Is ook zo, het trekt denk ik meer kijkers en stemmen. Grootste gedeelte van het publiek is natuurlijk ook dansleek en stemt op het spectaculaire.quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef koetjiekoetjie het volgende:
En verder: ligt het aan mij of zijn er dit jaar veel meer acrobatische toeren in plaats van gewoon echt dansen? Bij Evelien had ik dat idd. al vaker en nu die solo van Michael: een en al gehups en gespring. Kan me niet herinneren dat Timor of Annemiek dat ook deden, volgens mij lieten die veel meer echt dans zien. Dat mis ik dit jaar een beetje...
En daarbij was/is Timor een prachtdanser, dus echt alles wat hij deed was goed, hij hoefde niet te acrobatieken om het ander te compenseren.quote:Op zondag 15 november 2009 20:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Timor had ook wel trucjes hooralleen niet tot in de extreme van nu zeg maar
Jammer van z'n kut-ego en eigengeilerijquote:Op zondag 15 november 2009 20:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
En daarbij was/is Timor een prachtdanser, dus echt alles wat hij deed was goed, hij hoefde niet te acrobatieken om het ander te compenseren.
Nee. Het gaat om de favoriete danser. Dat wordt vaak genoeg gezegd hier en in de andere landen ook: Het is niet altijd de beste die wint, het gaat om Nederlands (en nu ook Belgisch) meest favoriete danser. Da's dus niet noodzakelijk de beste.quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef koetjiekoetjie het volgende:
maar het gaat toch om de beste danser
quote:
Wat? Dat was toch vaag? Hij was prima te verstaan, naar mijn mening!quote:
Zeker vaag ik kon hem zeker verstaanquote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat? Dat was toch vaag? Hij was prima te verstaan, naar mijn mening!
ah we hebben nog AngElsquote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
matige show vandaag
Ja ik hoop hetquote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ah we hebben nog AngElsdie maken het gewoon goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |