exact mijn gedachtequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:12 schreef Michellee het volgende:
Ik was eerder wel fan van Oona, maar sinds haar uitspraken over dat partnership etc, vind ik haar ook een stuk onsympatieker overkomen. Daarnaast vind ik haar DFYL niet zo spectaculair als van de rest...
Angelo
De hot Tamale train!!! WOoooooooHoooo!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef -Peach het volgende:
Zit in de jury van SYTYCD USA. Lekker hysterisch wijf
She's fucking nuts!quote:
adamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef -Peach het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Omigod....quote:
Dutchiequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:22 schreef dutchie het volgende:
En toch hè, mis ik de "Timor' in dit seizoen. Hij was zo verrassend.
en dat hij zo lekker was/is, is slechts een detail natuurlijk![]()
Angelo is geweldig en ook Remy is een verrassing, maar ze zijn geen Timor.
Ik heb nog gegoogled op de vorige winnaar Ivan. Hij denkt tegenwoordig een rapper te zijn.
Zo jammer dit.
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef dutchie het volgende:
[..]
![]()
Die dans toen met Annemiek, weet je die nog?
Iets van Superhuman ofzoiets?
Wacht, ik zoek 'm op.
Dit is toch zoveel beter dan Domino D-day?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:46 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)dans_1.avi_plain.xml
Daar kun je hem nog zien
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dit is toch zoveel beter dan Domino D-day?
Ik weet het! Ze lijkt op de zus van Donny Osmond!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lijkt een beetje op Nikki Cox? Maar die heeft opgespoten vissenlippen en deze dame heeft vrij dunne lipjes.
edit: volgens de bestandsnaam van de foto is ht ene Mary! Geen idee wie het is
Klopt Angelo is ook goed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:48 schreef Mellie85 het volgende:
Timor was goed, maar ik vind Angelo echt niet minder. Snap overigens nog steeds niet dat Ivan vorige editie gewonnen heeft. Hij was goed, maar hij het 'het' naar mijn idee niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |