Iemand een idee hoe lang dat gaat duren? Morgen heb ik school en kan ik dus niet gamenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef Trystar het volgende:
Bah, ben ik eindelijk thuis en heb ik even tijd om te spelen kan ik niet online @ ps3![]()
Kan geen verbinding maken ofzo bleh
Dan maar single player beginnen
0 bij playstation networkquote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
820.000 mensen online bij Xbox LIVE
:")quote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef mellowpimp het volgende:
fourtwozero heeft dit te melden:
The amount of players on #MW2 PSN overwhelmed the PSN presence server which updates "what you're doing" and is essential to parties.
Hoe dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:05 schreef intraxz het volgende:
Net in een potje 20 keer gespawnkilled. Het respawn systeem is nog niet echt verbeterd. In cod4 respawnde je ook op debiele plekken soms.
Maar het is wel gratis!!!! Morgen krijg ik mijn 360 binnen + mw2... kan verdomme niet wachten!quote:
Onder een airstrike respawnen.quote:
Daar ben ik nu. Wat een kut missiequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef manny het volgende:
kutnetwerk.
wat een kut single player ook. zo dom met die 3000 man die in de fallaffel rondlopen....
laat zsm die multiplayer online komen.
Begon mij ook enorm te irriteren inderdaad naar tig keer dood gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef manny het volgende:
kutnetwerk.
wat een kut single player ook. zo dom met die 3000 man die in de fallaffel rondlopen....
laat zsm die multiplayer online komen.
Al vanaf de launch?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een gefaal op PSN. Geen multiplayer.
Dan maar offline gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |