abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74555429
Er mag gestemd worden

Hieronder de lijst met categorieën, kopieer deze en vul in hoe je wil. Een toelichting geven wordt op prijs gesteld, maar is niet verplicht. Je mag meerdere mensen noemen, maar de eerstgenoemde wordt meegeteld in de score.

Slowchatten, campagne voeren en het niet eens zijn met de categorieën is allemaal toegestaan, maar wel in 'dat andere' topic, zo houden we het hier overzichtelijk.

Stemmen kan tot vrijdag 27 november 21.00 uur, daarna zal het topis gesloten worden en kan het tellen beginnen. De uitslag zal dan snel volgen.

Succes ermee!

Categorie: Meningen over OUDers:

• Grappigste OUDer award
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
  • Helpende hand award
  • Reldel award
  • Hormonster award
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
  • Leukste nieuwkomer award
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter

Categorie: De kinderen:

• Praatjesmaker award
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes

Categorie: Zwanger & Bevallen

• Grote geduld award
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
  • Mooiste zwangere buik award
  • Bevallingsverhaal award

Categorie: Creatief:

• Treffendste signature award
  • Meest bijzondere quote/topic award
  • Mooiste geboortekaartje award
  • Leukste kinderkamer award
  • De grappigste/leukste foto award
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?

Categorie: Overig:

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
  • Meest trotse oom of tante award

Game on
  • And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_74556296

• Grappigste OUDer award
    Joshua
    Mwana, je blijft zo leuk en mooi en beeldend schrijven
  • Helpende hand award
    Oxy, Het maken van een gedichtje, het uitleggen van hoe jouw hersens werken, het betekent zo veel voor heel veel mensen
    Icicle, voor het werk dat je doet voor de foto-stichting. Zeker nadat ik je erover gesproken heb. Zo heftig om te doen, maar je doet het wel en bent daarmee een held voor ouders die een verschrikkelijke tijd doormaken
  • Reldel award
    Ali Salami
  • Hormonster award
    miss_sly, in de andere zin, dat de hormonen monsters waren voor je, gelukkig ben je ze nu kwijt
    mezelf omdat ik een goede moeder ben en dat weet en voel en vind

miss_dynastieomdat je ondanks dat je zelf geen kinderen hebt, wel regelmatig langs komt en regelmatig wat positiefs te melden hebt
    snoopy
    jessie, omdat ze toch weer even terug kwam
    igraine, gelukkig weer onder je eigen nick terug
    m@x tijdje weggeweest, maar heel leuk je nu weer vaker te zien

• Praatjesmaker award
    Floor en Pien prachtig die twee
    zoon van bix over het scheren van je benen, dat het onder de douche sneller gaat
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes

• Grote geduld award
    Lois, sorry, niet voor een zwangerschap, maar voor het geduld met Eva, de eindeloze energie die je in d’r stopt om zo goed mogelijk bij haar aan te sluiten en voor het aangaan van de ‘strijd’ met instanties en dan toch doorzetten, petje af! (echt!!)
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    Flugeltje, omdat ik het zo bijzonder vind, niet leuk, maar ik het je gun volgend jaar de buik award te winnen
    cattie, met de tekening van Fee erop, helemaal na de geboorte van Fee, toen nog mooier
    Jojogirl voor de bevalling, die zo'n drama werd, maar ook de tijd erna en nog steeds een beetje, strijden voor je meisje

Het grote OUD DIY-swap topic (dhz-ruil)
    Het idee vind ik erg goed en ik hoop dat er meer gerolen gaat worden, leuk om wat voor een ander te kunnen doen met iets waar je zelf goed in bent.
    [OUD] 1000 Dingen-die-je-niet-moet-doen-waar-je-kind-bij-is
    Zoveel dat me bekend voorkomt. Van die simpele dingen die met kind ineens totaal anders zijn. Waar je niet aan denkt, vooraf, voordat je zwanger wilt worden.
    "Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?"
    Omdat het niet altijd serieus hoeft te zijn. Iets doen, gewoon omdat het leuk is, is goed. Al gaan sommige voorbeelden uit het topic me wel te ver.
    Post hier de leukste Youtube-links voor kinderen!
    Zo handig als ik even niet weet wat ze mag kijken. Soms is een lief filmpje ineens heel bloederig en dit geloof ik wel.
    Hannah zo leuk om Noah gewoon de voorkant te laten maken, mooie combinatie vind ik en echt roze-meisje-meisje, wat nu zo bij jullie past.
    zoon2 van Rocka Pas zo leuk bij het eerste kaartje, maar toch heel eigen en zelf zo leuk ontworpen. Het past ook gewoon.
    Wampi dat kaartje kan zo in een boek om te bestellen, leuk gedaan
    Seb volgens mij heb ik Tex ook genomineerd voor zoiets, maar ik vind deze ook zo mooi bij elkaar passen
    Twinkly om zo de katten erbij te betrekken, past er goed bij, bij het kaartje
    Jammer overigens dat veel kaartjes niet meer te zien zijn.
    martine op het eerste gezicht vond ik het geen kinderkamer, maar later wel, de rust die het uitstraalt, heerlijk
    Evicomplimenten voor dutchessX en juup, het past allemaal erg leuk bij elkaar
    huuphuup voor de stippen
    poppedein zelfs de details zijn helemaal goed
    BEsimpel, maar toch heel erg kinds en leuk als contrast met de kamer van Sasha
    Jammer dat er foto's missen
    (ik80, jij had toch een meidenkamer?)
    krijtlijk, omdat je stiekem heel veel maakt tussendoor, ook al valt het niet altijd op
    p_iglet, in de subcategorie Hoe-doet-ze-het? het fruit was geniaal leuk, verder de pop en daarnaast voor het plannen. Hoe je het voor elkaar krijgt weet ik niet met opleiding werk, co-schappen, vrijwilligerswerk en een kind, maar ik vind het getuigen van creatief plannen
    marlieske in de subcategorie breien, wat verschrikkelijk netjes doe je dat
    spuuglokje in de subcategorie haken, mens, je bent net een robot, het klopt gewoon op de millimeter en dan die geniale teckels!
    E.T. in de subcategorie naaien, ondanks drie jonge kinderen toch tijd vinden om ontzettend schattige rokjes te maken met leuke hangers eraan
    Tan in de categorie vilt natuurlijk, dat wil ik ook nog eens leren als ik tijd heb, het is zo aanstekelijk wat je maakt.
    oeke in de subcategorie tekenen, het ziet er zo natuurlijk uit, hoe je alles maakt, zo 'zoals-het-hoort'
    sugar in de subcategorie foto’s, de emoties op je plaatjes, zo knap gedaan steeds
    kleurdoos in de subcategorie productiewerk, waar haal je de tijd vandaan??
    Luchtbel in de categorie beginners, echt super dat je het toch probeert, voor Jolie
    knorretje in de categorie profs. Sorry, maar jij kunt echt niet voor hobby-creatieveling meer door.

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
    Al die lieve en leuke mensen die ik nog niet genoemd heb en waar ik er nu vast een boel ga vergeten, zoals bix, troel, moonah, PM, chacama, octo, freecell, beefcake, shoompy (leuk dat je soms toch langs komt), phileine (waar ben je?)

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    Texelonia, omdat ik het zo leuk vind dat je nu zo fanatiek bent. Eerst zo twijfelachtig en onzeker als moeder nu zo zeker van jezelf en van dragen en heel veel gegroeid
    Lois ik wacht al jaren op de post van Karin dat je Ruud en Bram ontvoerd hebt
    Jarno, al post hij het hier niet

Over de rest ga ik nog nadenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door YPPY op 10-11-2009 20:27:33 ]
  • "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      maandag 9 november 2009 @ 22:09:25 #3
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_74556496

Grappigste OUDer award: Kleurdoos, Kim .

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: MevrouwVanDalen.

Helpende hand award: BE'tje

Reldel award: Pyttpytt

Hormonster award: Troel.

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Lois. En Snoopy, en Trui, en Kezz en BE en en en ..

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Groofsken, jij lijkt me echt een fijne mama, lief, warm, stabiel en geen buitensporige mental issues .

Leukste nieuwkomer award: Claudia_x, iig de interessantse nieuwkomer om te lezen .

Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno.

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter:

Praatjesmaker award: Wie anders dan Jolie .

Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: De Taartjesfee

Grote geduld award: Innepin

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Miss_Sly

Mooiste zwangere buik award: Heb ik niet gevolgd

Bevallingsverhaal award: Geen idee, ik doe net of dat topic niet bestaat .

Categorie: Creatief: Rockabella

Treffendste signature award:

Meest bijzondere quote/topic award:

Mooiste geboortekaartje award:

Leukste kinderkamer award:

De grappigste/leukste foto award

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?

Dit heb ik allemaal niet bekeken lately! Dus geen mening.

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?

De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties:

Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Heb ik niks mee .

Meest trotse oom of tante award: Geen idee .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_74559466

ik ga morgenochtend
    want op dit moment is mijn tepelschijf in gebruik en heb ik een voetje tegen mn luchtpijp gedrukt
    pi_74560739
    Mag ik ook stemmen?
    pi_74560833
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:18 schreef AncientSound het volgende:
    Mag ik ook stemmen?
    Waarom zou je dat niet mogen?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_74560883
    Ja weet ik eigenlijk ook niet omdat ik niet zo veel/lang post en geen kinders heb enzeau.

Maar ik lurk al wel heel lang.
    pi_74560907
    Nou dan, hup stemmen!
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_74563891
    · Grappigste OUDer award: Vivi, Ticootje & Bix
    · Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxy
    · Helpende hand award Brighteyes , Lovelylady (taxi!)en Spuuglokje (haaktips )
    · Reldel award: Moussy
    · Hormonster award hebben we niet echt he dit jaar? Bakkende reinhildes en chloorsnuivende dakota’s
    · Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award hier nomineer ik iedereen met 3 kinderen of meer ±D Spuuglokje, de taartjesfee E.T etc. met 3 kids plus moet je wel supercalifragidingest zijn en van deze dames weet ik dat ze heel veel leuke dingen ondernemen met hun kindjes.
    · Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Miss Sly, Lishe
    · Leukste nieuwkomer award: Oeke
    · Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Swets (B!) voor het commentaar geven via Huup en Tararaboemdiejee
    · Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Lois

· Praatjesmaker award: de flensjes van kapitein_pannekoek
    · Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes geun idee, Lilah vind ik iig het grappigste kind met r laarzen en spaanse jurk

· Grote geduld award: Innepin
    · Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Raissa
    · Mooiste zwangere buik award: Ssserpente en lily
    · Bevallingsverhaal award euh.. nou, ik denk dat fruppel daar wel recht op heeft, niet om t verhaal maar de bevalling zelf.

· Treffendste signature award De buurvrouw
    · Meest bijzondere quote/topic award
    · Mooiste geboortekaartje award Rockabella
    · Leukste kinderkamer award Incantrix
    · De grappigste/leukste foto award alles van amelie
    · Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje, Oeke

· De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Geen idee, wie wil
    · De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Jelief! (lang!)

· Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka & Webkim
    · Meest trotse oom of tante award stomme award.

· De ik heb jou award: Rockabella
    · De ik heb de leukste smaak award: Huuphuup
    · De mag dat? Award: Freecell
    · De geen-award: Max
    · De bestefoto’s award: MevrouwVanDalen )
    · De koekenbakster award De taartjesfee
    · De langste stemformulieraward± Yppy

· De ik ben de rest vergeten award.
    het beste rijtje dingesaward PINQUIT \O/

misschien vul ik m nog aan op de lege plekken

[ Bericht 2% gewijzigd door Kleurdoos op 10-11-2009 11:46:08 ]
      dinsdag 10 november 2009 @ 09:25:50 #10
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_74564131
    Jeetje Vief, wat lief . Thanks .
    pi_74564405
    Of gaat iedereen wachten tot een ander zijn stem heeft uitgebracht zodat je weet op wie je terug moet stemmen ?
      dinsdag 10 november 2009 @ 09:54:58 #12
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_74564878
    Ik wacht zoals altijd tot het laatst, dan kan iedereen mij nog omkopen met chocola en gebak voor die laatste, allesbeslissende stem
    I`m not weird. I`m limited edition.
      dinsdag 10 november 2009 @ 10:01:46 #13
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_74565076
    Lieve dames... om het tellen (mag ik passen trouwens?) te vergemakkelijken graag de niet-stem-reacties in het SC topic houden en niet hier.
    pi_74565092
    Als je niet op mij stemt haal ik gewoon je naam overal weg

\O/
    pi_74565107
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
    Lieve dames... om het tellen (mag ik passen trouwens?) te vergemakkelijken graag de niet-stem-reacties in het SC topic houden en niet hier.
    Als ik tel, mag ik dan in mijn eentje SCén ?
    oke
    pi_74565506
    Grappigste OUD Huuphuup, gewoon omdat ze blij is en ik vaak om haar posts moet lachen

Helpende hand award: Poppedein in Z&G. Hoewel ze wilde voorkomen dat ze privé-werk door elkaar haalde was ze daar wel héél behulpzaam

Reldel award: vivi of kleurdoos, grote twijfel

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: hoe wil je ouder zijn als je niet Supercalifragilisticexpialidocious bent?

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Yppy

Leukste nieuwkomer award: Incantrix

Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno of Swets. Jarno post vaker, Swetskan buitengewoon grappig zijn, lastig

Treffendste signature award DeBuurvrouw

Mooiste zwangere buik award: papa_mama (of was het mama_papa?) in ieder geval héle mooie buik

Hormonster Award: Ssserpente

Bevallingsverhaal: Poppedein

Meest bijzondere quote/topic award
    Smiley foto-topic gewoon zwaar grappig

Leukste kinderkamer award Die van Incantrix, zonder twijfel

De grappigste/leukste foto award Kim met de foto's met Uggs

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Moussy en/of Spuuglokje

Mag ik de categorieën die ik later nog bedenk nog aanvullen? Want op sigs let ik bijvoorbeeld nooit...

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 16-11-2009 12:38:28 ]
      dinsdag 10 november 2009 @ 10:30:46 #17
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_74565793

Grappigste OUDer award : K_i_M , op de een of andere manier bezorgt ze me altijd wel een lach.

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: oxy, om haar mooie gedichten en haar mooie gedachtes ervaringen die ze met ons deelt.

Helpende hand award: P_iglet voor mij, wat moest ik toch zonder je hulp

Reldel award: Vivi, maar wel op een positieve manier, ik vind vivi iemand die een discussie goed kan aanwakkeren. recht voor zijn raap is.

Hormonster award: geen idee

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Spuuglokje is er iets wat je niet kan ?

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Moussy, omdat ik haar iemand vind die schijt heeft aan de massa maar gewoon doet wat ze denkt wat voor haar kinderen fijn is, en ook gewoon gekke dingen, Cas met nagelakjes etc

Leukste nieuwkomer award: Oeke, ze komt zo lief over

Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno, ik geniet elke keer weer als hij over zijn dochter verteld

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Yppy en Moonah ik weet niet ze komen altijd fijn over op me, oprecht geinterresseer, klaar met een lief of troostend woord.

Praatjesmaker award: Pien en Floor : scheetjes laten?

Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: jolie haar knutsels

Grote geduld award: Orea ,hoop dat het eindelijk raak is jammer dat we je elders niet zoveel zien.

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Tan

Mooiste zwangere buik award: beessie-jen, ik denk dat als ze een album maakt van haar foto's ze een heel tof buiken album krijgt

Bevallingsverhaal award: geen idee

Treffendste signature award : ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥ van M@x

Meest bijzondere quote/topic award: de topics die rocka maakte, zoals de oude dos buiken topic, het smiley topic. Kleine topics, maar wel geniet topics

Mooiste geboortekaartje award: van huuphuup, mooi

Leukste kinderkamer award: mooi, lief. de kamer van Oscar door BE

De grappigste/leukste foto award: Mevrouw van Dalen, mooie platen en vaak ook mooie momenten.

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Kleurdoos met haar tientallen mutsjes en sjaaltjes en andere haaksels

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Anitra, omdat ze toch meer en meer uit dat diepe dal kruipt en haar weg vind in haar beperkingen.

De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Jelief, wauw!

Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    Macka, staat altijd klaar met advies om te helpen

Meest trotse oom of tante award: lois, hoe trots ze telkens spreekt over als ze met Bram en Ruud iets doet.
    Engaging Infinite Improbability Drive..
    pi_74565946

# Grappigste OUDer award: Estrys
    # Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award:Oxy
    # Helpende hand award: BE, Rocka, Lois
    # Reldel award: Moussy
    # Hormonster award
    # Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: MevrouwvanDalen
    # Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award:MevrouwvanDalen
    # Leukste nieuwkomer award: Grasjes
    # Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten:Swets
    # Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter:Trui

# Praatjesmaker award:Julius en de flensjes
    # Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: Seb, Jolie

# Grote geduld award: Lois, om dezelfde reden als YPPY noemt
    # Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Leonieke, maar ook Tan en Bar
    # Mooiste zwangere buik award
    # Bevallingsverhaal award

# Treffendste signature award : Oxy ;-)
    # Meest bijzondere quote/topic award: Kring voor Maffe Muts
    # Mooiste geboortekaartje award
    # Leukste kinderkamer award: Incantrix, Oeke, BE
    # De grappigste/leukste foto award: Lilah met stringrugzak en/of Uggs
    # Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?Mevrouwvan Dalen, Oeke, Kleurdoos, Spuuglokje

# De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
    # De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
    # Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka, Webkim
    # Meest trotse oom of tante award: Sonnetje

[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 12-11-2009 00:07:26 ]
      dinsdag 10 november 2009 @ 10:49:23 #19
    95408 Incantrix
    0118 999 88199 9119 725....
    pi_74566268

• Grappigste OUDer award: Voor mij is dat zonder meer Huuphuup, omdat ik zo vaak om haar moet lachen, ze post zo leuk.. En omdat ze altijd zo blij en vrolijk is, lekker positief enzo

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Dat kan er maar één zijn: Oxymoron vanwege haar prachtige gedichten

• Helpende hand award: Die is voor Owlet omdat zij mij en anderen ontzettend vaak en uitgebreid advies geeft en meedenkt omtrent het gebruik van wasbare luiers. Vind ik echt supercool van haar en heb ook veel aan haar adviezen gehad.

• Reldel award: ?

• Hormonster award: Haha, sorry Ssserpente, maar jouw actie waarbij je op 500 m. afstand van je huis de bumper van jullie auto hebt gereden in een vlaag van hormonale woede vind ik wel award-waardig.. Die actie roelde

• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Die geef ik aan Freecell, omdat ik me haar huishouden op de één of andere manier heel Mary Poppins-achtig voorstel, met dansjes en liedjes enzo

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Miss_Sly, zo'n liefdevolle mama willen we allemaal wel, toch?

• Leukste nieuwkomer award: Beetje suf om te geven, ik weet maar van 1 iemand dat ze nieuw is

• Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Dat is voor mij Juup©, omdat ik het geweldig vind hoe hij met de zwangerschap van DuchessX bezig was, en ik het erg leuk vond hoe actief hij meepostte in Z&G.

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Beats me!

• Praatjesmaker award: De zoon of dochter van Rewimo, ik moet hier nog steeds om gniffelen

• Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes:: ?

• Grote geduld award: Innepin, ik moest meteen aan jou denken bij deze award! Voor jou dus!

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: De zwangerschap van Leonieke, omdat ik het geweldig vind dat zij zwanger is, ookal geloofde ze er geen snars van

• Mooiste zwangere buik award: Ssserpente, absoluut! Zo mooi..

• Bevallingsverhaal award: Ca.ra, voor het overwinnen van angsten

• Treffendste signature award: Ik vind die van Vlindur altijd heel lief Owja, en ik moet altijd lachen om de onderschriften van Asyniur!

• Meest bijzondere quote/topic award: Da's een heel persoonlijke, maar deze wil ik aan Sorbootje geven omdat zij me met een hele treffende post heeft doen inzien dat winnen niet altijd doorstrijden tot het bittere einde betekent, maar soms juist is wanneer je weet wanneer je op moet geven. Thnx

• Mooiste geboortekaartje award: Het kaartje dat Twinkly had voor Niels vind ik echt helemaal de bom!

• Leukste kinderkamer award: Ik kan de foto's niet meer terugvinden, maar die van Poppedein is erg bij me blijven hangen, die vond ik zo leuk en blij!

• De grappigste/leukste foto award: Ik kan niet kiezen, ik vind al de kinderfoto's om te smullen! Speciale vermelding voor de sessie-foto's van Icicle en Chell, prachtig werk heb ik gezien

• Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?: Oeke's creaties met verf en textiel vind ik súpermooi! En de mutsjes en andere haakwerkjes van Kleurdoos vind ik ook superlief

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?: Ik weet niet zeker of hiermee iemand wordt bedoeld die nooit een award heeft gekregen of iemand die ik graag een award zou willen geven maar die ik niet bij een andere catagorie kwijt kan, maar ik beantwoord 'm alsof het laatste van toepassing is: ik vind dat Mijsje een award verdient, omdat ze altijd buiten haar eigen situatie om weet te denken, altijd een lief of goed woord voor een ander over heeft en gewoon een topmens is

• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties : ?

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?: ?

• Meest trotse oom of tante award: Ik ken er eigenlijk maar één, maar ik geef deze aan Vamperotica omdat ze zo blij is met de zwangerschap van haar zusje en ons ook nog eens op de hoogte heeft gehouden toen haar zus in het ziekenhuis lag.

En ik verzin er zelf nog eentje bij: de moedige vrouw-award voor Flugeltje. Meid, ik hoop hier volgend jaar 'zwangerschap met een sterretje' van te kunnen maken
  • 3!
      dinsdag 10 november 2009 @ 13:25:37 #20
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_74570939
    Ohh hele topic gemist! Ik ga er binnenkort even goed voor zitten LEUK!!!

Kleurdoos lief dat je mijn verhaal nomineerd!
      dinsdag 10 november 2009 @ 13:34:50 #21
    73004 Oxymoron
    zoekt rust en ruimte
    pi_74571196
    Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
    OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
    pi_74572922
    volgens mij doe ik nu iets heel doms
    *OUD heilige*
      dinsdag 10 november 2009 @ 14:34:36 #23
    245866 Ca.ra
    Nu met loslopend wild
    pi_74573067
    Jezelf nomineren voor je eigen moeder?
    Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
    pi_74573189
    Ja, omdat ik een gigantisch gevecht met mezelf heb gevoerd en er trots op ben hoe ik daar uit ben gekomen. En jarenlang mezelf geen goede moeder had willen noemen.
    *OUD heilige*
      dinsdag 10 november 2009 @ 14:43:02 #25
    245866 Ca.ra
    Nu met loslopend wild
    pi_74573338
    Ik ga me nu nomineren voor de *brein vol nutteloze feitjes* award - dat ik uit die hele waslijst het ding gevonden heb dat je veranderd hebt

We zitten niet in de zelfde fase qua kids dus hoe jij moedert krijg ik wat minder mee, maar jij valt bij mij in ieder geval wel in de categorie 'ken ik niet heel goed, maar tof mens!'. Dus het is alleen maar goed dat je je (eindelijk) lekker voelt bij je eigen moeder-kwaliteiten!
    Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
    pi_74573586
    Ja Yppy, haske goed, niks doms aan!
    pi_74574184
    zie post verderop in dit topic.

[ Bericht 32% gewijzigd door Lois op 18-11-2009 20:20:33 ]
      dinsdag 10 november 2009 @ 16:50:27 #28
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_74577873
    Mijn kind .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_74578666

# Grappigste OUDer award
    K_I_M
    # Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
    Mwanatabu
    # Helpende hand award
    BE
    # Reldel award
    Vivi
    # Hormonster award
    Vicky

# Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award

# Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
    Lois
    # Leukste nieuwkomer award
    Asyniur
    # Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
    Swets
    # Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter

# Praatjesmaker award
    Jolie natuurlijk
    # Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
    DeTaartjesFee

# Grote geduld award
    Leonieke
    # Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    Troel en Davinia
    # Mooiste zwangere buik award

# Treffendste signature award
    DeBuurvrouw
    # Meest bijzondere quote/topic award

# Mooiste geboortekaartje award
    Amelie
    # Leukste kinderkamer award
    Mijne Daarna die van Martine
    # De grappigste/leukste foto award
    Lilah. Al haar foto's zijn zo hilarisch
    # Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?

# De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?

Geen idee.
    # Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    Webkim en Macka
    # Meest trotse oom of tante award
    Geen idee. In dit topic kom ik nooit..

Over de rest denk ik nog even na

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 13-11-2009 20:18:51 ]
    ♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
    pi_74579282

• Grappigste OUDer award
    Trui
    Mwanatabu
  • Helpende hand award
    Macka
  • Reldel award
    Vivi
  • Hormonster award
    Miss_sly. En dan niet vanwege hormonsterlijk gedrag maar omdat je er zelf zo veel last van hebt ondervonden
    MevrouwvanDalen
    Moonah
    Oeke
    Jarno
    Spuuglokje

• Grote geduld award
    Leonieke
    Tan's zesde zwangerschap. Wat een mix van emoties moet dat zijn.

Twinkly
    Cattie. Stille wateren hebben diepe gronden en Cattie is volgens mij een wandelende didymos-bibliotheek en tevens ebay-doorspitster
  •   dinsdag 10 november 2009 @ 19:46:50 #31
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_74582719

• Grappigste OUDer award
    Trui
    Oxy, vanwege de mooie gedichten
  • Helpende hand award
    Owlet, altijd vriendelijk, goed onderbouwd advies
  • Reldel award
    Kleurdoos
  • Hormonster award

Lois, wat je doet voor Eva en Iris en ook hier nog is geweldig.
    Spuuglokje en Miss-sly. Spuuglokjes gezin lijkt me zo'n fijn gezin. En Miss-sly lijkt me zo'n ontzettend lieve moeder.
    Oeke
    Swets
    Moussy

deze categorie heb ik verdrongen.

debuurvrouw, die van de cursus, die vond ik erg grappig!
    Santa, begon met relletjes en is nu grappig. En SC, vooral de gedenkwaardige post van Joshua waarin ze verontwaardigd constateert dat het nergens over gaat.
    De gedichten van Oxy, het is geen geboortekaartje an sich, maar ze zijn schitterend.

Er zijn heel veel creatievelingen, maar mijn stem gaat naar Spuuglokje, die Teckels!

PM-girl, Sjak, Kezz, ik zie jullie niet zo vaak meer en dat vind ik jammer
    Jelief
    Pvoesss

[ Bericht 0% gewijzigd door cattie op 10-11-2009 20:35:34 ]
  • pi_74584323

• Grappigste OUDer award
    k_i_m en Vivi; ik moet zo vaak lachen om opmerkingen en verhalen van jullie.
    Mwana
  • Helpende hand award
    Poppedein; voor de hulpvaardige posts, pm's en smsjes uit mn Z&G tijdperk.
  • Reldel award
    Moussy! Ik wacht met smart op je boek over de clonewars
  • Hormonster award
    Ssserpente; die truuk met die bumper van je auto kon echt niet hoor hahaha
    Luchtbel; geen idee hoe je het doet, ik word al duizelig als ik je schema's soms hoor, maar je doet het maar mooi wel allemaal! En hoe!; En Lois & man, jullie verdienen zonder meer ook deze award.
    Fannie, ik vind dat je altijd zo ontzettend lief over je dochter spreekt. en Yppy, ik vind dat je altijd zoveel leuke dingen samen met Anna doet
    Oeke en Claudia_x
    Jarno
    Incantrix, niet zozeer dat ze nou al een eeuwigheid in OUD post, meer wel vanwege haar trouwe opsomposts waarin ze heel lief op werkelijk iedereen reageert en waardoor je niet hoeft terug te lezen haar post lezen is voldoende.

• Praatjesmaker award
    Eva
    ik moe(s)t hier zo enorm om lachen:
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
    - mopperen op medeweggebruikers als er kinderen in de auto zitten....

Hoor oudste (papegaai) regelmatig mompelen in de auto "en nou doorrijden muts!"
    ik vind de knutsels van Jolie altijd zo leuk

• Grote geduld award
    Innepin
    Tan, de opluchting na je 20 weken echo was voor iedereen door je posts heen voelbaar. Kippenvel.
    Lily en Ssserpente
    seilraM, de tranen liepen over mn wangen toen ik je verhaal las.

de Buurvrouw! wegens herkenbaar helaas.
    Vrouwtje Theelepel. Je post waarin je vertelde over het ontzettende verdrietige nieuws dat je kreeg tijdens de echo is me bijgebleven.
    Elin's kaartje.
    Poppedein. Lena's kamertje is zo tof! en BE voor de kamers van Oscar en Sasha, het muisje boven de deurpost bij Oscar vind ik zo leuk en Ik80, in 1 woord, wauw!
    De dramaqueen fotoreeks van Elin
    Spuug! kleertjes haken voor de Hema poppetjes Rocka met haar knijn-in-lijst en Oeke vanwege de zo ontzettend mooi gemaakte en geschilderde kleertjes.

Saffier, ik vind dat je een award verdiend, gewoon omdat je zo'n lief mens bent.
    Bass_miss lang!; en Twinkly. Stug doorgaan ondanks de pijn.
    geen idee eigk ik neig naar Tex en Oeke
    Lois je foto's van het logeerpartijtje spraken boekdelen

Zo, volgens mij ben ik er zo
    en dan nog een speciale vermelding
  • tofste kinderwagen award gaat naar McLaura, vanwege de mooie bekleding van Thijs zn racekar!
  • vreetschuuraward, dat kan er maar een zijn en dat is Kleurdoos
  • Zomerkind <3 & Winterkind <3
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_74584488

Grappigste OUDer award Huup

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanatabu, geweldig hoe jij alles kan omschrijven, moet er altijd enorm om lachen

Helpende hand award BE, Davinia, Macka, Owlet

Reldel award KleurDoos

Hormonster award Ssserpente, ook vanwege de eerder genoemde post

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award MevrouwVanDalen

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Lois

Leukste nieuwkomer award Oeke

Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, zo leuk om te zien hoe betrokken je was bij de zwangerschap van Duchess

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Rocka

Praatjesmaker award de flesjes, zo lief en grappig die gesprekjes altijd En Jolie heeft ook altijd zulke leuke praatjes

Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Jolie, zij is zo creatief.

Grote geduld award Innepin

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Leonieke, maar ook MissSly, Tan en Bar

Mooiste zwangere buik award Mama_Papa, maar ook Chan en Ssserpente en eigenlijk vind ik alle buikjes zo mooi

Bevallingsverhaal award Poppedein, dat was echt zo´n mooi verhaal (en ik moest er zo van huilen )

Treffendste signature award De Buurvrouw, maar dan wel die vorige over die cursus

Meest bijzondere quote/topic award Kinderfototopic

Mooiste geboortekaartje award Willow/Innepin, zo´n lief kaartje. En die van MissSly vond ik ook heel erg mooi, en die van Tex heel origineel en die van Twinkly super koel!

Leukste kinderkamer award Incantrix! Zo gaaf! En ik vind ook de kamertjes van Sorbootje (die kleuren!) en van BJ erg mooi.

De grappigste/leukste foto award Lilah, die staat er altijd zo leuk en grappig op! Die stringrugzak was geweldig!

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Tan met die herfsttafel

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?

De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties

Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Pvoess, zo enthousiast en ook altijd bereid om advies te geven en vragen te beantwoorden. En natuurlijk ook Macka en Webkim!

Meest trotse oom of tante award
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
      Jubileum moderator dinsdag 10 november 2009 @ 20:44:21 #34
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_74584546
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:

Vanaf nu worden alle reacties, hoe lief ook verwijderd. Het wordt anders niet te doen voor de tellers
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_74588215
    Zooo geknipt en geplakt van mijn voorgangers

• Grappigste OUDer award
    Trui; ik hou van taalgrapjes
    Mwanatabu , ik word elke keer vrolijk als ik het stoomafblaastopic omhooggeschopt zie worden
  • Helpende hand award
    Poppedein heeft mij en vele anderen geweldig door onzekere momentjes in de zwangerschap heen geholpen!
  • Reldel award
    Moussy, voor het kloongebeuren (dat was Moussy toch, de klokkenluidster toen?)
  • Hormonster award
    Ssserpente, het autoverhaal is me erg bijgebleven
    Lois, respect voor hoe je doet wat je doet
    Huupske Je bent zo vrolijk, zó overduidelijk helemaal into je meisje, zo overlopend van liefde. Mooi om te lezen en te zien.
    Oeke
    Juup , ik vond het erg interessant om te lezen hoe jij de zwangerschap meemaakte.
    BE, gewoon omdat ik dat vind

• Praatjesmaker award
    Kapitein Pannekoeks flensjes Lijkt me zo speciaal, dat gekwebbel van twee van die meiskes

Geen idee, dat volg ik niet zo erg

• Grote geduld award
    Leonieke
    Tan, ik ken je helemaal niet maar ik moest gewoon huilen toen ik las dat je zwanger was (hee, hormonen he )
    En ook Bar en [/b]miss sly[/b] (tellen die mee voor dit jaar of vorig jaar?). Natuurlijk gun je iederéén een kindje, maar toch krijgen jullie allebei dat sterretje waar deze award voor is.
    Lily en Ssserpente
    Poeh, dan moet ik ze allemaal even teruglezen, ik weet het zo nog niet.

de Buurvrouw , ik moet elke keer weer lachen (tenminste, om de vorige sig. Die was veel leuker!)
    Ik heb zó gelachen om "Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?" !
    Mag ik die van Amélie zeggen? Anders die van Oeke, erg mooi en creatief!
    Mijne natuurlijk hoewel het misschien wel de moeite waard was geweest om foto's te posten toen ie eenmaal af was Maar voor de award ga ik voor die van Rocka's tweede zoontje, ik vind de konijntjes en kleuren enzo zó mooi
    Lilah in de Uggs.
    Spuuglokje, Oeke, ohh er zijn ook zoveel creabea ouders

Geen idee wie er nog nooit een award heeft gekregen laat ik nog even leeg.
    Kleurdoos, om haar verhaaltje hoe ze Elin in de draagdoek wist te voeden Hoe krijg je het voor elkaar
    Ik ben no galtijd geen wrap-a-holic, dus niemand heeft me heel erg weten te overtuigen Maar ehhh doe maar Macka, omdat ze helder en vriendelijk uitlegt.
    Lois om wat Huup zegt.

Zo! *veegt zweet van voorhoofd*
  • POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
      woensdag 11 november 2009 @ 09:55:16 #36
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_74596169

• Grappigste OUDer award Huuphuup
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanatabu
  • Helpende hand award Owlet
  • Reldel award Moussy
  • Hormonster award Ssserpente
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Lois
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Freecell
  • Leukste nieuwkomer award Oeke
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter trui

• Praatjesmaker award Jolie
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjesSpuuglokje en KleurdoosVerkeerd begrepen ik zeg: alle kindertjes!

• Grote geduld award mijsje
    Tan en Leonie
  • Mooiste zwangere buik award Beessie-Jen
  • Bevallingsverhaal award seilram en Poppedein

• Treffendste signature award Oxymoron
  • Meest bijzondere quote/topic award Estafettetopic
  • Mooiste geboortekaartje award Amélie, Senna en L van Rocka
  • Leukste kinderkamer award Beessie-Jen en Incantrix
  • De grappigste/leukste foto award uitrekfoto van Ko
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?Yppy

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? alle OUD-ers die niet in de ander categorieën genoemd zijn
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Bass-miss
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka
  • Meest trotse oom of tante award Lois

[ Bericht 4% gewijzigd door Asyniur op 11-11-2009 12:23:59 ]
  • pi_74599423

Grappigste OUDer award: Huuphuup

Helpende hand award: Poppedein

Hormonster award: Ssserpente

Leukste nieuwkomer award: Icantrix! (vooral door haar altijd lange posts, waarop ze echt op iedereen reageert en ook echt gemeend geintresseerd is in het wel en wee van haar medemens! )

Creatiefste type award: Kleurdoos! die maakt zulke mooooooooie mutsjes!

Grote geduld award: moeilijk! dat zijn dr zoveeeeeel

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    Tan en Leonieke

Mooiste zwangere buik award: Lily moooooi met haar tattoo

Mooiste geboortekaartje award: tekst: Lente van Serpente , Twinkly; vooral het kattenidee... en de gedichten van Oxymoron vind ik ook zoooo mooi!

Leukste kinderkamer award: Incantrix, echt tof! (en natuurlijk mijn eigen haha )

Mooiste foto award: Freecell! met dr buikfoto's met plant!

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? alle OUD-ers die niet in de ander categorieën genoemd zijn
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_74618053
    Grappigste Ouder Kleurdoos
    Helpende hand Oeke
    Reldel Trui
    Hormonster Vicky
    Jou wil ik wel als mama Joshua
    Leukste nieuwkomer oeke
    pi_74618875
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Vicky, omdat ze zoveel heeft moeten doorstaan en rechtovereind bleef staan. Respect
    pi_74619837
    Handige Harry Award: the one and only Spuuglokje
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Lois

[ Bericht 36% gewijzigd door easy-going op 12-11-2009 15:06:24 ]
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
      woensdag 11 november 2009 @ 22:41:30 #41
    73004 Oxymoron
    zoekt rust en ruimte
    pi_74620508

•Grappigste OUDer award: vind ik vaak Trui

•Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: voor Lois, hoe ze alle ellende met de, bureaucratie beschrijft, het is tragisch, maar ook erg (herkenbaar) lachwekkend.

•Helpende hand award: YPPY

•Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Rocka, door alles, voor alles

•Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Dat weet ze wel: Luchtbel

•Leukste nieuwkomer award: Bodpa09, Goeroe Oeroeboeroe!

•Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno

•Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Owlet

•Treffendste signature award: Oeke, Mevrouw van Dalen

•De grappigste/leukste foto award: Die foto met Uggs, weet niet meer wie?

•Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?: Knorretje

•Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?: Pvoesss
    Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
    OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
      donderdag 12 november 2009 @ 10:44:11 #42
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_74627599
    De mensen die ik graag eens in het zonnetje zet <3

• Grappigste OUDer award:
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Vivi
  • Helpende hand award: BE & Lois
  • Reldel award: Kleurdoos
  • Hormonster award: Miss_Sly (omdat we elkaar volkomen in niets begrepen en ik geen last had van de hormonies )
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Lois
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: snoopy, maar ik kan er zo nog een handvol bij noemen maar snoopy omdat ze zo vaak lekker op vakantie gaan
  • Leukste nieuwkomer award: Oeke
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Kezz

• Praatjesmaker award: De flensjes
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekje: Anna van Yppy & Jarno

• Grote geduld award: Mijsje
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Miss_Sly
  • Mooiste zwangere buik award: Twinkly

• Treffendste signature award: Onze buurvrouw
  • Meest bijzondere quote/topic award: Yppy met der [Gewenste] Updates
  • Mooiste geboortekaartje award: Gr8w8
  • Leukste kinderkamer award: Martine1984 en Xenia, beiden meer dan af!
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje natuurlijk

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Dat kan alleen maar Macka zijn
  • Meest trotse oom of tante award: Ja, dat was echt Lois wel

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 19-11-2009 12:35:47 ]
  • I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_74627899
    * Grappigste OUDer award > Vivi
    * Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award > Oxy
    * Helpende hand award > Rockabella
    * Reldel award > Kleurdoos
    * Hormonster award > Geen idee..
    * Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award > Mijsje
    * Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award > k_i_m (vakanties, mooie kleertjes, lijkt me een leuke mama en natuurlijk shoppen!
    * Leukste nieuwkomer award > twinkly
    * Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten > Jarno
    * Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter > Brighteyes

* Praatjesmaker award > Jolie
    * Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes >

* Grote geduld award > Mijsje (denkt altijd aan anderen)
    * Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap > Leonieke
    * Mooiste zwangere buik award > Lily
    * Bevallingsverhaal award > Miss Sly

* Treffendste signature award >
    * Meest bijzondere quote/topic award > Oud estafette topic
    * Mooiste geboortekaartje award > Rockabella's kleine rocker
    * Leukste kinderkamer award > Poppedein
    * De grappigste/leukste foto award > Ik dacht dat het lilah was onderaan de trap met een verschrikte kat bovenaan de trap.
    * Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? > Taartjesfee

* De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? > Geen idee
    * De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties > Jelief
    * Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? > Webkim
    * Meest trotse oom of tante award > Rena
    pi_74633211
    Ik wil niet stemmen, weet bij veel categorieen niet wie ik moet invullen, en heb er ook eigenlijk niks mee maar ik wil toch 1 stem uitbrengen. Mag dat?

zo ja:

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Lois en haar echtgenoot

Voor hun tomeloze geduld met hun dochter Eva, alle instanties en moeilijkheden die ze tegenkomen. Ik lees lang niet alles maar krijg af en toe wat mee en dit wilde ik al eens eerder zeggen.
    Petje af en ga er maar aan staan! Topouders.
    pi_74637208

• Grappigste OUDer award: Vivi Zelfs mijn meest chronische chagerijnige buien weet een vinnige/scherpe/hilarische/meeslepende post van Vivi te doorbreken. En da's knap, heul knap. By far dus.
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxymoron Elk gedicht weer raken je woorden me of verhelderen ze de meest complexe (of uiteindelijk doodsimpele!) gedachten, gevoelens, gedoe-dingen.
  • Helpende hand award: YPPY Of het nu praktisch is of veel abstracter: YPPY probeert altijd te helpen. Heel fijn en lief en voor mij ook no'g 'ns hartstikke waardevol.
  • Reldel award: joshua
  • Hormonster award: amaranta Maar wel mét goeie zelfspot!
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Luchtbel Just because!
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Snoopy Wilde ik vorig jaar ook al, maar niks niet kreeg ik 'r in mijn schoen. Omdat snoep eerlijk is en lief en leuk. En met twee benen op de grond, ook nog 'ns.
  • Leukste nieuwkomer award: Bodpa! Gewoon een heel leuke user om te lezen, lijkt alsof ze er al een hele tijd is!
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno Grappig, duidelijk, slim en altijd wel een fijne bijdrage, vind ik.
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: trui Want inderdaad, wat is trui zonder OUD en wat is OUD zonder trui? 't Zou een koude, blote boel worden! Dus trui:

• Praatjesmaker award: Jolie Die kan zulke prachtige dingen zeggen, dat ik het altijd hardop nog even zeg tegen mijn man of kinderen.
    Suus Ik heb al een tijd niks meer van haar gezien, maar die meid kán me toch tekenen!

• Grote geduld award: Ik zou er hier zoveel willen noemen, want ik gun ze allemaal een speciale vermelding, maar vooral een goede zwangerschap! Flugeltje, Rottdog, mijsje, een paar dames die minder openbaar aan het proberen zijn, maar ik kies er maar eentje die me óók erg aan het hart gaat: Saffier Die lieve! Ik hoop echt dat dat wijntje van laatst je laatste was voorlopig!
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Tan Bijna mama van 6! Geweldig en mooi. Ik wens je alle goeds.
  • Mooiste zwangere buik award: Lily! Werkelijk prachtig! Ik zei het al aan het begin van je zwangerschap: wat heel erg leuk dat we weeer buiken van je mogen zien nu! Die waren zo prachtig de vorige keren! En ik heb niks te veel gezegd.
  • Bevallingsverhaal award: huuphuup Mooi en grappig geschreven! En zo'n mooi resultaat!

• Treffendste signature award: Livelink Als je goed om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is. Het klopt zo en kan zo opvrolijken! En nuanceren. Mooi!
  • Meest bijzondere quote/topic award: Ik MOET gewoon even trots doen! Geweldig topic, geweldig jochie!
  • Mooiste geboortekaartje award: Oeke Origineel kaartje, heel erg eigen, lief en stoer. Mooi gewoon!
  • Leukste kinderkamer award: Sorbootje Zo mooi dat rood, zo'n fijn sfeertje!
  • De grappigste/leukste foto award: Met stip op 1: Lilah/k_i_m! Die stringrugzak is een hit!
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokkie! Zulke mooie dingen, zo precies inderdaad! Popjes, beestjes, mutsjes, frutsjes, kleertjes.... en veertjes! In je bips!

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Phluphy Misschien heeft ze best wel eens een award gehad, hoor, maar ik wilde haar maar wát graag even noemen nog. Alleen al omdat ze op het bankje altijd erg fijn gezelschap is!
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Ik ga maar even af op de rest: Jelief
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Texelonia vind ik in deze leuk fanatiek!
  • Meest trotse oom of tante award: Lois! Zo leuk trots op Karin's kroost!

Extra:
  • De waarom-ging-je-weg-award alias 'even-koffie-in-de-stad?award': Renzell Ik mis je, joh! Tot heel vlug, lieve eerlijke, patsboemharde en ultrazachte jij!
  • De 'spring-maar-achterop-mijn-fiets-dan-kneuteren-we-onszelf-de-dinsdag-door-award': Eska We hebben bijna ons 1-jarig jubileum: je pm'de me vorig jaar rond deze tijd voor het eerst. En nu ben je -voortkomend uit een tip tegen rugpijn-, mijn stéuntje in de rug. En zo dichtbij, letterlijk en figuurlijk. Voelt fijn!
  • De 'nuchtere-en-eerlijke-raadgever': Belana Dankjewel dat je precies het goede zei, het hielp me echt heel erg.
  • De 'soepmoeder'award: Lishe Omdat ik je zo leuk vind en ik hoop dat je huis vlug verkocht wordt en dat je dan lekker heel dichtbij komt wonen!
  • De award om nog stil te staan: Maffemuts met Yoeri en Jessie met Ischa-Gabriel
  • De award voor de beste regel tekst op het geboortekaartje: BE Guus Maar serieus: sinds jij het op het kaartje van Oscar zette, hou ik het niet meer droog bij dat lied.

Zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door MevrouwVanDalen op 12-11-2009 18:53:13 ]
  •   donderdag 12 november 2009 @ 20:50:40 #46
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_74646701

• Grappigste OUDer award Zelfspot, I love it . k-i-m en Vivi springen er echt uit wat dat betreft vor mij. En Huup vind ik grappig door haar lieve bijdehandte aanwezigheid . En kleurdoos kan ik ook erg vaak om lachen .
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award. Ik weet dat MvD ongelooflijk goed is met woorden en de laatste tijd zie ik steeds gedichten van Oxymoron die ik ook prachtig vind. Verder let ik hier eigenlijk niet zo op.
  • Helpende hand award. Ik voel me eigenlijk altijd direct geholpen op het forum. Als het om iets praktisch gaat, zoals het openen van een nieuw topic, het uploaden van plaatjes bij nieuwe nicknames, maar ook achter de schermen, mensen die aanbieden om ergens mee te helpen. Ik noem de modjes sowieso hier, BE, Rocka en Lois, maar ook bv Troel en Ynske. Dankjulliewel . En ook de draagdoektopicvrouwen die me zo geholpen hebben bij het vinden van een geweefde doek, Macka in het bijzonder die DE doek voor me vond. De dames uit het creatieve topic, die met tips kwamen voor mijn kastje waardoor ik toch minstens een dag in de waan was dat het gelukt was.
  • Reldel award
  • Hormonster award
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award.
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award.

• Praatjesmaker award. Julius natuurlijk, lekker ventje .
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes. Ja, hier wil ik ook eigenlijk iedereen noemen die actief meeschrijft in het betreffende topic. Spuuglokje, Oeke, Yppy, en allemaal . Ik kijk graag in dat topic en zou willen dat ik zelf zoveel kon ..

• Grote geduld award.
  • Mooiste zwangere buik award. Lily, echt prachtig .
  • Bevallingsverhaal award. Ik vind elke bevalling bijzonder .

Nou, het is nog niet veel, maar hier begin ik dan maar even mee . Kan ik in deze post blijven aanpassen/ toevoegen eigenlijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 12-11-2009 21:01:35 ]
  • pi_74646923

# Grappigste OUDer award: Bikinistringding
    # Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Mwanatabu
    # Helpende hand award: incantrix omdat ze me op het juiste moment wat helpende worden gaf. En Macka. Die weet altijd net dat weetje of dat ene topic te vinden of dat ene boekje of spruitje
    # Reldel award: Moussy
    # Hormonster award: Troel
    # Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Lois! Gewoon omdat ze het zo geweldig doet met haar dames
    # Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Miss-sly..Ik had toen je zwanger was eigenlijk niet echt dat ik dacht ooh wat een leukerd maar nu je meisje er is vind ik je zo verandert en zo leuk. En zo stralend en zo gelukkig en een echte moeder. Die alles doet voor haar kind.
    # Leukste nieuwkomer award: Asyniur
    # Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno en Tazz
    # Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Oxy. Geen ouder maar wel een echte OUDer

# Praatjesmaker award : Eva met doorrijdende mutsen
    # Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: Yppy's Anna die heeft een 10 voor de moeite

# Grote geduld award Leonieke uitleg denk ik niet meer nodig.
    # Mooiste zwangere buik award: Ssserpente Ik miste mijn buik door jouw buik zo erg. Dan moet die wel heel mooi zijn
    # Bevallingsverhaal award: Poppendein. Zo mooi en wat traantjes waard.

# Mooiste geboortekaartje award Oeke zo mooi zelfgemaakt
    # Leukste kinderkamer award: Incantrix
    # De grappigste/leukste foto award Dramaqueen Elin
    # Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje is het meest creatief voor mijn kind

# De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Lovelylady
    # De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Jelief. 4 jaar wat geweldig!
    # Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Moeilijk. ik vind Tessie wel zo leuk enthousiast en helemaal hyperdepyper met haar dragen En ze steekt mij met haar vragen en gedachtes nog meer aan . En Cattie. om alles wat owlet zegt.
    pi_74650801

# Grappigste OUDer award Vicky, Freecell, Vivi, k_i_m
    # Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxy
    # Helpende hand award Macka, Owlet
    # Reldel award Kleurdoos
    # Hormonster award Ssserpente
    # Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award De TaartjesFee
    # Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Freecell
    # Leukste nieuwkomer award Oeke
    # Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Jarno
    # Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Rockabella

# Praatjesmaker award de flensjes van KP
    # Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes De TaartjesFee

# Grote geduld award Leonieke
    # Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Miss Sly
    # Mooiste zwangere buik award Beessie-Jen (altijd een smile op de foto, de trots spat van het scherm af)
    # Bevallingsverhaal award Poppedein

# Treffendste signature award Owlet: Babies: don't slap 'em, wrap 'em!
    # Meest bijzondere quote/topic award OUD Estafette Topic
    # Mooiste geboortekaartje award Huuphuup
    # Leukste kinderkamer award Icantrix, echt zooo supertof!
    # De grappigste/leukste foto award Alle Fok-kindjes!
    # Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?

# De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Ynske
    # De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Jelief en Owlet (denkt aan foto van A in doek, echt een award waard )
    # Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Pvoesss en Texelonia (stelletje verslaafden )
    # Meest trotse oom of tante award

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2009 22:26:13 ]
    pi_74656352
    Ik wil graag een "Liefste kloon award" uitdelen aan Jompelmeisje
    pi_74656581

Grappigste OUDer award: Huuphuup kan d'r niks aan doen, vind haar gewoon grappig

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Incantrix wat kan zij schrijven zeg!

