Waarom zou je dat niet mogen?quote:
Als ik tel, mag ik dan in mijn eentje SCén ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve dames... om het tellen (mag ik passen trouwens?) te vergemakkelijken graag de niet-stem-reacties in het SC topic houden en niet hier.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
- mopperen op medeweggebruikers als er kinderen in de auto zitten....
Hoor oudste (papegaai) regelmatig mompelen in de auto "en nou doorrijden muts!"
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve dames... om het tellen (mag ik passen trouwens?) te vergemakkelijken graag de niet-stem-reacties in het SC topic houden en niet hier.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef AncientSound het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:
• Grappigste OUDer award Amaranta, ik had namelijk net deze post gelezen: Zwangerschap en geboorte deel 587
• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanatabu
• Helpende hand award Owlet
• Reldel award Moussy
• Hormonster award Ssserpente
• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Tan, stoere lieve moeder van 6 kinderen. Respect!
• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Freecell
• Leukste nieuwkomer award Incantrix
• Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, zo betrokken en open
• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Trui, wat is OUD zonder Trui?
Categorie: De kinderen:
• Praatjesmaker award Dean " En toen was ik een ballon en toen ging ik lek"
• Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes annA van yppY
Categorie: Zwanger & Bevallen
• Grote geduld award flugeltje
• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Bar, met alle gemengde gevoelens die erbij kwamen kijken
• Mooiste zwangere buik award Ssserpente, kon zo in een tijdschrift
• Bevallingsverhaal award Chan, heftig en ontroerend
Categorie: Creatief:
• Treffendste signature award Oxymoron
• Meest bijzondere quote/topic award Het Attachment Parenting topic
• Mooiste geboortekaartje award Oeke en Kobus Geboortekaartjes deel 12
• Leukste kinderkamer award Meimeltje met het kamertje voor haar jongste spruit Kinderkamer fototopic deel 27
• De grappigste/leukste foto award Lilah met de string van mams op d’r rug
• Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Kleurdoos, al die schattige mutsjes en jurkjes![]()
Categorie: Overig:
• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Vicky, Troel en de Taartjesfee
• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Twinkly, ik vond het zo sneu te lezen dat je zoveel pijn had, en dan ook nog spruw... maar je bent wel stoer!
• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Webkim
• Meest trotse oom of tante award Sonnetje85
Is gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Shit, ik kan niet meer wijzigen.. Maar ik wil graag aan Vicky mn hormonsteraward geven. Ze weet wel waaromKan een modje dit doen aub? Bedankt
quote:Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef miss_sly het volgende:
[Grappigste OUDer award
Huup, heerlijk positief.Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
Oxy, indrukwekkend wat je schrijft,.
Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Rocka, ik vind je gewoon dapper.Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
Spuuglokje, heerlijk al dat buitenspelen !Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
Sjak, gewoon omdat je er bent.Praatjesmaker award
Morris van SnoopyTreffendste signature award
Debuurvrouw?? De cursus omgaan met teleurstellingen die niet doorgaat...briljant![]()
Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
Tan met al haar tafereeltje, bijzonder knap!De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
Mikoxx, omdat de eerste maanden met 2 kleintjes best pittig is. En daarvoor verdien je deze award! Tijdens en na je zwangerschap aardig wat contact via PM. Altijd leuk en gezellig!
Nog een tweede toevoeging aan mijn lijstje, voor het leukste kinderpraatje!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Aanvulling voor mijn stempost:Meest bijzondere quote/topic award:
Het kan niet anders zijn dan dat ik op dit fantastische topic stem: [Gewenste] updates van YPPY
Ik zie nu pas dat ik Miss Sly "geqoute" heb, maar het zijn wel mijn stemmen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |