abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74560747
Kan daar niet een wet tegen komen?
Je mag ook geen neonbuizen onder je auto hebben die het wegdek een beetje blauw/rood/whatever oplichten, dus waarom mogen die felle Xenon lampen wel.
Kom net terug van een uurtje fietsen en heb tot 2 keer toe gehad dat ik mn ogen moest dichtknijpen omdat er zo'n idioot met van die zogenaamd veilige en betere xenon verlichting aan komt kakken.

Lijkt wel net ze continu met groot licht rijden.
pi_74560798
Haha, ja, op de koop toe lijken ze nog blauw te schijnen ook
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74560806
Idd. Mensen die niet met xenon verlichting kunnen omgaan !
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  Spellchecker dinsdag 10 november 2009 @ 00:22:30 #4
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_74560838
Terechte klacht.

Tevens mongolen die een overdaad aan geluid produceren met hun voertuig
Tevens -purist.
pi_74561010
Beter Xeon verlichting, dan kut fietsers die geen verlichting voeren.
pi_74561040
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:31 schreef Zipportal het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:33:45 #7
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_74561046
Beter goed afgestelde verlichting dan die mongolen die hun koplampen richting ooghoogte van voorbijgangers hebben gesteld.
The remedy is the experience.
pi_74561047
quote:
-1 voor je gefaalde poging mij aan te spreken.
Mijn verlichting is tip-top.
pi_74561093
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

-1 voor je gefaalde poging mij aan te spreken.
Mijn verlichting is tip-top.
Was niet op jou gericht. Maar gewoon in het algemeen. Fietsers hebben gewoon niet door, dat een automoblist echt totaal niks ziet. Er fiets echt veel slachtbankvoer langs, die een knuppel verdienen.
pi_74561158
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:36 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Was niet op jou gericht. Maar gewoon in het algemeen. Fietsers hebben gewoon niet door, dat een automoblist echt totaal niks ziet. Er fiets echt veel slachtbankvoer langs, die een knuppel verdienen.
Helemaal mee eens. Ben daardoor een paar keer flink geschrokken. Fietsers gaan er automatisch van uit dat je ze ziet. Ook als ze op de verkeerde weghelft fietsen. Scooters zijn wat betreft zelfs nog een tandje erger
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_74561225
Wat nog erger is zijn die busjes met xenon verlichting!Hun lampen zitten hoger dan de gemiddelde auto en dan is het echt niet te harden,helemaal als zo'n kloothommel achter je rijdt!Je wordt helemaal verblindt via je binnenspiegel......
pi_74561227
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ben daardoor een paar keer flink geschrokken. Fietsers gaan er automatisch van uit dat je ze ziet. Ook als ze op de verkeerde weghelft fietsen. Scooters zijn wat betreft zelfs nog een tandje erger
Ze zijn allemaal zo onwendbaar als de pest. Netjes een hand uitsteken is al te veel gevraagd. Nee, heup meteen dat stuur omgooien.
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:46:59 #13
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74561235
Sommige mensen laten het vakkundig installeren bij een garage of iets dergelijks. Daar heb ik geen probleem mee.

De sjonnies die het zelf doen en vervolgens rijden zonder naar de ingestelde hoogte te kijken
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_74561260
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal zo onwendbaar als de pest. Netjes een hand uitsteken is al te veel gevraagd. Nee, heup meteen dat stuur omgooien.
Maar wel eens met de klacht van TS. Verkeerd afgestelde Xeonverlichting doet pijn aan je ogen
pi_74561281
Koplampen worden bij een lege auto afgesteld, en doorgaans vrij hoog, en ze staan daardoor in de praktijk veel te hoog, zeker als er in de achterste helft van de auto iets of iemand zit.
Bij Xeons geldt dat in het bijzonder.
Ik ben al eens bijna voor zo'n auto gevallen omdat ik me met beide armen tegen het verblindende licht moest beschermen.

Over het algemeen kun je stellen dat auto's voor de inzittenden te veilig zijn geworden en dat dit gaat ten koste van degene buiten zonder beschermende kooi. Dit leidt tot asociaal mij-kan-niets-gebeuren-gedrag. Daarom zou de airbag door een speerpunt moeten worden vervangen.
Farts are jazz to assholes
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:34:20 #16
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_74561710
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef trabant het volgende:
Koplampen worden bij een lege auto afgesteld, en doorgaans vrij hoog, en ze staan daardoor in de praktijk veel te hoog, zeker als er in de achterste helft van de auto iets of iemand zit.
Ik ben al eens bijna voor zo'n auto gevallen omdat ik me met beide armen tegen het verblindende licht moest beschermen.

Over het algemeen kun je stellen dat auto's voor de inzittenden te veilig zijn geworden en dat dit gaat ten koste van degene buiten zonder beschermende kooi. Dit leidt tot asociaal mij-kan-niets-gebeuren-gedrag. Daarom zou de airbag door een speerpunt moeten worden vervangen.
Zoals een man op Discovery ooit zei: "Als je wilt dat het verkeer veilig wordt moet je de benzinetank op de voorbumper monteren"
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_74563046
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maargoed, het staat je vrij daar een apart KLB topic over te openen, we hebben het nu over aldanniet verkeerd afgestelde xenonlampen/schijnwerpers.
pi_74563063
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 01:34 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zoals een man op Discovery ooit zei: "Als je wilt dat het verkeer veilig wordt moet je de benzinetank op de voorbumper monteren"
pi_74563076
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:51 schreef trabant het volgende:

Het is ook gewoon onzin imho.
Normale verlichting doet toch gewoon zijn werk? En het is een stuk prettiger voor iedereen die zich niet in de betreffende auto bevind.
pi_74563083
Alleen paupers die het in hun oude verrotte plastic kuthok installeren verkutten het imago. Af fabriek is het prima.
pi_74563161
quote:
Beter Xeon verlichting

[ Bericht 35% gewijzigd door Blaadkip op 10-11-2009 08:38:09 ]
pi_74563176
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Verkeerd afgestelde Xeonverlichting doet pijn aan je ogen

[ Bericht 61% gewijzigd door Blaadkip op 10-11-2009 08:37:52 ]
pi_74563185