quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:40 schreef Blaadkip het volgende:
Wat flauw zeg. Laat haar lekker van haar verjaardag genieten. Het is toch leuk om felicitaties te ontvangen!! Flauwerds!
Wat doe ik verkeerd..quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:40 schreef Blaadkip het volgende:
Wat flauw zeg. Laat haar lekker van haar verjaardag genieten. Het is toch leuk om felicitaties te ontvangen!! Flauwerds!
Ik had je gefeliciteerd maar met deze post heb je het verpest...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
voor iedereen die mij netjes gefeliciteerd heeft allemaal bedankt dikke kuss voor jullie.
en voor de andere losers ga jullie moeder maar een hoer noemen!!
Moeten we lachen?...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had je gefeliciteerd maar met deze post heb je het verpest...
kutwijf, aandachtshoer.
nee, vraag ik dat ofzo..quote:
Je kent dat al?...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, vraag ik dat ofzo..
oh ja, meisje van 22, ff verdedigen he, misschien krijg je haar msn en kun je haar tieten op cam zien
Okay gedaan. Ze moet huilen. En nu?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
en voor de andere losers ga jullie moeder maar een hoer noemen!!
How are you doin'quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, vraag ik dat ofzo..
oh ja, meisje van 22, ff verdedigen he, misschien krijg je haar msn en kun je haar tieten op cam zien
Tuurlijk, ben ook 22 geweestquote:
Je moeder is idd ook al een grafhoerquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
voor iedereen die mij netjes gefeliciteerd heeft allemaal bedankt dikke kuss voor jullie.
en voor de andere losers ga m'n moeder maar een hoer noemen!!
Toen bestonden er nog geen webcamsquote:
via een muurtekening was het wel duidelijk te maken hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen bestonden er nog geen webcams
Een grot in een grot, die is wel origineelquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
via een muurtekening was het wel duidelijk te maken hoor![]()
en daarna werd ik dan de grot ingesleept
aan mn haren natuurlijk, als je aan de benen sleept krijg ik zand in de kut
Oeh je had mn dubbelzinnigheid doorquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een grot in een grot, die is wel origineel
Met condoom voel je er niks van...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
via een muurtekening was het wel duidelijk te maken hoor![]()
en daarna werd ik dan de grot ingesleept
aan mn haren natuurlijk, als je aan de benen sleept krijg ik zand in de kut
Condoom? die waren toen ook niet, als je veilig wilde vrijen dan stak je gewoon een heel zwijn op je lulquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Met condoom voel je er niks van...![]()
Met hoorns?..respect..quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Condoom? die waren toen ook niet, als je veilig wilde vrijen dan stak je gewoon een heel zwijn op je lul
Skillzquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh je had mn dubbelzinnigheid door
Tuurlijk, genotsribbels FTWquote:
You haz themquote:
Aaaightquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk, genotsribbels FTW
[..]
You haz them![]()
| Forum Opties | |
|---|---|