Rawr.quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
en daar gingen de beentjes weer wijd uit elkaar
onze hoop in bange dagquote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ah we hebben nog AngElsdie maken het gewoon goed
quote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef Ang3l het volgende:
I want Michael's kiss of death
Boys will survive that one I hope
Ik kan me er ook wel eens aan ergeren.quote:Op zondag 15 november 2009 21:03 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Ja, da's waar. Vind het af en toe gewoon een beetje vervelend om te merken dat de beste en de favoriete niet altijd dezelfde zijn. In mijn ogen dan he![]()
ahhhhhhhquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef JaneDoe het volgende:mama lorenzo is de bruiloft al aan t plannen
daar heb ik nou nog nooit ene seconde van gezienquote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef -Peach het volgende:
He? Wie? Wat? Waar? (moet verplicht boer zoekt snol kijken)
quote:
Ik heb net ff het tussenfilmpje gemist!quote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef JaneDoe het volgende:
mama lorenzo is de bruiloft al aan t plannen
Ben blijquote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar heb ik nou nog nooit ene seconde van gezien
kauwgomblobje Virgilquote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me er ook wel eens aan ergeren.
Bv bij kauwgomblobje Virgil toen ie na dat drama toch doorging.
op haar vrije dag ging ze naar lorenzo.. de chemie spatte er van af... en de ma van lorenzo ziet in oona een leuke eventuele schoondcohter, maar ze zijn nog jongquote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net ff het tussenfilmpje gemist!
Doet Oona het met mister X?
Discriminatie! Laten we de negers ondertitelen!quote:Op zondag 15 november 2009 21:11 schreef koetjiekoetjie het volgende:
En ook Remi wordt ondertiteld...zeker ook lastig te verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |