Ja ik dacht ik meld het even...quote:
Bijholteonstekingquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:
free, jemig, wat een lijst! wat is sinusitis? nou, eenmalig dan eenvoor jou!
Gelukkig, ben niet de enige die het een rare opmerking vond
Eli weet wel dat er een baby verstopt zit in mama's buik. Hij bladert ook regelmatig in het boekje over zwangerschap, waarbij je de buik open kunnen flappen om de verstopte baby te zien, maar verder? kweet t niet zeker...
Ow, ik eet eigenlijk nooit B&J ijs, veel te ongezond. Maar de keren dat ik het op heb, jammie! Om te smullen...Maar het klinkt dus beter dan het is?quote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:
DJRandall, die smaak met banaan en chocola is echt wel goor, hoor! brrr...
ach komt wel goed! we hebben er zelf onze weg ingevonden en ik ga er nog steeds vanuit dat het beter kan worden!quote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was het idee
[..]
Ja, die vraag is misschien ook wel lastig, maar je antwoord is wel duidelijk
Wat balen zeg
Wat een "bijzonder" boekje inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
vanaf 6 jaar, maar er staan wel rare plaatjes in
http://www.editorialjuventud.es/3509-4.html
Ow, dat kan....maar ik ben niet zo kieskeurig....quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef DaviniaHR het volgende:
strawberry cheesecake is toch van haagen dasz?
Dat is in ieder geval de goede instellingquote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach komt wel goed! we hebben er zelf onze weg ingevonden en ik ga er nog steeds vanuit dat het beter kan worden!
quote:Op maandag 9 november 2009 21:02 schreef freecell het volgende:
Amaranta dat boekje hakt er wel in inderdaad
Daar is die van mij nog wat te jong voor
[..]
Dat is in ieder geval de goede instelling
sangdrax zegt: "teveel tekst"quote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
vanaf 6 jaar, maar er staan wel rare plaatjes in
http://www.editorialjuventud.es/3509-4.html
Ik heb zo af en toe ook de neigingquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:33 schreef amaranta het volgende:
Leo! Ik moet toch niet in de auto stappen om je even aan je bed vast te binden?
You just made my morningquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:35 schreef amaranta het volgende:
Ik had gisteren een beetje last van mijn hormonen, en ben zo boos op mn man gelopen dat toen ik van woede de trap opliep, ik bovenkwam en zo boos was dat ik ervan moest kotsen.
Vervolgens zat er iets niet lekker in mn keel en kreeg ik een hoestbui en toen hield mijn sluitspier het ook niet helemaal droog....
zwanger zijn is leuk he ??
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:35 schreef amaranta het volgende:
Ik had gisteren een beetje last van mijn hormonen, en ben zo boos op mn man geworden dat toen ik van woede de trap opliep, ik bovenkwam en zo boos was dat ik ervan moest kotsen.
Vervolgens zat er iets niet lekker in mn keel en kreeg ik een hoestbui en toen hield mijn sluitspier het ook niet helemaal droog....
zwanger zijn is leuk he ??
Wat heb ik dan geboft met mijn arbo-arts!quote:Op maandag 9 november 2009 23:24 schreef octopussy het volgende:
De arbo arts van mijn werk vond anders dat vermoeidheid geen goede reden was om je ziek te meldenDan moest je maar gewoon eerder naar bed toe (wat bij mij neerkwam op ong 2 uur later dan ik thuiskwam van werk).
Sommige mensen hebben geen idee wat een chronisch slaapgebrek met je doet![]()
Godzijdank is die vermoeidheid na 4 maanden afgenomen en ben ik dichter bij huis ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |