exact mijn gedachtequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:12 schreef Michellee het volgende:
Ik was eerder wel fan van Oona, maar sinds haar uitspraken over dat partnership etc, vind ik haar ook een stuk onsympatieker overkomen. Daarnaast vind ik haar DFYL niet zo spectaculair als van de rest...
Angelo
De hot Tamale train!!! WOoooooooHoooo!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef -Peach het volgende:
Zit in de jury van SYTYCD USA. Lekker hysterisch wijf
She's fucking nuts!quote:
adamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef -Peach het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Omigod....quote:
Dutchiequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:22 schreef dutchie het volgende:
En toch hè, mis ik de "Timor' in dit seizoen. Hij was zo verrassend.
en dat hij zo lekker was/is, is slechts een detail natuurlijk![]()
Angelo is geweldig en ook Remy is een verrassing, maar ze zijn geen Timor.
Ik heb nog gegoogled op de vorige winnaar Ivan. Hij denkt tegenwoordig een rapper te zijn.
Zo jammer dit.
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef dutchie het volgende:
[..]
![]()
Die dans toen met Annemiek, weet je die nog?
Iets van Superhuman ofzoiets?
Wacht, ik zoek 'm op.
Dit is toch zoveel beter dan Domino D-day?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:46 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)dans_1.avi_plain.xml
Daar kun je hem nog zien
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dit is toch zoveel beter dan Domino D-day?
Ik weet het! Ze lijkt op de zus van Donny Osmond!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lijkt een beetje op Nikki Cox? Maar die heeft opgespoten vissenlippen en deze dame heeft vrij dunne lipjes.
edit: volgens de bestandsnaam van de foto is ht ene Mary! Geen idee wie het is
Klopt Angelo is ook goed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:48 schreef Mellie85 het volgende:
Timor was goed, maar ik vind Angelo echt niet minder. Snap overigens nog steeds niet dat Ivan vorige editie gewonnen heeft. Hij was goed, maar hij het 'het' naar mijn idee niet.
hayquote:
de minste optreden van Remy en OOnaquote:
De choreografiëen worden ook meer op stagepresence dan op het techniek beoordeelt. Het is ook denk ik niet dat ze echt afzwakt, het valt alleen meer op naarmate er minder dansers zijn dat ze misschien wel een ijzersterke danseres is maar een mindere performer.quote:Op zondag 15 november 2009 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Oona begon het seizoen sterk, en zwakt mer en meer af, hoe meer kritiek ze krijgt hoe ondermaatser ze wordt.
pciesquote:Op zondag 15 november 2009 20:35 schreef Misstique het volgende:
Heel veel geloop in deze choreo trouwens. Weinig dans.
vond ik ookquote:
Ik vond de vorige van jaco ook vreemd, maar wel mooi.quote:
Kris verdient het niet om op basis van één mindere dans eruit te gaan. Doe dan die trekpop van een michael. Die is minder van kwaliteit.quote:
Is ook zo, het trekt denk ik meer kijkers en stemmen. Grootste gedeelte van het publiek is natuurlijk ook dansleek en stemt op het spectaculaire.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef koetjiekoetjie het volgende:
En verder: ligt het aan mij of zijn er dit jaar veel meer acrobatische toeren in plaats van gewoon echt dansen? Bij Evelien had ik dat idd. al vaker en nu die solo van Michael: een en al gehups en gespring. Kan me niet herinneren dat Timor of Annemiek dat ook deden, volgens mij lieten die veel meer echt dans zien. Dat mis ik dit jaar een beetje...
En daarbij was/is Timor een prachtdanser, dus echt alles wat hij deed was goed, hij hoefde niet te acrobatieken om het ander te compenseren.quote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Timor had ook wel trucjes hooralleen niet tot in de extreme van nu zeg maar
Jammer van z'n kut-ego en eigengeilerijquote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
En daarbij was/is Timor een prachtdanser, dus echt alles wat hij deed was goed, hij hoefde niet te acrobatieken om het ander te compenseren.
Nee. Het gaat om de favoriete danser. Dat wordt vaak genoeg gezegd hier en in de andere landen ook: Het is niet altijd de beste die wint, het gaat om Nederlands (en nu ook Belgisch) meest favoriete danser. Da's dus niet noodzakelijk de beste.quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef koetjiekoetjie het volgende:
maar het gaat toch om de beste danser
quote:
Wat? Dat was toch vaag? Hij was prima te verstaan, naar mijn mening!quote:
Zeker vaag ik kon hem zeker verstaanquote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat? Dat was toch vaag? Hij was prima te verstaan, naar mijn mening!
ah we hebben nog AngElsquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
matige show vandaag
Ja ik hoop hetquote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ah we hebben nog AngElsdie maken het gewoon goed
Rawr.quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
en daar gingen de beentjes weer wijd uit elkaar
onze hoop in bange dagquote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ah we hebben nog AngElsdie maken het gewoon goed
quote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef Ang3l het volgende:
I want Michael's kiss of death
Boys will survive that one I hope
Ik kan me er ook wel eens aan ergeren.quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Ja, da's waar. Vind het af en toe gewoon een beetje vervelend om te merken dat de beste en de favoriete niet altijd dezelfde zijn. In mijn ogen dan he![]()
ahhhhhhhquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef JaneDoe het volgende:mama lorenzo is de bruiloft al aan t plannen
daar heb ik nou nog nooit ene seconde van gezienquote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef -Peach het volgende:
He? Wie? Wat? Waar? (moet verplicht boer zoekt snol kijken)
quote:
Ik heb net ff het tussenfilmpje gemist!quote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
mama lorenzo is de bruiloft al aan t plannen
Ben blijquote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar heb ik nou nog nooit ene seconde van gezien
kauwgomblobje Virgilquote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me er ook wel eens aan ergeren.
Bv bij kauwgomblobje Virgil toen ie na dat drama toch doorging.
op haar vrije dag ging ze naar lorenzo.. de chemie spatte er van af... en de ma van lorenzo ziet in oona een leuke eventuele schoondcohter, maar ze zijn nog jongquote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net ff het tussenfilmpje gemist!
Doet Oona het met mister X?
Discriminatie! Laten we de negers ondertitelen!quote:Op zondag 15 november 2009 21:11 schreef koetjiekoetjie het volgende:
En ook Remi wordt ondertiteld...zeker ook lastig te verstaan
oooo en lorenz gaf oona een lief kusje op dr haarquote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
op haar vrije dag ging ze naar lorenzo.. de chemie spatte er van af... en de ma van lorenzo ziet in oona een leuke eventuele schoondcohter, maar ze zijn nog jong
Ooow ok! EN heeft Lorenzo haar dan te hard in haar x-je geneukt dat ze nu zo bescheten dans vanaf dat bezoekje?quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
op haar vrije dag ging ze naar lorenzo.. de chemie spatte er van af... en de ma van lorenzo ziet in oona een leuke eventuele schoondcohter, maar ze zijn nog jong
ik hoop tquote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow ok! EN heeft Lorenzo haar dan te hard in haar x-je geneukt dat ze nu zo bescheten dans vanaf dat bezoekje?
quote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow ok! EN heeft Lorenzo haar dan te hard in haar x-je geneukt dat ze nu zo bescheten dans vanaf dat bezoekje?
Ik zat me bij Evelien en Michael te ergeren aan dat shot met die zonnebril. Fijn dat de cameraman weet dat dat ding stuk getrapt wordt, maar om er nu van te voren dan maar alvast de mega-zoom op te gaan zetten wachtende tot dat moment terwijl we het idee net zo goed kunnen snappen vanaf een afstandje..... ??quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef Misstique het volgende:
Ondertiteling voor de belgen.
Kutcamera's die niet snappen dat ze de hele danser moeten laten zien en welke randdebiele producer heeft bedacht dat het handig is om de voeten aan het zicht te onttrekken door al die kuttelefoonnummers?
Echt wel. Iedere week kan je maken of breken.quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kris verdient het niet om op basis van één mindere dans eruit te gaan. Doe dan die trekpop van een michael. Die is minder van kwaliteit.
Mooi gezegd alleen klopt er niks van. Als de choreo slecht is is de dans gewoon kut en dan maakt het niet uit hoe goed je danst.quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Een choreo moet je je eigen maken imho.
Hoe raar de choreo ook is, als jij technisch goed danst, en de choreo op een eigen manier uitvoert, dan sta je goed te dansen, ongeacht kleding etc.
En dat vind ik dus onzin, maar dat heb je natuurlijk wel met publieksjury's.quote:Op zondag 15 november 2009 21:19 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Echt wel. Iedere week kan je maken of breken.
modern denk ikquote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Yup! Ik vind het al rete irritant dat Dan (verkeerd!) ondertiteld wordt...
Maar een Engelse walsbeetje jammer. Wat is Els haar eigen stijl eigenlijk?
Nou zekerquote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
WauwMooie ontroerende wals,, prachtig
michael niet hequote:
net als michaelquote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooie Solo, maar kris is solo sterker dan met partner.
Je wint ook solo.quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooie Solo, maar kris is solo sterker dan met partner.
you are late girlquote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Pfoeiiii, ik ben thuis hoor. Zit nu met terugwerkende kracht de optredens te kijken, net zijn Kris en Suzanne geweest. Gaat dit niveau zo door of moet ik verder kijken? Wat een triestesse.
Neuh. Al betwijfel ik dat ie 't gaat winnen.quote:
Is ook zoquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:42 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag niet zo sprankelend op één of andere manier. Alleen bij Els en Angelo was ik weer even helemaal blij. Vorig jaar had ik dat blije gevoel vaker, heb ik het idee.
Ja ik poste al dat ze de hele cd aan 't afwerken wasquote:Op zondag 15 november 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
OMG Els danst weer op een (ander) nummer van David Cook!
Nietes!quote:
quote:
op lorenzoquote:
eensquote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Misstique het volgende:
Jammer, ik had liever Suzan zien vertrekken.
Oh echt?quote:
Dat was net in het achtergrondstukje bij Oona.quote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh echt?Ik heb één aflevering gemist en daarin werd dat blijkbaar medegedeeld
quote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was net in het achtergrondstukje bij Oona.
Same herequote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Suf, niet goed opgelet dus! Ik moet zeggen dat ik ook alleen echt kijk bij de dansen, tussendoor doe ik andere dingen
Tja, je bent op tv, je moet op je woorden lettenquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is het gebeuren met Lorenzo ook het drama van Oona geworden. Zij heeft met die partnerwisseling toch wat vervelende uitspraken gedaan die haar volgens mij zwaar zijn aangerekend. Het lijkt erop dat ze die kritiek van toen nooit meer te boven is gekomen.
Anders lees je even íetsepietsje hoger op deze pagina.quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Hik het volgende:
Ik kom net pas binnen. Oona eruit, verwacht en ok. Maar op wie was ze verliefd dan?
Lorenzo. Wist je dat niet?!quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Hik het volgende:
Ik kom net pas binnen. Oona eruit, verwacht en ok. Maar op wie was ze verliefd dan?
maar michael is wel doorquote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaat?
Neeee, kris had moeten gaan.....
Ik vreesde wel een beetje voor 'm.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vreesde wel een beetje voor 'm.
Volgende week Kris er uit hoop ik.
Ik vond Kris de eerste 2 shows of zo wel goed, maar daarna ging het bergafwaarts.
Zijn solo's zijn goed, maar zijn partnerdansen zuigen echt enorm.
Voor mijzelf wegen die zwaarder dan de solo's. Zeker omdat zijn solo's allemaal in zijn eigen stijl zijn.
Dan ben je gewoon niet all-round.
ah shit gemistquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Hahahahahaha, die Suzan in d'r eentje voor de camera d'r moves te doen
Ik hoop Kris eerder dan Mikey, maar ik vrees van niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
nog 1 ding
volgende week gaan Suz en Mike eruit
en daarna Evelien en Chris
eens of niet eens?
leukquote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan de zes overgebleven dansers optreden tijdens de finale van BNTM!
Ik zie hem steeds iedereen knuffelen die van het podium af looptquote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het viel me gister onwijs op dat Michael ontzettend sympathiek is!
heb jij mike nog geknuffeld?quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie hem steeds iedereen knuffelen die van het podium af loopt
Zeker een sympatieke jongen, maar mij persoonlijk iets te druk en aanwezig. Of hij volgende week door gaat weet ik niet zeker. Denk dat dat echt aan het dansen ligt. Kris is ook goed, hij is niet voor niets zover gekomen he. Het word in ieder geval nog een spannende strijd! Ik denk dat Suzan er ook wel in blijft, maar ja, je weet niet hoe er gestemd wordt en of er nog rekening gehouden word of iemand Belgisch of Nederlands is hequote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het viel me gister onwijs op dat Michael ontzettend sympathiek is! Denk dat meer mensen dat vinden, hij heeft een grote gun-factor. Kris heeft dat wellicht wat minder, grote kans dat hij er daarom volgende week uitligt. Denk daarom volgende week exit Kris en Evelien (Suzan is nog het enige Nederlandse meisje en komt ook wat leuker over dan Evelien en danst volgens mij ook wel even goed).
Dat viel mij ook op. Hij is gewoon leuk, ik denk dat hem dat heel wat stemmen op gaat leveren, ook al danst hij wat minder. Vond hem wel leuk in zijn solo, de dans was niet spectaculair maar híj is leuk. En daar gaat het tenslotte om: de favoriete danser vinden (niet per sé de beste).quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het viel me gister onwijs op dat Michael ontzettend sympathiek is! Denk dat meer mensen dat vinden, hij heeft een grote gun-factor. Kris heeft dat wellicht wat minder, grote kans dat hij er daarom volgende week uitligt. Denk daarom volgende week exit Kris en Evelien (Suzan is nog het enige Nederlandse meisje en komt ook wat leuker over dan Evelien en danst volgens mij ook wel even goed).
Nee volgende week, als ie eruit gaat.quote:
ahhhh je gaat je man knuffelen volgende weekquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgende week, als ie eruit gaat.
Leuk was het he! Dat kon de show ook wel gebruikenquote:
-Els en Michael - Jazz en Quickstepquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Mellie85 het volgende:
Weet iemand al wie met wie gaat dansen en in welke stijl?
Staat gewoon op de website..quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:52 schreef Turalyon het volgende:
Hoe weet je die dingen van tevoren? Wie met wie en welke stijl?
Ach, alles beter dan Marleenquote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
Suzanne? Evelien? What happened? Stille wateren?
Hoe was dat?quote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
Back from the fucking U S of A.
Ik heb maar niet meegedaan met American Idol in Disney's Hollywood Studios. Dat kan ik het publiek niet aan doen
Hij zit dichter bij een vlamoes dan ooit, dat wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef Cee het volgende:
Godskolere, komt Kwalbert hier z'n onobjectieve stempel op drukken.
Virgil die bij z'n exit nog even van de gelegenheid gebruik maakte om zichzelf te promoten door zijn.......hotmail adres te roepen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist? Een balletdansende Virgil of zo?
ironlip eruitquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist? Een balletdansende Virgil of zo?
En het camerawerk?quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
Russell & Noellequote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
De kikkerdans was prima te volgen. En de vertalers ook. Oh wacht, die waren er nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |