moet ik zo'n lelijke OP kopieren ?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:03 schreef delano.888 het volgende:
De mooie op hoef je ook niet te maken, die dien je te kopieren:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/MW2
Je weet zelf ook dat als je m kopieert je alle plaatjes ed krijgt gewoon?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
moet ik zo'n lelijke OP kopieren ?
dan maak ik liever morgen middag even een echt goede
Weet je wat ,,,quote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat als je m kopieert je alle plaatjes ed krijgt gewoon?
Doe dat, maar doe maar wel tot de tussentijd de officiele.
Ja, maar het zijn er heeeeeeeeeeeeel veel, dus dat gaat niet passenquote:Op woensdag 11 november 2009 01:17 schreef SoldMayor het volgende:
zijn er voor MW2 ook van sig/gamertags net zoals die er voor BF 1943 waren. Want dan zou je die er in kunnen zetten in de OP
Ik kom maar niet verder bij het eerste level in Brazilliëquote:Op woensdag 11 november 2009 01:04 schreef jimjim1983 het volgende:
wel jammer dat die singleplayer zo kort is
Speel dan een moeilijkheidsgraad lager.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kom maar niet verder bij het eerste level in Brazillië![]()
Dus ben ik maar MP gaan doen
Nee, ik wil het op Veteran speheleheeen!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Speel dan een moeilijkheidsgraad lager.
Het is geluid is gewoon en 5.1 alleen de stemmen komen niet uit de center speaker. Dat is een klein minpuntje maar verder is allemaal heerlijk bombastischquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef vosss het volgende:
[..]
\\Hoe kan het geluid nou fenomenaal zijn als 5.1 niet eens goed werkt?![]()
De stemmen komen van de plek waar ze ten opzichte van jou staan, wat als je het aan mij vraagt 1000x beter is, draai maar eens een rondje, ineens hoor je de stem achter je..quote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is geluid is gewoon en 5.1 alleen de stemmen komen niet uit de center speaker. Dat is een klein minpuntje maar verder is allemaal heerlijk bombastisch
Ah! Vanavond eens proberenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De stemmen komen van de plek waar ze ten opzichte van jou staan, wat als je het aan mij vraagt 1000x beter is, draai maar eens een rondje, ineens hoor je de stem achter je..
Dat hoort volgens mij ook zoquote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is geluid is gewoon en 5.1 alleen de stemmen komen niet uit de center speaker. Dat is een klein minpuntje maar verder is allemaal heerlijk bombastisch
Recruitquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef Parvus het volgende:
Ah hij stond dus niet meer in het subtopic, vond het al raar dat ik em niet kon vinden hehe.
Maar gister dus alleen online ff gespeeld savonds. Paar potjes Team Deathmatch en vond het echt te vet!
Hoeveel en welke moeilijkheidsgraden zijn er als je campaign wilt spelen? En welke is aan te raden?
Misschien moet je beter wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het toch een beetje jammer van die kill streak dingenzijn echt te sterk
PS of 360?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand hoe je het geluid kan uitzetten van je teammaten? Gisteren 20 minuten maar gespeeld maar werd gek van die engelse kinderstemmetjes.
Als je op de naam van een Engels kindje gaat staan kun je op "mute" klikken. Xbox 360 heb ik het dan overquote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand hoe je het geluid kan uitzetten van je teammaten? Gisteren 20 minuten maar gespeeld maar werd gek van die engelse kinderstemmetjes.
Kan dat nietquote:Op woensdag 11 november 2009 09:18 schreef Cid het volgende:
Geen partychat mogen doen op de 360 is toch wel een fail hoor, ik mis het wel. Zit ik weer iedere match een zooi mensen te muten om de mensen in m'n friendslist te verstaan
Kan dat tijdens het gamen of alleen in de lobby dat je weet? (Ja voor 360) .. het scheelde wel een stuk toen ik deathmatch zonder clan support speelde.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je op de naam van een Engels kindje gaat staan kun je op "mute" klikken. Xbox 360 heb ik het dan over
Ontwijken, kudt. En zorgen dat de ander geen killstreak krijgt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
want dan worden de kill streaks van de anderen minder sterk?![]()
![]()
Nee, als je in een XboxLive party chat zit en je start de multiplayer krijg een keuze menu; of spelen, of in partychat blijven.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ontwijken, kudt. En zorgen dat de ander geen killstreak krijgt.
Oef dat weet ik niet zeker. Het kan iig vanuit de lobby, zal vanavond ff checken of het ook in-game kan!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan dat tijdens het gamen of alleen in de lobby dat je weet? (Ja voor 360) .. het scheelde wel een stuk toen ik deathmatch zonder clan support speelde.
Ja dat kan, gewoon even op select rammen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef dat weet ik niet zeker. Het kan iig vanuit de lobby, zal vanavond ff checken of het ook in-game kan!
Bij team deathmatch kun je toch nog wel in je party blijven of niet ?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Nee, als je in een XboxLive party chat zit en je start de multiplayer krijg een keuze menu; of spelen, of in partychat blijven.![]()
Gedaan zodat je niet over partychat kan vertellen waar vijanden zitten met bijv. Search and Destroy. Best wel fail, want dat kan je prima op een andere manier oplossen...
Wel in party, geen chatquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij team deathmatch kun je toch nog wel in je party blijven of niet ?
Free record shopquote:Op woensdag 11 november 2009 09:40 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand waar ik de prestige guide kan kopen?
Deze dus.
Thanks!quote:
Wat respectloos mens ben jij. Meteen mensen snol noemen omdat ze een game die voor 18+ is niet willen verkopen aan iemand jonger dan 18 lol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:59 schreef -SG- het volgende:
Wacht ik moet iets vertellen, ik kreeg MW2 bij MM niet mee omdat ik nog geen 18 ben![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik stond daar zo van;![]()
! You're kidding right?
Maar ze keek me heel serieus aan, de snol.
Vriend van me was erbij, die is 20, maar hij zei zo van, je dan koop ik het wel maar hij betaald want ik heb geen geld bij me. Mocht ook niet_!
Dus ik toen zo van![]()
![]()
.
Toen maar naar de freerecordshop gegaan en hem daar gehaald.
Vind t veel beter zoquote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik merk net dat op de hardened edition gewoon Modern Warfare 2 staat. Nergens "Call of Duty" te bekennen.
Wat ik nog gaarder vind is dat er iemand van 20 bij is die geen geld heeftquote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wat respectloos mens ben jij. Meteen mensen snol noemen omdat ze een game die voor 18+ is niet willen verkopen aan iemand jonger dan 18 lol.
fifa is leuk met meer, aangezien je veel alleen ben, cod ;<quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef qbexy het volgende:
Ik twijfel of ik hem ga kopen, ik zit met een blessure thuis. Dus ben van plan óf fifa10 of Call of duty mw2 te halen.
Wat zou ik doen?
Wat vond je het fijnst ...fifa09 of MW1?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef qbexy het volgende:
Ik twijfel of ik hem ga kopen, ik zit met een blessure thuis. Dus ben van plan óf fifa10 of Call of duty mw2 te halen.
Wat zou ik doen?
Als je een PS3 controller hebt kan je gewoon een USB mini naar USB kabel gebruiken.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Parvus het volgende:
Ik heb nu een draadloze controller, en gister moest ik hem al 2 keer reconnecten.. Dat gaat irritatie opleveren bij online spelen, en dat komt m'n hele controller dan niet ten goede.
Kan je bij gameshops (oid?) ook een kabeltje kopen waarmee je hem kan aansluiten op stroom?
De SP campaign heeft geen co-op, de Spec Ops dan weer wel. Sommige SO moet je zelfs met z'n tweeën spelen. En ze zijn, afgezien van een paar, echt fokking moeilijkquote:Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef qbexy het volgende:
MW1 vond ik super vet, maar hij was alleen zo kort. MW2 is ook kort, althans de single player, daarbij is er nu een Co-op optie bij dat het aantrekkelijker maakt.
En fifa10 verschilt ook niet zo gek veel van fifa09, behalve dan die 360 controller oid.
Ach fuck it, als ik tijd heb haal ik MW2 wel ff.
Vorige MW heb ik op de PC online helemaal kapot gespeeld, tot ik hem op de ps3 kreeg van iemand. En het verschil van behendigheid ervoer.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
De SP campaign heeft geen co-op, de Spec Ops dan weer wel. Sommige SO moet je zelfs met z'n tweeën spelen. En ze zijn, afgezien van een paar, echt fokking moeilijk
Ik denk idd door een muur of wand heenschieten. Is dat een challenge, omdat je er 40 moet?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef Cid het volgende:
Hmm wat valt onder de noemer van bullet penetration kills? Echt alleen kills die je maakt door door iets heen te schieten? Schiet niet op als ik er 40 moet
Yup, voor extended magazinesquote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik denk idd door een muur of wand heenschieten. Is dat een challenge, omdat je er 40 moet?
Oh oke. Ik heb zelf al een paar kills gemaakt door muren heen en dat terwijl ik best slecht ben.quote:
Haha, ik vul er nooit iets inquote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Moet nog een week wachten![]()
![]()
![]()
Weer een boel achterlijke namen verzinnen voor mijn custom classes, in CoD4 had ik onder andere Chuck Norris (wie niet?), Stalen Man en Klootviool
Dan moet je eerst nog 300 kills met het wapen halen voor FMJ, en dan met FMJ nog 40 bullet penetrations halenquote:
Ja heb dus Xbox :pquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Als je een PS3 controller hebt kan je gewoon een USB mini naar USB kabel gebruiken.
Dat noemen ze de Play & Charge Kit.quote:
Ja, bij special ops is een modus waar je die sneeuwscooter scene z.s.m. moet doorlopen volgens mijquote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef n0ir het volgende:
Bwoh, kan ik die sneeuwscooter-race![]()
nog een keer doen zonder de hele missie overnieuw te doen?
[..]
Ik moet nog aan de SP beginnenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg.... beste shooter ooit.
Maar dat is dus mijn MENING.
Ik moet trouwens vanavond nog, (als ik er aan toekom) aan de multiplayer beginnen
Duidelijk is de PS3 versie weer een slechte port van de 360 versie. Wanneer gaan ze eens goed programmeren. Heb net het filmpje gekeken. WAT EEEN GIGANTISCH VERSCHIL EN WAT EEN GIGANTISCHE FRAMEDROPS!!111 EINZ1!! DIT MOE TJE ECHT MERKEN TIJDENS HET GAMEN!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Playstation 3 (links) en Xbox 360 (rechts):
PS3 heeft veel meer framedrops en het beeld is een stuk fletser.
360
daar merk je dus echt niks van hequote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Duidelijk is de PS3 versie weer een slechte port van de 360 versie. Wanneer gaan ze eens goed programmeren. Heb net het filmpje gekeken. WAT EEEN GIGANTISCH VERSCHIL EN WAT EEN GIGANTISCHE FRAMEDROPS!!111 EINZ1!! DIT MOE TJE ECHT MERKEN TIJDENS HET GAMEN!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
daar merk je dus echt niks van he![]()
graphics fapperts
?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
Blij dat ik een xbox heb.
PS3 controller vind ik sowieso ruk en het netwerk is vollop gaar.
ja die van de x box is zo mooi kleinquote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
Blij dat ik een xbox heb.
PS3 controller vind ik sowieso ruk en het netwerk is vollop gaar.
Mee eens.. Te licht voor mijn idee die controller..quote:
ja 360 is 1080iquote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
indd. Draait de Xbox native niet op een lagere resolutie?
groot of klein maakt me geen hol uit. PS3 controller is veel te licht en na 30min gamen krijg ik kramp in mn vingers omdat die triggers op een kut plek zitten.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ja die van de x box is zo mooi klein
Ik speel soms uren achter elkaar maar nog nooit iets van kramp gehad dus dat zal wel aan je zelf liggenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
groot of klein maakt me geen hol uit. PS3 controller is veel te licht en na 30min gamen krijg ik kramp in mn vingers omdat die triggers op een kut plek zitten.
En de 'pookjes' voor je duimen zijn kut![]()
Maar het zal wel gewenning zijn
nee hoor ps controller is rag.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik speel soms uren achter elkaar maar nog nooit iets van kramp gehad dus dat zal wel aan je zelf liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Zullen we het maar on topic houden dit is geen afkraak topic over ps3 of xbox.
Wat wil je in een gezamelijk PS/XBox topic. De XboX fanboys MOETEN gewoon altijd de xbox de hemel in prijzen omdat ze onzeker van hunzelf zijn. Check voor de gein de game sectie eens het valt gewoon op.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Ik denk dat het ook sarcastisch wasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
daar merk je dus echt niks van he![]()
graphics fapperts
Precies.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Dat is jouw mening. Profileer het niet als een feit.quote:
ja, eerste 3 levels SP gedaan, even besturing onder de knie krijgen. daarna MP. vindt zelf wel leuk dat ze de riotshield er in gedaan hebben, je krijgt niet extreem veel punten er mee, maar je helpt je teammates wel. als ik met een shield loop dan zie je meteen mensen achter je staan schuilenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Spelen veel van jullie de MP al? Want het gaat hier nog voornamelijk om de SP, daar moet ik nog aan beginnen, maar ik heb het spel voornamelijk gekocht voor de MP
Blijkbaar spelen niet veel mensen de SPquote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef -Dries- het volgende:
Hoe is de SP?
Is het nog steeds die on-rails achtbaan waar de vijanden oneindig blijven spawnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |