Tja, je bent op tv, je moet op je woorden lettenquote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is het gebeuren met Lorenzo ook het drama van Oona geworden. Zij heeft met die partnerwisseling toch wat vervelende uitspraken gedaan die haar volgens mij zwaar zijn aangerekend. Het lijkt erop dat ze die kritiek van toen nooit meer te boven is gekomen.
Anders lees je even íetsepietsje hoger op deze pagina.quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Hik het volgende:
Ik kom net pas binnen. Oona eruit, verwacht en ok. Maar op wie was ze verliefd dan?
Lorenzo. Wist je dat niet?!quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef Hik het volgende:
Ik kom net pas binnen. Oona eruit, verwacht en ok. Maar op wie was ze verliefd dan?
maar michael is wel doorquote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Waaaaaaaaaaaat?
Neeee, kris had moeten gaan.....
Ik vreesde wel een beetje voor 'm.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vreesde wel een beetje voor 'm.
Volgende week Kris er uit hoop ik.
Ik vond Kris de eerste 2 shows of zo wel goed, maar daarna ging het bergafwaarts.
Zijn solo's zijn goed, maar zijn partnerdansen zuigen echt enorm.
Voor mijzelf wegen die zwaarder dan de solo's. Zeker omdat zijn solo's allemaal in zijn eigen stijl zijn.
Dan ben je gewoon niet all-round.
ah shit gemistquote:Op zondag 15 november 2009 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Hahahahahaha, die Suzan in d'r eentje voor de camera d'r moves te doen
Ik hoop Kris eerder dan Mikey, maar ik vrees van niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
nog 1 ding
volgende week gaan Suz en Mike eruit
en daarna Evelien en Chris
eens of niet eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |