quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:31 schreef Zipportal het volgende:
Beter Xeon verlichting, dan kut fietsers die geen verlichting voeren.
-1 voor je gefaalde poging mij aan te spreken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:31 schreef Zipportal het volgende:
Beter Xeon verlichting, dan kut fietsers die geen verlichting voeren.
Was niet op jou gericht. Maar gewoon in het algemeen. Fietsers hebben gewoon niet door, dat een automoblist echt totaal niks ziet. Er fiets echt veel slachtbankvoer langs, die een knuppel verdienen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
-1 voor je gefaalde poging mij aan te spreken.
Mijn verlichting is tip-top.
Helemaal mee eens. Ben daardoor een paar keer flink geschrokken. Fietsers gaan er automatisch van uit dat je ze ziet. Ook als ze op de verkeerde weghelft fietsen. Scooters zijn wat betreft zelfs nog een tandje ergerquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was niet op jou gericht. Maar gewoon in het algemeen. Fietsers hebben gewoon niet door, dat een automoblist echt totaal niks ziet. Er fiets echt veel slachtbankvoer langs, die een knuppel verdienen.
Ze zijn allemaal zo onwendbaar als de pest. Netjes een hand uitsteken is al te veel gevraagd. Nee, heup meteen dat stuur omgooien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ben daardoor een paar keer flink geschrokken. Fietsers gaan er automatisch van uit dat je ze ziet. Ook als ze op de verkeerde weghelft fietsen. Scooters zijn wat betreft zelfs nog een tandje erger
Maar wel eens met de klacht van TS. Verkeerd afgestelde Xeonverlichting doet pijn aan je ogenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo onwendbaar als de pest. Netjes een hand uitsteken is al te veel gevraagd. Nee, heup meteen dat stuur omgooien.
Zoals een man op Discovery ooit zei: "Als je wilt dat het verkeer veilig wordt moet je de benzinetank op de voorbumper monteren"quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef trabant het volgende:
Koplampen worden bij een lege auto afgesteld, en doorgaans vrij hoog, en ze staan daardoor in de praktijk veel te hoog, zeker als er in de achterste helft van de auto iets of iemand zit.
Bij Xeons geldt dat in het bijzonder.
Ik ben al eens bijna voor zo'n auto gevallen omdat ik me met beide armen tegen het verblindende licht moest beschermen.
Over het algemeen kun je stellen dat auto's voor de inzittenden te veilig zijn geworden en dat dit gaat ten koste van degene buiten zonder beschermende kooi. Dit leidt tot asociaal mij-kan-niets-gebeuren-gedrag. Daarom zou de airbag door een speerpunt moeten worden vervangen.
Maargoed, het staat je vrij daar een apart KLB topic over te openen, we hebben het nu over aldanniet verkeerd afgestelde xenonlampen/schijnwerpers.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zo onwendbaar als de pest. Netjes een hand uitsteken is al te veel gevraagd. Nee, heup meteen dat stuur omgooien.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:34 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zoals een man op Discovery ooit zei: "Als je wilt dat het verkeer veilig wordt moet je de benzinetank op de voorbumper monteren"
Het is ook gewoon onzin imho.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef trabant het volgende:
Koplampen worden bij een lege auto afgesteld, en doorgaans vrij hoog, en ze staan daardoor in de praktijk veel te hoog, zeker als er in de achterste helft van de auto iets of iemand zit.
Ik ben al eens bijna voor zo'n auto gevallen omdat ik me met beide armen tegen het verblindende licht moest beschermen.
Over het algemeen kun je stellen dat auto's voor de inzittenden te veilig zijn geworden en dat dit gaat ten koste van degene buiten zonder beschermende kooi. Dit leidt tot asociaal mij-kan-niets-gebeuren-gedrag. Daarom zou de airbag door een speerpunt moeten worden vervangen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verkeerd afgestelde Xeonverlichting doet pijn aan je ogen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef trabant het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |