abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74543047

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:
Dionysiou zijn informatiepost

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

maandag 9 november 2009 @ 15:40:06 #2
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74543186
FiPo
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74543246
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:40 schreef Dionysiou het volgende:
FiPo
Gefeliciteerd
SePo
pi_74543266
Ja heb zojuist 2 van die swingende bloemen bij Jack besteld, ze zijn nog goedkoper dan elders [$2.69 p.s. bij 2-4 stuks]
  maandag 9 november 2009 @ 15:42:40 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74543271
Bewegende bloemen voor 3 dollar, kleur naar keuze... gekke Henkie, gekke Jackie
De kerstverlichting is bij Jack ook VER onder de DX prijs, deze bloemen ook.

Even een tip, de rode en oranje zijn van een soort mat plastic, de andere glimmen heel mooi.
Ik persoonlijk vind de matte een tikkie pauper ogen, cheapo plastic.

Hee; gay maar de blauwe en roze zijn echt het leukst
  maandag 9 november 2009 @ 15:44:33 #6
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74543325
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef monkeybrain het volgende:
Maar wie is Jacques nou?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74543326
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef monkeybrain het volgende:
Beter toch , Die nieuwe shop hooft maar 1 nieuw arival
( http://vsamsun.com/ )
  maandag 9 november 2009 @ 15:45:13 #8
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74543345
Jack
pi_74543394
Kerstverlichting ben ik nog huiverig voor, straks vliegt die zooi in de fix
  maandag 9 november 2009 @ 15:47:04 #10
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74543408
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 9 november 2009 @ 15:48:16 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_74543452
Als ik er nu nog wat bestel, hoe zeker is de kans dat ik het voor de sint binnen heb??
pi_74543580
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef GuitarJJ het volgende:
banaan
pi_74543603
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef ursel het volgende:
Als ik er nu nog wat bestel, hoe zeker is de kans dat ik het voor de sint binnen heb??
50%
pi_74543613
www.focalprice.com doet het momenteel bij mij niet:

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
  maandag 9 november 2009 @ 15:53:08 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74543635
Hannah Banana
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 9 november 2009 @ 15:54:03 #17
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74543662
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef hongtom het volgende:

[..]

50%
Wel of niet
6 eien
  maandag 9 november 2009 @ 15:54:25 #18
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74543681
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef basst2005 het volgende:
www.focalprice.com doet het momenteel bij mij niet:

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Doet het prima hier!
6 eien
  maandag 9 november 2009 @ 15:59:37 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74543845
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Maar wie is Jacques nou?
Allemaal dezelfde persoon, Peng past zijn naam gewoon aan bij elke landsgrens

maandag 9 november 2009 @ 16:00:55 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74543900
hier ook
  maandag 9 november 2009 @ 16:04:39 #21
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74544043
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Alleen als het regent is er een kans dat er kortsluiting ontstaan, maar dan blust de regen het fikje gelijk
Maar even serieus, ik zou ze nooit aan laten staan als ik weg ben en ook niet langs het gordijn of in de kerstboom. Het zijn flinterdunne draadjes ghehe...
  maandag 9 november 2009 @ 16:13:29 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74544341
Iemand al prijzen van die Bod...m glaasjes?
Jack zou die dr toch snel op zetten?

TVP
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_74544377
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef tokko1 het volgende:
Iemand al prijzen van die Bod...m glaasjes?
Jack zou die dr toch snel op zetten?

TVP
Inderdaad, hij zij dat hij ze er deze week ging op zetten... hij zou ook zo snel mogelijk die bier glazen er op zetten...
Deze:
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0
  maandag 9 november 2009 @ 16:15:09 #24
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_74544388
Die opmerking over nepartikelen....

Als ik zo op die sites kijk en zie bijvoorbeeld een Apple tas of een merk sd kaartje moet ik er dan vanuitgaan dat het nep is ?
  maandag 9 november 2009 @ 16:16:35 #25
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74544449
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Alleen als het regent is er een kans dat er kortsluiting ontstaan, maar dan blust de regen het fikje gelijk
Maar even serieus, ik zou ze nooit aan laten staan als ik weg ben en ook niet langs het gordijn of in de kerstboom. Het zijn flinterdunne draadjes ghehe...
Laat trouwens eens zien wat je hebt gekocht, linkjes?
pi_74544532
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:15 schreef Buschetta het volgende:
Die opmerking over nepartikelen....

Als ik zo op die sites kijk en zie bijvoorbeeld een Apple tas of een merk sd kaartje moet ik er dan vanuitgaan dat het nep is ?
Heel soms zijn ze echt, echter als er bij staat genuine dan kan je er wel van uit gaan ja...
pi_74544546
Verkoopt Jack wel nog steeds rolaxen en ree-bens?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  maandag 9 november 2009 @ 16:21:17 #28
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74544606
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:19 schreef Neraice het volgende:
Verkoopt Jack wel nog steeds rolaxen en ree-bens?
Was het zo moeilijk voor je om even dealperfect te bekijken?
pi_74544632
Dacht dat ie daar allang mee was gestopt :/
  maandag 9 november 2009 @ 16:23:13 #30
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74544693
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef Neraice het volgende:
Dacht dat ie daar allang mee was gestopt :/
Moet je even Jack mailen met de link die je wilt van dealperfect, dan geeft 'ie je een payment link.
pi_74544742
Oke top!
  maandag 9 november 2009 @ 16:25:28 #32
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74544787
Nieuwe tradetang seller is goed
schoenen met maximale luchtvulling binnen voor 50$ inclusief DHL verzending
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74544793
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Moet je even Jack mailen met de link die je wilt van dealperfect, dan geeft 'ie je een payment link.
Je kan ook gewoon de link van het product hier in copier:
http://pbpurchase.com/oshoppingcart.pr
pi_74544926
pi_74545295
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Had vorig jaar zo'n net en dat ging prima. Hij raakte alleen wel meteen in de war met uitpakken.
  maandag 9 november 2009 @ 16:40:26 #36
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74545302
Ook een aantal van die bloemekes besteld
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74545313
Pff, deze topics gaan mij te snel.
Ik heb overigens een paar electric pens besteld bij DX... de vorige is kapot gegaan, maar voor 1 euro nog iets haal je zo een nieuwe.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74545499
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:40 schreef -J-D- het volgende:
Pff, deze topics gaan mij te snel.
Ik heb overigens een paar electric pens besteld bij DX... de vorige is kapot gegaan, maar voor 1 euro nog iets haal je zo een nieuwe.
Linkje...
  maandag 9 november 2009 @ 16:47:56 #39
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74545540
Die pakketjes doen er wel érg lang over.
  maandag 9 november 2009 @ 16:48:11 #40
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74545549
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef hongtom het volgende:

[..]

Linkje...
Man, zoek zelf eens luie hond.
pi_74545652
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef hongtom het volgende:

[..]

Linkje...
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
klik
pi_74545961
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

klik
Ik heb hem ook hier liggen
Me zusje heeft hem uitgeprobeerd voor mij

Hij deed het
pi_74545979
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Man, zoek zelf eens luie hond.
sorry hoor
pi_74546004
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb hem ook hier liggen
Me zusje heeft hem uitgeprobeerd voor mij

Hij deed het
Ik ben leraar op een middelbare school. Ook daar werkt het altijd
  maandag 9 november 2009 @ 17:08:52 #45
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74546122
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Hahaha een leraar met een shock pen
Respect
pi_74546147
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Inderdaad, respect

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2009 17:10:04 ]
pi_74546150
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:08 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Hahaha een leraar met een shock pen
Respect
Tis net als in de schouwburg... wie vooraan zit, is de lul.
'Jongens, ik krijg mijn pen niet aan... wil jij het ff proberen? Je ziet er sterk uit!'
En dan lachen
pi_74546165
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:47 schreef mstr het volgende:
Die pakketjes doen er wel érg lang over.
Bij jou ook al??

Ik snap er helemaal niks van.. Ik wacht nog steeds op twee pakketjes, van DP.

10/23/2009 B2009102323**** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,
10/23/2009 PUR102315**** Package Shipped (via airmail shipping) 66668888,

Het varkentje heb ik al wel meer dan twee weken binnen..
10/20/2009 B20091020207**** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,

Ook bij DX heb ik veel later wat besteld en heb ik vandaag binnen gekregen:
10/28/2009 10288*** 10288*** Shipped via Air Mail

Meer mensen die dit wel eens is overkomen?
pi_74546196
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:10 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Bij jou ook al??

Moet ik hier serieus op reageren ?
pi_74546222
De euro ligt echt té gunstig. 1 USD = 0,651171 EUR Volgens paypal
GGGG
pi_74546264
quote:

[..]

Bij jou ook al??

Anus
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74546359
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:12 schreef einszweiachtung het volgende:
De euro ligt echt té gunstig. 1 USD = 0,651171 EUR Volgens paypal
I also saw it! Maar ik zag 1 euro = 1,50 dollar! Dus hij is de "50 grens" weer over
Vanavond maar eens flink spullen gaan kopen hehe

Ohja, en mn pakketje bij DX is zaterdag geshipped
pi_74546367
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Moet ik hier serieus op reageren ?
Ja graag zelfs
pi_74546402
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Ja graag zelfs
China is een mysterie, wacht nog maar 2 weken en ga dan zeuren
  maandag 9 november 2009 @ 17:19:26 #55
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74546428
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

I also saw it! Maar ik zag 1 euro = 1,50 dollar! Dus hij is de "50 grens" weer over
Vanavond maar eens flink spullen gaan kopen hehe

Ohja, en mn pakketje bij DX is zaterdag geshipped
1 Euro = 1.4984 U.S. dollars
pi_74546444
quote:

[..]

Bij jou ook al??

Vliegtuig is neergestort
pi_74546479
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Niehiet= EURUSD 1,500517:20:32
pi_74546506
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

http://www.ariva.de/chart/push.m?secu=4633

Actueelste van het actueelste.

Ik voel me een bijdehandje
  maandag 9 november 2009 @ 17:22:27 #59
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74546519
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef Semmm het volgende:

[..]

Niehiet= EURUSD 1,500517:20:32
Google zegt wat anders en is betrouwbaarder

http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1ACAWCNLNL326&q=1+euro+to+dollar&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D&aq=undefined&oq=1+euro+to+dolla

EDIT: Shit Appelboomdingest heeft me gepwnd
pi_74546529
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:18 schreef jopiede het volgende:

[..]

China is een mysterie, wacht nog maar 2 weken en ga dan zeuren
Hmm oke.. Ja dacht vraag het gewoon even..
pi_74546584
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Je moet niet denken, dat moet je aan een paard overlaten volgens deze meneer:
http://www.dumpert.nl/med(...)ets_jatten_fail.html
  maandag 9 november 2009 @ 17:25:25 #62
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_74546600
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Voor spullen vanuit china moet je idd even geduld hebben, dat kan zomaar een maand duren voor je het thuis hebt

en TVP!!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_74546698
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:25 schreef purplerose het volgende:

[..]

Voor spullen vanuit china moet je idd even geduld hebben, dat kan zomaar een maand duren voor je het thuis hebt

en TVP!!
Ja dat weet ik wel..

Maar vond het zo vreemd dat het ene pakketje 3 dagen later is verzonden, nog niet binnen is. En een latere bestelling van dx er al wel is.. Nou wachten dus maar.
pi_74546719
Heeft iemand hier ervaring met dit soort GSM-blockers? Werkt het wel echt? M'n pa wil een geintje uithalen met z'n collega's, dus vandaar.
  maandag 9 november 2009 @ 17:33:48 #65
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74546816
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Tandaozhi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met dit soort GSM-blockers? Werkt het wel echt? M'n pa wil een geintje uithalen met z'n collega's, dus vandaar.
Er zijn verschillende reviews;
quote:
i have this device, i put between front seat of my offload vehicle. when phone "HTC Hero" like 20cm from device, it's "No Service", when it's like 50cm everything work without any problem. the radius of distance is very short!
quote:
Personally I don't trust descriptions as all of these jammers have the same PCB. Yes it works with 900/1800 as in Belgium where here it works but I only get it working by tuning the pots and it only works at no more than 2 meters in the best conditions, and it only works when the jammer is oriented in a precise way from the cell phone. And if everything is moving it will never works at more than 20cm.

Also you have really small chances to get it working on both 900/1800 out of the box, you'll have to tune it manually to get it working normally. And all the frustration is there, you tune the 900 and you see it works really great, but then the cell phone doesn't switch to 1800 so you cannot tune the 1800mhz frequency, then it doesn't jam anymore so you think it went on 1800 but when turning the cap you see it doesn't change anything and you must come back on the 900 cap to make it working, and finally it never works normally on both 900 / 1800. I spent days trying to tune it correctly on both 900 1800 and I did not success.
pi_74546880
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Google zegt wat anders en is betrouwbaarder

http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1ACAWCNLNL326&q=1+euro+to+dollar&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D&aq=undefined&oq=1+euro+to+dolla

EDIT: Shit Appelboomdingest heeft me gepwnd

Ik heb onderbroeken nodig, maar ik weet dat ze op een van die zoveel sites neppe Bjorntjes onderbroeken verkopen, alleen ik weet niet meer welke. Iemand een link?
En ik hoef geen Taobao link, ik heb geen zin om dat uit te zoeken hoe dat via via via via via Jack-Rachel en de andere chineesjes gaat.
  maandag 9 november 2009 @ 17:45:06 #67
226677 revpolen
pi_74547093
pi_74547192
quote:
En nu nog de boxers vinden van dat merk...
pi_74547301
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ik heb onderbroeken nodig, maar ik weet dat ze op een van die zoveel sites neppe Bjorntjes onderbroeken verkopen, alleen ik weet niet meer welke. Iemand een link?
En ik hoef geen Taobao link, ik heb geen zin om dat uit te zoeken hoe dat via via via via via Jack-Rachel en de andere chineesjes gaat.
Hier Boern Borg onderbroeken

tevens/eigenlijk TVP
pi_74547392
Hoi Mensen,

ik ben nieuw hierzo

Ik heb ook al best veel orders geplaatst in die chinese webshops Bevalt goed

Vorige week Dinsdag nog 4 pakketjes binnen gekregen

Jaaja 4 pakketjes op 1 dag
  maandag 9 november 2009 @ 18:20:09 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74547981
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef PedroN het volgende:

[..]

tevens/eigenlijk TVP
Ik klikte
  maandag 9 november 2009 @ 18:20:55 #72
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74548003
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoi Mensen,

ik ben nieuw hierzo

Ik heb ook al best veel orders geplaatst in die chinese webshops Bevalt goed

Vorige week Dinsdag nog 4 pakketjes binnen gekregen

Jaaja 4 pakketjes op 1 dag

Mijn aller eerste keer dat er pakjes kwamen waren het er wel geteld 12 pakjes allemaal vastgebonden door de TNT bezorgster met elastiekjes
Zo vet, mis die tijd
  maandag 9 november 2009 @ 18:21:46 #73
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74548022
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef PedroN het volgende:

[..]

tevens/eigenlijk TVP
Bedankt voor de link!

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij Zeeman? Best goedkoop allemaal namelijk. Is het eigenlijk inclusief verzendkosten, dat kan ik nergens vinden.
6 eien
pi_74548088
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mijn aller eerste keer dat er pakjes kwamen waren het er wel geteld 12 pakjes allemaal vastgebonden door de TNT bezorgster met elastiekjes
Zo vet, mis die tijd
Ghehe, dat is wel geniaal!
  maandag 9 november 2009 @ 18:24:40 #75
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74548127
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:23 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ghehe, dat is wel geniaal!
Haha ja, was er een uur mee bezig misschien langer, alles uitpakken en bekijken en uittesten
Was misschien totaal 35$
pi_74548257
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Haha ja, was er een uur mee bezig misschien langer, alles uitpakken en bekijken en uittesten
Was misschien totaal 35$
35$ wat had je allemaal besteld dan.

dat is niet echt veel voor 12 pakjes
  maandag 9 november 2009 @ 18:34:21 #77
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74548417
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]

Huis van Monkeybrain
Da's heul het huis van monkeybrain niet! Zijn huis is een groot kasteel met roze muren. Binnen hangen allemaal posters van Britney en de backstreet boys. En iedereen loopt binnen in Snuggies zonder er iets onder aan.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 9 november 2009 @ 18:37:08 #78
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74548479
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:34 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Da's heul het huis van monkeybrain niet! Zijn huis is een groot kasteel met roze muren. Binnen hangen allemaal posters van Britney en de backstreet boys. En iedereen loopt binnen in Snuggies zonder er iets onder aan.
6 eien
  maandag 9 november 2009 @ 18:47:23 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74548796
Varkentje is zojuist aangekomen
  maandag 9 november 2009 @ 18:48:34 #80
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74548829
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Varkentje is zojuist aangekomen
Oké, dat is mooi! Een kilo varkensvlees levert tegenwoordig nog best wat duiten op.
6 eien
pi_74548901
Varkentje vandaag ontvangen
Had hem al opgegeven, dacht dat ie niet meer zou komen, nadat er 2 pakjes vermist zijn.
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Moet je niet doen, alleen chinezen passen die dingen (was bij jack (dealperfect) ).
pi_74549764
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315

Wat als de douane dit ziet? Krijg ik dan meteen een boete of alleen een waarschuwing?
  maandag 9 november 2009 @ 19:18:25 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74549825
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

Wat als de douane dit ziet? Krijg ik dan meteen een boete of alleen een waarschuwing?
geen van beiden ze komen bij je thuis en gaan met dat ding je sterretje bleken
vervolgens vernietigen ze dat ding
pi_74550031
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

geen van beiden ze komen bij je thuis en gaan met dat ding je sterretje bleken
vervolgens vernietigen ze dat ding
echt?
pi_74550104
zaterdag 1 pakje binnengehad van een bestelling van 2, vandaag nog steeds de tweede niet gekregen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74550381
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef Mirjam het volgende:
zaterdag 1 pakje binnengehad van een bestelling van 2, vandaag nog steeds de tweede niet gekregen?
Maandag wordt alleen met uitzondering pakketjes bezorgd, of iig zo werkt het hier.
Ik verwacht ook nog wat rotzooitjes morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lolque op 09-11-2009 19:47:29 ]
kei lief.
pi_74550408
Ik wil iets bestellen van TT

Maar de voor meeste dingen moet je verzendkosten betalen.
weten jullie wat EMS is? en of je daarmee ook naar Nederland kunt laten verzenden ??
pi_74550482
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

echt?
Ja, is al eerder bij iemand uit deze reeks gebeurd.
  maandag 9 november 2009 @ 19:55:38 #89
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74551346
Iemand leuke sinterklaaskadootjes?
  maandag 9 november 2009 @ 20:00:46 #90
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74551528
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand leuke sinterklaaskadootjes?
Strijkers, Lawine Pijlen, Bermuda Driehoekjes, Rookbommen!
www.dealperfect.com en dan bij Fireworks (in een hoofdcategorie zit ie)
pi_74551585
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Strijkers, Lawine Pijlen, Bermuda Driehoekjes, Rookbommen!
www.dealperfect.com en dan bij Fireworks (in een hoofdcategorie zit ie)

Zou wel leuk zijn als Jack vuurwerk aan gaat bieden.
kei lief.
  maandag 9 november 2009 @ 20:06:27 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74551755
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:02 schreef Lolque het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als Jack vuurwerk aan gaat bieden.
Gewoon even met de auto (trein? ) naar Duitsland of Belgie.
pi_74551829
Iemand die ergens goede overhemden op Taobao weet? Zonder merkje als 't kan en slim fitted?

Zoiets:
x
  maandag 9 november 2009 @ 20:18:35 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74552219
Mwaha, serieus?
Je wil een Jort Kelder-outfit?
  maandag 9 november 2009 @ 20:19:45 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74552275
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwaha, serieus?
Je wil een Jort Kelder-outfit?
Het ging over dat overhemd blowkees.
  maandag 9 november 2009 @ 20:20:31 #96
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74552299
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef richbitch het volgende:
Iemand die ergens goede overhemden op Taobao weet? Zonder merkje als 't kan en slim fitted?

Zoiets:
[ afbeelding ]
Jack & Jones, C&A of H&M al geprobeerd?
6 eien
pi_74552331
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:06 schreef mstr het volgende:

[..]

Gewoon even met de auto (trein? ) naar Duitsland of Belgie.
Dat is grotendeels rotzooi, het gaat me ook meer om de exclusiviteit.
kei lief.
  maandag 9 november 2009 @ 20:23:20 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74552423
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef mstr het volgende:

[..]

Het ging over dat overhemd blowkees.
Ja oke, maar dat voorbeeld is wel grappig
pi_74552566
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jack & Jones, C&A of H&M al geprobeerd?
Dat zijn meestal simpele boorden.. mwah denk niet dat ik op op Taobao een mooi getailleerd en afgewerkt 'italiaans' overhemd ga vinden
x
  maandag 9 november 2009 @ 20:35:11 #100
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74552950
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef richbitch het volgende:

Zoiets:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)86777e.htm?cm_cat=30

http://item.taobao.com/au(...)9fdd42.htm?cm_cat=30

http://item.taobao.com/au(...)683173.htm?cm_cat=30

Dit ofzeu?

En dit vest van Jack & Jones is ook zo vet

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=3eabdba4f968bf2f50aaf99439ccde35&ali_refid=a3_419095_1006:1102334813:6:%BD%DC%BF%CB%C7%ED%CB%B9:7978c6188e8bc7a786b13bfab8b2a869&ali_trackid=1_7978c6188e8bc7a786b13bfab8b2a869
pi_74553057
Was er niet iemand die een tijdje geleden UJJ schoenen had gekocht via TT?
Zo ja, linkje?
pi_74553146
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

Volgens mij word ie vernietigd en je krijgt een brief thuis. Bezoek thuis voor zoeen laser is onzin, als je een vlindermes of boksbeugel krijgt kun je wel een bezoekje ontvangen.

En over de merkkleding: Als je echt groote imports worden gedaan (+1000) word er pas gecheckt offie authentiek is.
GGGG
  maandag 9 november 2009 @ 20:41:11 #103
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74553160
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

klik
Die dingen zijn echt leuk op school ja,
laatst had ik die pen op m'n bureau liggen en een docent vroeg of 'ie m'n pen mocht lenen, hij moest even wat opschrijven. Ik gaf hem vriendelijk en die docent schrikken!!!
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Tandaozhi het volgende:
Die dingen zijn zwaar illegaal in NL dus wees gewaarschuwd....
pi_74553733
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Lolque het volgende:

[..]

Handelaar zoeken via avp Maarja dat mag hier verder niet besproken worden
pi_74553980
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Volgens mij word ie vernietigd en je krijgt een brief thuis. Bezoek thuis voor zoeen laser is onzin, als je een vlindermes of boksbeugel krijgt kun je wel een bezoekje ontvangen.

En over de merkkleding: Als je echt groote imports worden gedaan (+1000) word er pas gecheckt offie authentiek is.

Als ik 10 dezelfde polo's laat komen ga ik ze echt niet krijgen als het pakketje gecontroleerd wordt.

Daarnaast worden die pakketjes gewoon open gemaakt (grote kans bij grote pakketjes) en moet je als het even tegenzit veel te veel BTW/Douanerecht gaan betalen + kosten van TNT
pi_74554022
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ook op AVP niet
  maandag 9 november 2009 @ 21:08:23 #107
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74554278
quote:

[..]

Het object wordt eerst bewaard.
Je ontvangt een brief of je afstand wilt doen van je object (alleen als het object niet zwaar de wet overtreedt, dus bijvoorbeeld bij een laser.) of als je bezwaar maakt en dan volgt er een soort kort geding volgens mij.
Als het object echt de wet te zwaar overtreedt (BB guns etc.) dan wordt je meteen voorgedragen aan Justitie.
  maandag 9 november 2009 @ 21:11:38 #108
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74554422
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Je ontvangt een brief of je afstand wilt doen van je object (alleen als het object niet zwaar de wet overtreedt, dus bijvoorbeeld bij een laser.) of als je bezwaar maakt en dan volgt er een soort kort geding volgens mij.
Als het object echt de wet te zwaar overtreedt (BB guns etc.) dan wordt je meteen voorgedragen aan Justitie.
Wou net zeggen want bij mijn privé eSky helicopter stond de optie: afstand doen er niet bij.
Alleen retour sturen of houden en bij betalen.
pi_74554525
quote:

[..]

Eigenlijk slaat de Nederlandse wet gewoonweg nergens op... Met zo'n laser kun je veel ergere dingen verrichten dan met een BBgun imo. Ik heb zelf 4 van die BB dingen, maar vind er niet veel gevaarlijk aan.

Maar dan weet ik iig genoeg. Ik ga het er dan maar eens op gokken, en anders ben ik 20 euro armer, jammer
pi_74554809
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Eigenlijk slaat de Nederlandse wet gewoonweg nergens op... Met zo'n laser kun je veel ergere dingen verrichten dan met een BBgun imo. Ik heb zelf 4 van die BB dingen, maar vind er niet veel gevaarlijk aan.
Loop er eens een bank mee in en kijk wat mensen gevaarlijker vinden.
Dan snap je nu waarom BB guns niet mogen.
  maandag 9 november 2009 @ 21:26:52 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74554992
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef g0dz0r het volgende:
Loop er eens een bank mee in ..................
Dan snap je nu waarom BB guns niet mogen.
Is toch ideaal als je je pincode vergeten bent
of als er een lange rij staat
Je bent gelijk aan de beurt en ze stellen geen moeilijke vragen
pi_74555016
weet iemand hoe lang het duurt om een order van taobao via jack te ontvangen?
  maandag 9 november 2009 @ 21:34:11 #113
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74555273
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt om een order van taobao via jack te ontvangen?
Als je hebt betaald en Jack moet het nog bestellen bij de Taobao agent, reken maar op minimaal 3 weken.
  maandag 9 november 2009 @ 21:39:04 #114
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_74555451
Heeft er iemand zo'n leuk fraai R/C Helicoptertje gekocht via DE/DP/TB? En wat zijn jullie ervaringen?
pi_74555580
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Yozzz het volgende:
Heeft er iemand zo'n leuk fraai R/C Helicoptertje gekocht via DE/DP/TB? En wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb er 1 gekocht, de Huan QI.

Leuk speeltje, maar met dit slechte weer komt er weinig aan spelen toe.
De heli kan je opladen via je stopcontact, en de controller daar moeten 8 AA batterijen in.

2,5 uur laden = 10 minuten spelen

je moet er wel even mee oefenen hoor, je vliegt er niet in 1x makkelijk mee weg

Maar als er een onderdeel kapot gaat, dan kan je (in dit geval) van taobao reserve onderdelen halen. Dat duurt dus weer maximaal een maand.

het is een leuk speeltje, en ik was totaal 48 dollar kwijt.

Link: http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0
En ook ff deze kopen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.3529

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2009 21:44:48 ]
  maandag 9 november 2009 @ 21:43:17 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74555602
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Yozzz het volgende:
Mosquito van DX
Wel leuk, maar erg onstabiel en moeilijk te vliegen.

Enigste ervaring van R/C Helicopters in de catalogus van DX etc.
Ja en de eSky Belt CP V2
Helemaal moeilijk voor beginners.
pi_74555820
quote:

[..]

Merkkleding de 1, die worden doorgelaten heb ik mij ooit laten vertellen.
GGGG
  maandag 9 november 2009 @ 21:55:03 #118
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74556033
Al die fouten op een klein verpakkinkje van een led+laser (2-in-1)
2In1 (onlogisch.. gewoon 2-in-1 ofzo)
Keying (keyring moet dat zijn denk ik)
batte ries (batteries)
swotch (switch)
Using Directions (using instructions denk ik? )
control ling (controlling)
kingds (kinds)

En dan nog een zinnetje wat ik niet snap:
Key Binders, Convinent for using and toting.

In elke zin zit wel zo'n foutje Echt erg eigenlijk
pi_74556914
Na de afgelopen 20 topics zo'n beetje meegelezen te hebben heb ik me maar eens geregistreerd.
Ik heb namelijk een probleem: de afgelopen maanden heb ik zo verschrikkelijk veel rotzooi gekocht dat ik op DE/DP/FP/PB en BG gewoon niks leuks meer kan vinden, laat staan dat het nog in mijn "nutteloze gadget" kast past en nog moet ik meer kopen...kopen...kopen

Komt iemand dit bekend voor? Is het te genezen?
  maandag 9 november 2009 @ 22:27:07 #120
226677 revpolen
pi_74557077
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wil iets bestellen van TT

Maar de voor meeste dingen moet je verzendkosten betalen.
weten jullie wat EMS is? en of je daarmee ook naar Nederland kunt laten verzenden ??
Nee EMS is niet naar nederland, vaak kan het wel maar worden ze via Hongkongpost of DHL verzonden
( gewoon altijd goedkoopste manier kiezen dus op TT )
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef blizzardo het volgende:
Was er niet iemand die een tijdje geleden UJJ schoenen had gekocht via TT?
Zo ja, linkje?
Zoek eens ff op TT..
heb momenteel een aardig paar onderweg/al thuis
  maandag 9 november 2009 @ 22:39:59 #121
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74557583
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:22 schreef robbey het volgende:
Na de afgelopen 20 topics zo'n beetje meegelezen te hebben heb ik me maar eens geregistreerd.
Ik heb namelijk een probleem: de afgelopen maanden heb ik zo verschrikkelijk veel rotzooi gekocht dat ik op DE/DP/FP/PB en BG gewoon niks leuks meer kan vinden, laat staan dat het nog in mijn "nutteloze gadget" kast past en nog moet ik meer kopen...kopen...kopen

Komt iemand dit bekend voor? Is het te genezen?
Als ik m'n rekeningnummer eens geef? Dan stort je daar al je geld op en voilà, je kunt niks meer uitgeven!
6 eien
  maandag 9 november 2009 @ 22:53:59 #122
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74558035
En dit slaat ook nergens op:
The item (RT***HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 5-Nov-2009.
Zo staat het er nu
  maandag 9 november 2009 @ 22:57:27 #123
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74558161
En dit slaat ook nergens op:
The item (RT*HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 9-Nov-2009.
Zo staat het er nu
pi_74558458
Gisteren bij Focalprice 2x opener-sleutel besteld

En 1x universal remote. Hoop dat ie mijn TV herkent....

Kostte me bij elkaar ¤7,50 ofzo Zometeen bij DealExtreme maar weer even wat snorren bijbestellen. Altijd een succes op verjaardagen en leuk voor op Hyves
pi_74558482
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar, ik heb spul waar jij jaloers van word.
Maar ik verzamel allemaal soorten nitraten en ik houd van nieuwe dingetjes die (bijna) niemand heeft.
kei lief.
  maandag 9 november 2009 @ 23:06:49 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74558493
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:

[..]

Als ik m'n rekeningnummer eens geef? Dan stort je daar al je geld op en voilà, je kunt niks meer uitgeven!
www.lenen.nl
  maandag 9 november 2009 @ 23:12:03 #127
226677 revpolen
pi_74558672
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:06 schreef Lolque het volgende:
Geloof mij nou maar, ik heb spul waar jij jaloers van word.
Maar ik verzamel allemaal soorten nitraten en ik houd van nieuwe dingetjes die (bijna) niemand heeft.
whoot!! een bluffer op internet
wil je ruilen met wat ik hier heb...
gr. van skysong fireworks medewerker liuyang

ff linkje er bij gezet
http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/18558/
  maandag 9 november 2009 @ 23:15:05 #128
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74558782
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

www.lenen.nl
Moeten die sites niet eens uit de lucht gehaald worden?

http://www.postkrediet.nl/
http://lenen.nl/
http://www.becam.nl/
http://www.frisia.nl/
pi_74559058
http://www.popbuying.com/search.pb/TypeID.0~keyword.cheapest

Flip Flap Swing Solar Apple Flower,2.99$ free shipping.

Welcome dropshipper,this is the cheapest price in the world.We make 0% profit.
  maandag 9 november 2009 @ 23:25:10 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74559126
Jack

What does this mean

The item (RT*HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 9-Nov-2009.
Zo staat het er nu
pi_74559221
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
Jack

What does this mean

Zo staat het er nu
That means it will left HK very soon.

Or it has been left HK post office,because sometimes HK post office will delay for updating package information
pi_74559275
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:23 schreef jack-peng het volgende:
http://www.popbuying.com/search.pb/TypeID.0~keyword.cheapest

Flip Flap Swing Solar Apple Flower,2.99$ free shipping.

Welcome dropshipper,this is the cheapest price in the world.We make 0% profit.
Yes, superbly priced I ordered 2, maybe more will follow. However, I e-mailed about changing the shipping address. I hope you can process that e-mail before it ships
  maandag 9 november 2009 @ 23:30:42 #133
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74559291
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef jack-peng het volgende:

[..]

That means it will left HK very soon.

Or it has been left HK post office,because sometimes HK post office will delay for updating package information
All right, because he says to me:
The item (RT***HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 5-Nov-2009.
pi_74559350
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Tandaozhi het volgende:

[..]

Yes, superbly priced I ordered 2, maybe more will follow. However, I e-mailed about changing the shipping address. I hope you can process that e-mail before it ships
OK!

I will check your Email soon..I will reply all my Emails before going to sleep.
  maandag 9 november 2009 @ 23:33:50 #135
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74559386
Jack, don't forget to package my LED-stuff tomorrow!
pi_74559522
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef mstr het volgende:
Jack, don't forget to package my LED-stuff tomorrow!
OK!

You can send anEmail to remind me right now.I will follow it myself
  maandag 9 november 2009 @ 23:39:20 #137
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74559574
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef jack-peng het volgende:

[..]

OK!

Jack dont forget to order my Jack & Jones items and Shoe
  maandag 9 november 2009 @ 23:42:27 #138
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74559673
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:38 schreef jack-peng het volgende:

[..]

OK!

Done.
  maandag 9 november 2009 @ 23:43:31 #139
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74559702
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Done.
Wacht op je beurt, mister!
  maandag 9 november 2009 @ 23:46:24 #140
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74559781
Bijna jarig.
Ik heb mijzelf geen cadeaus gestuurd.
pi_74559952
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef revpolen het volgende:

[..]

Nee EMS is niet naar nederland, vaak kan het wel maar worden ze via Hongkongpost of DHL verzonden
( gewoon altijd goedkoopste manier kiezen dus op TT )
[..]

