abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2009 @ 16:45:17 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74545446
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef WupWup het volgende:
Tan fijn dat je weer thuis bent. Erg vervelend dat de bloeddruk niet omlaag wilt. Veel sterkte komende tijd, volledige rust houden is niet makkelijk.

BJ goed dat je gebeld hebt! Wat was het oordeel?

Salbutamol weeënremmend? Dat heb ik ook nog niet gehoord! Freecell, weet je waar de beste man/vrouw dat vandaan heeft? Want er staat niks over in het farmacotherapeutisch kompas (en dat verklaart weer waarom artsen het niet weten ).

En ik ga nog niet bevallen stelletje ongeduldigen. En morgen ook niet, want ik moet woensdag m'n diploma gaan tekenen
haha succes met tekenen dan!
Zo had ik bij Eva in mn hoofd zitten dat bevallen alleen in het weekend kon. En denk ik dat dus weer, zovan, doordeweeks heb ik geen tijd dus zaterdag of zondag (in december) zal ik wel bevallen.
  maandag 9 november 2009 @ 16:47:53 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74545538
Tan, ik sluit me aan bij de rest, hoop dat je ergens hulp kunt krijgen.\
pi_74547483
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef simmu het volgende:

[..]

die loopt idd nog, dat is hem idd. ik had laatst al hier gevraagd of iemand er ervaring mee had, maar dat leek niet zo te zijn. je moet er voor week 20 mee beginnen. ik zoek en vraag gewoon nog even door. het antwoord van de gyn beviel me niet. die had geen folder, geen info behalve "nee hoor, is volstrekt onschadelijk" en toen ik vroeg of hij de naam van het spulletje wilde opschrijven deed hij dat onder protest van "je moet niet alles geloven wat op inet staat". dat klopt en daar heeft hij heus wel gelijk in, maar ik wil wel graag zelf beoordelen wat ik al dan niet in mijn lijf stop dank u zeer. en de mededeling van hem dat het onschadelijk is, is voor mij gewoon niet goed genoeg. eigenwijs kreng dat ik ben. overigens is de conclusie 'onschadelijk en geen bijwerkingen' niet juist, de conclusie van het laatste onderzoek was 'er zijn vervelende effecten bij de moeder, niet het kind, dit dient nader onderzocht te worden, deze lijken niet blijvend schadelijk te zijn'
ik kan niet anders zeggen dan het helemaal met je eens te zijn! Jammer van 'meneer de dokter' dat hij zo reageerde op jouw (in mijn ogen compleet normale) vraag om meer info. Je zou eens een mailtje met je vragen kunnen wagen naar één van de contactpersonen die worden genoemd op de site van die studie?
pi_74547792
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Incantrix het volgende:
..
Lijnloos is ook alweer uitgeprikt Is je boek nog uitgekomen?

Ik heb mezelf vandaag nuttig gemaakt: ik heb de gordijnen voor de babykamer ingekort Ik denk alleen niet dat ik mijn bloeddruk erbij had moeten meten, want ik weet nu weer exáct waarom ik altijd zo tegen dit soort klusjes opzie: wat heeft mijn naaimachine toch een hartgrondige hekel aan mij Het eerste gordijn ging perfect, maar met het tweede ben ik bijna twee uur bezig geweest.. Meteen op mijn verlanglijstje voor wanneer dan ook: nieuwe naaimachine, ik heb letterlijk krijsend achter dat ding gezeten.. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt. Ow, en de geboortekaartjes zijn besteld, overmorgen kunnen we de enveloppen ophalen
Goed bezig Trix! Klinkt als een nuttige dag!
Hier mezelf net ook maar even nuttig gemaakt, had nog een (hele grote) doos met babykleertjes staan die we vorige week van vrienden hadden gekregen. Begonnen om al die kleertjes te merken (draadje in de labeltjes "borduren" en vervolgens opbergen. Man, wat een berg kleertjes zeg, moet echt morgen effe langs de Hema nieuwe hangertjes halen geloof ik. En allemaal zo leuk en schattig en te gek! (Wolkenmodus aan). Nu wachten tot lief thuis komt, eten en naar de pufclub...
  maandag 9 november 2009 @ 18:18:19 #30
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74547922
Waarom merk je de kleren Lijnloos?

Ohja, wilde nog tegen je zeggen. Je hebt een superkinderwagen gekocht. Ik heb maar 1 nadeel kunnen ontdekken, en dat is dat er nog geen meerijdtplankje beschikbaar voor is, maar als Quinny slim is, dan brengen ze een eigen merk plankje op de markt (en vragen er vervolgens grof geld voor)>
pi_74550361
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

ik kan niet anders zeggen dan het helemaal met je eens te zijn! Jammer van 'meneer de dokter' dat hij zo reageerde op jouw (in mijn ogen compleet normale) vraag om meer info. Je zou eens een mailtje met je vragen kunnen wagen naar één van de contactpersonen die worden genoemd op de site van die studie?
goede! gaan we doen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74550420
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
al selene's kleertjes (naja, de meeste) zijn ook zo gemerkt hoor. bij ons in de familie gaan kleertjes (en spullen) vaak rond. dan is het wel handig om terug te kunnen vinden wat van wie was (ik heb dus andere kleurtjes gebruikt dan mijn nichtje )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74550480
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:

Ohja, wilde nog tegen je zeggen. Je hebt een superkinderwagen gekocht. Ik heb maar 1 nadeel kunnen ontdekken, en dat is dat er nog geen meerijdtplankje beschikbaar voor is, maar als Quinny slim is, dan brengen ze een eigen merk plankje op de markt (en vragen er vervolgens grof geld voor)>
nou dat merken doe ik zodat ik later precies weet welke kleertjes ik moet teruggeven... Voor als de volgende koter in de vriendengroep komt vind ik wel zo netjes en zo gebeurd er ook niks met de stof en zo zelf.

Oh en dat meerijdplankje, daar hebben ze nog efe voor, 2e is nog niet echt op komst!
  maandag 9 november 2009 @ 19:44:16 #34
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74550912
Oeh, Lijnloos, alweer terug van de pufclub? En wat zijn wij nuttig he? Helemaal goed Ik heb trouwens ook net hangertjes 'besteld': ben op marktplaats hangertjes tegengekomen die mijn moeder vroeger ook voor mij en mijn broertje had, met hertjes Zó lief!

Pfuh, en ik heb trek in iets maar ik weet niet waarin. Ongelofeloos, er staat nog een bak Ben & Jerry's in de vriezer en die wil ik gewoon niet! Noujá!
3!
pi_74551313
@Wupwup: dat van de salbutamol vertelde mijn apotheker me. En niet de assistente deze keer Ik kon het ook al niet terugvinden in het kompas inderdaad, maar aan de andere kant is het ook wel een héél specifieke zwangeren-bijwerking. En van mij hoef je nog niet te bevallen hoor

@BJ: hoezee voor je bloeddruk En hij ligt op de kop, hoezee! Prettig bezoekje was dat!

@simmu: dat zijn ook lastige beslissingen Maar voorlopig nog niet aan de orde gelukkig, je hebt nog knars- en piekertijd!

@Amarnta: je hebt heus wel tijd om door de week te bevallen hoor (ik wil het liefst 's avonds bevallen stiekem, das handig metonze hummel, diekan dan gewoon thuis blijven slapen)

@Incantrix: hier ook een bak B&J waar ik geen zin in heb, maar dat komt omdat ik de smaak niet lekker vind

Ik houd trouwens vocht vast. 's avonds sokafdrukken van bijna een centimeter diep heb ik normaal niet
pi_74551896
stiekum moet ik een klein beetje lachen
lees best veel over jullie die vocht vast houden en ja ik weet dat is niet leuk
maar sinds ik zwanger ben, is mn dystrofie been zo'n stuk slanker geworden!
Hoop natuurlijk dat het zo blijft maar ja dat zal de tijd leren!
  maandag 9 november 2009 @ 20:12:30 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74551984
ik wil jullie B&J's wel
*heeft dat dan net weer niet in huis*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74552686
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef draculettetje het volgende:
stiekum moet ik een klein beetje lachen
lees best veel over jullie die vocht vast houden en ja ik weet dat is niet leuk
maar sinds ik zwanger ben, is mn dystrofie been zo'n stuk slanker geworden!
Hoop natuurlijk dat het zo blijft maar ja dat zal de tijd leren!

Whehe Ik snap je humor wel geloof ik
Wist niet dat jij dystrofie had joh! In erge mate? En hoe kom je eraan?

Ik ga nu iets heel bruuts doen, ik ga eenmalig een rijtje maken waarom ik baal, gewoon onder elkaar in een spoiler
En dan ga ik me er voorlopig helemaal over stilhouden en niet meer zeiken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo!
Was vanmiddag bij mijn moeder en ik zei dat ik er een beetje sip van werd, zegt ze: is het niet andersom? Dat je lichamelijke klachten krijgt omdat je psychisch even niet zo lekker zit?
Uhm. nee. en ik voelde me niet heel serieus genomen eerlijk gezegd...

[ Bericht 2% gewijzigd door freecell op 09-11-2009 20:40:58 ]
pi_74552710
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wil jullie B&J's wel
*heeft dat dan net weer niet in huis*
Waar zit je?
Ik heb strawberry cheesecake. Gekregen, niet lekker
  maandag 9 november 2009 @ 20:34:37 #40
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74552924
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ga nu iets heel bruuts doen, ik ga eenmalig een rijtje maken waarom ik baal, gewoon onder elkaar in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo!
Was vanmiddag bij mijn moeder en ik zei dat ik er een beetje sip van werd, zegt ze: is het niet andersom? Dat je lichamelijke klachten krijgt omdat je psychisch even niet zo lekker zit?

Je bent je schimmel vergeten
  maandag 9 november 2009 @ 20:36:20 #41
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74552994
BJ zonder BJ? dat kan niet hoor!

trixie, wat ben je nuttig bezig geweest! al kan ik me wel wat voorstellen bij de wens voor een nwe naaimachine. ik heb ook een nwe stoomstrijkijzer gekocht toen het hemeltje van de wieg niet glad wilde worden met de gewone strijkijzer (heb zelfs zo'n hormonale bui gehad dat PR om half 12 uit bed is gekropen om het hemeltje nog een keer te strijken! Kijken waar we deze keer op gaan hormonaliseren )

en we hebben weer een mooie sticker van de vlos! bloeddruk 120/60 (nadat ik haar per ongeluk in dr tiet graaide ), ijzer was 7,8 suiker 6,4 (grens is 6,5 ) en daarna het hartje geluisterd. eli was ook mee, en die ging heel zielig "baby?" roepen / huilen toen de vlos mn buik ging voelen. en toen de doptone erop ging werd hij helemaal panisch! doodsbang keek hij naar dat apparaat!
en nog steeds hoofdligging, trouwens

en nu net gesprek met kennis:
quote:
hoest verder met je?
Davinia zegt:
wel oke. zit al 8 weken volledig thuis door bekkenklachten, maar heb vandaag een goede dag gehad
xx zegt:
ow?
ohoh,je kunt niet aan de slag?
Davinia zegt:
ach ja, shit happend
d=s
nope
0,0% arbeidsgeschikt
xx zegt:
wat doe je dan?
Davinia zegt:
veel op de bank liggen, en tussendoor wat kleine dingetjes
boodschappen en zo
xx zegt:
ok
saai?
Davinia zegt:
soms
xx zegt:
maar betekent t dat t onverstandig is om hierna meer kinderen te hebben?
Davinia zegt:
t wordt niet afgeraden
xx zegt:
ok,dus valt mee en geen risico op de bevalling
Davinia zegt:
nope
xx zegt:
gelukkig
Davinia zegt:
naja, tvalt niet mee, maar tis geen beperkende factor voor evt volgende zwangerschappen
Ben ik nou heel hormonaal als de vetgedrukte zin me in het verkeerde keelgat schiet?

[ Bericht 2% gewijzigd door DaviniaHR op 09-11-2009 20:45:13 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74553137
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je bent je schimmel vergeten
Bárst
*vult aan*
pi_74553161
Tan: wat heftig allemaal!

Freecell: uhhh, wat moet ik eigenlijk zeggen....het gaat wel over.....

Davinia: sommige mensen kunnen zich niet inleven. Voor haar lijkt het mee te vallen, omdat het geen risico's geeft. Maar dat neemt niet weg dat het op dit moment uiterste $%^$&^ is voor jou natuurlijk!
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb mezelf vandaag nuttig gemaakt: ik heb de gordijnen voor de babykamer ingekort Ik denk alleen niet dat ik mijn bloeddruk erbij had moeten meten, want ik weet nu weer exáct waarom ik altijd zo tegen dit soort klusjes opzie: wat heeft mijn naaimachine toch een hartgrondige hekel aan mij Het eerste gordijn ging perfect, maar met het tweede ben ik bijna twee uur bezig geweest.. Meteen op mijn verlanglijstje voor wanneer dan ook: nieuwe naaimachine, ik heb letterlijk krijsend achter dat ding gezeten.. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt. Ow, en de geboortekaartjes zijn besteld, overmorgen kunnen we de enveloppen ophalen
Volgens mij he, zijn wij best wel veel hetzelfde. Ik herken zo enorm veel in jouw verhalen, hehe. Ik had dat letterlijk kunnen zijn, achter die naaimachine....

En ik lees dat er Ben&Jerry's over is: Komt u maar! Vieze smaken doe ik niet aan, alles is welkom!

[ Bericht 6% gewijzigd door DJRandall op 09-11-2009 20:47:21 ]
pi_74553224
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef DaviniaHR het volgende:

trixie, wat ben je nuttig bezig geweest! al kan ik me wel wat voorstellen bij de wens voor een nwe naaimachine. ik heb ook een nwe stoomstrijkijzer gekocht toen het hemeltje van de wieg niet glad wilde worden met de gewone strijkijzer (heb zelfs zo'n hormonale bui gehad dat PR om half 12 uit bed is gekropen om het hemeltje nog een keer te strijken! Kijken waar we deze keer op gaan hormonaliseren )

en we hebben weer een mooie sticker van de vlos! bloeddruk 120/60 (nadat ik haar per ongeluk in dr tiet graaide ), ijzer was 7,8 suiker 6,4 (grens is 6,5 ) en daarna het hartje geluisterd. eli was ook mee, en die ging heel zielig "baby?" roepen / huilen toen de vlos mn buik ging voelen. en toen de doptone erop ging werd hij helemaal panisch! doodsbang keek hij naar dat apparaat!

[..]

Ben ik nou heel hormonaal als de vetgedrukte zin me in het verkeerde keelgat schiet?
nee, ik zou ook *MEP* doen wrs...
Maar ik ben ook hormonaal, dus neem niks van mij aan

Fijn dat je goedgekeurd bent En Eli Snapt hij het een beetje?
  maandag 9 november 2009 @ 20:45:03 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74553325
Ik ga morgen de enveloppen ophalen, ik weet alleen niet hoeveel ik er nodig heb

Mijn spulletjes zijn klaar (boxkleed etc) maar liggen nog bij mijn moeder. Zodra ik ze heb plaats ik hier fotos.
pi_74553364
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef freecell het volgende:

[..]

SPOILER
Zo!

soms kan van je afschrijven je gewoon al even helpen even uit je eigen systeem schrijven
en niet serieus genomen worden is niet fijn

ik heb sins jan 2006 de officiele diagnose gehad, maar had in aug 2005 een zweepslag in mn kuit wat dus tot dystrofie is uitgelopen. In welke mate vraag je? Dat vind ik een beetje moeilijk te beantwoorden
maak gebruik van rolstoel, scootmobiel, krukken en in huis tripple stoel maar probeer ik ook te schuifelen zonder krukken
  maandag 9 november 2009 @ 20:47:15 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74553406
dav, is xxx een vent of een wijf?
Want alleen een vent of een wijf kan zoiets lomps zeggen, vrouwen niet. Die zijn tactischer.
pi_74553464
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:47 schreef amaranta het volgende:
dav, is xxx een vent of een wijf?
Want alleen een vent of een wijf kan zoiets lomps zeggen, vrouwen niet. Die zijn tactischer.
pi_74553470
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

fijn van de sticker!
maar ik ben geloof ik nog niet zo hormonaal vind die dikgedrukte zin wel een beetje vreemd! en niet in verhouding in het gesprek
al denk ik wel dat diegene iets anders wil zeggen als dat het nu overkomt
pi_74553486
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef draculettetje het volgende:

[..]

soms kan van je afschrijven je gewoon al even helpen even uit je eigen systeem schrijven
Dat was het idee
quote:
ik heb sinds jan 2006 de officiele diagnose gehad, maar had in aug 2005 een zweepslag in mn kuit wat dus tot dystrofie is uitgelopen. In welke mate vraag je? Dat vind ik een beetje moeilijk te beantwoorden
maak gebruik van rolstoel, scootmobiel, krukken en in huis tripple stoel maar probeer ik ook te schuifelen zonder krukken

Ja, die vraag is misschien ook wel lastig, maar je antwoord is wel duidelijk
Wat balen zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')