Helpende hand award: Kleurdoos omdat ik zonder haar nu nog niet zou weten hoe ik mijn wieg op moet maken

Reldel award: Rocka omdat ze zo lekker als een bok op de haverkist kan springen

Hormonster award: Miss Sly maar het is allemaal goedgekomen

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: denk ik nog even over na

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Mevrouw van Dalen vooral vanwege de manier waarop 't speentje van S. aan de wilgen werd gehangen.

Leukste nieuwkomer award: weet ik niet

De pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Juup zijn kant van het bevallingsverhaal van Duchess was zo bijzonder!

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: geen idee

Praatjesmaker award: S. van Mevrouw van Dalen ivm koele doewd

Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: weet ik nog niet

Grote geduld award: Innepin

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: MissSly Omdat ze het volgens mij nóg niet kan geloven, maar gaandeweg wel leerde genieten

Mooiste zwangere buik award: BE wat een mooie toeter!

Bevallingsverhaal award: Juup ookal was hij niet degene die beviel

Treffendste signature award: Ssserpente

Meest bijzondere quote/topic award: estafettetopic

Mooiste geboortekaartje award: Rocka

Leukste kinderkamer award: BE met die mooie egel!

De grappigste/leukste foto award: Denk ik nog even over na

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?: Kleurdoos met d'r mutsen

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?: Geen idee

De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Geen idee

Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?: Geen idee

Meest trotse oom of tante award: Wederom geen idee

Op de 'geen idee's' kom ik nog terug
    pi_74663397
    Toevoeging: Hormonster-award naar Serpente Lees dat verhaal met die auto nu pas!
    pi_74664960
    Af is:
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef AncientSound het volgende:
    • Grappigste OUDer award Amaranta, ik had namelijk net deze post gelezen: Zwangerschap en geboorte deel 587
    • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanatabu
    • Reldel award Moussy
    • Hormonster award Ssserpente
    • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Tan, stoere lieve moeder van 6 kinderen. Respect!
    • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Freecell
    • Leukste nieuwkomer award Incantrix
    • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, zo betrokken en open
    • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Trui, wat is OUD zonder Trui?

• Praatjesmaker award Dean " En toen was ik een ballon en toen ging ik lek "
    • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes annA van yppY

• Grote geduld award flugeltje
    • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Bar, met alle gemengde gevoelens die erbij kwamen kijken
    • Mooiste zwangere buik award Ssserpente, kon zo in een tijdschrift
    • Bevallingsverhaal award Chan, heftig en ontroerend

• Treffendste signature award Oxymoron
    • Meest bijzondere quote/topic award Het Attachment Parenting topic
    • Mooiste geboortekaartje award Oeke en Kobus Geboortekaartjes deel 12
    • Leukste kinderkamer award Meimeltje met het kamertje voor haar jongste spruit Kinderkamer fototopic deel 27
    • De grappigste/leukste foto award Lilah met de string van mams op d’r rug
    • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Kleurdoos, al die schattige mutsjes en jurkjes

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Vicky, Troel en de Taartjesfee
    • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Twinkly, ik vond het zo sneu te lezen dat je zoveel pijn had, en dan ook nog spruw... maar je bent wel stoer!
    • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Webkim
    • Meest trotse oom of tante award Sonnetje85
      vrijdag 13 november 2009 @ 14:42:41 #53
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_74666973
  • Grappigste OUDer award
    trui! Zij is erg woordgrappig!
    MevrouwVanDalen! Behalve grappig ook nuchter, herkenbaar en creatief in haar posts.
  • Helpende hand award
    Owlet, zo wijs als een uil maar altijd verre van belerend of betweterig.
  • Hormonster award
    Vivi! Niet dit jaar, maar 3 jaar geleden toen ze een hap van rauw croissantdeeg nam. Ik kan die post gewoon niet vergeten!
    Snoopy! Gewoon dwars door alle kloonwouden heen is en blijft ze Snoopy. Grappig! Gevat! Lief! Eerlijk!
    Icicle! Een hele lieve, aandachtige, bewuste en humoristische moeder ben je!
    Kezz
    Jarno, schrijft net zoals de moeders vol trots over zijn dochter!
    Brighteyes

Seb van Estrys! Geweldig lijfelijk kunstwerk gemaakt!

• Grote geduld award
    Saffier!
    Leonieke
    Rockabella! Gewoon de stoerste buik!

Wijziging: Cattie: het leven is nu eenmaal beter met een panda genaamd Peter. Briljant, ik zie hem net pas staan!
    De supermariobros kamer van Incantrix
    YPPY! Misschien niet altijd het gewenste resultaat, maar wel enorm creatief en volhardend!

Guuzewuus! Omdat gewoon!
    Dit keer geen award daarvoor. Ik weet wat voor een struggle het kan zijn, dus ik nomineer iedereen!
    Macka! Zij was ook gewoon de eerste persoon die ik (bewust) zag met een draagdoek. Ik vind dus dat Wrapka moet winnen.
    Lois! VOlgens mij net zo trots op haar neefjes als op haar eigen meiden!
  • ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_74668056
    Shit, ik kan niet meer wijzigen.. Maar ik wil graag aan Vicky mn hormonsteraward geven. Ze weet wel waarom Kan een modje dit doen aub? Bedankt
      vrijdag 13 november 2009 @ 20:19:04 #55
    190853 RockabeIIa
    pi_74677007
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:
    Shit, ik kan niet meer wijzigen.. Maar ik wil graag aan Vicky mn hormonsteraward geven. Ze weet wel waarom Kan een modje dit doen aub? Bedankt
    Is gedaan
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_74677189
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Is gedaan
    Dank je
    pi_74678038
    Volgens mij moet het zo goed zijn...hoewel ik al voor het posten nog weer dingen bedenk, maar een keer is het klaar:

• Grappigste OUDer award trui zoals al iemand zei, ik ben ook gek op woordgrapjes.

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award MevrouwvanDalen

• Helpende hand award owlet en dan ook nog eens op een heel fijne manier

• Reldel award ik vond het eigenlijk wel meevallen dit jaar...dus ik denk er nog even over, maar misschien laat ik hem wel leeg.

• Hormonster award Ssserpente, dat met die auto van je, dat was wel een rasechte hormonsterlijke actie.

• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Luchtbel die het toch allemaal maar in haar eentje voor elkaar bokst en volgens mij een hele leuke moeder is voor Jolie

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Spuuglokje klinkt altijd zo gezellig en dan mag ik in die geweldige keuken mee koekjes bakken

• Leukste nieuwkomer award oeke, hoewel ik moet zeggen dat ik vind dat er een hele hoop gezelli8ge nieuwe aanwas is dit jaar

• Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, ik vond het zo geweldig zoals hij meeleefde en zoals hij zich samen met DuchessX voorbereidde

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Hier zijn er ook een aantal, maar ik wil hier Belana toch nomineren.

• Praatjesmaker award Morris

• Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Deze weet ik neit zo goed, maar ik kan me een mooi kunstwerk van Seb herinneren.

• Grote geduld award ik vond dat innepin wel geduld moest hebben, maar voor mij is deze toch echt bedoeld voor de meiden in dat ene topic dat eigenlijk niet zou moeten bestaan. En wie het meeste? Ik weet het niet, ik vind dat Rottdog, Saffier, Orea, prinseszondererwt, mijsje en alle meiden uit dat topic deze award verdienen. Als alles goed mag verlopen, wat ik uit het diepts van mijn hart hoop, horen flugeltje en sombie zomaar niet meer in dit rijtje thuis. Dus ik ga positief zijn en zet jullie er niet bij, meiden, en ik hoop dat dat zo blijft

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Bar

• Mooiste zwangere buik award Ssserpente

• Bevallingsverhaal award Even nakijken, er was er een die me echt heel veel deed. Kom ik op terug!

• Treffendste signature award Die van lily, hoewel die van Ssserpente me ook erg aanspreekt.

• Mooiste geboortekaartje award Er waren heel veel mooie dit jaar, maar ik denk dat ik die van huup het mooiste vind

• Leukste kinderkamer award Oi, ook al zo'n moeilijke! Die van Incantrix vind ik erg origineel en mooi uitgevoerd. Hoewel de muurschildering van innepin ook erg mooi is!

• De grappigste/leukste foto award Moeilijk, maar toch dramaqueen Elin

• Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Ik zag in eht topic over gezonde lunch wat broodtrommeltjes van De Taartjesfee langskomen (even uit mijn hoofd, dus hoop dat ik goed zit) en dat vond ik zoo leuk! De andere handige harry's zoals Spuuglokje, KLeurdoos, krijtlijk, oeke en nog veel andere wil ik neit onvermeld laten, maar ik vond dat van die leuke lunchtrommels zo leuk

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? mijsje verdient niet alleen een award, maar ook gewoon een beetje geluk. Bepaald geen gemakkelijk jaar gehad, en toch is ze zo lief voor iedereen, enthousiast en blij en meelevend.

• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Tja, uitzonderlijk, maar eigenlijk ook zo gewoon, in mijn ogen. Ik geloof dat op dit moment Twinkly wel een hart onder de riem verdiend heeft, hoewel ik vind dat Ca.ra dat zeker ook verdient.

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka en Webkim zijn natuurlijk way to obvious, texelonia en Pvoess zijn zo lekker verslaafd aan doeken, maar ik vond het heel leuk om te zien hoe tessie enthousiaster werd met doeken die haar beter bevielen en hoe ze nu helemaal om is!

• Meest trotse oom of tante award Lois natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_sly op 13-11-2009 21:01:17 ]
  • And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:11:05 #58
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_74683033

# Grappigste OUDer award Mwanananadinges
    # Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanananadinges
    # Helpende hand award Ynske, nooit te beroerd om even te helpen
    # Reldel award Hhmmm.. Vivi, maar dan op een leuke manier, ze kan zo lekker droog uit de hoek komen!
    # Hormonster award Ssserpente
    # Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Superwattuh?
    # Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Lois!
    # Leukste nieuwkomer award McLaura
    # Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Ik blijf trouw aan mijn vorige nominaties: Swets!
    # Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Omdat ik haar nog in haar naakte nixie over het strand heb zien rennen met haar emmertje: Dutchie!

# Praatjesmaker award De flensjes!
    # Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Anna van Yppy!

# Grote geduld award Flugeltje
    # Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan en Bar
    # Mooiste zwangere buik award McLaura, ook al staan haar foto's niet meer online.

# Treffendste signature award "I'm so glamourous I piss glitter!" van Rocka!
    # Meest bijzondere quote/topic award De engeltjes topics.. post er niet veel, maar lees wel altijd
    # Mooiste geboortekaartje award Greame!
    # Leukste kinderkamer award Kheb er flink voor moeten terugzoeken, maar het is het kamertje van Poppedein!
    # De grappigste/leukste foto award Lilah met rugzakstring
    # Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Knorretje!!

# Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    # Meest trotse oom of tante award Lois

[ Bericht 1% gewijzigd door Ireth op 13-11-2009 23:17:15 ]
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:06:35 #59
    22740 Grijs
    en eigenwijs
    pi_74685024

• Grappigste OUDer award: Mwanatabu, ik moet altijd lachen om de manier waarop zij dingen beschrijft
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxymoron, vanwege haar gedichtjes, maar ook hoe mooi ze kan omschrijven hoe ze de wereld om haar heen beleeft.
  • Helpende hand award: Owlet, vooral vanwege haar tips in het borstvoedingstopic
  • Reldel award
  • Hormonster award
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: p_iglet
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Rewimo

• Praatjesmaker award

• Grote geduld award

• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Jelief
  • Wrap-a-holic award: Macka66
  • "Het meeste werk is onbegonnen werk
    ...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
    - [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
    pi_74743316
    Aanvulling: Bevallingsverhaal award: Poppedein.
    Ik las net pas weer sinds lange tijd in dat topic en het is voor het eerst dat ik zat te huilen
      maandag 16 november 2009 @ 12:39:20 #61
    190853 RockabeIIa
    pi_74744794
    is aangevuld
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_74778552

• Grappigste OUDer award: Moussy
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxy
  • Helpende hand award: BE, Lois, Rocka en Ynske
  • Reldel award: Kleurdoos
  • Hormonster award: Amaranta
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award:
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Lois!
  • Leukste nieuwkomer award: Oeke, Innepin
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno en Tazz, maar Swets toch ook wel
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: MvD

• Praatjesmaker award: Floor en Pien van KP! Ik lig steeds in een deuk om die 2.
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: Toch Anna van Yppy

• Grote geduld award: Saffiertje Ik hoop zo dat er snel eens een keertje een brusje in de maak is voor Tobias. Jullie verdienen het zo!
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Tan!
  • Mooiste zwangere buik award. Lily
  • Bevallingsverhaal award: Poppedein

• Treffendste signature award: Debuurvrouw
  • Meest bijzondere quote/topic award: [Gewenste] Updates zo lachwekkend!
  • Mooiste geboortekaartje award: Oeke en Mefke
  • Leukste kinderkamer award: Het egeltje van BE en het kamertje van Martine
  • De grappigste/leukste foto award: Lilah met stringrugzak en Lilah met Uggs!
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Yppy

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Evenstar
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Jelief
  • Wrap-a-holic award: Macka en Webkim
  • Meest trotse oom of tante award: Lois, hoe zij over Bram en Ruud praat...

Over de rest moet ik nog even na gaan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 18-11-2009 20:21:17 ]
  • ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      woensdag 18 november 2009 @ 09:26:11 #63
    265732 Keshet
    Alle kleuren van de regenboog
    pi_74806399
    Grappigste OUDer award: Freecell. Omdat jouw posts meestal een glimlach op mijn gezicht toveren. Mag dat?
    Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxymoron. Omdat je prachtige gedichten recht uit je hart en je hoofd schrijft en ze met ons wil delen.
    Helpende hand award: BrightEyes
    Reldel award:
    Hormonster award: Ssserpente. Iets met bumpers.
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Rockabella. Omdat. Punt.
    Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Renzell. Omdat je reist, omdat je verhuist, etc.!
    MevrouwVanDalen: Omdat jij op mij overkomt als de mama die ieder kind zou moeten hebben. Een mama die niet vergeet wie ze zelf is en juist daardoor haar kinderen kan laten worden wie ze zijn.
    Leukste nieuwkomer award: Bodpa09
    Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno
    Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: _Ingrid_

Praatjesmaker award: S. van MevrouwVanDalen. Omdat S. een coole dude is!
    Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: Seb.

Grote geduld award: Deze gaat naar iedereen die zo graag wil maar nog niet is.
    Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Tan
    Mooiste zwangere buik award: Lily
    Bevallingsverhaal award: Geen nominatie. Sorry, dat topic lees ik nog niet.

Categorie: Creatief:Treffendste signature award
    Meest bijzondere quote award: YPPY. Omdat er veel zooi in een hooker van Ikea kan.
    Meest bijzondere quote/topic award: Rockabella voor het Smiley foto-topic.
    Mooiste geboortekaartje award: huuphuups kaartje voor D'shontay. (Mét credits voor Innepin!)
    Leukste kinderkamer award: Incantrix voor het liefdevolle Oldschool Nes kamertje.
    De grappigste/leukste foto award: De 'Tragegy' serie van Elin
    Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Oeke.

Categorie: Overig:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?: Alle anderen!
    De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: XXXKarinXXX. Omdat moeten stoppen met het geven van BV heel moeilijk is denk ik. Omdat doen wat het beste is voor je kind soms niet overeenkomt met de plannen die je vooraf had. Omdat de liefde voor je kleine vriendje van je posts afdruipt!
    Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?: Tessie. Het genieten van het dragen spat altijd van je posts af.
    Meest trotse oom of tante award: draculettetje
    A grand adventure has begun.
    pi_74809152
    · Grappigste OUDer award
    Huuphuup
    · Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
    Oxy
    · Helpende hand award
    Owlet
    · Reldel award
    Geen idee..
    · Hormonster award
    Ssserpente
    · Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
    Hier kan ik echt niet kiezen!
    · Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
    Luchtbel (ik ben gewoon stiekem groot fan van je )
    · Leukste nieuwkomer award
    Oeke
    · Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
    Juup
    · Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
    Incantrix, niet omdat je al zo lang in OUD post, maar wauw wat een uitgebreide reacties altijd!

· Praatjesmaker award
    Jolie
    · Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
    Deze topics heb ik nog helemaal niet gevolgd, dus weet ik niet

· Grote geduld award
    Leonieke
    · Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    Webkim
    · Mooiste zwangere buik award
    Rockabella, in het bijzonder die foto waar B zn handje op je buik heeft staat me heel erg bij
    · Bevallingsverhaal award
    Innepin

· Treffendste signature award
    Hier let ik nooit op..
    · Meest bijzondere quote/topic award
    Het topic van het jongetje dat zn haar liet groeien en daarna weggaf
    · Mooiste geboortekaartje award
    Die van Amélie
    · Leukste kinderkamer award
    Duchess en Juup, ik zou ook wel een wastafel in de kinderkamer willen!
    · De grappigste/leukste foto award
    Al die foto's van Tess en Amber die Vicky altijd plaatst, het zijn er zó veel en ze zijn zo mooi en leuk altijd! Heerlijk om naar te kijken
    · Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
    Kleurdoos

· De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
    Ze kreeg al wel eens een (toch?), maar Yppy! Ik vind je zo dapper
    · De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
    Flower Ti Amo wegens doorzettingsvermogen ondanks dat je omgeving niet echt behulpzaam was (althans zo kwam het op mij over..)
    · Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    Geen idee eigenlijk!
    · Meest trotse oom of tante award
    En deze laat ik ook open, weet ik ook niet..

[ Bericht 3% gewijzigd door Chan op 18-11-2009 22:06:58 ]
      woensdag 18 november 2009 @ 15:49:20 #65
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_74819322

• Grappigste OUDer award Easy Going Niet alleen grappig, maar ook heel erg lief!
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron Niet alleen om haar prachtige gedichten, maar ook om haar verhelderende kijk van binnenuit voor de ouders in het Autismetopic
  • Reldel award Kleurdoos
  • Hormonster award Kleurdoos
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Taartjesfee Een heel bijzondere, lieve, mooie, kookkunstige, creatieve mama
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Huuphuup Zo'n trotse mama
  • Leukste nieuwkomer award Trui
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Swets
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Snoopy Lief, attent, grappig en zonder jou is OUD gewoon niet compleet!

• Praatjesmaker award De Flensjes!
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Jolie Niet alleen creatief met haar handen, maar ook met zulke mooie wijze uitspraken

• Grote geduld award Saffier
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Miss_Sly Ik moest er van huilen toen ik hoorde dat je zwanger was, zo blij was ik voor je! En ooooh wat een mooi resultaat!
  • Mooiste zwangere buik award Lily
  • Bevallingsverhaal award Kleurdoos Als ik in het speeltuinbankje lees wat jij allemaal kunt (vr)eten snap ik niet waarom je er niet uitziet alsof je 9 maanden zwanger bent, nee, je ziet eruit als een fotomodel!

• Treffendste signature award Debuurvrouw Die cursus omgaan met teleurstellingen, ik vind hem geweldig!
  • Meest bijzondere quote/topic award YPPY's (gewenste) updatetopic. Grappig, lief en bovenal: positief!
  • Mooiste geboortekaartje award Rockabella
  • Leukste kinderkamer award Icantrix Ik was meteen verliefd op dat kamertje met Mario! Wat fantastich!
  • De grappigste/leukste foto award Icicle En dan wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om haar te prijzen voor het geweldige werk dat ze doet voor de stichting Make A Memory
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Rockabella

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Evenstar Omdat ze zo'n bijzonder mens is
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Jelief
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka
  • Meest trotse oom of tante award Lois

[ Bericht 6% gewijzigd door Spuuglokje op 18-11-2009 17:56:28 ]
  •   woensdag 18 november 2009 @ 19:34:18 #66
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_74827387
    Grappigste OUDer award: Trui. Je woordspelingen en taalgrapjes doen me altijd (glim)lachen.

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxymoron. Ik ben nog steeds heel diep onder de indruk van je schrijverstalent.

Helpende hand award: Ynske Topic-tevoorschijn-tovenares.

Reldel award: Kleurdoos Meer om het rel dan om het del.

Hormonster award: Brighteyes.

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Snoopy.

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Luchtbel. Wereldwijf.

Leukste nieuwkomer award: Bodpa09

Pittige papa award, laten we de heren ook niet vergeten: Swets - Long time no see!

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Lois en Belana. Jullie kunnen en willen mijn stem vast wel delen.

Treffendste signature award Glamorous Rocka

Meest bijzondere quote/topic award: Yppy (gewenste updates)

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? MevrouwVanDalen voor haar algemene creativiteit met foto's, creaties, woorden, en signatures etc in combinaties met haar avatars.

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?: Dutch!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_74846007

• Grappigste OUDer award
    trui
    Luchtbel
  • Helpende hand award
    Owlet goede raad is niet duur bij Owlet
  • Reldel award
    Kleurdoos en dat zonder irritant te zijn.
  • Hormonster award
    webkim
    Spuuglokje Waar gaan we dit weeknd naar toe?
    Is er iemand nieuw dit jaar?
    Jarno
    Rewimo

• Praatjesmaker award
    Meisje van trui

• Grote geduld award
    Tan

• Meest bijzondere quote/topic award game on op de bankjes
  • De grappigste/leukste foto award[b]kleurdoos[b] de serie van dramaqueen E
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?[b]P_iglet het keukentje voor Pepijn

• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestatiestwinkly volhouder!
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?Webkim
  • Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_74847782
  • Grappigste OUDer award Mwanatabu
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron Knap hoe jij je uit weet te drukken.
  • Helpende hand award Ynske Kleurplaten maken, topics kicken
  • Reldel award Moussy Voor "Floortje"
  • Hormonster award Miss Sly Je had er vooral zelf erg veel last van, volgens mij.
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Lois Met zo weinig slaap, zo'n lieve moeder blijven, dat vind ik
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Spuuglokje Stabiel en gezellig, zo kom je op mij over.
  • Leukste nieuwkomer award Ik weet niet wie er allemaal nieuw ijn.
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Jarno Sinds ik weet dat je ook van Stonerrock houdt, vind ik je een stuk pittiger.
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Trui Bijna meubilair

• Praatjesmaker award

• Grote geduld award
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan

• Meest bijzondere quote/topic award Estafette topic Mooi, al die verhalen.
  • Leukste kinderkamer award Innepin Vooral de muurschildering vind ik echt super!
  • De grappigste/leukste foto award Lilah
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje

De rest vul ik misschien later nog aan, ik heb nu even geen idee.
  • While you burn at the stake, I dance with the flames...
    No more nights, of blood and fire...
    pi_74860782
    Komtiedanhè.

• Grappigste OUDer award
    Huup. Niet zozeer omdat je zo supergrappig bent ( ), maar gewoon omdat je zo’n blij ei bent. Ik vind je open en puur, met leuke, makkelijke post zonder dubbele bodem. What you see is what you get.
    MevrouwVanDalen. Vooral vanwege je kleine, treffende en herkenbare feel-good-opmerkingen. (‘Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!’ of: ‘Dat klinkt als een onverwacht mooie dag in een gure winterweek, met zomaar vlinders in buiken en geurtjes in de wind.)Veeg mij maar op!
    En Mwanatabu. Ik kan me geen specifiek verhaal meer van je herinneren, maar ik weet nog wel dat ik er regelmatig erg om heb moeten lachen. Gouwe vingers!
  • Helpende hand award
    Tinuviel. Omdat je me zomaar een kolfzakje per post opstuurde om te kijken of ie over mijn kolf heen kon. Zo attent!
  • Reldel award
    Kleurdoos. Omdat je zo lekker subtiel kunt zijn en óók nog het lef hebt om anderen op hun tact te wijzen. Ik kan me nog een pm-etje herinneren… En nog zomaar een voorbeeldje.
  • Hormonster award
    Rocka. Wel op een positieve manier. Dus niet omdat je je nou zo hormonsterlijk gedraagt, maar wel omdat uit je posts altijd goed is op te maken hoe je velletje zit die dag. Je hart ligt op je tong.
    Vicky. Omdat je het af en toe niet makkelijk hebt met je kleine ‘chagarijntje’, maar de liefde voor die kleine pretletter van het scherm afspat.
    Beessie-Jen. Omdat ik denk dat je een erg lieve moeder zult zijn. Je hebt doorzettingsvermogen, bent sportief, warm evenwichtig én –het allerbelangrijkste, je bent blij met jezelf (tenminste, zo kom je over).
    Incantrix. Om je medeleven, persoonlijke aandacht en natuurlijk je uitgebreide samenvattingen. Zodra ik een post van jou zag in Z&G, keek ik altijd meteen of mijn naam erin voorkwam, want dan stond er vast iets liefs!
    Juup. Omdat je altijd lacht om m’n grapjes. En omdat je het bevallingsverhaal van DuchessX zo mooi vanuit jouw perspectief wist te omschrijven. Petje af!
    DuchessX. Geenidee hou ‘oud’ je bent, maar je was er altijd, en altijd gezellig. Niet weggaan hoor!

Mama_papa. Z’n mooi, strak en trots omhoogstaand buikie! Daar komt ongetwijfeld een prachtig kindje uit!

Seilram. Wat een verhaal en wat prachtig omschreven. Tissue!

Kleurdoos. (She Was The Tiniest Thing I Ever Decided To Put My Whole Life Into.)

"Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?" Een topic om niet te vergeten!

Jelief. Zo knap dat je de vooroordelen weet te trotseren en er zo heerlijk nuchter mee omgaat!

Tessie. En je hoeft er niet eens over te vertellen. Een foto van een blij Tessiehoofd met een doek waar die prachtige rooie sprietjes bovenuit steken, zegt meer dan duizend woorden.

Zo, over de geboortekaartjes- en babykamerawards denk ik nog even na.

Steekpenningen graag ná de de onderhandelingen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 19-11-2009 20:15:38 ]
  •   donderdag 19 november 2009 @ 20:11:08 #70
    267274 kapiteinpannekoek
    dolle duo kleutermamma
    pi_74861913
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef miss_sly het volgende:

[Grappigste OUDer award
    Huup, heerlijk positief.
    Oxy, indrukwekkend wat je schrijft, .
    Rocka, ik vind je gewoon dapper.
    Spuuglokje, heerlijk al dat buitenspelen !
    Sjak, gewoon omdat je er bent.

• Praatjesmaker award
    Morris van Snoopy

Debuurvrouw?? De cursus omgaan met teleurstellingen die niet doorgaat...briljant
    Tan met al haar tafereeltje, bijzonder knap!

Mikoxx, omdat de eerste maanden met 2 kleintjes best pittig is. En daarvoor verdien je deze award! Tijdens en na je zwangerschap aardig wat contact via PM. Altijd leuk en gezellig!
  •   donderdag 19 november 2009 @ 21:05:59 #71
    94046 PM-girl
    pi_74864147
    Aanvulling voor mijn stempost:

• Meest bijzondere quote/topic award:

Het kan niet anders zijn dan dat ik op dit fantastische topic stem: [Gewenste] updates van YPPY
  • ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    pi_74867912
    O ja, nog een toevoeging voor de hormonsteraward:
    Noli. Ik kan me nog herinneren dat je erg verdrietig werd omdat je je al een paar dagen niet gemeld had in Z&G en dat niemand het in de gaten had.
    pi_74937174
    Oh, en mijn mooiste kinderkamerstem gaat natuurlijk naar Sorbo!
    pi_74951038

Grappigste OUDer award Kim, gewoon hilarisch!
    Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron, je gedichten en ook je gewone schrijfstijl, vind ik mooi en treffend en sober.
    Helpende hand award Owlet, jouw posts in het BV topic hebben al menig verse moeder geholpen, en mij niet op de laatste plaats. Dankjewel!
    Reldel award PyttPytt, gewoon omdat je soms zo lekker kort door de bocht gaat!
    Hormonster award Miss Sly, wat al eerder gezegd is, de hormonen waren monsters voor je, gelukkig heb je er een prachtkindje voor terug gekregen.
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Renzell, je schrijft nog zo weinig hier, maar ik vind je een top moeder, top in je werk, een hele lieve vriendin en gewoon een moordwijf!
    Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Huup, en dan wil ik die kroepoekpapa er ook bij! Wat klinken jullie toch als een heerlijk stel liefdevolle, lichtelijk gestoorde en zorgzame ouders.
    Leukste nieuwkomer award Bodpa, ineens was ze er, en ook helemaal niet verlegen maar gewoon lekker zichzelf. En ze heeft een goede kledingsmaak!
    Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, zo'n mooi bevallingsverhaal en al je posts in Z&G.
    Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Trui, je bent gewoon een OUDposter met een gouden randje, vind ik!

Praatjesmaker award De flensjes, wat een heerlijke onderonsjes hebben zij.
    Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
Anna van Yppy, al die baksels van Anna, daar loopt het water van in je mond!

Grote geduld award Lois, omdat je zoveel geduld hebt met zoveel gebroken nachten.
    Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan, geen woorden voor.
    Mooiste zwangere buik award Rocka, vooral met die tattoo erop.
    Bevallingsverhaal award Jore, je beschreef het zo mooi, vooral het oogcontact met je VK onder de douche is me bijgebleven.

Treffendste signature award Vivi, ze vallen me altijd op, en ze raken me.
    Meest bijzondere quote/topic award Het foto topic, gewoon omdat.
    Mooiste geboortekaartje award Het geboortekaartje voor Elin, mooi nostalgisch, daar houd ik van.
    Leukste kinderkamer award Rocka's kamertje voor Rocker. Zo stijlvol.
    De grappigste/leukste foto award Willekeurig welke foto van Graeme, wat een heerlijke rode haartjes en een helder gezichtje heeft hij toch!
    Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje, ik vind dat je zulke mooi dingen maakt. En die afwerking!
    Met een extra prijsje voor Kleurdoos, omdat je lekker creatief van geest bent, je pikt iets heel snel op en gaat daar lekker mee aan de haal. 

De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Jelief, wauw, 4 jaar en je bent er zo bescheiden over ook nog!
    Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?Macka! Nog voor ik begon met dragen, voelde ik me al door haar gedragen!
    Meest trotse oom of tante award

En eerlijk gezegd zijn er nog zovelen die ik zou willen nomineren, het heeft lang geduurd voor ik hier mee durfde posten, maar het voelt als een warm bad en een heerlijke plek, ondanks zijn rellen en kliekjes.
    Meer dan een paar ochtendzoenen
    heb ik nood aan stoute schoenen.
    https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
      dinsdag 24 november 2009 @ 20:51:27 #75
    94046 PM-girl
    pi_74970906
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef PM-girl het volgende:
    Aanvulling voor mijn stempost:

• Meest bijzondere quote/topic award:

Het kan niet anders zijn dan dat ik op dit fantastische topic stem: [Gewenste] updates van YPPY
  • Nog een tweede toevoeging aan mijn lijstje, voor het leukste kinderpraatje!
    de dochter van trui die verheugd riep: "maamaaa, moet je nou es kijken, ik heb een letter J gepoept!"
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')