EIN-DE-LIJK!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, de Windows 7-upgrade is ook binnen.
moest jij niet werken?quote:
dat heet nou multi taskenquote:
Ja, ik ben hem nu ook meteen aan het installerenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
Die GF is wel sneaky! Doen alsof hij weggaat en als niemand kijkt toch nog even snel het topic volspammen.
quote:
Oew, allemaal hartjesquote:
Wehehhe komt helemaal goed dusquote:Op maandag 9 november 2009 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben hem nu ook meteen aan het installeren.
Meteen de C-partitie van 60 naar 250 GB vergroot.
Kom mijn laptop dan ook maar even opschonenquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik wel een avondje bezig ben nu... als het er geen twee of meer worden.
Gewoon harde schijf formatteren en Windows opnieuw installerenquote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kom mijn laptop dan ook maar even opschonen
alstublieft meneer
Prettige avond nogquote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Fijne avond en tot morgen!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Ja. Muck ligt dwarsquote:
Hoijequote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Dan nijnsquote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Dan let je even niet op, en installeert hij Windows 7 op de verkeerde partitie, waardoor ik nu 2 besturingssystemen naast elkaar heb... even opnieuw beginnen dusquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik wel een avondje bezig ben nu... als het er geen twee of meer worden.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan let je even niet op, en installeert hij Windows 7 op de verkeerde partitie, waardoor ik nu 2 besturingssystemen naast elkaar heb... even opnieuw beginnen dus![]()
.
Ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Maar stiekem moet ik wel een klein beetje lachen
GePWNd, wie unne n00b.quote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan let je even niet op, en installeert hij Windows 7 op de verkeerde partitie, waardoor ik nu 2 besturingssystemen naast elkaar heb... even opnieuw beginnen dus![]()
.
Gelukkigquote:
Een momentje van onoplettendheid... en hoe graag ik Windows de schuld zou willen geven... het is gewoon de schuld van Windowsquote:
quote:
jargonquote:
Ik haal wat dingen door elkaar. Zoek maar eens op internetjargon op wikipedia.quote:
Mijn betaling (met credit card van collega) is geweigerdquote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, de Windows 7-upgrade is ook binnen.
Jouw collega is niet kredietwaardigquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn betaling (met credit card van collega) is geweigerd![]()
Nog een keer proberen
1337haxFtwquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer proberen
het werktquote:
super gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef MPG het volgende:
De UI van Muck in de OP is ook weer gefixt.
hihiquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer proberen
GMTAquote:
Ja, maar het is wel even wennenquote:
Als je nou een Mac, met MacOS had gehad, had je het origineel kunnen gebruikenquote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel even wennen.
Maar ik ga het gewoon even proberen. Die nieuwe taakbalk kan best handig zijn als je snapt hoe hij werkt, denk ik.
Wat mot ik nou weer met een Mac?quote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou een Mac, met MacOS had gehad, had je het origineel kunnen gebruiken.
De Quick Launch bar zat in Windows 95 ook al hoorquote:Op maandag 9 november 2009 22:23 schreef DaMart het volgende:
Maar op zich lijkt het me best handig... je gooit gewoon de programma's die je het vaakst gebruikt op je taakbalk, en je hebt geen menu's meer nodig om ze te starten.
Weet ik... maar dit is anders... je hele taakbalk is een soort quicklaunch geworden, waarbij de vensters zelf achter de quicklaunchknoppen verborgen zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Quick Launch bar zat in Windows 95 ook al hoor
quote:Op maandag 9 november 2009 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Over de muur, over het IJzeren Gordijn,
Omdat ze soms in het westen soms ook in het oosten willen zijn.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Over de muur, over het IJzeren Gordijn,
quote:
indah al wakkerquote:
Was al om half zeven opquote:
aha ik dacht al...quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was al om half zeven op. Even buiten gezeten, want dat is echt lekker zo vroeg op de morgen. Plus dat er nu 6 uur tijdsverschil is met Nederland i.p.v. 5. Dat maakt het ook iets makkelijker om vroeg te posten.
ontbijt zequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:48 schreef indahnesia.com het volgende:
En mijn ontbijt is klaar. Tot zo!
kom je straks nog wel online ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was weer lekker. Nu moet ik douchen en naar het postkantoor. Moet nog genoeg doen voordat ik morgen weg kan.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kom je straks nog wel online ?
75 centquote:Op dinsdag 10 november 2009 03:18 schreef indahnesia.com het volgende:
ZO, dat was het postkantoor. Heb ook direct even de water-rekening betaald, vorige maand een boete gehad van 10.000 Rupiah omdat ik te laat betaalde. Die 75 eurocent is toch weer weggegooid geld jeweets.
ik zie hetquote:
7,50 maar? Da's nog goedkoop.. mijn totale waterrekening is overigens ook maar 14 euro deze maand. Veel de tuin gesproeid, en dat is veel water.. Als het regenseizoen begint zal het wel halveren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 03:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
75 cent![]()
hier krijg ik al een aanmaning en die kost minimaal 7,5 euro
dat zijn alleen de administratie kostenquote:Op dinsdag 10 november 2009 03:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
7,50 maar? Da's nog goedkoop.. mijn totale waterrekening is overigens ook maar 14 euro deze maand. Veel de tuin gesproeid, en dat is veel water.. Als het regenseizoen begint zal het wel halveren.
gelukkigquote:
slaap zequote:Op dinsdag 10 november 2009 03:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn alleen de administratie kosten![]()
maar ik ga slapen spreek je nog
heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 03:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Moet namelijk wel iemand hebben om tegenop te posten.
echt welquote:Op dinsdag 10 november 2009 03:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Want alleen kwartetten is ook zo saai.
zal wel lukkenquote:
4 hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 03:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat waren er maar drie. Lekker puh!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 125 goldfinger1963
02. 113 Ladylike
03. 082 Nijns
04. 061 wel.o.k
05. 040 john-frusciante
06. 037 FFSletop
07. 032 DaMart
08. 026 MPG
09. 021 Fha
10. 019 _F.U.B.A.R_
11. 012 marcb1974
12. 004 OA
13. 004 Dr_Flash
14. 002 indahnesia.com
15. 001 cablegunmaster
16. 001 JortK
17. 001 Skyrosee
18. 001 Koko_Banana
19. 001 Sjowhan
Reeks-statistieken!
DMquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:49 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren hun postcount geüpgradet in de KSC?.
[..]
hier wel, bij jou niet denk ik.quote:
dan doe ik datquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier wel, bij jou niet denk ik.
eerder dobry den(goede middag)
Mogguh toekomstige hubbiequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh toekomstige hubbie![]()
heb je je pak al naar de stomerij gebracht?
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:59 schreef wel.o.k het volgende:
en nu maar hopen dat het topic deze niet heefthangt dan het ding op de rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik vaker met mn ketting...In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hubbie nr 1quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hangt dan het ding op de rug
heb ik vaker met mn ketting...
Dan maar een tattooquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]het zal je maar gebeuren ja.. wordt die ketting weggehaald in de haast om te reanimeren.
Er zijn mensen die zo'n tattoo hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dan wel met watervaste inkt, en niet zo'n henna-ding..
moggue collegaquote:
aww toch nog nr 1 (L)quote:
Always hequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
multie quote
[..]
moggue collega
[..]
aww toch nog nr 1 (L)
er staat een foto van een lekker wijf in dat topicquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
waarom proberen mensen mij altijd kwaad te krijgen?
dat lukt echt niet met opmerkingen over mn alfa of uiterlijk
ik ben jarigggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
die op de kop op het strand staat he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er staat een foto van een lekker wijf in dat topic
ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die op de kop op het strand staat he?
Ik MOEST nog ff mn ei kwijtquote:
is dat niet koud? zo'n half geschoren hoofd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik MOEST nog ff mn ei kwijt
Hij begint met hoer en verwijt mij dan van schelden met het woord
triest..
maar goed.. on with my life
Geen idee, vraag het eens aan zijn moederquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat niet koud? zo'n half geschoren hoofd?
Hey schattebeestjequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:01 schreef john-frusciante het volgende:
obla di obla da life goes on, hello allemaal weer voor de monitor![]()
hihi ik zei tor
fritsquote:
tor roepertquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:01 schreef john-frusciante het volgende:
obla di obla da life goes on, hello allemaal weer voor de monitor![]()
hihi ik zei tor
whehehe nja de titel zal iig al voor genoeg lezers zorgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
is dit nu zelf kennis of toeval?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)blad-heet-hoer-.html
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Oeh mn broodje ham smaakt
en dan die vers gezette koffie
*geniet*
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb weer zelf mijn brood moeten maken.
hey hey je weet toch waar de bekers staan, en dan gewoon inschenkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook hoor
JF maakte wel thee voor zichzelf, maar ik kon stikken
was ook maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey hey je weet toch waar de bekers staan, en dan gewoon inschenken
denk aan een mop. kijk mij niet aan "hij smeerde zelf z'n boterhammen"quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb weer zelf mijn brood moeten maken.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
denk aan een mop. kijk mij niet aan "hij smeerde zelf z'n boterhammen"
jij komt er niet meer in, dan laat ik je pas stikkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was ook maar een grapje hoor
Bah, ik wil naar huis
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij komt er niet meer in, dan laat ik je pas stikken
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zij die gaan sterven groeten U, o Ceasar.
GFquote:
wederom gegroet oh groot leiderquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zij die gaan sterven groeten U, o Ceasar.
geen ideequote:
heujquote:
je hebt wel snel gewandeldquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
er is een LL-bash-topic en ik ben te laat?![]()
dat ben je toch altijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
laters marcquote:
Wokje *knuffelt*quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ben je toch altijd![]()
nijns![]()
waar heb jij het over? ben nog niet weggeweest manquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt wel snel gewandeld
Helaasquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
je moet ergens mee spelen hequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
./gaaaap spelen met de telefoon woei
Beter als spelen met je tenen of met je .... dat ziet zo raar uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
./gaaaap spelen met de telefoon woei
hij nog niet wakker zijn, je zei tegen marc dat is een vluggertjequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar heb jij het over? ben nog niet weggeweest man
ja, jij snapt het blijkbaar welquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij nog niet wakker zijn, je zei tegen marc dat is een vluggertje
lekkerwijfquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar heb jij het over? ben nog niet weggeweest man
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hij nog niet wakker zijn, je zei tegen marc dat is een vluggertje
hij is ook niet blondquote:
quote:
wat ik zelf gepost heb weet ik nog, dank je..quote:
Jij blijkbaar wel?quote:
helemaal op je werkquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Beter als spelen met je tenen of met je .... dat ziet zo raar uit
wandel zequote:
dan ga je toch nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef Nijns het volgende:
Ik heb vanavond afscheidsetentje van mijn vorige werk. Heb totaal geen zin, zijn echt altijd van die avondjes dat iedereen afhaakt..
Ik ook wel hoor, ma als je twee uur met exponentiele feuncties hebt lopen kloten ben je het goed zatquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
wiskunde
daar had ik een lieve leraar voor
die had ik ook en brood met kipsate rollade o.i.d.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nog een broodje kaas, dat bewaar ik voor zometeen
feunctiesquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, ma als je twee uur met exponentiele feuncties hebt lopen kloten ben je het goed zat
Koffieleutquote:
Alfa-bitchquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koffieleut
Ik wil nog steeds naar huis
Zal ik doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Alfa-bitch
Zeg maar tegen je baas dat ik gezegd heb dat je naar huis mag.
gewoon doen. mag je morgen ook thuis blijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zal ik doen
Zal ik eerst mn jas aantrekken of toch maar zn reactie afwachten?
misschien krijg ik de rest van het jaar dan ook vrijquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon doen. mag je morgen ook thuis blijven
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien krijg ik de rest van het jaar dan ook vrij
Het is mijn eigen afscheidquote:
MPGquote:
Ik zeg niet doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Ik zeg DOEN!![]()
toch maar niet, ben een mietje
nijns, wat zie je bleek.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is mijn eigen afscheid
[..]
MPG
[..]
Ik zeg niet doen
ook dat kun je negerenquote:
Kan jij in mijn huiskamer kijken? *bang is*quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns, wat zie je bleek.
heb je griep of zo?
hint
je weet toch van die webcam hack op jou mac die geen webcam hadquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan jij in mijn huiskamer kijken? *bang is*
Ik ga me niet ziekmelden
Negerenquote:
ik heb geen macquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet toch van die webcam hack op jou mac die geen webcam had
was dat niet een livestream naar de apple van Ph?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet toch van die webcam hack op jou mac die geen webcam had
dan ga ik even mog-en hoe dat zat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik heb geen macdie had ik op mijn werk..
toen ik nog werk had..
die wil je toch niet naakt zien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was dat niet een livestream naar de apple van Ph?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]![]()
duckie: van jou had ik het dan weer niet veracht.. (weet niet waarom)
[..]
protest: ik heb niet eens een webcam! naja: ik heb er wel 1 maar die ligt in de kast en is niet aangesloten..
[..]
Thuis wel ramen
[..]
Gelukt met wegbrengen of heb je je verslapen?
Zo, een OAiaans multiquote
Elvisquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik snel in de heupen zijn
Tocht dat nou niet op je buikje?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tocht dat nou niet op je buikje?
gelukkig anders werd je poep verkoudenquote:
Ik leg je aan de kettingquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met een thema dat past bij vrijdag
jij hebt al een kettingquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hangt dan het ding op de rug
heb ik vaker met mn ketting...
geef die buitenlander in de kelder eens wat eten, dan fietst ie misschien wat harderquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:10 schreef john-frusciante het volgende:
is fok nou zo traag?wat kan ik gebruiken om internet sneller te laten gaan?
nou jij nogquote:
Je loopt leegquote:
Ik zal mijn vriend vragen of hij zijn piemel terug stopquote:
ik hoor het al, je voelt je niet lekker hequote:
dat kan ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriend vragen of hij zijn piemel terug stop
Haha, is niet eens gelogenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoor het al, je voelt je niet lekker he
whehehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriend vragen of hij zijn piemel terug stop
zo flauwquote:een zuster wil leren zwemmen, een patertje helpt haar...
de hele dag zijn ze aan het oefenen, maar de zuster vertrouwt het niet en vraagt uiteindelijk:
"is het echt waar, dat ik zink als je je vinger daaruit haalt?"
die krijgt de kans nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig anders werd je poep verkouden
*wel.o.k pakt koffie en thee en gaat naast nijns zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, is niet eens gelogennaja, het is meer chagrijnig..
maar wel lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die krijgt de kans niet![]()
stoofvlees als ontbijt is toch niet zo'n goed idee
ik eet dat altijd met pastaquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wel lekker
vooral met frietjes
dat is liefquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
*wel.o.k pakt koffie en thee en gaat naast nijns zitten.
vertel, spui je gal maar even, ik kan het hebben.
ik ken het.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat is lief
ik ben klaar met dat solliciteren.
noem me een zeur maar met iedere baan is wel IETS aan de hand
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wel lekker
vooral met frietjes
Met zachte witte puntjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met versgebakken broodjes ook
mag ik even hardop lachen aangezien ik dat al vanaf mn 18 wil..quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ken het.
gelukkig heb ik werk dus ik heb geen haast.
je bent geen zeur hoor. je wilt toch iets voor een aantal jaar en niet als tussendoortje
die heb ik nu met kaasquote:
Ik heb mijn brood al opquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die heb ik nu met kaas
en koffie
dat is nog niet eens erg, maar ik heb nu dit:quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ken het.
gelukkig heb ik werk dus ik heb geen haast.
je bent geen zeur hoor. je wilt toch iets voor een aantal jaar en niet als tussendoortje
Nu is mn brood ook opquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb mijn brood al op.
Maar ik heb wel nog koffie.
-mag je over miepen, je wilt een bepaald loon halen om rond te kunnen komenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat is nog niet eens erg, maar ik heb nu dit:
- 1 voor maar 20 uur in de week (te weinig)
- 1 die veel te ver weg is (qua reizen)
- 1 die heeft klote werktijden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag ik even hardop lachen aangezien ik dat al vanaf mn 18 wil..
goed idee ik heb nog kaas liggenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die heb ik nu met kaas
en koffie
dat dus en hoe ver is te ver?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-mag je over miepen, je wilt een bepaald loon halen om rond te kunnen komen
-mag je ook over miepen, al was mijn leukste baan ooit helemaal in eindhoven
-definieer klote werktijden
nope, in limburg strooien ze niet met vaste banenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog nooit een vast contract gehad?
ik heb alleen maar contracten voor onbepaalde tijd gehad, behalve toen ik voor mezelf aan het klooien was.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat is nog niet eens erg, maar ik heb nu dit:
- 1 voor maar 20 uur in de week (te weinig)
- 1 die veel te ver weg is (qua reizen)
- 1 die heeft klote werktijden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-mag je over miepen, je wilt een bepaald loon halen om rond te kunnen komen
-mag je ook over miepen, al was mijn leukste baan ooit helemaal in eindhoven
-definieer klote werktijden
ik sluit me aan bij het bovenstaandequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dus en hoe ver is te ver?
ik werk ook niet echt naast de deur op dit moment.
Helaas nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, in limburg strooien ze niet met vaste banen
Ja hoor, de thermoskan staat op je keukenkastjequote:
doen ze momenteel nergensquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
brand bier wordt toch ook niet meer limburg gebrouwen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hoor, grote beker?quote:
* gf geeft muck een bakkie koffiequote:
Ik heb het over de afgelopen 12 jaar, niet sinds de recente krisisquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, de thermoskan staat op je keukenkastje![]()
.
ah, graag ja!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hoor, grote beker?
* LL schuift koffiekan en koekjes naar voren
vers gezet
thanks!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf geeft muck een bakkie koffie
Jawel hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brand bier wordt toch ook niet meer limburg gebrouwen ?
ken je die domme reklame dan niet?quote:
dat begrijp ik eigenlijk niet ik heb zelf maar 3 x een tijdelijk contract gehad wat daarna vast werd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 12 jaar, niet sinds de recente krisis
mij flikkerden ze zodra het vast MOEST worden er altijd uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik eigenlijk niet ik heb zelf maar 3 x een tijdelijk contract gehad wat daarna vast werd.
moet er wel bij zeggen dat ik mijn werknemers ook altijd eerst een tijdelijk contract gaf.
dat heb ik dus nooit gedaan met mijn personeel als ze hun werk goed doen dan verdienen ze een vaste baanquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mij flikkerden ze zodra het vast MOEST worden er altijd uit
trouwens, wanneer heb jij in limburg gewerkt?
Volgens mij bij een brouwerijquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mij flikkerden ze zodra het vast MOEST worden er altijd uit
trouwens, wanneer heb jij in limburg gewerkt?
kwestie van goed afstellen en het probleem is opgelostquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
Kijk hier eens Xenonverlichting. Het mag trouwens weer
ik werk al 2 jaar voor je en heb nog geen contractquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus nooit gedaan met mijn personeel als ze hun werk goed doen dan verdienen ze een vaste baan![]()
en het is tevens een stimulans voor hun
ja maar TS is een fietser, hun gedrag mag allemaal maar als ze verblind worden zijn ze aan het miepenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kwestie van goed afstellen en het probleem is opgelost
maar mensen denken dat het omzetten en dan verder niets verstellen genoeg is
je hebt ook nog geen sollicitatie gesprek gehadquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werk al 2 jaar voor je en heb nog geen contract
De uitleg boven of onder jouw post is heel duidelijk.. doordat het vreemd licht is gaan mensen in de lamp kijken.. jah dan verblind ik mezelf ook welquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar TS is een fietser, hun gedrag mag allemaal maar als ze verblind worden zijn ze aan het miepen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Volgens mij bij een brouwerij
jaja lul je er maar uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook nog geen sollicitatie gesprek gehad![]()
![]()
niet in limburg dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oa en ook nog voor een paar andere bedrijven
heb het net zitten lezen en het gaat weer weer typisch over fietsers tegen autorijders.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar TS is een fietser, hun gedrag mag allemaal maar als ze verblind worden zijn ze aan het miepen
Sollicitatie"gesprek" hmhm, jaja...quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook nog geen sollicitatie gesprek gehad![]()
![]()
heb je dat dan gehad of nietquote:
OA heeft helemaal geen connecties met een bedrijf in Limburg joh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oa en ook nog voor een paar andere bedrijven
dan ligt weert niet meer in limburgquote:
heus wel!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft helemaal geen connecties met een bedrijf in Limburg joh!
ik zat er al op te wachten op die reactiequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft helemaal geen connecties met een bedrijf in Limburg joh!
Ach, sommige Zuiderlingen menen dat alles boven Sittard geen Limburg meer isquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ligt weert niet meer in limburg
net was het nog standaard dat jij contracten geeft, nu moet er een sollicitatiegesprek zijn geweest, make up your mindquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je dat dan gehad of niet
Het is net de eigenaar van een coffeeshop in maastricht, die meiden moesten ook allemaal met de eigenaar naar bed om een baan te krijgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Sollicitatie"gesprek" hmhm, jaja......
waarom zeg je dan net dat je niet in limburg hebt gewerkt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ligt weert niet meer in limburg
ja merk hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, sommige Zuiderlingen menen dat alles boven Sittard geen Limburg meer is.
vaste invallerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar je werkt trouwens toch vast hier![]()
niet voor veel uur maar toch
dat ging over mijn andere zakenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net was het nog standaard dat jij contracten geeft, nu moet er een sollicitatiegesprek zijn geweest, make up your mind
[..]
niet bij mijquote:Het is net de eigenaar van een coffeeshop in maastricht, die meiden moesten ook allemaal met de eigenaar naar bed om een baan te krijgen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ging over mijn andere zaken![]()
[..]
niet bij mij
ik moet erbij sommige niet aan denken
nu welquote:
shit te laat je edit was me al voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom zeg je dan net dat je niet in limburg hebt gewerkt?
[
oh nee, ik heb verkeerd gelezen, excuses
ben ook wat jonger, dus snellerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nu wel![]()
[..]
shit te laat je edit was me al voor
en toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral als jullie die barMAN krijgen
oh maar barpersoneel is trouwens toch voor nic dus ik hoef helemaal niet bij jou te solliciteren
whehehe nee die ging op het moment dat jij me een salaris van een ton per maand aanboodquote:
kloptquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe nee die ging op het moment dat jij me een salaris van een ton per maand aanbood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |