Vijanden blijven veel minder vaak of niet meer sammen ivm call of duty 4quote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef -Dries- het volgende:
Hoe is de SP?
Is het nog steeds die on-rails achtbaan waar de vijanden oneindig blijven spawnen?
Twitter kan toch best handig zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef maickeltje het volgende:
Veel vrienden en ik kunnen nu met de ps3 niet online, misschien zijn ze er mee bezig met de party?
ja maar niet eens online kunnen is wel heel ergquote:Op woensdag 11 november 2009 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Twitter kan toch best handig zijn
http://twitter.com/FourZeroTwo
Thanks for the feedback from PS3 players we already have a patch in the wings for release. Trophy update asap. Party invite update by Friday
Die stinger is idd baasquote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die zeriken dat killstreaks te sterk zijn moeten maar eens Stinger mee gaan nemen, ik heb al zoveel van ide dingen de lucht uitgeschoten dat ik me afvraag of ik er nog een speciale titel voor ga krijgen zo
Ik had hem eerst alleen op mn anti ks class, nu gaat hij gewoon altijd meequote:
Flets beeld kan je zelf aanpassen. 1 argument aan gruzelementen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Playstation 3 (links) en Xbox 360 (rechts):
PS3 heeft veel meer framedrops en het beeld is een stuk fletser.
360
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef MPC60 het volgende:
Mensen die zeriken dat killstreaks te sterk zijn moeten maar eens Stinger mee gaan nemen, ik heb al zoveel van ide dingen de lucht uitgeschoten dat ik me afvraag of ik er nog een speciale titel voor ga krijgen zo
Die deden het wel gewoon bij mij? alleen party niet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:20 schreef jackson het volgende:
nieuwe patch is uit voor de PS3 zojuist
Update voor het trofeeën verhaal
geduldquote:Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef mellowpimp het volgende:
yep, helaas kom je er nog niet mee online. dus nog even geduld hebben.
klopt het is echt vet, je zit helemaal in het verhaal...teminste dat heb iikquote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef qbexy het volgende:
SP is gruwelijk tot nu toe! Ben maar gestopt voor nu, zodat ik het spel niet in 1 ruk uitspeel
Donder uit dit topic als je het niets vindquote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef -Dries- het volgende:![]()
hoe kunnen mensen zo'n lineaire gescripte en on-rails shooter met respawnende enemies leuk vinden
Ik vraag het me gewoon af? Misschien was mijn post een beetje bot, maar ik ben benieuwd wat mensen aantrekt in de game. (behalve de MP)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Donder uit dit topic als je het niets vind
Het acht uur overdonderd worden door ontzettend vette actie met prachtige beelden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af? Misschien was mijn post een beetje bot, maar ik ben benieuwd wat mensen aantrekt in de game. (behalve de MP)
Rond level 30 dacht ikquote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?
Iemand zn harrier of chopperbob uit de lucht knallen is natuurlijk dikke shit
wat is er dan beter?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat is misschien ook overdreven maar vet is hij zeker.
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ga hem vanavond ook halen denk ik. Nog veel mensen hier op Xbox live?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nooit gespeeld,
maar hoor er altijd wel goede dingen over
Actiefilms zijn toch ook leuk? Niets is gescripter dan actiefilms.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef -Dries- het volgende:![]()
hoe kunnen mensen zo'n lineaire gescripte en on-rails shooter met respawnende enemies leuk vinden
Ja, echt zoveeeel nederlands, niet te zuinig.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef Silv het volgende:
Ga hem vanavond ook halen denk ik. Nog veel mensen hier op Xbox live?
Ahh, ik ben niet de enige dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:00 schreef deepart het volgende:
Vreemd dat online niet werkt ATM op de ps3, bij cod4 was dat de eerste maand ook zwaar kut dat je een half uur moest wachten tot hij een server had gevonden
Vanavond weer MP?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet de sp nog gaan doen!
Was bij CoD 4 ook al, eerst de mp, daarna de sp!
Heb hetzelfde...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
Ahhh, ik kom niet meer online (PS3):
Online status
Fetching Playlist...
Updating Rank and Unlock...
Connecting to Matchmaking Server Comple
Daar staat hij nou al de hele tijd op.
Vanmiddag ook al. Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb m'n router al gereset. Bij CoD4 werkte dat altijd wel maar hier niet...
Tijd om verder te gaan met de SP.quote:
ergens rond level 24 denk ik?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je die? Of is ie standaard verkrijgbaar?
Iemand zn harrier of chopperbob uit de lucht knallen is natuurlijk dikke shit
idemquote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
Ahhh, ik kom niet meer online (PS3):
Online status
Fetching Playlist...
Updating Rank and Unlock...
Connecting to Matchmaking Server Comple
Daar staat hij nou al de hele tijd op.
Vanmiddag ook al. Iemand enig idee wat ik kan doen? Ik heb m'n router al gereset. Bij CoD4 werkte dat altijd wel maar hier niet...
Sinds die update kan ik niet meer online, voor die update had ik dat playstation network steeds deed uitloggenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
idemal paar uur. modem en router reset heeft niet geholpen...
wel update gehad vandaag naar 1.02 ... misschien ligt het daaraan?
GODMILJAAR!!!!!!!!!!!!!!11!1!!!1quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef jna het volgende:
De server lag er al uit voordat die update kwam.
Bijna goed: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htmquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
Het menselijk oog ziet 24,75 beeldjes per seconden.
alles daarboven is alleen met statistieken te zien. Dus iedereen die beweerd dat zijn ogen 60 beeldjes per seconden kan waarnemen. Behoord tot de onmenselijke.
dus als het aantal frames boven de 24 schommelt zie je dat niet en zie je geen framedrops.
pas als jij een video op internet kijkt. wat 25 frames per seconden zijn. zie je het wel.
tijdens het gamen kun je het onmogelijk zien.
Dit is echt ongelooflijke onzin. Misschien tijd om natuurkunde te gaan studeren in plaats van CoD te spelen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
alles daarboven is alleen met statistieken te zien. Dus iedereen die beweerd dat zijn ogen 60 beeldjes per seconden kan waarnemen. Behoord tot de onmenselijke.
dus als het aantal frames boven de 24 schommelt zie je dat niet en zie je geen framedrops.
pas als jij een video op internet kijkt. wat 25 frames per seconden zijn. zie je het wel.
edit: al 2 mensen waren mij voorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
Staat het op dezelfde server als waar de PS3 games op worden gehost?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef MPC60 het volgende:
Pfff dat IW forum is traag vandaag he.
Zal inderdaad wel komen omdat al die PS3 gasten constant zitten te f5en daarquote:Op woensdag 11 november 2009 18:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Staat het op dezelfde server als waar de PS3 games op worden gehost?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:13 schreef CecilBDemented het volgende:
MW2 verslaat hiermee hard GTA die op de releasedag 609.000 keer verkocht werd. Dit is alleen nog de UKquote:According to official GfK-ChartTrack numbers obtained by MCV, the title sold 1,230,588 copies in 24 hours in the UK – smashing the previous record set by Rockstar's 2007 release.
Je bent elitequote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik film zelf wel eens wat game footage. En mijn recording dinges neemt het op met 60 fps, en windows movie maker () maakt er dan 25 van. Ik zie daar overduidelijk verschil in, betekent dat dan dat ik een supermens ben?
die bloedspatten ook inderdaad... zit ik te schieten, ineens bloedspatten erop zie ik niks meer waar dat mannetje staat.. ben ik dood... WTFquote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef JayKudo het volgende:
Wat een fail! deze game. Net de SP uit, welke ik ronduit zwak vind in vergelijking met cod4 en werkelijk compleet onvergelijkbaar met killlzone 2 qua kwaliteit. Ene level is prachtig en het andere level is jaren 90 kwaliteit. Verhaal onduidelijk, beeld onduidelijk door bloedspatters die je compleet zat wordt.
Dus ik hopen dat de MP leuk is, doet die het gewoon compleet niet (ps3)... en dit moet voor goty doorgaan...pfff die massahysterie altijd.
Nee hoor, het verchil tussen 60 en 25 fps is heel goed te zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik film zelf wel eens wat game footage. En mijn recording dinges neemt het op met 60 fps, en windows movie maker () maakt er dan 25 van. Ik zie daar overduidelijk verschil in, betekent dat dan dat ik een supermens ben?
Niet dus he, ik zei de prestige edition van de guide, die kende ze niet eens daarquote:
Iemand een idee hoe lang dat gaat duren? Morgen heb ik school en kan ik dus niet gamenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef Trystar het volgende:
Bah, ben ik eindelijk thuis en heb ik even tijd om te spelen kan ik niet online @ ps3![]()
Kan geen verbinding maken ofzo bleh
Dan maar single player beginnen
0 bij playstation networkquote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
820.000 mensen online bij Xbox LIVE
:")quote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef mellowpimp het volgende:
fourtwozero heeft dit te melden:
The amount of players on #MW2 PSN overwhelmed the PSN presence server which updates "what you're doing" and is essential to parties.
Hoe dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:05 schreef intraxz het volgende:
Net in een potje 20 keer gespawnkilled. Het respawn systeem is nog niet echt verbeterd. In cod4 respawnde je ook op debiele plekken soms.
Maar het is wel gratis!!!! Morgen krijg ik mijn 360 binnen + mw2... kan verdomme niet wachten!quote:
Onder een airstrike respawnen.quote:
Daar ben ik nu. Wat een kut missiequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef manny het volgende:
kutnetwerk.
wat een kut single player ook. zo dom met die 3000 man die in de fallaffel rondlopen....
laat zsm die multiplayer online komen.
Begon mij ook enorm te irriteren inderdaad naar tig keer dood gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef manny het volgende:
kutnetwerk.
wat een kut single player ook. zo dom met die 3000 man die in de fallaffel rondlopen....
laat zsm die multiplayer online komen.
Al vanaf de launch?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een gefaal op PSN. Geen multiplayer.
Dan maar offline gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |