quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Volgens mij bij een brouwerij
jaja lul je er maar uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook nog geen sollicitatie gesprek gehad![]()
![]()
niet in limburg dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oa en ook nog voor een paar andere bedrijven
heb het net zitten lezen en het gaat weer weer typisch over fietsers tegen autorijders.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar TS is een fietser, hun gedrag mag allemaal maar als ze verblind worden zijn ze aan het miepen
Sollicitatie"gesprek" hmhm, jaja...quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook nog geen sollicitatie gesprek gehad![]()
![]()
heb je dat dan gehad of nietquote:
OA heeft helemaal geen connecties met een bedrijf in Limburg joh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oa en ook nog voor een paar andere bedrijven
dan ligt weert niet meer in limburgquote:
heus wel!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft helemaal geen connecties met een bedrijf in Limburg joh!
ik zat er al op te wachten op die reactiequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft helemaal geen connecties met een bedrijf in Limburg joh!
Ach, sommige Zuiderlingen menen dat alles boven Sittard geen Limburg meer isquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ligt weert niet meer in limburg
net was het nog standaard dat jij contracten geeft, nu moet er een sollicitatiegesprek zijn geweest, make up your mindquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je dat dan gehad of niet
Het is net de eigenaar van een coffeeshop in maastricht, die meiden moesten ook allemaal met de eigenaar naar bed om een baan te krijgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Sollicitatie"gesprek" hmhm, jaja......
waarom zeg je dan net dat je niet in limburg hebt gewerkt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ligt weert niet meer in limburg
ja merk hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, sommige Zuiderlingen menen dat alles boven Sittard geen Limburg meer is.
vaste invallerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar je werkt trouwens toch vast hier![]()
niet voor veel uur maar toch
dat ging over mijn andere zakenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net was het nog standaard dat jij contracten geeft, nu moet er een sollicitatiegesprek zijn geweest, make up your mind
[..]
niet bij mijquote:Het is net de eigenaar van een coffeeshop in maastricht, die meiden moesten ook allemaal met de eigenaar naar bed om een baan te krijgen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ging over mijn andere zaken![]()
[..]
niet bij mij
ik moet erbij sommige niet aan denken
nu welquote:
shit te laat je edit was me al voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom zeg je dan net dat je niet in limburg hebt gewerkt?
[
oh nee, ik heb verkeerd gelezen, excuses
ben ook wat jonger, dus snellerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nu wel![]()
[..]
shit te laat je edit was me al voor
en toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral als jullie die barMAN krijgen
oh maar barpersoneel is trouwens toch voor nic dus ik hoef helemaal niet bij jou te solliciteren
whehehe nee die ging op het moment dat jij me een salaris van een ton per maand aanboodquote:
kloptquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe nee die ging op het moment dat jij me een salaris van een ton per maand aanbood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |