Nietes!quote:
quote:
op lorenzoquote:
eensquote:Op zondag 15 november 2009 22:01 schreef Misstique het volgende:
Jammer, ik had liever Suzan zien vertrekken.
Oh echt?quote:
Dat was net in het achtergrondstukje bij Oona.quote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh echt?Ik heb één aflevering gemist en daarin werd dat blijkbaar medegedeeld
quote:Op zondag 15 november 2009 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was net in het achtergrondstukje bij Oona.
Same herequote:Op zondag 15 november 2009 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Suf, niet goed opgelet dus! Ik moet zeggen dat ik ook alleen echt kijk bij de dansen, tussendoor doe ik andere dingen
Tja, je bent op tv, je moet op je woorden lettenquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is het gebeuren met Lorenzo ook het drama van Oona geworden. Zij heeft met die partnerwisseling toch wat vervelende uitspraken gedaan die haar volgens mij zwaar zijn aangerekend. Het lijkt erop dat ze die kritiek van toen nooit meer te boven is gekomen.
Anders lees je even íetsepietsje hoger op deze pagina.quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Hik het volgende:
Ik kom net pas binnen. Oona eruit, verwacht en ok. Maar op wie was ze verliefd dan?
Lorenzo. Wist je dat niet?!quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Hik het volgende:
Ik kom net pas binnen. Oona eruit, verwacht en ok. Maar op wie was ze verliefd dan?
maar michael is wel doorquote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaat?
Neeee, kris had moeten gaan.....
Ik vreesde wel een beetje voor 'm.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vreesde wel een beetje voor 'm.
Volgende week Kris er uit hoop ik.
Ik vond Kris de eerste 2 shows of zo wel goed, maar daarna ging het bergafwaarts.
Zijn solo's zijn goed, maar zijn partnerdansen zuigen echt enorm.
Voor mijzelf wegen die zwaarder dan de solo's. Zeker omdat zijn solo's allemaal in zijn eigen stijl zijn.
Dan ben je gewoon niet all-round.
ah shit gemistquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Hahahahahaha, die Suzan in d'r eentje voor de camera d'r moves te doen
Ik hoop Kris eerder dan Mikey, maar ik vrees van niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
nog 1 ding
volgende week gaan Suz en Mike eruit
en daarna Evelien en Chris
eens of niet eens?
leukquote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan de zes overgebleven dansers optreden tijdens de finale van BNTM!
Ik zie hem steeds iedereen knuffelen die van het podium af looptquote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het viel me gister onwijs op dat Michael ontzettend sympathiek is!
heb jij mike nog geknuffeld?quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie hem steeds iedereen knuffelen die van het podium af loopt
Zeker een sympatieke jongen, maar mij persoonlijk iets te druk en aanwezig. Of hij volgende week door gaat weet ik niet zeker. Denk dat dat echt aan het dansen ligt. Kris is ook goed, hij is niet voor niets zover gekomen he. Het word in ieder geval nog een spannende strijd! Ik denk dat Suzan er ook wel in blijft, maar ja, je weet niet hoe er gestemd wordt en of er nog rekening gehouden word of iemand Belgisch of Nederlands is hequote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het viel me gister onwijs op dat Michael ontzettend sympathiek is! Denk dat meer mensen dat vinden, hij heeft een grote gun-factor. Kris heeft dat wellicht wat minder, grote kans dat hij er daarom volgende week uitligt. Denk daarom volgende week exit Kris en Evelien (Suzan is nog het enige Nederlandse meisje en komt ook wat leuker over dan Evelien en danst volgens mij ook wel even goed).
Dat viel mij ook op. Hij is gewoon leuk, ik denk dat hem dat heel wat stemmen op gaat leveren, ook al danst hij wat minder. Vond hem wel leuk in zijn solo, de dans was niet spectaculair maar híj is leuk. En daar gaat het tenslotte om: de favoriete danser vinden (niet per sé de beste).quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het viel me gister onwijs op dat Michael ontzettend sympathiek is! Denk dat meer mensen dat vinden, hij heeft een grote gun-factor. Kris heeft dat wellicht wat minder, grote kans dat hij er daarom volgende week uitligt. Denk daarom volgende week exit Kris en Evelien (Suzan is nog het enige Nederlandse meisje en komt ook wat leuker over dan Evelien en danst volgens mij ook wel even goed).
Nee volgende week, als ie eruit gaat.quote:
ahhhh je gaat je man knuffelen volgende weekquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee volgende week, als ie eruit gaat.
Leuk was het he! Dat kon de show ook wel gebruikenquote:
-Els en Michael - Jazz en Quickstepquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Mellie85 het volgende:
Weet iemand al wie met wie gaat dansen en in welke stijl?
Staat gewoon op de website..quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:52 schreef Turalyon het volgende:
Hoe weet je die dingen van tevoren? Wie met wie en welke stijl?
Ach, alles beter dan Marleenquote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
Suzanne? Evelien? What happened? Stille wateren?
Hoe was dat?quote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
Back from the fucking U S of A.
Ik heb maar niet meegedaan met American Idol in Disney's Hollywood Studios. Dat kan ik het publiek niet aan doen
Hij zit dichter bij een vlamoes dan ooit, dat wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef Cee het volgende:
Godskolere, komt Kwalbert hier z'n onobjectieve stempel op drukken.
Virgil die bij z'n exit nog even van de gelegenheid gebruik maakte om zichzelf te promoten door zijn.......hotmail adres te roepen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist? Een balletdansende Virgil of zo?
ironlip eruitquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
Heb ik nog iets spectaculairs gemist? Een balletdansende Virgil of zo?
En het camerawerk?quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
Russell & Noellequote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
De kikkerdans was prima te volgen. En de vertalers ook. Oh wacht, die waren er nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |