oooo en lorenz gaf oona een lief kusje op dr haarquote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
op haar vrije dag ging ze naar lorenzo.. de chemie spatte er van af... en de ma van lorenzo ziet in oona een leuke eventuele schoondcohter, maar ze zijn nog jong
Ooow ok! EN heeft Lorenzo haar dan te hard in haar x-je geneukt dat ze nu zo bescheten dans vanaf dat bezoekje?quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
op haar vrije dag ging ze naar lorenzo.. de chemie spatte er van af... en de ma van lorenzo ziet in oona een leuke eventuele schoondcohter, maar ze zijn nog jong
ik hoop tquote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow ok! EN heeft Lorenzo haar dan te hard in haar x-je geneukt dat ze nu zo bescheten dans vanaf dat bezoekje?
quote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow ok! EN heeft Lorenzo haar dan te hard in haar x-je geneukt dat ze nu zo bescheten dans vanaf dat bezoekje?
Ik zat me bij Evelien en Michael te ergeren aan dat shot met die zonnebril. Fijn dat de cameraman weet dat dat ding stuk getrapt wordt, maar om er nu van te voren dan maar alvast de mega-zoom op te gaan zetten wachtende tot dat moment terwijl we het idee net zo goed kunnen snappen vanaf een afstandje..... ??quote:Op zondag 15 november 2009 21:13 schreef Misstique het volgende:
Ondertiteling voor de belgen.
Kutcamera's die niet snappen dat ze de hele danser moeten laten zien en welke randdebiele producer heeft bedacht dat het handig is om de voeten aan het zicht te onttrekken door al die kuttelefoonnummers?
Echt wel. Iedere week kan je maken of breken.quote:Op zondag 15 november 2009 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kris verdient het niet om op basis van één mindere dans eruit te gaan. Doe dan die trekpop van een michael. Die is minder van kwaliteit.
Mooi gezegd alleen klopt er niks van. Als de choreo slecht is is de dans gewoon kut en dan maakt het niet uit hoe goed je danst.quote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Een choreo moet je je eigen maken imho.
Hoe raar de choreo ook is, als jij technisch goed danst, en de choreo op een eigen manier uitvoert, dan sta je goed te dansen, ongeacht kleding etc.
En dat vind ik dus onzin, maar dat heb je natuurlijk wel met publieksjury's.quote:Op zondag 15 november 2009 21:19 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Echt wel. Iedere week kan je maken of breken.
modern denk ikquote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Yup! Ik vind het al rete irritant dat Dan (verkeerd!) ondertiteld wordt...
Maar een Engelse walsbeetje jammer. Wat is Els haar eigen stijl eigenlijk?
Nou zekerquote:Op zondag 15 november 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
WauwMooie ontroerende wals,, prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |