abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 21:24:38 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68540169
Zo spannend voor jullie nu meiden. Nog heel eventjes en dan gaan jullie kennismaken met jullie kersverse kindjes. Wauw!
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 21:42:09 #277
5428 crew  miss_sly
pi_68540706
Hoe zou het toch met marlieske zijn? Hoop dat alles goed is.

Memmel, Vicky en AE, het is bijna mei! Jullie maand!!
Van Roonaan niet veel meer gehoord, he?
En hoe zou het met de vriendin van Berto zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 april 2009 @ 21:42:31 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68540720
'k heb vandaag gewoon een huildagje, denk ik. Beetje onzeker. (Alleen thuis, moe, plannen bruiloft broer, gedoe van vandaag op tv, de baby die niet bij juf Ingrid komt in oktober maar bij een ander, Anna die net bij juf Ingrid weg is, de vaatwasser die nog niet is ingeruimd.)
En dan zit Anna de tranen weg te vegen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 21:43:37 #279
5428 crew  miss_sly
pi_68540754
Ach Memmel toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68540891
Oh Poppejans, wat erg!

Ik heb vandaag ook m'n dagje wel gehad... Wat kan ik een hormonaal monster zijn zeg! Ik herkende mezelf niet terug. Maar ik ben gestraft...

Het begon vanochtend.

N. ging sporten. 's Middags zou ie met een vriend naar de stad gaan om lekker een biertje te drinken op het terras. In z'n afwezigheid zat ik me al behoorlijk op te jutten. Normaalgesproken gaan we nl altijd iets samen doen met Koninginnedag, terwijl ie zich nu nog geen moment had afgevraagd hoe mijn dag eruit zou zien.

Hoe meer in erover nadacht, hoe kwader ik werd. Toen N. thuiskwam, kreeg ie dan ook meteen de volle laag. Volgens hem berustte 't allemaal op een misverstand. Hij was er immers stilzwijgend vanuit gegaan dat ik gewoon mee zou gaan. Maar daar tuinde ik natuurlijk niet in..!

Hoe langer we discussierden, hoe erger het uit de land dreigde te gaan lopen. Ik voelde een duiveltje in me omhoog komen en werd hoe langer hoe hysterischer. Deels om escalatie te voorkomen en deels om N. eens flink te laten schrikken, greep ik de autosleutels en startte de auto met de woorden: "Mij zie je voorlopig niet meer terug!" We leken de Tokkies wel...

N. probeerde de autodeur nog open te krijgen, maar die zat inmiddels al op slot. Ik draaide de parkeerplaats af en reed het dorp uit. N. belde me meteen om me te sommeren onmiddellijk dit onverantwoorde gedrag te staken en naar huis te komen. Ik drukte 'm weg en reed verder.

Niet ver, hoor... 500 meter van huis heb ik de auto op een parkeerplaats gezet om lekker aan de Oosterschelde af te koelen. N. belde me nog een paar keer boos en ongerust op. Die dacht dat ik met m'n hysterische hoofd met 160 over de snelweg scheurde. Ik zou vast mezelf en ons kind iets aandoen of op z'n minst de auto in de prak rijden. Ik liet 'm lekker in de waan en drukte 'm weer weg... Pff, wat dacht ie wel! Ik had al 10 jaar m'n rijbewijs en nog nooit een krasje gereden! Daarnaast moest ie niet zo miepen over die auto, vond ik. Oke, oke, we hadden net een nieuwe Passat, maar ik zou straks heel cool de auto terug op de parkeerplaats zetten en quasinonchalant terug naar binnen lopen...

Na een half uurtje en een telefoongesprek met een vriendin, kwam ik tot inkeer. Misschien had ik me toch engszins onvolwassen en hormonaal gedragen, bedacht ik me. Ik besloot om terug naar huis te gaan en m'n excuses aan te bieden.

Kalm en weer helemaal tot rust gekomen, stapte ik weer in de auto. Het parkeerterrein achter me was helemaal leeg. In z'n achteruit reed ik dus een flink stuk naar achteren.

Om vervolgens de hele achterbumper aan gort te rijden tegen een hardhouten picknicktafel...

Leg dat maar eens uit...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 30-04-2009 22:52:11 ]
pi_68541080
oei dan ben je ook wel meteen behoorlijk gestraft Ssserpente..

Memmel, dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68541081
O jee Sssserpente.... jij hormonster
Hebben jullie inmiddels weer vrede op aarde?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68541084
Oohhh Sserpente! Die hormonen ook he....
Hebben jullie het wel weer goedgemaakt? En heb je veel schade aan de auto?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 30 april 2009 @ 21:54:37 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68541128
Ow fuck,,,,
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68541132
Oei Serpente! Dat klinkt niet best. Hoe heeft je vriend uiteindelijk gereageerd? Voor jou

Ook een voor Memmel! Gelukkig wordt je nog liefdevol bijgestaan door je grote lieve Anna!

Ik ben vandaag precies op de helft. 20 weken! Voel me alleen niet lekker. Oren zitten dicht, neus een beetje snotterig en mn keel voelt aan als offie dicht geknepen wordt...

Wil jullie trouwens ook aanraden vooral niet te kotsen vlak na het slikken van ijzertabletten Heb nog nooit zo'n vieze smaak in mn mond gehad...
Lotte!
Noah!
pi_68541181
De hele bumper ligt aan gort... Hangt aan de zijkant zelfs los naast de auto.

En 't ergste was dat N. niet eens boos was... Hij reageerde zo lief en meelevend dat ik brak en alleen nog maar kon huilen en sorry zeggen...
pi_68541352
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Ssserpente het volgende:
De hele bumper ligt aan gort... Hangt aan de zijkant zelfs los naast de auto.

En 't ergste was dat N. niet eens boos was... Hij reageerde zo lief en meelevend dat ik brak en alleen nog maar kon huilen en sorry zeggen...
wees blij dat je zelf niets mankeert... hoe klote het ook is, een auto is een gebruiksvoorwerp..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68541481
Ben ik ook, natuurlijk. Die kans was gelukkig ook erg klein. Ik ben veel te laf om met m'n kwade hoofd echt een eind te gaan rijden. Ik stond dan ook echt niet verder dan 500 meter van ons huis vandaan. Het was puur m'n bedoeling om N. te laten schrikken.

Pff, ik herkende mezelf echt niet terug. Wist niet dat ik zo'n monster kon zijn..!
  donderdag 30 april 2009 @ 22:06:33 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68541525
Ssserpente!
Jup, dat zijn hormonen!

Memmel, dikke
pi_68541579
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
Ben ik ook, natuurlijk. Die kans was gelukkig ook erg klein. Ik ben veel te laf om met m'n kwade hoofd echt een eind te gaan rijden. Ik stond dan ook echt niet verder dan 500 meter van ons huis vandaan. Het was puur m'n bedoeling om N. te laten schrikken.

Pff, ik herkende mezelf echt niet terug. Wist niet dat ik zo'n monster kon zijn..!
leuk he hormonen

ik kree, toen ik zwanger was van Amber, op de 1e dag van mijn verlof een ongeluk... ik ging keren en een vrouw ging mij op een 1 baans weg nog even links inhalen terwijl er ook een stoep aan de linkerkant was. Onze auto had gelukkig alleen maar schade aan de bumper, haar auto lag aan de rechterkant helemaal in puin...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68542266
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Ssserpente het volgende:

Om vervolgens de hele achterbumper aan gort te rijden tegen een hardhouten picknicktafel...
pi_68542316
Oeh Serpente! Gelukkig was je partner niet boos maar meelevend

voor Memmel...

Hopelijk is morgen de uitslag van het bloedonderzoek binnen
We moeten trouwens heul vroeg (5:30) op want mijn ouders moeten op tijd op Eindhoven Airport zijn omdat ze naar Italië gaan Dalijk maar naar mijn bedje

PS Juup© ligt in een deuk Ssserpente, om jouw posting...
#geen
  donderdag 30 april 2009 @ 22:43:35 #293
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68542893
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
even snel via mijn mobiel melden dat ik gisteren ben bevallen van een wolk van een zoon met de naam ties we maken het beide goed al waren er wat hobbels bij de bevalling zal van de week een beter verslag doen

verse beeb!! (vanuit het update-topic)

Marlieske van harte gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 30 april 2009 @ 22:44:23 #294
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68542932
Gefeliciteerd, Marlieske! Veel geluk met jullie zoontje Ties!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_68542974
Marlieske gefeliciteerd!!! Leuke naam, Ties!
#geen
  donderdag 30 april 2009 @ 22:45:35 #296
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68542985
ahhh Ssserpente, wat een verhaal... zo fijn die hormonen
No more games, no more drama...
  donderdag 30 april 2009 @ 22:46:50 #297
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68543035
wow Marlieske, wat gooooooeeeeedddd!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Ties!!! Yes!!! Fijn dat jullie het goed maken
No more games, no more drama...
pi_68543039
Marlieske, Man & Isa, heel veel geluk met jullie Ties!
pi_68543146
Hier dan
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
even snel via mijn mobiel melden dat ik gisteren ben bevallen van een wolk van een zoon met de naam ties we maken het beide goed al waren er wat hobbels bij de bevalling zal van de week een beter verslag doen
Gefeliciteerd
pi_68543176
Gelukkig, bericht van Marlieske!

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')