hij is ook niet blondquote:
quote:
wat ik zelf gepost heb weet ik nog, dank je..quote:
Jij blijkbaar wel?quote:
helemaal op je werkquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Beter als spelen met je tenen of met je .... dat ziet zo raar uit
wandel zequote:
dan ga je toch nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef Nijns het volgende:
Ik heb vanavond afscheidsetentje van mijn vorige werk. Heb totaal geen zin, zijn echt altijd van die avondjes dat iedereen afhaakt..
Ik ook wel hoor, ma als je twee uur met exponentiele feuncties hebt lopen kloten ben je het goed zatquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:53 schreef Ladylike het volgende:
wiskunde
daar had ik een lieve leraar voor
die had ik ook en brood met kipsate rollade o.i.d.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb nog een broodje kaas, dat bewaar ik voor zometeen
feunctiesquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, ma als je twee uur met exponentiele feuncties hebt lopen kloten ben je het goed zat
Koffieleutquote:
Alfa-bitchquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koffieleut
Ik wil nog steeds naar huis
Zal ik doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Alfa-bitch
Zeg maar tegen je baas dat ik gezegd heb dat je naar huis mag.
gewoon doen. mag je morgen ook thuis blijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zal ik doen
Zal ik eerst mn jas aantrekken of toch maar zn reactie afwachten?
misschien krijg ik de rest van het jaar dan ook vrijquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon doen. mag je morgen ook thuis blijven
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
misschien krijg ik de rest van het jaar dan ook vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |