Nee gister werkte het gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Al vanaf de launch?Beetje jammer...
Nee pas een paar uur. Online is namelijk zwaar vet maar de servers waren blijkbaar overbelast, 360 heeft om dit moment 900.000 man online, PS3 had dus blijkbaar meer (te veel)quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Cid het volgende:
[..]
nee sinds vanmiddag, server overbelasting.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat een bullshit, het is gewoon puur toeval want het zijn dezelfde servers. Het enige verschil is dat de 360 blijkbaar minder personen online heeft want die is niet overbelast.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef SoldMayor het volgende:
Tsja dan betaal ik elke keer behoorlijk wat geld voor Xbox LIVE maar het werkt teminsten wel![]()
900.000 nu online
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist een kindsoldaat vermoord in de single player in rio
Je kan maar beter ff niet meer praten hoor, alles gaat over het privenetwerk van MicroSoft met Xboxlive ipv de gammele verbindingkjes van Sony (wat toch wel bewezen is vandaag, ik durf te wedden dat de PS nog niet eens de 250.000 man online haalt)quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, het is gewoon puur toeval want het zijn dezelfde servers. Het enige verschil is dat de 360 blijkbaar minder personen online heeft want die is niet overbelast.
Volgens mij heeft xbox live gemiddeld dubbel zoveel online in multiplayer.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, het is gewoon puur toeval want het zijn dezelfde servers. Het enige verschil is dat de 360 blijkbaar minder personen online heeft want die is niet overbelast.
Moet je t vooral gaan quoten, en btw, is dit nou echt zon heftige spoiler???quote:Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gebruik GODVERDOMME een spoilertag man!
Ik had nog nooit van een kindsoldaat in de SP gehoord, dus mocht ik er 1 tegen komen zou dat voor mij best ff slikken geweest zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je t vooral gaan quoten, en btw, is dit nou echt zon heftige spoiler???
Slaat ook nergens op tbh.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je kan maar beter ff niet meer praten hoor, alles gaat over het privenetwerk van MicroSoft met Xboxlive ipv de gammele verbindingkjes van Sony (wat toch wel bewezen is vandaag, ik durf te wedden dat de PS nog niet eens de 250.000 man online haalt)
quote:Early data is in and the confirmation that Modern Warfare 2 will become the fastest-selling game of all time isn't a big suprise in itself, but the margin with which it looks to take the record is astounding. VGChartz preliminary day one figures puts the sales to date (including the midnight launches) at over 7 million copies worldwide across Xbox 360, PS3 and PC. Around 55% of sales are on Xbox 360, 33% on PS3 and the remaining 12% on PC.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja al die guided missilesquote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef kreuk050 het volgende:
Wat is dat SP level vet in virginia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |