Ach, alles beter dan Marleenquote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
Suzanne? Evelien? What happened? Stille wateren?
Hoe was dat?quote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
Back from the fucking U S of A.
Ik heb maar niet meegedaan met American Idol in Disney's Hollywood Studios. Dat kan ik het publiek niet aan doen
Hij zit dichter bij een vlamoes dan ooit, dat wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef Cee het volgende:
Godskolere, komt Kwalbert hier z'n onobjectieve stempel op drukken.
Virgil die bij z'n exit nog even van de gelegenheid gebruik maakte om zichzelf te promoten door zijn.......hotmail adres te roepen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist? Een balletdansende Virgil of zo?
ironlip eruitquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist? Een balletdansende Virgil of zo?
En het camerawerk?quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
Russell & Noellequote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
De kikkerdans was prima te volgen. En de vertalers ook. Oh wacht, die waren er nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |