Ja beetje jammer dat einde iddquote:
Je kan ze ook alleen spelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:19 schreef Gauner het volgende:
Ja ik dacht: Op naar de volgende missie, maar nee.
Dus die special ops zijn nieuwe missies die je met twee man speelt, online kan dat ook?
Wordt tijd... Na die 1.02 update gaat niks meer online.quote:#MW2 PS3 Update: MP Servers gradually coming back online.
Some users may still experience issues. Also,
EU Players get Trophy patch tonight.
10:18 PM November 11 from fourzerotwo
en in maart mag jij weer op de SGP stemmenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef TheFrankey het volgende:
kindsoldaten? En maar blijven spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb de game al twee maal uit, geen kindsoldaten gezien. och ik heb ze in het heetst van de strijd wsl gewoon afgeknald. Leuk SPEL dit, I love it.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef TheFrankey het volgende:
Zal ie zich wel ingebeeld hebben...quote:Op woensdag 11 november 2009 23:53 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb modern warfare 1 voor de Xbox360 gekocht, en ik kan me nog herrineren dat Xbox Live in 2007 zo'n beetje de hele kerstperiode onbeschikbaar is geweest vanwege een storing, dus dat liep toendertijd ook niet zo lekker hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 00:07 schreef twenty2seven het volgende:
[..]
En eindelijk eens een kleine overwinning voor de xbox fans, twas al gezeur vanaf dat de box uitkwam over de details en de HD en het betalen voor online.. en kijk nu tloopt blijkbaar voor geen meter op die nextgen hd console :p:p HAHAHHAAHA360
Het was toch echt een lijk van een kind...quote:Op donderdag 12 november 2009 00:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zal ie zich wel ingebeeld hebben...
Ik denk dat het gewoon een wegduikende terrorist was.
kan zijn, gelukkig zijn we nu 2009 en herinnert zich niemand daar iets van.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:25 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
gekocht - herrineren - onbeschikbaar is geweest - dat liep toendertijd - 2007
OK.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:38 schreef twenty2seven het volgende:
[..]
kan zijn, gelukkig zijn we nu 2009 en herinnert zich niemand daar iets van.
Ik had toen nog een SNES
Zijn er zo veel mensen die illegaal downloaden voor de xbxo360, Voor de PC had ik dit wel verwacht maar voor een console.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:40 schreef neggix het volgende:
Weet niet of het alleen door MW2 is maar
http://www.msnbc.msn.com/(...)y_and_science-games/1 miljoen ook
Waarom ben je dan de enige die dat dan heeft ???quote:Op donderdag 12 november 2009 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het was toch echt een lijk van een kind...
Heeft daar niks mee te maken, dat was een 1,5uur daarvoor al zoquote:Op woensdag 11 november 2009 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wordt tijd... Na die 1.02 update gaat niks meer online.
Word er niet goed van dat fanboys alles moeten aangrijpen om te zeggen dat hun eigen console het beste is.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:25 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik heb modern warfare 1 voor de Xbox360 gekocht, en ik kan me nog herrineren dat Xbox Live in 2007 zo'n beetje de hele kerstperiode onbeschikbaar is geweest vanwege een storing, dus dat liep toendertijd ook niet zo lekker hoor
http://tweakers.net/nieuw(...)ukte-feestdagen.html
fijne avond nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |