parties.
Hoe dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:05 schreef intraxz het volgende:
Net in een potje 20 keer gespawnkilled. Het respawn systeem is nog niet echt verbeterd. In cod4 respawnde je ook op debiele plekken soms.
Maar het is wel gratis!!!! Morgen krijg ik mijn 360 binnen + mw2... kan verdomme niet wachten!quote:
Onder een airstrike respawnen.quote:
Daar ben ik nu. Wat een kut missiequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef manny het volgende:
kutnetwerk.
wat een kut single player ook. zo dom met die 3000 man die in de fallaffel rondlopen....
laat zsm die multiplayer online komen.
Begon mij ook enorm te irriteren inderdaad naar tig keer dood gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef manny het volgende:
kutnetwerk.
wat een kut single player ook. zo dom met die 3000 man die in de fallaffel rondlopen....
laat zsm die multiplayer online komen.
Al vanaf de launch?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een gefaal op PSN. Geen multiplayer.
Dan maar offline gamen.
Nee gister werkte het gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Al vanaf de launch?Beetje jammer...
Nee pas een paar uur. Online is namelijk zwaar vet maar de servers waren blijkbaar overbelast, 360 heeft om dit moment 900.000 man online, PS3 had dus blijkbaar meer (te veel)quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Cid het volgende:
[..]
nee sinds vanmiddag, server overbelasting.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat een bullshit, het is gewoon puur toeval want het zijn dezelfde servers. Het enige verschil is dat de 360 blijkbaar minder personen online heeft want die is niet overbelast.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef SoldMayor het volgende:
Tsja dan betaal ik elke keer behoorlijk wat geld voor Xbox LIVE maar het werkt teminsten wel![]()
900.000 nu online
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist een kindsoldaat vermoord in de single player in rio
Je kan maar beter ff niet meer praten hoor, alles gaat over het privenetwerk van MicroSoft met Xboxlive ipv de gammele verbindingkjes van Sony (wat toch wel bewezen is vandaag, ik durf te wedden dat de PS nog niet eens de 250.000 man online haalt)quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, het is gewoon puur toeval want het zijn dezelfde servers. Het enige verschil is dat de 360 blijkbaar minder personen online heeft want die is niet overbelast.
Volgens mij heeft xbox live gemiddeld dubbel zoveel online in multiplayer.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, het is gewoon puur toeval want het zijn dezelfde servers. Het enige verschil is dat de 360 blijkbaar minder personen online heeft want die is niet overbelast.
Moet je t vooral gaan quoten, en btw, is dit nou echt zon heftige spoiler???quote:Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gebruik GODVERDOMME een spoilertag man!
Ik had nog nooit van een kindsoldaat in de SP gehoord, dus mocht ik er 1 tegen komen zou dat voor mij best ff slikken geweest zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je t vooral gaan quoten, en btw, is dit nou echt zon heftige spoiler???
Slaat ook nergens op tbh.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je kan maar beter ff niet meer praten hoor, alles gaat over het privenetwerk van MicroSoft met Xboxlive ipv de gammele verbindingkjes van Sony (wat toch wel bewezen is vandaag, ik durf te wedden dat de PS nog niet eens de 250.000 man online haalt)
quote:Early data is in and the confirmation that Modern Warfare 2 will become the fastest-selling game of all time isn't a big suprise in itself, but the margin with which it looks to take the record is astounding. VGChartz preliminary day one figures puts the sales to date (including the midnight launches) at over 7 million copies worldwide across Xbox 360, PS3 and PC. Around 55% of sales are on Xbox 360, 33% on PS3 and the remaining 12% on PC.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja al die guided missilesquote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef kreuk050 het volgende:
Wat is dat SP level vet in virginia
Ja beetje jammer dat einde iddquote:
Je kan ze ook alleen spelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:19 schreef Gauner het volgende:
Ja ik dacht: Op naar de volgende missie, maar nee.
Dus die special ops zijn nieuwe missies die je met twee man speelt, online kan dat ook?
Wordt tijd... Na die 1.02 update gaat niks meer online.quote:#MW2 PS3 Update: MP Servers gradually coming back online.
Some users may still experience issues. Also,
EU Players get Trophy patch tonight.
10:18 PM November 11 from fourzerotwo
en in maart mag jij weer op de SGP stemmenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef TheFrankey het volgende:
kindsoldaten? En maar blijven spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb de game al twee maal uit, geen kindsoldaten gezien. och ik heb ze in het heetst van de strijd wsl gewoon afgeknald. Leuk SPEL dit, I love it.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef TheFrankey het volgende:
Zal ie zich wel ingebeeld hebben...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb modern warfare 1 voor de Xbox360 gekocht, en ik kan me nog herrineren dat Xbox Live in 2007 zo'n beetje de hele kerstperiode onbeschikbaar is geweest vanwege een storing, dus dat liep toendertijd ook niet zo lekker hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 00:07 schreef twenty2seven het volgende:
[..]
En eindelijk eens een kleine overwinning voor de xbox fans, twas al gezeur vanaf dat de box uitkwam over de details en de HD en het betalen voor online.. en kijk nu tloopt blijkbaar voor geen meter op die nextgen hd console :p:p HAHAHHAAHA360
Het was toch echt een lijk van een kind...quote:Op donderdag 12 november 2009 00:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zal ie zich wel ingebeeld hebben...
Ik denk dat het gewoon een wegduikende terrorist was.
kan zijn, gelukkig zijn we nu 2009 en herinnert zich niemand daar iets van.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:25 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
gekocht - herrineren - onbeschikbaar is geweest - dat liep toendertijd - 2007
OK.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:38 schreef twenty2seven het volgende:
[..]
kan zijn, gelukkig zijn we nu 2009 en herinnert zich niemand daar iets van.
Ik had toen nog een SNES
Zijn er zo veel mensen die illegaal downloaden voor de xbxo360, Voor de PC had ik dit wel verwacht maar voor een console.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:40 schreef neggix het volgende:
Weet niet of het alleen door MW2 is maar
http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/1 miljoen ook
Waarom ben je dan de enige die dat dan heeft ???quote:Op donderdag 12 november 2009 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het was toch echt een lijk van een kind...
Heeft daar niks mee te maken, dat was een 1,5uur daarvoor al zoquote:Op woensdag 11 november 2009 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wordt tijd... Na die 1.02 update gaat niks meer online.
Word er niet goed van dat fanboys alles moeten aangrijpen om te zeggen dat hun eigen console het beste is.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:25 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik heb modern warfare 1 voor de Xbox360 gekocht, en ik kan me nog herrineren dat Xbox Live in 2007 zo'n beetje de hele kerstperiode onbeschikbaar is geweest vanwege een storing, dus dat liep toendertijd ook niet zo lekker hoor
http://tweakers.net/nieuw(...)ukte-feestdagen.html
fijne avond nog!
www.budgetgaming.nlquote:Op donderdag 12 november 2009 10:58 schreef -En4Cer- het volgende:
Waar hebben jullie MF2 besteld? Ik wil hem graag voor een geschikt prijsje online bestellen
Edit:
Oja, graag bij een Nederlandse site![]()
Uiteraardquote:
Voor die 90 cent ga ik niet naar de MMquote:
heb jij dat dan ook dat als je iemand killed je echt superblij bent..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dayum.... ik bak echt niks in die multiplayer.
Euh die is er gewoon, op de Xbox in ieder gevalquote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
En waar is de hardcore team-deathmatch naartoe??? Normate TD is kut tegenstanders gaan te moeilijk liggen enzo. moet je HTD unlocken ofzo? Kan me niet voorstellen dat ze die eruit gesloopt hebben.
Yes yesquote:
Je kan maar 3 killstreaks tegelijk aan hebben(tot nu toe tenminste). Waarschijnlijk heb jij UAV, Care package en sentrybot/predator aanstaan. Wil je bv de ac130 dan moet je daar een vinkje voor zetten.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
Maar wat ik me af vroeg. In dat youtube filmpje tellen de kills die je maakt met bv een airstrike gewoon mee met je 'echte' kills. Maar nu is dat dus niet zo. hoe kan dit?
MP voor de PS3 that is?quote:[b]Op donderdag 12 november 2009 12:32 Yes yes![]()
je krijgt toch gewoon punten of niet soms?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
Die sentrygunwhaha wtf. telkens als ik dat ding krijg heb ik 30+ kills geweldig.
Maar wat ik me af vroeg. In dat youtube filmpje tellen de kills die je maakt met bv een airstrike gewoon mee met je 'echte' kills. Maar nu is dat dus niet zo. hoe kan dit?
En waar is de hardcore team-deathmatch naartoe??? Normate TD is kut tegenstanders gaan te moeilijk liggen enzo. moet je HTD unlocken ofzo? Kan me niet voorstellen dat ze die eruit gesloopt hebben.
Yepquote:
Uhh, nee... geloof het niet. Dacht wel dat er wat issues waren op de PC-versie. Denk vraag het even voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Yep, MP op de 360 had toch geen problemen?
Ben bang dat alleen mijn kont geschopt gaat worden...quote:Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef Nebo het volgende:
Goed, ik ben ook helemaal hooked aan de multiplayer, en dat na één potje
Mensen die graag Nebo's kont willen schoppen mogen Xarter toevoegen
Misschien, eerste potje was meteen 19 om 11 en tweede gewordenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben bang dat alleen mijn kont geschopt gaat worden...
ja dat zegt niksquote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Misschien, eerste potje was meteen 19 om 11 en tweede geworden
Natuurlijk krijg je de punten. Mja fuk de punten ik moet zieke killstreaks hebben. Nuke enzoquote:Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je krijgt toch gewoon punten of niet soms?
Misschien dat het nu kills voor een challenge zijn??
Aha ben inmiddels level23 ofzo. vanavond nog maar is kijken.quote:En HTD moet je idd unlocken, volgens mij kun je vanaf lvl 19 of 20 alles spelen!
Die heartbeat sensor is idd zwaar vet. Alleen heb ik die nog niet vrijgespeeld. Gister hadden iedereen die met search&destroy. Zag er wel tof uitquote:Scar-H, met terminal en heartbeat sensor is![]()
en Tar-21 is ook een geweldig wapen, vanavond even weer verder ermee.
heb er een shotgun opzitten
Ziet er inderdaad tof uit... Wanneer en hoe speel je die eigenlijk vrij?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:35 schreef _GdR_ het volgende:
Die heartbeat sensor is idd zwaar vet. Alleen heb ik die nog niet vrijgespeeld. Gister hadden iedereen die met search&destroy. Zag er wel tof uit
moet je je wapen volschieten.150kills met een wapen geloof ik. net als dat je reddot krijgt bij 25kills.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad tof uit... Wanneer en hoe speel je die eigenlijk vrij?
(kan het nu zo niet nakijken en ben wel benieuwd)
Ah ja! Ik snap em, dank je. Kon het zo snel niet vinden onlinequote:Op donderdag 12 november 2009 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je je wapen volschieten.150kills met een wapen geloof ik. net als dat je reddot krijgt bij 25kills.
waarom zou je je daar aan ergeren?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef intraxz het volgende:
Ik erger me dood aan die kutnoobs online. Mensen met 2 kills en 20 deaths.Daar moet je gewoon je best voor doen. Je moet gewoon bewust naar de tegenstander rennen terwijl je jezelf probeert op te blazen met je eigen granaat.
Tsja, sommigen spelen het voor de lol en zijn er wat minder goed in. Kan mij eigenlijk totaal niet boeien allemaal. Je zou hardcore kunnen spelen, dat trekt wat mindere spelers vaak nietquote:Op donderdag 12 november 2009 14:49 schreef intraxz het volgende:
Als er drie van die mafkezen in mijn team zitten is het praktisch 3 vs 6.
Wie zegt dat je niet kan combinerenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef SoldMayor het volgende:
Voor mij geen:
drank
drugs
sex ( mischien een beetje)
verslaving
want
Ik heb een nieuwe verslaving: MW2
Waar doe je dat ergens?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef -Techno- het volgende:
Je kan maar 3 killstreaks tegelijk aan hebben(tot nu toe tenminste). Waarschijnlijk heb jij UAV, Care package en sentrybot/predator aanstaan. Wil je bv de ac130 dan moet je daar een vinkje voor zetten.
Jij was natuurlijk direct vanaf je eerste shooter een pro-gamer...als je net begint is het allemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef intraxz het volgende:
Ik erger me dood aan die kutnoobs online. Mensen met 2 kills en 20 deaths.Daar moet je gewoon je best voor doen. Je moet gewoon bewust naar de tegenstander rennen terwijl je jezelf probeert op te blazen met je eigen granaat.
nee, kills maken met een silencer op je wapenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je je wapen volschieten.150kills met een wapen geloof ik. net als dat je reddot krijgt bij 25kills.
in deathmatch is t niet echt boeiend idd. Maar ga jij maar is hardcore search&destroy doen. Ik zweer dat je dan met zo'n ding ZWAAR in het voordeel bent.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:00 schreef onearmedman het volgende:
Heartbeat sensor ben ik wat verdeeld over, ik loer er zoveel naar dat ik helemaal niet meer kijk wat om me heen gebeurd. Aan de andere kant is het wel prettig als je geen UAV hebt of als die geblocked is.
Get 15 kills with the silencer attachedquote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad tof uit... Wanneer en hoe speel je die eigenlijk vrij?
(kan het nu zo niet nakijken en ben wel benieuwd)
mag toch hopen dat je seks nog wel boven mw2 kiestquote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef SoldMayor het volgende:
Voor mij geen:
drank
drugs
sex ( mischien een beetje)
verslaving
want
Ik heb een nieuwe verslaving: MW2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |