Duidelijke taal, duidelijk een Alfa-Romeo roestbak-rijdsterquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Condoom? die waren toen ook niet, als je veilig wilde vrijen dan stak je gewoon een heel zwijn op je lul
je faalt enorm in je alfa-bashquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:09 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Duidelijke taal, duidelijk een Alfa-Romeo roestbak-rijdster
Met mexicaans griep over een aantal jaartjes zal je anders piepen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:08 schreef RRGJL het volgende:
Goh. Dat er nog mensen zijn die op hun 22e zo uitbundig kunnen genieten van het jarig zijn
Dat je neefje van 6 beter weet te dissen zegt al iets over het soort familie dat je uit komt, hoer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je faalt enorm in je alfa-bash
is that all you've got?triest.. heel triest.. mijn neefje van 6 weet nog beter te dissen
Jouw laatste woord geeft iig aan wat voor opvoeding JIJ hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:11 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Dat je neefje van 6 beter weet te dissen zegt al iets over het soort familie dat je uit komt, hoer.
Je hebt het over een vrouw? Je noemt jezelf een vrouw? Ik dacht eerder aan een tokkie-wijf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jouw laatste woord geeft iig aan wat voor opvoeding JIJ hebt gehad.
Mja als je moeder een hoer is, denk je al gauw dat iedere vrouw zo is, geeft niet hoor
dat was ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:08 schreef RRGJL het volgende:
Goh. Dat er nog mensen zijn die op hun 22e zo uitbundig kunnen genieten van het jarig zijn
Over een aantal jaartjes??quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:11 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Met mexicaans griep over een aantal jaartjes zal je anders piepen...
wederom laat je je "goede" opvoeding blijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:14 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Je hebt het over een vrouw? Je noemt jezelf een vrouw? Ik dacht eerder aan een tokkie-wijf.
quote:[b[quote]]Op dinsdag 10 november 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:[/b]
[..]
je faalt enorm in je alfa-bash
is that all you've got?triest.. heel triest.. mijn neefje van 6 weet nog beter te dissen
en nou hou je bek fucking noob, voordat ik met mn roestbak slipsporen op je gezicht trek... fappertje

half geschoren kop?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:29 schreef Blaadkip het volgende:
Sowieso verlaag ik me normaal niet tot dit niveau, maarja ik zit er nu al in he.
Ik wil niet zeggen dat ik overal boven sta, ik blaat zelf ook genoeg op laag niveau.
Maar: vrouw-->Alfa-->half geschoren kop-->kauwend als een koe op een homp kauwgom-->schelden met slet/hoer/kutwijf etc. =![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |