quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat is nog niet eens erg, maar ik heb nu dit:
- 1 voor maar 20 uur in de week (te weinig)
- 1 die veel te ver weg is (qua reizen)
- 1 die heeft klote werktijden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-mag je over miepen, je wilt een bepaald loon halen om rond te kunnen komen
-mag je ook over miepen, al was mijn leukste baan ooit helemaal in eindhoven
-definieer klote werktijden
ik sluit me aan bij het bovenstaandequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dus en hoe ver is te ver?
ik werk ook niet echt naast de deur op dit moment.
Helaas nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, in limburg strooien ze niet met vaste banen
Ja hoor, de thermoskan staat op je keukenkastjequote:
doen ze momenteel nergensquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
brand bier wordt toch ook niet meer limburg gebrouwen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hoor, grote beker?quote:
* gf geeft muck een bakkie koffiequote:
Ik heb het over de afgelopen 12 jaar, niet sinds de recente krisisquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, de thermoskan staat op je keukenkastje![]()
.
ah, graag ja!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja hoor, grote beker?
* LL schuift koffiekan en koekjes naar voren
vers gezet
thanks!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf geeft muck een bakkie koffie
Jawel hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brand bier wordt toch ook niet meer limburg gebrouwen ?
ken je die domme reklame dan niet?quote:
dat begrijp ik eigenlijk niet ik heb zelf maar 3 x een tijdelijk contract gehad wat daarna vast werd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen 12 jaar, niet sinds de recente krisis
mij flikkerden ze zodra het vast MOEST worden er altijd uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik eigenlijk niet ik heb zelf maar 3 x een tijdelijk contract gehad wat daarna vast werd.
moet er wel bij zeggen dat ik mijn werknemers ook altijd eerst een tijdelijk contract gaf.
dat heb ik dus nooit gedaan met mijn personeel als ze hun werk goed doen dan verdienen ze een vaste baanquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mij flikkerden ze zodra het vast MOEST worden er altijd uit
trouwens, wanneer heb jij in limburg gewerkt?
Volgens mij bij een brouwerijquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mij flikkerden ze zodra het vast MOEST worden er altijd uit
trouwens, wanneer heb jij in limburg gewerkt?
kwestie van goed afstellen en het probleem is opgelostquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef john-frusciante het volgende:
Kijk hier eens Xenonverlichting. Het mag trouwens weer
ik werk al 2 jaar voor je en heb nog geen contractquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus nooit gedaan met mijn personeel als ze hun werk goed doen dan verdienen ze een vaste baan![]()
en het is tevens een stimulans voor hun
ja maar TS is een fietser, hun gedrag mag allemaal maar als ze verblind worden zijn ze aan het miepenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kwestie van goed afstellen en het probleem is opgelost
maar mensen denken dat het omzetten en dan verder niets verstellen genoeg is
je hebt ook nog geen sollicitatie gesprek gehadquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werk al 2 jaar voor je en heb nog geen contract
De uitleg boven of onder jouw post is heel duidelijk.. doordat het vreemd licht is gaan mensen in de lamp kijken.. jah dan verblind ik mezelf ook welquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar TS is een fietser, hun gedrag mag allemaal maar als ze verblind worden zijn ze aan het miepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |