EIN-DE-LIJK!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, de Windows 7-upgrade is ook binnen.
moest jij niet werken?quote:
dat heet nou multi taskenquote:
Ja, ik ben hem nu ook meteen aan het installerenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
Die GF is wel sneaky! Doen alsof hij weggaat en als niemand kijkt toch nog even snel het topic volspammen.
quote:
Oew, allemaal hartjesquote:
Wehehhe komt helemaal goed dusquote:Op maandag 9 november 2009 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben hem nu ook meteen aan het installeren.
Meteen de C-partitie van 60 naar 250 GB vergroot.
Kom mijn laptop dan ook maar even opschonenquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik wel een avondje bezig ben nu... als het er geen twee of meer worden.
Gewoon harde schijf formatteren en Windows opnieuw installerenquote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kom mijn laptop dan ook maar even opschonen
alstublieft meneer
Prettige avond nogquote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Fijne avond en tot morgen!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Ja. Muck ligt dwarsquote:
Hoijequote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Dan nijnsquote:Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
Schatjes ik ga afsluiten
Dan let je even niet op, en installeert hij Windows 7 op de verkeerde partitie, waardoor ik nu 2 besturingssystemen naast elkaar heb... even opnieuw beginnen dusquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik wel een avondje bezig ben nu... als het er geen twee of meer worden.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan let je even niet op, en installeert hij Windows 7 op de verkeerde partitie, waardoor ik nu 2 besturingssystemen naast elkaar heb... even opnieuw beginnen dus![]()
.
Ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Maar stiekem moet ik wel een klein beetje lachen
GePWNd, wie unne n00b.quote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan let je even niet op, en installeert hij Windows 7 op de verkeerde partitie, waardoor ik nu 2 besturingssystemen naast elkaar heb... even opnieuw beginnen dus![]()
.
Gelukkigquote:
Een momentje van onoplettendheid... en hoe graag ik Windows de schuld zou willen geven... het is gewoon de schuld van Windowsquote:
quote:
jargonquote:
Ik haal wat dingen door elkaar. Zoek maar eens op internetjargon op wikipedia.quote:
Mijn betaling (met credit card van collega) is geweigerdquote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, de Windows 7-upgrade is ook binnen.
Jouw collega is niet kredietwaardigquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn betaling (met credit card van collega) is geweigerd![]()
Nog een keer proberen
1337haxFtwquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer proberen
het werktquote:
super gedaanquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef MPG het volgende:
De UI van Muck in de OP is ook weer gefixt.
hihiquote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer proberen
GMTAquote:
Ja, maar het is wel even wennenquote:
Als je nou een Mac, met MacOS had gehad, had je het origineel kunnen gebruikenquote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel even wennen.
Maar ik ga het gewoon even proberen. Die nieuwe taakbalk kan best handig zijn als je snapt hoe hij werkt, denk ik.
Wat mot ik nou weer met een Mac?quote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je nou een Mac, met MacOS had gehad, had je het origineel kunnen gebruiken.
De Quick Launch bar zat in Windows 95 ook al hoorquote:Op maandag 9 november 2009 22:23 schreef DaMart het volgende:
Maar op zich lijkt het me best handig... je gooit gewoon de programma's die je het vaakst gebruikt op je taakbalk, en je hebt geen menu's meer nodig om ze te starten.
Weet ik... maar dit is anders... je hele taakbalk is een soort quicklaunch geworden, waarbij de vensters zelf achter de quicklaunchknoppen verborgen zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Quick Launch bar zat in Windows 95 ook al hoor
quote:Op maandag 9 november 2009 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Over de muur, over het IJzeren Gordijn,
Omdat ze soms in het westen soms ook in het oosten willen zijn.
Omdat ze soms in het westen soms ook in het oosten willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |