Als je een PS3 controller hebt kan je gewoon een USB mini naar USB kabel gebruiken.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Parvus het volgende:
Ik heb nu een draadloze controller, en gister moest ik hem al 2 keer reconnecten.. Dat gaat irritatie opleveren bij online spelen, en dat komt m'n hele controller dan niet ten goede.
Kan je bij gameshops (oid?) ook een kabeltje kopen waarmee je hem kan aansluiten op stroom?
De SP campaign heeft geen co-op, de Spec Ops dan weer wel. Sommige SO moet je zelfs met z'n tweeën spelen. En ze zijn, afgezien van een paar, echt fokking moeilijkquote:Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef qbexy het volgende:
MW1 vond ik super vet, maar hij was alleen zo kort. MW2 is ook kort, althans de single player, daarbij is er nu een Co-op optie bij dat het aantrekkelijker maakt.
En fifa10 verschilt ook niet zo gek veel van fifa09, behalve dan die 360 controller oid.
Ach fuck it, als ik tijd heb haal ik MW2 wel ff.
Vorige MW heb ik op de PC online helemaal kapot gespeeld, tot ik hem op de ps3 kreeg van iemand. En het verschil van behendigheid ervoer.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
De SP campaign heeft geen co-op, de Spec Ops dan weer wel. Sommige SO moet je zelfs met z'n tweeën spelen. En ze zijn, afgezien van een paar, echt fokking moeilijk
Ik denk idd door een muur of wand heenschieten. Is dat een challenge, omdat je er 40 moet?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef Cid het volgende:
Hmm wat valt onder de noemer van bullet penetration kills? Echt alleen kills die je maakt door door iets heen te schieten? Schiet niet op als ik er 40 moet
Yup, voor extended magazinesquote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik denk idd door een muur of wand heenschieten. Is dat een challenge, omdat je er 40 moet?
Oh oke. Ik heb zelf al een paar kills gemaakt door muren heen en dat terwijl ik best slecht ben.quote:
Haha, ik vul er nooit iets inquote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Moet nog een week wachten![]()
![]()
![]()
Weer een boel achterlijke namen verzinnen voor mijn custom classes, in CoD4 had ik onder andere Chuck Norris (wie niet?), Stalen Man en Klootviool
Dan moet je eerst nog 300 kills met het wapen halen voor FMJ, en dan met FMJ nog 40 bullet penetrations halenquote:
Ja heb dus Xbox :pquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Als je een PS3 controller hebt kan je gewoon een USB mini naar USB kabel gebruiken.
Dat noemen ze de Play & Charge Kit.quote:
Ja, bij special ops is een modus waar je die sneeuwscooter scene z.s.m. moet doorlopen volgens mijquote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef n0ir het volgende:
Bwoh, kan ik die sneeuwscooter-race![]()
nog een keer doen zonder de hele missie overnieuw te doen?
[..]
Ik moet nog aan de SP beginnenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zeg.... beste shooter ooit.
Maar dat is dus mijn MENING.
Ik moet trouwens vanavond nog, (als ik er aan toekom) aan de multiplayer beginnen
Duidelijk is de PS3 versie weer een slechte port van de 360 versie. Wanneer gaan ze eens goed programmeren. Heb net het filmpje gekeken. WAT EEEN GIGANTISCH VERSCHIL EN WAT EEN GIGANTISCHE FRAMEDROPS!!111 EINZ1!! DIT MOE TJE ECHT MERKEN TIJDENS HET GAMEN!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Playstation 3 (links) en Xbox 360 (rechts):
PS3 heeft veel meer framedrops en het beeld is een stuk fletser.
360
daar merk je dus echt niks van hequote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Duidelijk is de PS3 versie weer een slechte port van de 360 versie. Wanneer gaan ze eens goed programmeren. Heb net het filmpje gekeken. WAT EEEN GIGANTISCH VERSCHIL EN WAT EEN GIGANTISCHE FRAMEDROPS!!111 EINZ1!! DIT MOE TJE ECHT MERKEN TIJDENS HET GAMEN!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
daar merk je dus echt niks van he![]()
graphics fapperts
?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
Blij dat ik een xbox heb.
PS3 controller vind ik sowieso ruk en het netwerk is vollop gaar.
ja die van de x box is zo mooi kleinquote:Op woensdag 11 november 2009 14:04 schreef _GdR_ het volgende:
Blij dat ik een xbox heb.
PS3 controller vind ik sowieso ruk en het netwerk is vollop gaar.
Mee eens.. Te licht voor mijn idee die controller..quote:
ja 360 is 1080iquote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
indd. Draait de Xbox native niet op een lagere resolutie?
groot of klein maakt me geen hol uit. PS3 controller is veel te licht en na 30min gamen krijg ik kramp in mn vingers omdat die triggers op een kut plek zitten.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ja die van de x box is zo mooi klein
Ik speel soms uren achter elkaar maar nog nooit iets van kramp gehad dus dat zal wel aan je zelf liggenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
groot of klein maakt me geen hol uit. PS3 controller is veel te licht en na 30min gamen krijg ik kramp in mn vingers omdat die triggers op een kut plek zitten.
En de 'pookjes' voor je duimen zijn kut![]()
Maar het zal wel gewenning zijn
nee hoor ps controller is rag.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik speel soms uren achter elkaar maar nog nooit iets van kramp gehad dus dat zal wel aan je zelf liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Zullen we het maar on topic houden dit is geen afkraak topic over ps3 of xbox.
Wat wil je in een gezamelijk PS/XBox topic. De XboX fanboys MOETEN gewoon altijd de xbox de hemel in prijzen omdat ze onzeker van hunzelf zijn. Check voor de gein de game sectie eens het valt gewoon op.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Ik denk dat het ook sarcastisch wasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
daar merk je dus echt niks van he![]()
graphics fapperts
Precies.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef maickeltje het volgende:
Dat is jouw mening. Profileer het niet als een feit.quote:
ja, eerste 3 levels SP gedaan, even besturing onder de knie krijgen. daarna MP. vindt zelf wel leuk dat ze de riotshield er in gedaan hebben, je krijgt niet extreem veel punten er mee, maar je helpt je teammates wel. als ik met een shield loop dan zie je meteen mensen achter je staan schuilenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Spelen veel van jullie de MP al? Want het gaat hier nog voornamelijk om de SP, daar moet ik nog aan beginnen, maar ik heb het spel voornamelijk gekocht voor de MP
Blijkbaar spelen niet veel mensen de SPquote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef -Dries- het volgende:
Hoe is de SP?
Is het nog steeds die on-rails achtbaan waar de vijanden oneindig blijven spawnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |