haha succes met tekenen dan!quote:Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef WupWup het volgende:
Tan fijn dat je weer thuis bent. Erg vervelend dat de bloeddruk niet omlaag wilt. Veel sterkte komende tijd, volledige rust houden is niet makkelijk.
BJ goed dat je gebeld hebt! Wat was het oordeel?
Salbutamol weeënremmend? Dat heb ik ook nog niet gehoord! Freecell, weet je waar de beste man/vrouw dat vandaan heeft? Want er staat niks over in het farmacotherapeutisch kompas (en dat verklaart weer waarom artsen het niet weten).
En ik ga nog niet bevallen stelletje ongeduldigen. En morgen ook niet, want ik moet woensdag m'n diploma gaan tekenen
quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef simmu het volgende:
[..]
die loopt idd nog, dat is hem idd. ik had laatst al hier gevraagd of iemand er ervaring mee had, maar dat leek niet zo te zijn. je moet er voor week 20 mee beginnen. ik zoek en vraag gewoon nog even door. het antwoord van de gyn beviel me niet. die had geen folder, geen info behalve "nee hoor, is volstrekt onschadelijk" en toen ik vroeg of hij de naam van het spulletje wilde opschrijven deed hij dat onder protest van "je moet niet alles geloven wat op inet staat". dat klopt en daar heeft hij heus wel gelijk in, maar ik wil wel graag zelf beoordelen wat ik al dan niet in mijn lijf stop dank u zeer. en de mededeling van hem dat het onschadelijk is, is voor mij gewoon niet goed genoeg. eigenwijs kreng dat ik ben. overigens is de conclusie 'onschadelijk en geen bijwerkingen' niet juist, de conclusie van het laatste onderzoek was 'er zijn vervelende effecten bij de moeder, niet het kind, dit dient nader onderzocht te worden, deze lijken niet blijvend schadelijk te zijn'
Goed bezig Trix!quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Incantrix het volgende:
..
Lijnloos is ook alweer uitgepriktIs je boek nog uitgekomen?
Ik heb mezelf vandaag nuttig gemaakt: ik heb de gordijnen voor de babykamer ingekortIk denk alleen niet dat ik mijn bloeddruk erbij had moeten meten, want ik weet nu weer exáct waarom ik altijd zo tegen dit soort klusjes opzie: wat heeft mijn naaimachine toch een hartgrondige hekel aan mij
Het eerste gordijn ging perfect, maar met het tweede ben ik bijna twee uur bezig geweest.. Meteen op mijn verlanglijstje voor wanneer dan ook: nieuwe naaimachine, ik heb letterlijk krijsend achter dat ding gezeten.. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt. Ow, en de geboortekaartjes zijn besteld, overmorgen kunnen we de enveloppen ophalen
goede! gaan we doenquote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
ik kan niet anders zeggen dan het helemaal met je eens te zijn! Jammer van 'meneer de dokter' dat hij zo reageerde op jouw (in mijn ogen compleet normale) vraag om meer info. Je zou eens een mailtje met je vragen kunnen wagen naar één van de contactpersonen die worden genoemd op de site van die studie?
al selene's kleertjes (naja, de meeste) zijn ook zo gemerkt hoor. bij ons in de familie gaan kleertjes (en spullen) vaak rond. dan is het wel handig om terug te kunnen vinden wat van wie was (ik heb dus andere kleurtjes gebruikt dan mijn nichtjequote:Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom merk je de kleren Lijnloos?
nou dat merken doe ik zodat ik later precies weet welke kleertjes ik moet teruggeven... Voor als de volgende koter in de vriendengroep komtquote:Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
Waarom merk je de kleren Lijnloos?
Ohja, wilde nog tegen je zeggen. Je hebt een superkinderwagen gekocht. Ik heb maar 1 nadeel kunnen ontdekken, en dat is dat er nog geen meerijdtplankje beschikbaar voor is, maar als Quinny slim is, dan brengen ze een eigen merk plankje op de markt (en vragen er vervolgens grof geld voor)>
quote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef draculettetje het volgende:
stiekum moet ik een klein beetje lachen
lees best veel over jullie die vocht vast houden en ja ik weet dat is niet leuk
maar sinds ik zwanger ben, is mn dystrofie been zo'n stuk slanker geworden!
Hoop natuurlijk dat het zo blijft maar ja dat zal de tijd leren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo!
Was vanmiddag bij mijn moeder en ik zei dat ik er een beetje sip van werd, zegt ze: is het niet andersom? Dat je lichamelijke klachten krijgt omdat je psychisch even niet zo lekker zit?
Uhm. nee.en ik voelde me niet heel serieus genomen eerlijk gezegd...
[ Bericht 2% gewijzigd door freecell op 09-11-2009 20:40:58 ]
Waar zit je?quote:Op maandag 9 november 2009 20:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wil jullie B&J's wel![]()
*heeft dat dan net weer niet in huis*
quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef freecell het volgende:
[..]
WheheIk snap je humor wel geloof ik
Wist niet dat jij dystrofie had joh! In erge mate? En hoe kom je eraan?
Ik ga nu iets heel bruuts doen, ik ga eenmalig een rijtje maken waarom ik baal, gewoon onder elkaar in een spoiler
En dan ga ik me er voorlopig helemaal over stilhouden en niet meer zeikenJe bent je schimmel vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo!
Was vanmiddag bij mijn moeder en ik zei dat ik er een beetje sip van werd, zegt ze: is het niet andersom? Dat je lichamelijke klachten krijgt omdat je psychisch even niet zo lekker zit?
![]()
Ben ik nou heel hormonaal als de vetgedrukte zin me in het verkeerde keelgat schiet?quote:hoest verder met je?
Davinia zegt:
wel oke. zit al 8 weken volledig thuis door bekkenklachten, maar heb vandaag een goede dag gehad
xx zegt:
ow?
ohoh,je kunt niet aan de slag?
Davinia zegt:
ach ja, shit happend
d=s
nope
0,0% arbeidsgeschikt
xx zegt:
wat doe je dan?
Davinia zegt:
veel op de bank liggen, en tussendoor wat kleine dingetjes
boodschappen en zo
xx zegt:
ok
saai?
Davinia zegt:
soms
xx zegt:
maar betekent t dat t onverstandig is om hierna meer kinderen te hebben?
Davinia zegt:
t wordt niet afgeraden
xx zegt:
ok,dus valt mee en geen risico op de bevalling
Davinia zegt:
nope
xx zegt:
gelukkig
Davinia zegt:
naja, tvalt niet mee, maar tis geen beperkende factor voor evt volgende zwangerschappen
Volgens mij he, zijn wij best wel veel hetzelfde. Ik herken zo enorm veel in jouw verhalen, hehe. Ik had dat letterlijk kunnen zijn, achter die naaimachine....quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb mezelf vandaag nuttig gemaakt: ik heb de gordijnen voor de babykamer ingekortIk denk alleen niet dat ik mijn bloeddruk erbij had moeten meten, want ik weet nu weer exáct waarom ik altijd zo tegen dit soort klusjes opzie: wat heeft mijn naaimachine toch een hartgrondige hekel aan mij
Het eerste gordijn ging perfect, maar met het tweede ben ik bijna twee uur bezig geweest.. Meteen op mijn verlanglijstje voor wanneer dan ook: nieuwe naaimachine, ik heb letterlijk krijsend achter dat ding gezeten.. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt. Ow, en de geboortekaartjes zijn besteld, overmorgen kunnen we de enveloppen ophalen
nee, ik zou ookquote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ zonder BJ? dat kan niet hoor!
![]()
trixie, wat ben je nuttig bezig geweest!al kan ik me wel wat voorstellen bij de wens voor een nwe naaimachine. ik heb ook een nwe stoomstrijkijzer gekocht toen het hemeltje van de wieg niet glad wilde worden met de gewone strijkijzer (heb zelfs zo'n hormonale bui gehad dat PR om half 12 uit bed is gekropen om het hemeltje nog een keer te strijken!
![]()
![]()
![]()
Kijken waar we deze keer op gaan hormonaliseren
)
en we hebben weer een mooie sticker van de vlos!bloeddruk 120/60 (nadat ik haar per ongeluk in dr tiet graaide
), ijzer was 7,8 suiker 6,4 (grens is 6,5
) en daarna het hartje geluisterd. eli was ook mee, en die ging heel zielig "baby?" roepen / huilen toen de vlos mn buik ging voelen. en toen de doptone erop ging werd hij helemaal panisch!
![]()
![]()
doodsbang keek hij naar dat apparaat!
en nog steeds hoofdligging, trouwens
en nu net gesprek met kennis:
[..]
Ben ik nou heel hormonaal als de vetgedrukte zin me in het verkeerde keelgat schiet?
quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef freecell het volgende:
[..]
WheheIk snap je humor wel geloof ik
Wist niet dat jij dystrofie had joh! In erge mate? En hoe kom je eraan?
Ik ga nu iets heel bruuts doen, ik ga eenmalig een rijtje maken waarom ik baal, gewoon onder elkaar in een spoiler
En dan ga ik me er voorlopig helemaal over stilhouden en niet meer zeikensoms kan van je afschrijven je gewoon al even helpen even uit je eigen systeem schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo!
![]()
en niet serieus genomen worden is niet fijn![]()
ik heb sins jan 2006 de officiele diagnose gehad, maar had in aug 2005 een zweepslag in mn kuit wat dus tot dystrofie is uitgelopen. In welke mate vraag je? Dat vind ik een beetje moeilijk te beantwoorden
maak gebruik van rolstoel, scootmobiel, krukken en in huis tripple stoel maar probeer ik ook te schuifelen zonder krukken
quote:Op maandag 9 november 2009 20:47 schreef amaranta het volgende:
dav, is xxx een vent of een wijf?
Want alleen een vent of een wijf kan zoiets lomps zeggen, vrouwen niet. Die zijn tactischer.
fijn van de sticker!quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef DaviniaHR het volgende:BJ zonder BJ? dat kan niet hoor!
![]()
trixie, wat ben je nuttig bezig geweest!al kan ik me wel wat voorstellen bij de wens voor een nwe naaimachine. ik heb ook een nwe stoomstrijkijzer gekocht toen het hemeltje van de wieg niet glad wilde worden met de gewone strijkijzer (heb zelfs zo'n hormonale bui gehad dat PR om half 12 uit bed is gekropen om het hemeltje nog een keer te strijken!
![]()
![]()
![]()
Kijken waar we deze keer op gaan hormonaliseren
)
en we hebben weer een mooie sticker van de vlos!bloeddruk 120/60 (nadat ik haar per ongeluk in dr tiet graaide
), ijzer was 7,8 suiker 6,4 (grens is 6,5
) en daarna het hartje geluisterd. eli was ook mee, en die ging heel zielig "baby?" roepen / huilen toen de vlos mn buik ging voelen. en toen de doptone erop ging werd hij helemaal panisch!
![]()
![]()
doodsbang keek hij naar dat apparaat!
en nog steeds hoofdligging, trouwens
en nu net gesprek met kennis:
[..]
Ben ik nou heel hormonaal als de vetgedrukte zin me in het verkeerde keelgat schiet?
Dat was het ideequote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
soms kan van je afschrijven je gewoon al even helpen even uit je eigen systeem schrijven![]()
quote:ik heb sinds jan 2006 de officiele diagnose gehad, maar had in aug 2005 een zweepslag in mn kuit wat dus tot dystrofie is uitgelopen. In welke mate vraag je? Dat vind ik een beetje moeilijk te beantwoorden
maak gebruik van rolstoel, scootmobiel, krukken en in huis tripple stoel maar probeer ik ook te schuifelen zonder krukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |