Rond level 30 dacht ikquote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?
Iemand zn harrier of chopperbob uit de lucht knallen is natuurlijk dikke shit
wat is er dan beter?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat is misschien ook overdreven maar vet is hij zeker.
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ga hem vanavond ook halen denk ik. Nog veel mensen hier op Xbox live?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nooit gespeeld,
maar hoor er altijd wel goede dingen over
Actiefilms zijn toch ook leuk? Niets is gescripter dan actiefilms.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef -Dries- het volgende:![]()
hoe kunnen mensen zo'n lineaire gescripte en on-rails shooter met respawnende enemies leuk vinden
Ja, echt zoveeeel nederlands, niet te zuinig.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ga hem vanavond ook halen denk ik. Nog veel mensen hier op Xbox live?
Ahh, ik ben niet de enige dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:00 schreef deepart het volgende:
Vreemd dat online niet werkt ATM op de ps3, bij cod4 was dat de eerste maand ook zwaar kut dat je een half uur moest wachten tot hij een server had gevonden
Vanavond weer MP?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet de sp nog gaan doen!
Was bij CoD 4 ook al, eerst de mp, daarna de sp!
Heb hetzelfde...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
Ahhh, ik kom niet meer online (PS3):
Online status
Fetching Playlist...
Updating Rank and Unlock...
Connecting to Matchmaking Server Comple
Daar staat hij nou al de hele tijd op.
Vanmiddag ook al. Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb m'n router al gereset. Bij CoD4 werkte dat altijd wel maar hier niet...
Tijd om verder te gaan met de SP.quote:
ergens rond level 24 denk ik?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?
Iemand zn harrier of chopperbob uit de lucht knallen is natuurlijk dikke shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |