abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74663397
Toevoeging: Hormonster-award naar Serpente Lees dat verhaal met die auto nu pas!
pi_74664960
Af is:
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef AncientSound het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:
• Grappigste OUDer award Amaranta, ik had namelijk net deze post gelezen: Zwangerschap en geboorte deel 587
• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanatabu
• Helpende hand award Owlet
• Reldel award Moussy
• Hormonster award Ssserpente
• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Tan, stoere lieve moeder van 6 kinderen. Respect!
• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Freecell
• Leukste nieuwkomer award Incantrix
• Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, zo betrokken en open
• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Trui, wat is OUD zonder Trui?

Categorie: De kinderen:
• Praatjesmaker award Dean " En toen was ik een ballon en toen ging ik lek "
• Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes annA van yppY

Categorie: Zwanger & Bevallen
• Grote geduld award flugeltje
• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Bar, met alle gemengde gevoelens die erbij kwamen kijken
• Mooiste zwangere buik award Ssserpente, kon zo in een tijdschrift
• Bevallingsverhaal award Chan, heftig en ontroerend

Categorie: Creatief:
• Treffendste signature award Oxymoron
• Meest bijzondere quote/topic award Het Attachment Parenting topic
• Mooiste geboortekaartje award Oeke en Kobus Geboortekaartjes deel 12
• Leukste kinderkamer award Meimeltje met het kamertje voor haar jongste spruit Kinderkamer fototopic deel 27
• De grappigste/leukste foto award Lilah met de string van mams op d’r rug
• Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Kleurdoos, al die schattige mutsjes en jurkjes

Categorie: Overig:
• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Vicky, Troel en de Taartjesfee
• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Twinkly, ik vond het zo sneu te lezen dat je zoveel pijn had, en dan ook nog spruw... maar je bent wel stoer!
• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Webkim
• Meest trotse oom of tante award Sonnetje85
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:42:41 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74666973
  • Grappigste OUDer award
    trui! Zij is erg woordgrappig!
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
    MevrouwVanDalen! Behalve grappig ook nuchter, herkenbaar en creatief in haar posts.
  • Helpende hand award
    Owlet, zo wijs als een uil maar altijd verre van belerend of betweterig.
  • Hormonster award
    Vivi! Niet dit jaar, maar 3 jaar geleden toen ze een hap van rauw croissantdeeg nam. Ik kan die post gewoon niet vergeten!
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
    Snoopy! Gewoon dwars door alle kloonwouden heen is en blijft ze Snoopy. Grappig! Gevat! Lief! Eerlijk!
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
    Icicle! Een hele lieve, aandachtige, bewuste en humoristische moeder ben je!
  • Leukste nieuwkomer award
    Kezz
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
    Jarno, schrijft net zoals de moeders vol trots over zijn dochter!
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
    Brighteyes

• Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
    Seb van Estrys! Geweldig lijfelijk kunstwerk gemaakt!

• Grote geduld award
    Saffier!
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    Leonieke
  • Mooiste zwangere buik award
    Rockabella! Gewoon de stoerste buik!

• Treffendste signature award
    Wijziging: Cattie: het leven is nu eenmaal beter met een panda genaamd Peter. Briljant, ik zie hem net pas staan!
  • Leukste kinderkamer award
    De supermariobros kamer van Incantrix
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
    YPPY! Misschien niet altijd het gewenste resultaat, maar wel enorm creatief en volhardend!

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
    Guuzewuus! Omdat gewoon!
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
    Dit keer geen award daarvoor. Ik weet wat voor een struggle het kan zijn, dus ik nomineer iedereen!
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    Macka! Zij was ook gewoon de eerste persoon die ik (bewust) zag met een draagdoek. Ik vind dus dat Wrapka moet winnen.
  • Meest trotse oom of tante award
    Lois! VOlgens mij net zo trots op haar neefjes als op haar eigen meiden!
  • ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_74668056
    Shit, ik kan niet meer wijzigen.. Maar ik wil graag aan Vicky mn hormonsteraward geven. Ze weet wel waarom Kan een modje dit doen aub? Bedankt
    ♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
      vrijdag 13 november 2009 @ 20:19:04 #55
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_74677007
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:
    Shit, ik kan niet meer wijzigen.. Maar ik wil graag aan Vicky mn hormonsteraward geven. Ze weet wel waarom Kan een modje dit doen aub? Bedankt
    Is gedaan
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_74677189
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Is gedaan
    Dank je
    ♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
    pi_74678038
    Volgens mij moet het zo goed zijn...hoewel ik al voor het posten nog weer dingen bedenk, maar een keer is het klaar:

• Grappigste OUDer award trui zoals al iemand zei, ik ben ook gek op woordgrapjes.

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award MevrouwvanDalen

• Helpende hand award owlet en dan ook nog eens op een heel fijne manier

• Reldel award ik vond het eigenlijk wel meevallen dit jaar...dus ik denk er nog even over, maar misschien laat ik hem wel leeg.

• Hormonster award Ssserpente, dat met die auto van je, dat was wel een rasechte hormonsterlijke actie.

• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Luchtbel die het toch allemaal maar in haar eentje voor elkaar bokst en volgens mij een hele leuke moeder is voor Jolie

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Spuuglokje klinkt altijd zo gezellig en dan mag ik in die geweldige keuken mee koekjes bakken

• Leukste nieuwkomer award oeke, hoewel ik moet zeggen dat ik vind dat er een hele hoop gezelli8ge nieuwe aanwas is dit jaar

• Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, ik vond het zo geweldig zoals hij meeleefde en zoals hij zich samen met DuchessX voorbereidde

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Hier zijn er ook een aantal, maar ik wil hier Belana toch nomineren.

• Praatjesmaker award Morris

• Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Deze weet ik neit zo goed, maar ik kan me een mooi kunstwerk van Seb herinneren.

• Grote geduld award ik vond dat innepin wel geduld moest hebben, maar voor mij is deze toch echt bedoeld voor de meiden in dat ene topic dat eigenlijk niet zou moeten bestaan. En wie het meeste? Ik weet het niet, ik vind dat Rottdog, Saffier, Orea, prinseszondererwt, mijsje en alle meiden uit dat topic deze award verdienen. Als alles goed mag verlopen, wat ik uit het diepts van mijn hart hoop, horen flugeltje en sombie zomaar niet meer in dit rijtje thuis. Dus ik ga positief zijn en zet jullie er niet bij, meiden, en ik hoop dat dat zo blijft

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Bar

• Mooiste zwangere buik award Ssserpente

• Bevallingsverhaal award Even nakijken, er was er een die me echt heel veel deed. Kom ik op terug!

• Treffendste signature award Die van lily, hoewel die van Ssserpente me ook erg aanspreekt.

• Meest bijzondere quote/topic award

• Mooiste geboortekaartje award Er waren heel veel mooie dit jaar, maar ik denk dat ik die van huup het mooiste vind

• Leukste kinderkamer award Oi, ook al zo'n moeilijke! Die van Incantrix vind ik erg origineel en mooi uitgevoerd. Hoewel de muurschildering van innepin ook erg mooi is!

• De grappigste/leukste foto award Moeilijk, maar toch dramaqueen Elin

• Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Ik zag in eht topic over gezonde lunch wat broodtrommeltjes van De Taartjesfee langskomen (even uit mijn hoofd, dus hoop dat ik goed zit) en dat vond ik zoo leuk! De andere handige harry's zoals Spuuglokje, KLeurdoos, krijtlijk, oeke en nog veel andere wil ik neit onvermeld laten, maar ik vond dat van die leuke lunchtrommels zo leuk

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? mijsje verdient niet alleen een award, maar ook gewoon een beetje geluk. Bepaald geen gemakkelijk jaar gehad, en toch is ze zo lief voor iedereen, enthousiast en blij en meelevend.

• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Tja, uitzonderlijk, maar eigenlijk ook zo gewoon, in mijn ogen. Ik geloof dat op dit moment Twinkly wel een hart onder de riem verdiend heeft, hoewel ik vind dat Ca.ra dat zeker ook verdient.

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka en Webkim zijn natuurlijk way to obvious, texelonia en Pvoess zijn zo lekker verslaafd aan doeken, maar ik vond het heel leuk om te zien hoe tessie enthousiaster werd met doeken die haar beter bevielen en hoe ze nu helemaal om is!

• Meest trotse oom of tante award Lois natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_sly op 13-11-2009 21:01:17 ]
  • And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      vrijdag 13 november 2009 @ 23:11:05 #58
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_74683033

# Grappigste OUDer award Mwanananadinges
    # Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwanananadinges
    # Helpende hand award Ynske, nooit te beroerd om even te helpen
    # Reldel award Hhmmm.. Vivi, maar dan op een leuke manier, ze kan zo lekker droog uit de hoek komen!
    # Hormonster award Ssserpente
    # Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Superwattuh?
    # Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Lois!
    # Leukste nieuwkomer award McLaura
    # Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Ik blijf trouw aan mijn vorige nominaties: Swets!
    # Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Omdat ik haar nog in haar naakte nixie over het strand heb zien rennen met haar emmertje: Dutchie!

# Praatjesmaker award De flensjes!
    # Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Anna van Yppy!

# Grote geduld award Flugeltje
    # Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan en Bar
    # Mooiste zwangere buik award McLaura, ook al staan haar foto's niet meer online.
    # Bevallingsverhaal award

# Treffendste signature award "I'm so glamourous I piss glitter!" van Rocka!
    # Meest bijzondere quote/topic award De engeltjes topics.. post er niet veel, maar lees wel altijd
    # Mooiste geboortekaartje award Greame!
    # Leukste kinderkamer award Kheb er flink voor moeten terugzoeken, maar het is het kamertje van Poppedein!
    # De grappigste/leukste foto award Lilah met rugzakstring
    # Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Knorretje!!

# De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
    # De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
    # Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    # Meest trotse oom of tante award Lois

[ Bericht 1% gewijzigd door Ireth op 13-11-2009 23:17:15 ]
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
      zaterdag 14 november 2009 @ 00:06:35 #59
    22740 Grijs
    en eigenwijs
    pi_74685024

• Grappigste OUDer award: Mwanatabu, ik moet altijd lachen om de manier waarop zij dingen beschrijft
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxymoron, vanwege haar gedichtjes, maar ook hoe mooi ze kan omschrijven hoe ze de wereld om haar heen beleeft.
  • Helpende hand award: Owlet, vooral vanwege haar tips in het borstvoedingstopic
  • Reldel award
  • Hormonster award
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: p_iglet
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Rewimo

• Praatjesmaker award
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes

• Grote geduld award
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
  • Bevallingsverhaal award

• Mooiste geboortekaartje award
  • De grappigste/leukste foto award

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: Jelief
  • Wrap-a-holic award: Macka66
  • "Het meeste werk is onbegonnen werk
    ...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
    - [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
    pi_74743316
    Aanvulling: Bevallingsverhaal award: Poppedein.
    Ik las net pas weer sinds lange tijd in dat topic en het is voor het eerst dat ik zat te huilen
      maandag 16 november 2009 @ 12:39:20 #61
    190853 RockabeIIa
    pi_74744794
    is aangevuld
    pi_74778552

• Grappigste OUDer award: Moussy
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxy
  • Helpende hand award: BE, Lois, Rocka en Ynske
  • Reldel award: Kleurdoos
  • Hormonster award: Amaranta
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award:
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Lois!
  • Leukste nieuwkomer award: Oeke, Innepin
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno en Tazz, maar Swets toch ook wel
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: MvD

• Praatjesmaker award: Floor en Pien van KP! Ik lig steeds in een deuk om die 2.
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: Toch Anna van Yppy

• Grote geduld award: Saffiertje Ik hoop zo dat er snel eens een keertje een brusje in de maak is voor Tobias. Jullie verdienen het zo!
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Tan!
  • Mooiste zwangere buik award. Lily
  • Bevallingsverhaal award: Poppedein

• Treffendste signature award: Debuurvrouw
  • Meest bijzondere quote/topic award: [Gewenste] Updates zo lachwekkend!
  • Mooiste geboortekaartje award: Oeke en Mefke
  • Leukste kinderkamer award: Het egeltje van BE en het kamertje van Martine
  • De grappigste/leukste foto award: Lilah met stringrugzak en Lilah met Uggs!
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Yppy

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Evenstar
  • Wrap-a-holic award: Macka en Webkim
  • Meest trotse oom of tante award: Lois, hoe zij over Bram en Ruud praat...

Over de rest moet ik nog even na gaan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 18-11-2009 20:21:17 ]
  • ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      woensdag 18 november 2009 @ 09:26:11 #63
    265732 Keshet
    Alle kleuren van de regenboog
    pi_74806399
    Grappigste OUDer award: Freecell. Omdat jouw posts meestal een glimlach op mijn gezicht toveren. Mag dat?
    Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxymoron. Omdat je prachtige gedichten recht uit je hart en je hoofd schrijft en ze met ons wil delen.
    Helpende hand award: BrightEyes
    Reldel award:
    Hormonster award: Ssserpente. Iets met bumpers.
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Rockabella. Omdat. Punt.
    Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Renzell. Omdat je reist, omdat je verhuist, etc.!
    MevrouwVanDalen: Omdat jij op mij overkomt als de mama die ieder kind zou moeten hebben. Een mama die niet vergeet wie ze zelf is en juist daardoor haar kinderen kan laten worden wie ze zijn.
    Leukste nieuwkomer award: Bodpa09
    Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Jarno
    Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: _Ingrid_

Praatjesmaker award: S. van MevrouwVanDalen. Omdat S. een coole dude is!
    Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: Seb.

Grote geduld award: Deze gaat naar iedereen die zo graag wil maar nog niet is.
    Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Tan
    Mooiste zwangere buik award: Lily
    Bevallingsverhaal award: Geen nominatie. Sorry, dat topic lees ik nog niet.

Categorie: Creatief:Treffendste signature award
    Meest bijzondere quote award: YPPY. Omdat er veel zooi in een hooker van Ikea kan.
    Meest bijzondere quote/topic award: Rockabella voor het Smiley foto-topic.
    Mooiste geboortekaartje award: huuphuups kaartje voor D'shontay. (Mét credits voor Innepin!)
    Leukste kinderkamer award: Incantrix voor het liefdevolle Oldschool Nes kamertje.
    De grappigste/leukste foto award: De 'Tragegy' serie van Elin
    Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Oeke.

Categorie: Overig:De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?: Alle anderen!
    De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties: XXXKarinXXX. Omdat moeten stoppen met het geven van BV heel moeilijk is denk ik. Omdat doen wat het beste is voor je kind soms niet overeenkomt met de plannen die je vooraf had. Omdat de liefde voor je kleine vriendje van je posts afdruipt!
    Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?: Tessie. Het genieten van het dragen spat altijd van je posts af.
    Meest trotse oom of tante award: draculettetje
    A grand adventure has begun.
    pi_74809152
    · Grappigste OUDer award
    Huuphuup
    · Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
    Oxy
    · Helpende hand award
    Owlet
    · Reldel award
    Geen idee..
    · Hormonster award
    Ssserpente
    · Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
    Hier kan ik echt niet kiezen!
    · Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
    Luchtbel (ik ben gewoon stiekem groot fan van je )
    · Leukste nieuwkomer award
    Oeke
    · Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
    Juup
    · Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
    Incantrix, niet omdat je al zo lang in OUD post, maar wauw wat een uitgebreide reacties altijd!

· Praatjesmaker award
    Jolie
    · Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
    Deze topics heb ik nog helemaal niet gevolgd, dus weet ik niet

· Grote geduld award
    Leonieke
    · Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    Webkim
    · Mooiste zwangere buik award
    Rockabella, in het bijzonder die foto waar B zn handje op je buik heeft staat me heel erg bij
    · Bevallingsverhaal award
    Innepin

· Treffendste signature award
    Hier let ik nooit op..
    · Meest bijzondere quote/topic award
    Het topic van het jongetje dat zn haar liet groeien en daarna weggaf
    · Mooiste geboortekaartje award
    Die van Amélie
    · Leukste kinderkamer award
    Duchess en Juup, ik zou ook wel een wastafel in de kinderkamer willen!
    · De grappigste/leukste foto award
    Al die foto's van Tess en Amber die Vicky altijd plaatst, het zijn er zó veel en ze zijn zo mooi en leuk altijd! Heerlijk om naar te kijken
    · Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
    Kleurdoos

· De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
    Ze kreeg al wel eens een (toch?), maar Yppy! Ik vind je zo dapper
    · De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
    Flower Ti Amo wegens doorzettingsvermogen ondanks dat je omgeving niet echt behulpzaam was (althans zo kwam het op mij over..)
    · Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?
    Geen idee eigenlijk!
    · Meest trotse oom of tante award
    En deze laat ik ook open, weet ik ook niet..

[ Bericht 3% gewijzigd door Chan op 18-11-2009 22:06:58 ]
      woensdag 18 november 2009 @ 15:49:20 #65
    7554 Spuuglokje
    Domestic Goddess
    pi_74819322

• Grappigste OUDer award Easy Going Niet alleen grappig, maar ook heel erg lief!
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron Niet alleen om haar prachtige gedichten, maar ook om haar verhelderende kijk van binnenuit voor de ouders in het Autismetopic
  • Helpende hand award Owlet
  • Reldel award Kleurdoos
  • Hormonster award Kleurdoos
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Taartjesfee Een heel bijzondere, lieve, mooie, kookkunstige, creatieve mama
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Huuphuup Zo'n trotse mama
  • Leukste nieuwkomer award Trui
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Swets
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Snoopy Lief, attent, grappig en zonder jou is OUD gewoon niet compleet!

• Praatjesmaker award De Flensjes!
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Jolie Niet alleen creatief met haar handen, maar ook met zulke mooie wijze uitspraken

• Grote geduld award Saffier
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Miss_Sly Ik moest er van huilen toen ik hoorde dat je zwanger was, zo blij was ik voor je! En ooooh wat een mooi resultaat!
  • Mooiste zwangere buik award Lily
  • Bevallingsverhaal award Kleurdoos Als ik in het speeltuinbankje lees wat jij allemaal kunt (vr)eten snap ik niet waarom je er niet uitziet alsof je 9 maanden zwanger bent, nee, je ziet eruit als een fotomodel!

• Treffendste signature award Debuurvrouw Die cursus omgaan met teleurstellingen, ik vind hem geweldig!
  • Meest bijzondere quote/topic award YPPY's (gewenste) updatetopic. Grappig, lief en bovenal: positief!
  • Mooiste geboortekaartje award Rockabella
  • Leukste kinderkamer award Icantrix Ik was meteen verliefd op dat kamertje met Mario! Wat fantastich!
  • De grappigste/leukste foto award Icicle En dan wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om haar te prijzen voor het geweldige werk dat ze doet voor de stichting Make A Memory
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Rockabella

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Evenstar Omdat ze zo'n bijzonder mens is
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Jelief
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka
  • Meest trotse oom of tante award Lois

[ Bericht 6% gewijzigd door Spuuglokje op 18-11-2009 17:56:28 ]
  •   woensdag 18 november 2009 @ 19:34:18 #66
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_74827387
    Grappigste OUDer award: Trui. Je woordspelingen en taalgrapjes doen me altijd (glim)lachen.

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxymoron. Ik ben nog steeds heel diep onder de indruk van je schrijverstalent.

Helpende hand award: Ynske Topic-tevoorschijn-tovenares.

Reldel award: Kleurdoos Meer om het rel dan om het del.

Hormonster award: Brighteyes.

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Snoopy.

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Luchtbel. Wereldwijf.

Leukste nieuwkomer award: Bodpa09

Pittige papa award, laten we de heren ook niet vergeten: Swets - Long time no see!

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Lois en Belana. Jullie kunnen en willen mijn stem vast wel delen.

Treffendste signature award Glamorous Rocka

Meest bijzondere quote/topic award: Yppy (gewenste updates)

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? MevrouwVanDalen voor haar algemene creativiteit met foto's, creaties, woorden, en signatures etc in combinaties met haar avatars.

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?: Dutch!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_74846007

• Grappigste OUDer award
    trui
    Luchtbel
  • Helpende hand award
    Owlet goede raad is niet duur bij Owlet
  • Reldel award
    Kleurdoos en dat zonder irritant te zijn.
  • Hormonster award
    webkim
    Spuuglokje Waar gaan we dit weeknd naar toe?
    Is er iemand nieuw dit jaar?
    Jarno
    Rewimo

• Praatjesmaker award
    Meisje van trui

• Grote geduld award
    Tan

• Meest bijzondere quote/topic award game on op de bankjes
  • De grappigste/leukste foto award[b]kleurdoos[b] de serie van dramaqueen E
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?[b]P_iglet het keukentje voor Pepijn

• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestatiestwinkly volhouder!
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?Webkim
  • Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_74847782
  • Grappigste OUDer award Mwanatabu
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron Knap hoe jij je uit weet te drukken.
  • Helpende hand award Ynske Kleurplaten maken, topics kicken
  • Reldel award Moussy Voor "Floortje"
  • Hormonster award Miss Sly Je had er vooral zelf erg veel last van, volgens mij.
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Lois Met zo weinig slaap, zo'n lieve moeder blijven, dat vind ik
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Spuuglokje Stabiel en gezellig, zo kom je op mij over.
  • Leukste nieuwkomer award Ik weet niet wie er allemaal nieuw ijn.
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Jarno Sinds ik weet dat je ook van Stonerrock houdt, vind ik je een stuk pittiger.
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Trui Bijna meubilair

• Praatjesmaker award

• Grote geduld award
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan

• Meest bijzondere quote/topic award Estafette topic Mooi, al die verhalen.
  • Leukste kinderkamer award Innepin Vooral de muurschildering vind ik echt super!
  • De grappigste/leukste foto award Lilah
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?

De rest vul ik misschien later nog aan, ik heb nu even geen idee.
  • While you burn at the stake, I dance with the flames...
    No more nights, of blood and fire...
    pi_74860782
    Komtiedanhè.

• Grappigste OUDer award
    Huup. Niet zozeer omdat je zo supergrappig bent ( ), maar gewoon omdat je zo’n blij ei bent. Ik vind je open en puur, met leuke, makkelijke post zonder dubbele bodem. What you see is what you get.
    MevrouwVanDalen. Vooral vanwege je kleine, treffende en herkenbare feel-good-opmerkingen. (‘Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!’ of: ‘Dat klinkt als een onverwacht mooie dag in een gure winterweek, met zomaar vlinders in buiken en geurtjes in de wind.)Veeg mij maar op!
    En Mwanatabu. Ik kan me geen specifiek verhaal meer van je herinneren, maar ik weet nog wel dat ik er regelmatig erg om heb moeten lachen. Gouwe vingers!
  • Helpende hand award
    Tinuviel. Omdat je me zomaar een kolfzakje per post opstuurde om te kijken of ie over mijn kolf heen kon. Zo attent!
  • Reldel award
    Kleurdoos. Omdat je zo lekker subtiel kunt zijn en óók nog het lef hebt om anderen op hun tact te wijzen. Ik kan me nog een pm-etje herinneren… En nog zomaar een voorbeeldje.
  • Hormonster award
    Rocka. Wel op een positieve manier. Dus niet omdat je je nou zo hormonsterlijk gedraagt, maar wel omdat uit je posts altijd goed is op te maken hoe je velletje zit die dag. Je hart ligt op je tong.
    Vicky. Omdat je het af en toe niet makkelijk hebt met je kleine ‘chagarijntje’, maar de liefde voor die kleine pretletter van het scherm afspat.
    Beessie-Jen. Omdat ik denk dat je een erg lieve moeder zult zijn. Je hebt doorzettingsvermogen, bent sportief, warm evenwichtig én –het allerbelangrijkste, je bent blij met jezelf (tenminste, zo kom je over).
    Incantrix. Om je medeleven, persoonlijke aandacht en natuurlijk je uitgebreide samenvattingen. Zodra ik een post van jou zag in Z&G, keek ik altijd meteen of mijn naam erin voorkwam, want dan stond er vast iets liefs!
    Juup. Omdat je altijd lacht om m’n grapjes. En omdat je het bevallingsverhaal van DuchessX zo mooi vanuit jouw perspectief wist te omschrijven. Petje af!
    DuchessX. Geenidee hou ‘oud’ je bent, maar je was er altijd, en altijd gezellig. Niet weggaan hoor!

Mama_papa. Z’n mooi, strak en trots omhoogstaand buikie! Daar komt ongetwijfeld een prachtig kindje uit!

Seilram. Wat een verhaal en wat prachtig omschreven. Tissue!

Kleurdoos. (She Was The Tiniest Thing I Ever Decided To Put My Whole Life Into.)

"Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?" Een topic om niet te vergeten!

Jelief. Zo knap dat je de vooroordelen weet te trotseren en er zo heerlijk nuchter mee omgaat!

Tessie. En je hoeft er niet eens over te vertellen. Een foto van een blij Tessiehoofd met een doek waar die prachtige rooie sprietjes bovenuit steken, zegt meer dan duizend woorden.

Zo, over de geboortekaartjes- en babykamerawards denk ik nog even na.

Steekpenningen graag ná de de onderhandelingen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 19-11-2009 20:15:38 ]
  •   donderdag 19 november 2009 @ 20:11:08 #70
    267274 kapiteinpannekoek
    dolle duo kleutermamma
    pi_74861913
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 21:38 schreef miss_sly het volgende:

[Grappigste OUDer award
    Huup, heerlijk positief.
    Oxy, indrukwekkend wat je schrijft, .
    Rocka, ik vind je gewoon dapper.
    Spuuglokje, heerlijk al dat buitenspelen !
    Sjak, gewoon omdat je er bent.

• Praatjesmaker award
    Morris van Snoopy

Debuurvrouw?? De cursus omgaan met teleurstellingen die niet doorgaat...briljant
    Tan met al haar tafereeltje, bijzonder knap!

Mikoxx, omdat de eerste maanden met 2 kleintjes best pittig is. En daarvoor verdien je deze award! Tijdens en na je zwangerschap aardig wat contact via PM. Altijd leuk en gezellig!
  •   donderdag 19 november 2009 @ 21:05:59 #71
    94046 PM-girl
    pi_74864147
    Aanvulling voor mijn stempost:

• Meest bijzondere quote/topic award:

Het kan niet anders zijn dan dat ik op dit fantastische topic stem: [Gewenste] updates van YPPY
  • ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    pi_74867912
    O ja, nog een toevoeging voor de hormonsteraward:
    Noli. Ik kan me nog herinneren dat je erg verdrietig werd omdat je je al een paar dagen niet gemeld had in Z&G en dat niemand het in de gaten had.
    pi_74937174
    Oh, en mijn mooiste kinderkamerstem gaat natuurlijk naar Sorbo!
    pi_74951038

Grappigste OUDer award Kim, gewoon hilarisch!
    Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron, je gedichten en ook je gewone schrijfstijl, vind ik mooi en treffend en sober.
    Helpende hand award Owlet, jouw posts in het BV topic hebben al menig verse moeder geholpen, en mij niet op de laatste plaats. Dankjewel!
    Reldel award PyttPytt, gewoon omdat je soms zo lekker kort door de bocht gaat!
    Hormonster award Miss Sly, wat al eerder gezegd is, de hormonen waren monsters voor je, gelukkig heb je er een prachtkindje voor terug gekregen.
    Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Renzell, je schrijft nog zo weinig hier, maar ik vind je een top moeder, top in je werk, een hele lieve vriendin en gewoon een moordwijf!
    Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Huup, en dan wil ik die kroepoekpapa er ook bij! Wat klinken jullie toch als een heerlijk stel liefdevolle, lichtelijk gestoorde en zorgzame ouders.
    Leukste nieuwkomer award Bodpa, ineens was ze er, en ook helemaal niet verlegen maar gewoon lekker zichzelf. En ze heeft een goede kledingsmaak!
    Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, zo'n mooi bevallingsverhaal en al je posts in Z&G.
    Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Trui, je bent gewoon een OUDposter met een gouden randje, vind ik!

Praatjesmaker award De flensjes, wat een heerlijke onderonsjes hebben zij.
    Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
Anna van Yppy, al die baksels van Anna, daar loopt het water van in je mond!

Grote geduld award Lois, omdat je zoveel geduld hebt met zoveel gebroken nachten.
    Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan, geen woorden voor.
    Mooiste zwangere buik award Rocka, vooral met die tattoo erop.
    Bevallingsverhaal award Jore, je beschreef het zo mooi, vooral het oogcontact met je VK onder de douche is me bijgebleven.

Treffendste signature award Vivi, ze vallen me altijd op, en ze raken me.
    Meest bijzondere quote/topic award Het foto topic, gewoon omdat.
    Mooiste geboortekaartje award Het geboortekaartje voor Elin, mooi nostalgisch, daar houd ik van.
    Leukste kinderkamer award Rocka's kamertje voor Rocker. Zo stijlvol.
    De grappigste/leukste foto award Willekeurig welke foto van Graeme, wat een heerlijke rode haartjes en een helder gezichtje heeft hij toch!
    Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje, ik vind dat je zulke mooi dingen maakt. En die afwerking!
    Met een extra prijsje voor Kleurdoos, omdat je lekker creatief van geest bent, je pikt iets heel snel op en gaat daar lekker mee aan de haal. 

De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
    De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Jelief, wauw, 4 jaar en je bent er zo bescheiden over ook nog!
    Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?Macka! Nog voor ik begon met dragen, voelde ik me al door haar gedragen!
    Meest trotse oom of tante award

En eerlijk gezegd zijn er nog zovelen die ik zou willen nomineren, het heeft lang geduurd voor ik hier mee durfde posten, maar het voelt als een warm bad en een heerlijke plek, ondanks zijn rellen en kliekjes.
    Meer dan een paar ochtendzoenen
    heb ik nood aan stoute schoenen.
    https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
      dinsdag 24 november 2009 @ 20:51:27 #75
    94046 PM-girl
    pi_74970906
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef PM-girl het volgende:
    Aanvulling voor mijn stempost:

• Meest bijzondere quote/topic award:

Het kan niet anders zijn dan dat ik op dit fantastische topic stem: [Gewenste] updates van YPPY
  • Nog een tweede toevoeging aan mijn lijstje, voor het leukste kinderpraatje!
    de dochter van trui die verheugd riep: "maamaaa, moet je nou es kijken, ik heb een letter J gepoept!"
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    pi_74988033

• Grappigste OUDer award: HuupHuup
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award: Oxy
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award: Miss_sly
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award: Lois
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten: Swets
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter: Bix

• Praatjesmaker award: Jolie en Pien & Floor kunnen er ook wat van.
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes: Anna (van Yppy)

• Grote geduld award: Leonieke
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap: Tan
  • Bevallingsverhaal award: xxxKarinxxx

• Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?: Kleurdoos

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen?: Macka
  • Fake it till you make it...
    pi_75020156

Grappigste OUDer award Huuphuup
    Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award MevrouwVanDalen
    Helpende hand award Vicky
    Reldel award Kleurdoos
    Leukste nieuwkomer award Incantrix, Asyniur en innepin
    Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten admiraal_anaal
    Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Brighteyes

Praatjesmaker award Dean

Grote geduld award flugeltje
    Mooiste zwangere buik award amaranta en mama_papa

Treffendste signature award Ssserpente
    Mooiste geboortekaartje award Senna
    De grappigste/leukste foto award Lente-pietje!
    Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Tan, spuuglokje

Meest trotse oom of tante award rena
      vrijdag 27 november 2009 @ 00:27:40 #78
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75042033
    op de valreep, mijn stemmen! helaas toch weinig tijd voor gehad vandaag, daardoor een beetje kort.

• Grappigste OUDer award kleurdoos
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award MevrouwVanDalen, zie alleen al haar prachtig verwoorde onderbouwing van haar eigen nominaties in dit topic.
  • Helpende hand award Macka
  • Reldel award moussy, stuk chagrijn! toch mag ik je graag, dat je 't maar ff weet. !
  • Hormonster award ssserpente
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Lishe
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Poppedein
  • Leukste nieuwkomer award incantrix
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Jarno
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter YPPY

• Praatjesmaker award Jolie
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes annA (van yppY dus)

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap sombie!
  • Mooiste zwangere buik award lily
  • Bevallingsverhaal award ik vind bevallingsverhalen nog steeds stuk voor stuk ontroerend, heb daar niet 1 duidelijke favoriete bij zitten.

• Meest bijzondere quote/topic award de estafettetopicreeks
  • Mooiste geboortekaartje award Oeke
  • Leukste kinderkamer award Innepin/Willow
  • De grappigste/leukste foto award het hele oeuvre van MevrouwVanDalen, al vind ik de foto's van Icicle, Chell, en Ynske ook prachtig!
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje al zijn TaartjesFee, DeLiedje, Oeke, E.T., Knorretje, Yppy, Innepin, MevrouwVanDalen, Rockabella en vele anderen ook allemaal wel een nominatie waard qua creativiteit.

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Leonieke
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties p_iglet
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka
  • Meest trotse oom of tante award rena
  • in de haak.
      vrijdag 27 november 2009 @ 19:39:05 #79
    267274 kapiteinpannekoek
    dolle duo kleutermamma
    pi_75065939
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]
    Ik zie nu pas dat ik Miss Sly "geqoute" heb, maar het zijn wel mijn stemmen...
    ff voor de duidelijkheid enzo...
    pi_75067865
  • Grappigste OUDer award Vivi
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron
  • Helpende hand award YPPY
  • Reldel award
  • Hormonster award miss-sly
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Luchtbel en een eervolle vermelding voor Evenstar
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Phluphy en een superdesupereervolle vermelding voor Lois
  • Leukste nieuwkomer award Oeke
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter trui

• Praatjesmaker award Julius en een eervolle vermelding voor de flensjes
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes knorretje en een eervolle vermelding voor Taartjesfee

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap miss-sly
  • Mooiste zwangere buik award lily
  • Bevallingsverhaal award huuphuup

• Treffendste signature award In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. buurvrouw
  • Meest bijzondere quote/topic award estafettetopic
  • Mooiste geboortekaartje award RockabeIIa
  • Leukste kinderkamer award Brighteyes
  • De grappigste/leukste foto award Chell/Icicle fotomeet in Eindhoven
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? PM-girl

• beste pannenkoeken award MevrouwVanDalen
  • liefste Lishe award: Lishe
  • beste mislukkingen award YYPY
  • fashion business award dutchie
  • Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_75067920
    Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes knorretje en een eervolle vermelding voor Taartjesfee

voor kindereeeen
    pi_75068453
    Wat ik nog niet had ingevuld.

Deze vind ik gemeen, er zitten hier zoveel ontzettend leuke en keigave mensen die soms veel voor me betekenen.

oeke het lijkt zo alsof je hier al jaren komt en al vergroeid bent met het meubilair
    bodpa je hebt iets vertrouwds, weet niet wat het is, weet je zeker dat je geen kloon bent?
    octopussy vind het zo leuk dat je zwanger bent en om weer een vriendin hier te zien posten
    Icantrix Je doet me denken aan hoe ik zelf ook postte, in de dieetclub, toen ik nog veel tijd had
    de moeder van Vivi, ze was hier niet zo lang, maar heeft een onvergetelijke indruk gemaakt, zeker na die uitzending over dromen
    JarnoOmdat je hier altijd over alles een mening hebt, maar thuis precies doet wat ik zeg.
    Shaolin Omdat ik beefcake helemaal begrijp.
    Swets Zie hierboven, maar vul dan E.T. in.

• De grappigste/leukste foto award
    De foto van Demi, Maud en Anna waarin de laatste helemaal totaal verbaasd kijkt. Ik ben niet partijdig.

Nijna omdat je doet wat voor jullie goed is
    nebelung omdat je bent hoe je bent en zo respectvol kunt posten en hoop je dat je snel weer goed genoeg voelt om mee te doen, je hoort er toch bij
  • "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_75068643
    ho...verkeerde topic... ik ga NU over t stemmen nadenken, dan wijzig ik m zo weer!
    * Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
    pi_75070224
    Ik kom helaas nog veel te weinig buiten mijn "eigen" topics om overal een stem over uit te kunnen delen...maar bij deze

Grappigste OUDer award
    Huuphuup...lekker ding!

Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
    Oxymoron met dr prachtige en altijd rake schrijfsels!

Helpende hand award
    Owlet voor je fijne antwoorden in t BV topic

Hormonster award
    Ssserpente heeft met die ene avond karretje knallen diepe indruk op mij gemaakt

Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
    Luchtbel... ik heb al sinds ik hier meelurk diepe bewondering voor hoe je met en voor je mooie kleine dame bent en ook al klinkt t soms als complete chaos, you always manage!

Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award
    MevrouwVanDalen.. Ik geniet altijd zo van de plaatjes van je mooie kids en t lijkt altijd zo gezellig te zijn! Ik krijg altijd zo'n heerlijk warm "thee met koekjes bij de open haard want buiten is t guur en koud" gevoel bij je foto's...volgens mij ben je een mama die continue uitdaging zoekt om t voor haar kids en ook zichzelf leuk te houden!

Leukste nieuwkomer award
    Oeke

Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
    Juup Ik genoot van hoe je ook hier meeleefde met DuchessX en de mensen met wie zij het topic deelde!

Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
    Trui

Grote geduld award
    Duchess & Juup

Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
    Bar_ Voor de angsten die de zwangerschap van Roy met zich meebracht. Dit nieuwe kindje was je zoo gegund door iedereen en voor jou was t soms zo moeilijk voor te stellen dat het opnieuw moeder worden inderdaad weer voor jou weggelegd zou zijn!

Mooiste zwangere buik award
    Ssserpente Bijoetifoel!

Bevallingsverhaal award
    Jore...na een eerdere nominatie herinner ik me ineens weer jou verhaal met t diepe contact wat je met je verloskundige en met haar alleen had... voor mij heel bijzonder om te lezen!

Treffendste signature award
    Poppejans, op de valreep met dr dikke tonne!

Meest bijzondere quote/topic award

Als zwanger worden.blijven niet zo makkelijk gaat ... al die lieve mensen met die diepe wensen...

Mooiste geboortekaartje award
    Elin, was helemaal mijn smaak!

Leukste kinderkamer award
    Hij is nog net in januari gepost, dus hij mag mee voor de award DeLiedjes aangepaste kamertje voor Floortje! En éigenlijk zou floortje daarbij de helpende hand award moeten krijgen voor de verandering die dáár weer op volgde

De grappigste/leukste foto award
    MevrouwVanDalen De mooie en altijd sprekende plaatjes, van bijzondere gelegenheden of juist van alledag! Je zult later maar zulke mooie foto's hebben die jouw jeugd weergeven!

Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
    Kleurdoos met dr ineens zelf aangeleerde vingervlugge haakwerkjes! T was zo leuk om te zien hoe dat steeds mooier beter en sneller ging!

De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
    Deze verdient iedereen die zich door die fijne en niet altijd makkelijke BV tijd heen werkt en ook iedereen die juist de soms moeilijke keuze maakt om juist géén BV te geven of te moeten stoppen!

Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen
    Macka en webkim voor jullie pasklare antwoorden op mijn vragen in t draagdoekentopic!

Meest trotse oom of tante award
    Rena over dr grote kleine neefjes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 27-11-2009 23:27:33 ]
    * Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
    pi_75072155
    Het heeft even geduurd maar ik heb toch ook een lijstje. Niet voor alle categorieën omdat ik niet alles lees.

• Grappigste OUDer award trui
    • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Mwana
    • Helpende hand award YPPY
    • Reldel award Moussy
    • Hormonster award
    • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Lois
    • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award de buurvrouw
    • Leukste nieuwkomer award Claudia
    • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter MvD

• Praatjesmaker award Jolie

• Grote geduld award Orea (en deze keer gaat dat geduld beloond worden met de tweeling Roelof en Arend!)
    • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap ja, sorry, maar dat is voor mij toch mijn eigen zwangerschap, sombie dus

• Meest bijzondere quote/topic award [Gewenste] Updates
    • Mooiste geboortekaartje award het kaartje van Miss-Sly (het is precies wat ik zelf zou kunnen kiezen!)
      † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 22:59:51 #86
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_75072909

• Grappigste OUDer award trui, onweerstaanbare cocktail van woordgrappen en meligheid en spitsvondigheid
  • Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxymoron, rake gedichten en beschrijvingen
  • Helpende hand award p_iglet, ook irl
  • Reldel award kleurdoos, licht ontvlambare stijl
  • Hormonster award miss_sly, zo van roze naar grijs veranderd door de hormonen
  • Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Vivi, heeft teveel op d'r bord gehad
  • Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award miss_sly, ze voelt en denkt en doet zo liefdevol
  • Leukste nieuwkomer award oeke, die ik al lang lijk te kennen
  • Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten Juup, meezwangerend op z'n eigen wijze
  • Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter, Snoopy maar ook Lois

• Praatjesmaker award Morris van Snoopy
  • Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes Anna van YPPY

• Grote geduld award Flugeltje en Mijsje en Rottdog
  • Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Tan
  • Mooiste zwangere buik award RockabeIIa, alweer
  • Bevallingsverhaal award -

• Treffendste signature award debuurvrouw
  • Meest bijzondere quote/topic award Ouders van autistische kinderen, zoveel begrip, hulp, respect en uitleg
  • Mooiste geboortekaartje award oeke
  • Leukste kinderkamer award innepin, vanwege de muurschildering
  • De grappigste/leukste foto award MevrouwVanDalen, voor haar gehele oeuvre
  • Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? De_Taartjesfee, met haar zelfgemaakte planbord en speldjeslijstje en jurkjes en taarten en en...

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? debuurvrouw maar ook _evenstar_
  • De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Jelief
  • Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Pvoesss is zo heerlijk emotioneel over dragen
  • Meest trotse oom of tante award draculettetje

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 28-11-2009 10:40:12 (Rottdog toegevoegd) ]
  • DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
      vrijdag 27 november 2009 @ 23:47:27 #87
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_75074719
    Kort maar krachtig hoop ik...

• Grappigste OUDer award trui woordgrapjes.

• Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award Oxy jouw gedichten zijn zo mooi!

• Helpende hand award Piglet met als goede 2e Owlet, vooral in het bv-topic!!

• hormonsteraward Serpente Ik heb er speciaal voor teruggelezen omdat bijna iedereen het erover had Wat heb ik gelachen

• 'van ver gekomen'mama award Miss_Sly, omdat de hormonsters zo'n ander mens van je maakten en je zo'n toegewijde mama bent

• Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award Luchtbel Je fietst het maar mooi voorelkaar in je eentje jaja, met hulp

• Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award Spuuglokje Ik ben niet voor niets lid van de fanclub natuurlijk of Trui eigenlijk kan ik niet kiezen tussen jullie, wisselen jullie hem af? volgend jaar Trui weer

• Leukste nieuwkomer award oeke

• Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter Belana ik hoop dat je snel weer meer post! Ik mis je wel hier!
    Snoopy, Lois, BE, Vicky... er zijn zoveel meer gouwe ouwe trouwe posters!

• Praatjesmaker award de flensjes Dubbel zoveel lol

Het creatiefst hoeft toch niet altijd het mooist te zijn? yppY en Anna krijgen van mij de stem en voor mooiste creaties Spuuglokje.

• Grote geduld award. Alle meiden in het moeilijk zwanger-topic

• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap Bar, Tan, Flugeltje en Sombie jullie zwangerschappen komen hier allemaal voor in aanmerking, allemaal nomineren mag vast niet... Tan voor jou is mijn stem, helemaal bijzonder vind ik het dat je weer begin januari bent uitgerekend

• Mooiste zwangere buik award Rocka

• Bevallingsverhaal award Alle verhalen moeten genomineerd worden, elk verhaal op zich is heel bijzonder. Maar ik vond het heel leuk om voor het eerst een bevallingsverhaal door de ogen van een man te lezen Juup

• Treffendste signature award ....

• Meest bijzondere quote/topic award Gewenste updates van Yppy

• indrukwekkendste topic het autismetopic

• Mooiste geboortekaartje award Huup

• Leukste kinderkamer award ....

• De grappigste/leukste foto award ...

• Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind? Spuuglokje Ik vind vooral jullie 'uitstapjes' heel creatief

• De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén? Vicky

• De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties Jelief en Owlet

• Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Macka en Webkim natuurlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Saffier op 28-11-2009 14:07:19 ]
  • Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
    pi_75089711
    moet ik gaan tellen?!
    pi_75091193
    Even een slotje vragen zodat er neit meer gepost en gestemd kan worden
    anders blijf je bezig
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      Jubileum moderator zaterdag 28 november 2009 @ 19:15:19 #90
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_75091316
    Slotje it is!
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      zaterdag 28 november 2009 @ 19:15:48 #91
    190853 RockabeIIa
    pi_75091326
    Effe dicht dan!
      zaterdag 28 november 2009 @ 19:16:16 #92
    190853 RockabeIIa
    pi_75091338
    Dubbeldicht bedoel ik