Zoek eens ff op TT..
heb momenteel een aardig paar onderweg/al thuis
Heb jij een goede link naar grijze UJJS hoge model (standaard type)? En heb je wat linkjes naar goede verkopers met degelijke kwaliteit..?
  maandag 9 november 2009 @ 23:55:37 #142
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74560085
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef mstr het volgende:
Bijna jarig.
Ik heb mijzelf geen cadeaus gestuurd.
Misschien wilt Jack een paar plantenbakken schenken
pi_74560449
quote:

[..]

Ik heb ooit 2x een laser besteld, die 50mw groene laser.
1 is er aan gekomen, en de 2e heb ik nooit ontvangen.. En mijn broertje ook niet.
Waarschijnlijk wel ingenomen ofzo bij de duane, de rest heb ik altijd wel ontvangen..
en nooit een brief over gehad ofzo.
Back to the 70's
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:50:43 #144
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74561273
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Lolque het volgende:

[..]

nee, die chinezen leveren kwaliteit..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:57:07 #145
131319 mickeyD
pi_74561349
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb er 1 gekocht, de Huan QI.
ga je de cam er onder hangen?
zou die t kunnen tillen?

[ Bericht 0% gewijzigd door mickeyD op 10-11-2009 01:03:08 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74561524
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb jij een goede link naar grijze UJJS hoge model (standaard type)? En heb je wat linkjes naar goede verkopers met degelijke kwaliteit..?
Please send an Email to me for your product request,I will give you detailed answer..
pi_74561563
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:57 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ga je de cam er onder hangen?
zou die t kunnen tillen?
Denk het wel het gaat dus om die MD-80 cam ofzo ofniet?
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:31:12 #148
131319 mickeyD
pi_74561679
ja, die bedoel ik, die's lekker licht
pi_74561911
staat dat ding al op dp ofzo? Zal wel lachen zijn onder de heli
pi_74562748
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef revpolen het volgende:

[..]

whoot!! een bluffer op internet
wil je ruilen met wat ik hier heb...
gr. van skysong fireworks medewerker liuyang

ff linkje er bij gezet
http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/18558/
Naar China gegaan voor vuurwerk?
Ik dacht dat wij niet spoorde met de landen waar we zijn geweest.
kei lief.
  dinsdag 10 november 2009 @ 07:15:45 #151
226677 revpolen
pi_74562750
quote:

[..]

http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.html
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/117816.html

vooral die onderste binnen 7 dagen in huis verzonden met dhl! zonder meer kosten
ook met scoenen met lucht
pi_74564670
quote:

[..]

Hopelijk niet voor jezelf?
pi_74564786
tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74566035
Jack, can you get car charger / screen protectors for the Samsung Omnia II (i8000) series?
pi_74568679
hehe... megagadgets dag aanbieding 10-11-2009
Wij weten wel beter
jaja, en azo...
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:08:05 #156
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74568749
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef thecuriousone het volgende:
Wij weten wel beter
6 eien
pi_74569319
quote:
Wij weten wel beter
Da's toevallig
pi_74569460
quote:
Wij weten wel beter
Niet eens een bloem?
pi_74571078
Nee een soort vetplantje
pi_74571499
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:05 schreef Starman89 het volgende:
Gisteren bij Focalprice 2x opener-sleutel besteld

[ afbeelding ]

En 1x universal remote. Hoop dat ie mijn TV herkent....

[ afbeelding ]

Kostte me bij elkaar ¤7,50 ofzo Zometeen bij DealExtreme maar weer even wat snorren bijbestellen. Altijd een succes op verjaardagen en leuk voor op Hyves
Potver, nu heb ik ook zo'n sleutel besteld
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:55:16 #161
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74571760
Wat kan die sleutel dan?
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:58:58 #162
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74571876
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:55 schreef Dionysiou het volgende:
Wat kan die sleutel dan?
Het is een flessenopener
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:59:34 #163
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74571888
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef Zapper het volgende:

[..]

Het is een flessenopener
Ow

Ik dacht al..
Even naar de winkel, appeltaart bakken
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:07:12 #164
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74572135
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:46 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Potver, nu heb ik ook zo'n sleutel besteld
Ik moest me echt beheersen. Gelukkig kon ik me nog nét inhouden.

Heb wel dit ding gekocht, ben benieuwd.
6 eien
pi_74572453
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:15 schreef revpolen het volgende:

[..]

vooral die onderste binnen 7 dagen in huis verzonden met dhl! zonder meer kosten
komen er geen verzendkosten bij bij die onderste products??
pi_74572610
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik moest me echt beheersen. Gelukkig kon ik me nog nét inhouden.

[ afbeelding ]
Wat is het precies?
pi_74572619
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw, $1,1 goedkoper dan deze van DX. En ze zien er precies hetzelfde uit. Nice find.
Edit: @davo1979 Het is een lampje (zie link naar DX)
jaja, en azo...
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:33:01 #168
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74573011
Is er bij TT geen advanced search ofzo ik word gek van het zoeken.....
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:40:52 #169
226677 revpolen
pi_74573267
had tegen me pa gezegd van het varkentje en laten zien
zeg die ow leuk bestel der voor mij ook maar 1.
heb er net 10 besteld 8P laten bezorgen onder zijn naam op zijn adres
wil die kop wel eens zien ineens hele varkenfamilie die binnenkomt wandelen
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:41:17 #170
226677 revpolen
pi_74573279
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

komen er geen verzendkosten bij bij die onderste products??
nope
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:45:19 #171
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74573424
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:40 schreef revpolen het volgende:
had tegen me pa gezegd van het varkentje en laten zien
zeg die ow leuk bestel der voor mij ook maar 1.
heb er net 10 besteld 8P laten bezorgen onder zijn naam op zijn adres
wil die kop wel eens zien ineens hele varkenfamilie die binnenkomt wandelen
Hij zal trots op je zijn, haha!
6 eien
pi_74574760
Zie dat meer mensen ´problemen´ hebben met tracking van hun pakketjes en dat het allemaal lang duurt..

10/31/2009 7:06:38 PM Package Shipped [Tracking # Added: RT027****3HK]

en via HK post;
Destination - Netherlands
The item (RT027***3HK) left Hong Kong for its destination on 9-Nov-2009

Dus duurt dik 10 dagen voor het is verwerkt bij HK post, jack zegt wel dat ze de status niet updaten, maar daar ligt het nu zeker niet aan.

daarnaast heb ik ook in die order een ander pakket met tracking nummer gekregen; deze werd later verzonden..

11/7/2009 3:14:56 PM Package Shipped . [Tracking # Added: RT027H7****HK]

Die is nog helemaal niet op HK post te vinden..!

duurt lekker lang zo dan, en ik wacht nu al z'n 2 weken tot mn order echt eindelijk compleet was..
( 2 ipots nanos )

TB order gemaakt; week wachten tot ipots binnen waren
eerst al 1 van de 2 die geen 8 gb was maar 4.. dus die kon weer terug naar TB supplier. duurde ook een week.
toen is dus die eerste verstuurd. weekje later de ander ook van 8 gb verstuurd.
en nu maar wachten tot ik ze dus nog binnen krijg ..

al met al ruim 3.5 week verder en ze zijn nog niet eens helemaal goed verzonden als ik t zo zie
maar we blijven uiteraard bestellen

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 10-11-2009 15:30:22 ]
pi_74575392
ik neem geen tracking numbers meer, tracking werkt toch niet.
end e laatste keer zei rachel tot 3 keer toe dat ze het al verzonden had, wat achteraf niet zo bleek te zijn, ze had het gewoon veel later verzonden. (doos)
pi_74575522
Is zij een doos of heeft ze het in een doos verzonden?
pi_74575536
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Is zij een doos of heeft ze het in een doos verzonden?
zij is een doos
pi_74575622
Tradetang is best wel grappig alleen die lui kunnen voor geen meter Engels . En als je dan vraagt of het merkje eraf kan wordt het al lastig. Ik zoek dus gewoon leuke overhemden zonder iets erop...
x
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:50:02 #177
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74575723
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef richbitch het volgende:
Tradetang is best wel grappig alleen die lui kunnen voor geen meter Engels . En als je dan vraagt of het merkje eraf kan wordt het al lastig
Dat is nieuw! In china bestellen omdat het daar zonder merkje kan?
6 eien
pi_74575741
Ik denk dat ze het bij Hongkong Post moeilijker krijgen om alles tijdig te versturen...

Het duurt steeds langer en langer voor trackingnummers te volgen zijn. Mijn laatste ervaring:
Bestelling (hobbycity.com) "shipped" op 22/10.
Pas op 29/10 verscheen "being processed for delivery"
Pas op 06/11"has left Hong Kong for it's destination"
Het pakje is nog niet aangekomen.

Bijkomende info. Ik heb zonet naar de post gebeld. Het pakje is op 07/11 aangekomen in België en zal donderdag geleverd worden (moest het morgen geen feestdag zijn zou het morgen geleverd worden).

Mijn MD80 cameraatje is trouwens ook nog steeds niet aangekomen, ik was de eerste die het heeft besteld

[ Bericht 7% gewijzigd door thecuriousone op 10-11-2009 16:05:42 (bijkomende info) ]
jaja, en azo...
pi_74575892
Nouja ik neem wel tracking nummers.

want wanneer je pakketje kwijt is, kunnen jack en rachel het nog 'tracken'..

ze hebben me verteld dat ze geen garantie geven op een pakketje dat verdwijnt van boven de 15 $ als het geen tracking nummer heeft.

Ook tiffany heeft mij meerdere malen verteld dat ze het pakketje hadden verzonden, toen zei jack dat zehem nog niet hadden verzonden..

toen vertelde ik hem dat tiffany me bevestigde dat het pakketje was verzonden,
zegt hij owhjaaa hij is 12 uur geleden verzonden

nouja had nog geen tracking number van jack gekregen, kijk ik later weer blijkt dat die pas op de 7de geshipped was terwijl die dus aan gaf dat het al verzonden was op 3/4 november ..
dus hem hier ook over aan gesproken..
zegt tie ja het pakketje was nog niet verzonden; tiffany/rachel heeft me de verkeerde status door geven ..

zucht ze geven elkaar de schuld geloof ik
pi_74575924
hoop trouwens dat m'n tweede pakketje nog wel komt 1 dezer dagen, heb geen zin in gedoe
pi_74575983
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Dat is nieuw! In china bestellen omdat het daar zonder merkje kan?
Weet je iets beters?
x
pi_74576088
Iemand al een keer een MD 80 cam gekocht bij Taobao?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2009 16:00:54 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:01:35 #183
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74576154
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een keer een MD 80 cam gekocht bij Taobao?
Ja, op Ebay. Alleen nog niet binnen, helaasch.
6 eien
pi_74576180
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ja, op Ebay. Alleen nog niet binnen, helaasch.
Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:03:23 #185
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74576229
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.
Dat is inderdaad tof! Ik ga 'm op de mountainbike gebruiken.
6 eien
pi_74576344
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

daarvoor heb ik em ook gekocht
jaja, en azo...
pi_74576881
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

daarvoor heb ik em ook gekocht
Vanavond is ff kijken, als ik hem ergens kan kopen
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:54:41 #188
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74578022
M'n pakje met een vertegenwoordigde waarde van 400 USD is binnen vanuit HK.

Gelukkig niets hoeven te bijbetalen. Normaliter duurt verzending één week, nu kwam het pakketje pas na 3 weken aan. Was wel even zweten zeg.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_74578090
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n pakje met een vertegenwoordigde waarde van 400 USD is binnen vanuit HK.

Gelukkig niets hoeven te bijbetalen. Normaliter duurt verzending één week, nu kwam het pakketje pas na 3 weken aan. Was wel even zweten zeg.
Hoe groot was dat pakketje en hoe zwaar?
Ik krijg binnenkort een pakketje van 800 gram binnen(dvd's) en ben benieuwd hoe groot de kans is dat dat word onderschept...
Nog nooit echt iets groots binnen gehad... Wel heel veel kleins
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:01:19 #190
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74578217
Ik schat het gewicht op iets meer dan een kilo. Grootte 35 x 30 x 30 cm.

Zaten een aantal portofoons in, antennes, accu's, lader, specifiek gereedschap en nog wat klein spul.

Heb het afgelopen jaar een stuk of 20 pakketten ontvangen van dezelfde webshop, totale waarde ongeveer 2000 USD en maar een pakketje was onderschept omdat het bekende groene formuliertje er niet op zat. In dat pakketje zaten 2 accu's t.w.v. 50 USD, maar heb niets hoeven te betalen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:02:39 #191
226677 revpolen
pi_74578261
pff geeft toch hoop
verwacht pakket van 12 kilo ( terwaarde van 400$ )
die zal denk ik wel onderschept worden
pi_74578318
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef revpolen het volgende:
pff geeft toch hoop
verwacht pakket van 12 kilo ( terwaarde van 400$ )
die zal denk ik wel onderschept worden
Wow, wat heb jij allemaal gekocht...
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:04:48 #193
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74578328
"Mijn" webshop heeft zo zijn trucjes om het controleren door douane/customs zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:06:13 #194
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74578358
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
"Mijn" webshop heeft zo zijn trucjes om het controleren door douane/customs zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Gift, waarde $10 en "sex toys" op het pakketje zeker
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:08:16 #195
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74578415
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

pi_74578451
quote:
En wat is "mijn" webshop
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:10:31 #197
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74578480
quote:
Je snapt hopelijk dat je nu ook moet vertellen hoe.

Wie A zegt ....
6 eien
pi_74578517
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:10 schreef Twizu het volgende:

[..]

Wie A zegt ....
Ohh, ik weet het is het antwoord C
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:13:12 #199
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74578563
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:11 schreef hongtom het volgende:

[..]

Ohh, ik weet het is het antwoord C

Weet trouwens iemand of zoiets goed werkt? of zijn er betere methodes?
6 eien
pi_74578625
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:13 schreef Twizu het volgende:

[..]

Weet trouwens iemand of zoiets goed werkt? of zijn er betere methodes?
Ik zou het niet weten, nooit geprobeerd.
pi_74578660
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:15 schreef revpolen het volgende:

[..]

Heb je gewoon met TT betaald of rechtstreeks contact opgezocht?
Mn zusje loopt te smeken om deze
Kan je ook zeggen of het echt erop lijkt en ook het binnenste, want op www.udresses.com verkopen ze ook UJJs maar dan van koeienhuid en nepbont voor dezelfde prijs:'(
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:20:08 #202
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74578734
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Bijna goed:

Gift, waarde $10 en toy.
pi_74578800
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef thecuriousone het volgende:
Mijn MD80 cameraatje is trouwens ook nog steeds niet aangekomen, ik was de eerste die het heeft besteld
Ik heb hem direct de dag besteld dat die link op fok kwam, heb hem ook nog niet.

En ik ga binnenkort weer karten, dan moet ik hem wel hebben natuurlijk
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:23:27 #204
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_74578810
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:10 schreef Twizu het volgende:

[..]

Wie A zegt ....
Men neme de oorspronkelijke doos.
Dan een soort plastic golfkarton eromheen gevouwen in stuk of 5 lagen.
Daaromheen asociaal veel sterke tape.
Dan weer een laag karton.
Dan bubbeltjesfolie.
Dan weer tape.
Dan een soort pakpapier. (dat is de buitenste laag waarop het adres en postzegels zitten)
Daaromheen veel doorzichtige tape.
Als laatste zit alles weer ingesnoerd met een soort lint/touw.

Ben zelf al een kwartier bezig met uitpakken. (lees: knippen, snijden en scheuren)

Ergo: douane begint er gewoon niet aan, kost teveel tijd.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:24:14 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74578831
Twizu is best grappig
pi_74578878
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Dan bubbeltjesfolie.
Dan weer tape.
Dan een soort pakpapier. (dat is de buitenste laag waarop het adres en postzegels zitten)

Ben zelf al een kwartier bezig met uitpakken. (lees: knippen, snijden en scheuren)

Damm, ik snap het
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:26:59 #207
226677 revpolen
pi_74578902
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:17 schreef blizzardo het volgende:

[..]

Heb je gewoon met TT betaald of rechtstreeks contact opgezocht?
Mn zusje loopt te smeken om deze
Kan je ook zeggen of het echt erop lijkt en ook het binnenste, want op www.udresses.com verkopen ze ook UJJs maar dan van koeienhuid en nepbont voor dezelfde prijs:'(
gewoon tt betalen, via paypal werkt perfect!
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:28:53 #208
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74578951
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Dan bubbeltjesfolie.
Dan weer tape.

Ah, natuurlijk! Bedankt

Maar ik denk dat Jacks tarief dan omhoog gaat..
Wellicht kan Jack inpakpapier gebruiken met lelijke vrouwen oid. Dan zorgen de mannen van de douane dat ze zo snel mogelijk door mogen.
6 eien
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:29:31 #209
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74578970
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Dionysiou het volgende:
Twizu is best grappig
Hartelijk dank!
Waarom precies?
6 eien
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:29:55 #210
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74578978
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:29 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hartelijk dank!
Waarom precies?
Gewoon die reacties
moet af en toe best lachen om je reacties
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:38:13 #211
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74579196
Dus TT heeft geen advanced search?
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:40:03 #212
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74579241
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus TT heeft geen advanced search?
Succes! Ik vind één zoekvak op Taobao al geavanceerd genoeg!
6 eien
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:42:51 #213
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74579313
Het is jammer dat ze bij TradeTang maar meestal alleen in grote (bulk) aantallen verkopen en niet los.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:45:20 #214
226677 revpolen
pi_74579384
snap echt niet dat er problemen bij tt zijn
vind genoeg keuze per stuk
en kan ook gewoon simpel zoeken
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:46:18 #215
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74579410
Ik zocht op Creative EP-830 die verkopen ze alleen in grote aantallen. Zoek nieuwe in-ear oordopjes.
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:21:32 #216
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74580213
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:40 schreef Twizu het volgende:

[..]

Succes! Ik vind één zoekvak op Taobao al geavanceerd genoeg!
Ik bedoel TradeTang
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:30:29 #217
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74580455
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:21 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik bedoel TradeTang
Oh ja, natuurlijk!

Als je bij TT zoekt moet je gewoon een categorie kiezen en vervolgens kun je aan de linkerkant specificeren.

6 eien
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:32:41 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74580515
Kanon A6 doppen binnen van gekke Jackie, straks meer...
Zien er goed uit
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:47:44 #219
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74580888
Ik heb trouwens zo'n irritant geel ding van DX binnen. Echt de beste aankoop tot nu toe! Hij is echt multifunctioneel. Je kunt er in knijpen en..nja eigenlijk alleen in knijpen.

Jammer dat ie geen eieren legt, maar dat kun je ook niet verwachten voor $5.

De postbode vond 'm trouwens ook wel handig, stond ie daar een beetje in mijn pakketje te knijpen voor de deur, omdat het teveel moeite was om op de bel te drukken (terecht overigens)

Plaatje ter illustratie:

Cadeautip voor de feestdagen, vooral als je een postbode in je familie hebt!
Combinatietip: Combineer deze kip met deze aansteker voor nog meer plezier!
6 eien
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:49:16 #220
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74580934
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:47 schreef Twizu het volgende:
Ik heb trouwens zo'n irritant geel ding van DX binnen. Echt de beste aankoop tot nu toe! Hij is echt multifunctioneel. Je kunt er in knijpen en..nja eigenlijk alleen in knijpen.

Jammer dat ie geen eieren legt, maar dat kun je ook niet verwachten voor $5.

De postbode vond 'm trouwens ook wel handig, stond ie daar een beetje in mijn pakketje te knijpen voor de deur, omdat het teveel moeite was om op de bel te drukken (terecht overigens)

Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]

Cadeautip voor de feestdagen, vooral als je een postbode in je familie hebt!
Combinatietip: Combineer deze kip met deze aansteker voor nog meer plezier!
quote:
- Important Shipping Information: due to postal regulations this item can only be shipped via EMS Express
Bij die aansteker, wtf
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:51:35 #221
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74581000
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

[..]

Bij die aansteker, wtf
Om er zeker van te zijn dat ie gecontroleerd wordt.
6 eien
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:54:26 #222
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74581092
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef Twizu het volgende:

[..]

Om er zeker van te zijn dat ie gecontroleerd wordt.
En nu?
pi_74581365
Negeren, ik heb die aansteker ook via HK Post laten versturen en hij is gewoon aangekomen (Geen EMS dus)
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:30:12 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74582212
weer envelopje dag

led lampjes voor in de auto en of motorfiets 12v bajonet sluiting

2 stuks voor 3.3$ = 2 euri

Link gewoon zelf ff zoeken DX of DP

pi_74584171
this dood hier ..

Niemand verder geen pakketjes binnen gekregen hier?
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:34:20 #226
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74584242
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:31 schreef Downstar het volgende:
this dood hier ..

Niemand verder geen pakketjes binnen gekregen hier?
Het is dood om dat we al tijden geen pakjes ontvangen
pi_74584420
Ik wacht ook nog op m'n 25 xbox360 spellen en m'n luchtje (Uit Amerika )
pi_74584458
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:34 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Het is dood om dat we al tijden geen pakjes ontvangen
Ja balen gek. Gauw maar eens weer wat bestellen. Maar heb nog 2 of 3 bestelling lopen dus tja..
pi_74584504
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:40 schreef Semmm het volgende:
Ik wacht ook nog op m'n 25 xbox360 spellen en m'n luchtje (Uit Amerika )
25 spellen, voor hoe duur?? En welke spellen(hebben we toch nog wat om over te praten
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:45:09 #230
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74584572
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Ja balen gek. Gauw maar eens weer wat bestellen. Maar heb nog 2 of 3 bestelling lopen dus tja..
Je mag elke week wel wat bestellen als je elke maand iets wilt ontvangen
pi_74584646
pakje2 nog steeds niet binnen, als ik morgen nog niks heb ga ik jack maar eens mailen denk ik...
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:47:39 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74584647
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Je mag elke week wel wat bestellen als je elke maand iets wilt ontvangen
Laat dat nou net geen probleem zijn hiero
pi_74584884
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:42 schreef hongtom het volgende:

[..]

25 spellen, voor hoe duur?? En welke spellen(hebben we toch nog wat om over te praten
Zijn gekopieerde spellen 25 euro voor 25 spellen, in nederland betaal je al 25 euro voor 25 dual layer dvds volgensmij

Heb gevraagd om deze spellen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als hij een of meerdere niet kon krijgen dan zou hij het aanvullen met populaire nieuwe spellen.
http://www.tradetang.com/for-sale/photo/107484-1892807.html
pi_74584888
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:47 schreef Mirjam het volgende:
pakje2 nog steeds niet binnen, als ik morgen nog niks heb ga ik jack maar eens mailen denk ik...
Ik wacht ook nog steeds op pakketjes die 1-nov uit Hongkong zijn weggegaan..
Gewoon even geduld hebben denk ik...
kei lief.
pi_74584929
quote:
shipdate ?

duurt dus bij iedereen weer erg lang merk ik
pi_74584957
Duurt laatste tijd vooral erg lang bij HK post, mijn pakketje was rond 30 oktober naar HK poost gebracht en 6 November pas verstuurd Zal wel komen door de feestdagen, iedereen gaat kerstcadeautjes uit china halen.
pi_74584978
25 Xbox spellen

ik wil er ook wel een paar bestellen
maar niet 25.

iemand die spellen wilt bestellen samen met mij ??
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:58:45 #238
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74585025
Jack is ook aardig sloom hoor qua verzending en dat in combinatie met dat (tijdelijk) slome Hong Kong Post is het niet zo tof
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:59:07 #239
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74585034
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef Semmm het volgende:

[..]

Zijn gekopieerde spellen 25 euro voor 25 spellen, in nederland betaal je al 25 euro voor 25 dual layer dvds volgensmij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als hij een of meerdere niet kon krijgen dan zou hij het aanvullen met populaire nieuwe spellen.
Netjes man!
Die nieuwe GTA is vet
pi_74585039
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef Lolque het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

shipdate ?

duurt dus bij iedereen weer erg lang merk ik
het gaat om 2 pakjes die tegelijkertijd verzonden zijn, 1 had ik vrijdag al binnen, dus vind het een beetje vreemd dat de tweede dan zo lang op zich laat wachten...
pi_74585092
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
25 Xbox spellen

ik wil er ook wel een paar bestellen
maar niet 25.

iemand die spellen wilt bestellen samen met mij ??
Of je nou 5 spellen of 25 spellen bestelt het scheelt waarschijnlijk maar iets van 10 dollar omdat de shipping gewoon het duurst is bij goedkope producten, daarom heb ik er zoveel Dus met meerdere mensen spellen bestellen is een optie ja maar wat is 25 euro voor 25 spellen nou
pi_74585123
ik heb deze week alweer 2 enveloppen binnen hoor! Eentje budgetgadgets en een nieuwe telefoon via chinavasion (die wel wat duurder zijn maar in 3 dagen heb je je pakket binnen )
pi_74585125
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Netjes man!
Die nieuwe GTA is vet
Ik hoop het
pi_74585147
quote:

[..]

SPOILER
Mooi lijstje ! laat je even weten wanneer je ze binnen hebt ?
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

het gaat om 2 pakjes die tegelijkertijd verzonden zijn, 1 had ik vrijdag al binnen, dus vind het een beetje vreemd dat de tweede dan zo lang op zich laat wachten...
Hmm wat zat er in als ik vragen mag? mogelijk vast op douane of zat er niet iets in wat vast kan worden gehouden?
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:03:52 #245
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74585182
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef robbey het volgende:
ik heb deze week alweer 2 enveloppen binnen hoor! Eentje budgetgadgets en een nieuwe telefoon via chinavasion (die wel wat duurder zijn maar in 3 dagen heb je je pakket binnen )
Leuk!
Heb je fotos voor ons van de telefoon. Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen!
Welkom in de reeks trouwens
pi_74585211
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Hmm wat zat er in als ik vragen mag? mogelijk vast op douane of zat er niet iets in wat vast kan worden gehouden?
in allebei de pakjes zat hetzelfde product, dus ook dat gaat niet op
dan zou die ander ook vastgehouden moeten worden.
waarde is ook nihil, 10/15 euro ofzo
pi_74585230
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Leuk!
Heb je fotos voor ons van de telefoon. Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen!
ben ook wel benieuwd naar die telefoon

foto;s linkjes reviews ?
pi_74585244
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Ja is goed Er zitten trouwens ook nog printjes op de dvd's en er zitten covers bij, dus even doosjes kopen en ze zijn net echt
pi_74585299
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja is goed Er zitten trouwens ook nog printjes op de dvd's en er zitten covers bij, dus even doosjes kopen en ze zijn net echt
ja zag het ziet er wel mooi uit ben benieuwd!
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

in allebei de pakjes zat hetzelfde product, dus ook dat gaat niet op
dan zou die ander ook vastgehouden moeten worden.
waarde is ook nihil, 10/15 euro ofzo
oke, raar.. noujaa dan nog maar even afwachten helaas
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:20:07 #250
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74585703
quote:
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef Lolque het volgende:

[..]

1. Kan vaak verschil tussen zitten en pas 2 weken later komen (zoals bij mij wel vaker)
2. 1 november is wel kort geleden. Heb laatst 30 dagen moeten wachten op een pakketje van FocalPrice ...
quote:

[..]

SPOILER
Wel PAL of regiovrij mag ik hopen he??
Weet je verder ook op wat voor media die gast ze brandt, is ook belangrijk...
Ik zweer bij Verbatim
pi_74585799
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Leuk!
Ben zelf al heel lang (vanaf de introductie) min of meer getrouwd met de iphone alleen is hij de geest aan het geven. Binnenkort laat ik er weer een paar uit Amerika (of Belgie) komen maar om in de tussentijd toch te kunnen bellen heb ik deze gekocht:
http://www.chinavasion.co(...)-3-inch-touchscreen/

Eigenlijk gewoon gekocht omdat ie op 1 stond en ik dus dacht dat ie wel goed zou zijn. Als je gaat kijken op die pagina denk je echt meteen van "die MOET ik hebben" maar de omschrijving moet je natuurlijk met een korreltje zout rijst nemen.

Eerste indruk?
Hij ziet er mooi uit maar gebruiksgemak... eerste punt al: hij is niet te syncen. Eerst dus maar handmatig al mijn nummers inkloppen...
Ik zal binnenkort eens wat foto's en een review maken.
pi_74585810
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:20 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

[..]

1. Kan vaak verschil tussen zitten en pas 2 weken later komen (zoals bij mij wel vaker)
2. 1 november is wel kort geleden. Heb laatst 30 dagen moeten wachten op een pakketje van FocalPrice ...
[..]

Wel PAL of regiovrij mag ik hopen he??
Weet je verder ook op wat voor media die gast ze brandt, is ook belangrijk...
Ik zweer bij Verbatim
Hij zei dat gekopieerde spellen op alle omgebouwde xboxen werken, en ik ga er niet van uit dat ze op Verbatism zijn gebrand maarja, als ze maar speelbaar zijn
pi_74585901
Vandaag pakketje binnen, 4 nov verzonden
pi_74585930
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hij zei dat gekopieerde spellen op alle omgebouwde xboxen werken, en ik ga er niet van uit dat ze op Verbatism zijn gebrand maarja, als ze maar speelbaar zijn
Zitten er ook handleidingen bij die spellen???
pi_74585932
Of je nou 5 spellen of 25 spellen bestelt het scheelt waarschijnlijk maar iets van 10 dollar omdat de shipping gewoon het duurst is bij goedkope producten, daarom heb ik er zoveel Dus met meerdere mensen spellen bestellen is een optie ja maar wat is 25 euro voor 25 spellen nou
[/quote]

heeft hij alle spellen?

want ik kan niet alle spellen spelen (heb niet de nieuwste firmware)
pi_74586016
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:26 schreef Jeffrey_San het volgende:
heeft hij alle spellen?

want ik kan niet alle spellen spelen (heb niet de nieuwste firmware)
Hij haalt ze bij de fabriek dus hij weet niet welke hij allemaal heeft maar bijna alle spellen als het goed is, en als hij ze niet heeft vult ie het aan met nieuwe spellen. Ga maar even met hem chatten op tradetang, dat werkt sneller denk ik en je moet vragen om HK post want hij biedt alleen ems aan amar dat gaat niet naar nederland,

@hongtom nee geen boekjes
pi_74586977
@ Hoe heette die firefox addon ook alweer zodat ik nergens meer jacques hoef te lezen?
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:03:08 #258
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74587397
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Semmm het volgende:
@ Hoe heette die firefox addon ook alweer zodat ik nergens meer jacques hoef te lezen?
Alt + F4
pi_74587518
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Alt + F4
GOTVERDOMME!!!!!!!!!!1111111!!!!1111!!!! MIJN SITE SLOOT OPEENS AF EN M'N COMPUTER CRASHDE WAT HEB JE GEDAAN!!!!!!!!!wq12!!!!#!@#213e2!!!#!@# 32wq245! ~

pi_74587574
Iemand toevallig al aan het prutsen geweest met draadloze audio?
Wil graag vanaf mijn notebook draadloos naar mijn versterker, dat audiokabeltje beperkt mijn bewegingsruimte nogal!
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:09:24 #261
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74587659
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:07 schreef robbey het volgende:
Iemand toevallig al aan het prutsen geweest met draadloze audio?
Wil graag vanaf mijn notebook draadloos naar mijn versterker, dat audiokabeltje beperkt mijn bewegingsruimte nogal!
Heb het uiteindelijk gedaan via FM-transmitter... En dan op de hi-fi radio aan dus
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:11:27 #262
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74587766
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Alt + F4
pi_74587963
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Heb het uiteindelijk gedaan via FM-transmitter... En dan op de hi-fi radio aan dus
Het liefst zou ik een (mini) usb dinges erin steken, met zo'n FM transmitter hangt er toch nog een kabel uit je notebook?
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:18:14 #264
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74587994
Moet je deze pipo's van budgetgadgets eens lezen
Mijn Kelvin Groot horloge had stof en troep achter het glas, balen dus. Ik schrijf een mailtje, m,oest vervolgens een foto of filmpje sturen.... beide gedaan. Krijg ik dit antwoord
quote:
Thank you very much for your order and cooperation, and it will be appreciated very much.
We are sorry for the late reply for we were off duties in the passing two days and we are sorry for the condition you have encountered.
However, after the checking by our QC Department, it could be cleared when the glass is removed.
So could you please remove the glass carefully and clear the glass? Thank you for your cooperation.
Hope you have a good time and we are looking forward to making friends with you any time.
Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.

Best regards,

Shadow, BudgetGadgets.com Customer Support
Ja vriendjes worden
Ze denken zeker dat het glas van een horloge zoals een raam kan worden opengezet om even te zemen Dan moet je het hele ding uit elkaar halen als me dat überhaupt gaat lukken

Feel free to contact us for help

Vriendjes worden
Ik dacht dat ze een winkel waren, geen theeclubje
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:18:16 #265
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74587996
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef robbey het volgende:

[..]

Het liefst zou ik een (mini) usb dinges erin steken, met zo'n FM transmitter hangt er toch nog een kabel uit je notebook?
Ik zou een dinges in een dinges steken en dan die ene dinges in je radio en die andere dinges in je PC.
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:18:45 #266
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74588012
quote:

[..]

Tja... klopt...
pi_74588179
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:18 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik zou een dinges in een dinges steken en dan die ene dinges in je radio en die andere dinges in je PC.
Precies! En dan de rode dropveter bij de groene steken en voila! A-je-to buur!

Jij snap m!
pi_74588269
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
weer envelopje dag

led lampjes voor in de auto en of motorfiets 12v bajonet sluiting

2 stuks voor 3.3$ = 2 euri

Link gewoon zelf ff zoeken DX of DP

Is je Adihash setje al verstuurd?
Heb je ook een trackingnummer gekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kadooosh op 10-11-2009 22:39:56 ]
pi_74588518
Ik zit een beetje op tradetang.com te kijken. Er staan dingen zoals Sony Vaio laptops en Nokia telefoons op. Hier in Nederland zijn die een stuk duurder. Mijn vriendin zegt dat alles wat daar op staat nep is. Maar in hoeverre is dat waar? Ik neem aan dat ze dat soort dingen toch niet namaken?
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:35:33 #270
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74588638
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit een beetje op tradetang.com te kijken. Er staan dingen zoals Sony Vaio laptops en Nokia telefoons op. Hier in Nederland zijn die een stuk duurder. Mijn vriendin zegt dat alles wat daar op staat nep is. Maar in hoeverre is dat waar? Ik neem aan dat ze dat soort dingen toch niet namaken?
Welcome to the Chinese copyright: The right to copy everything.
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:36:08 #271
226677 revpolen
pi_74588661
dingen kunnen dus ook nep zijn!!
als het echt TE goedkoop is ga der dan maar vanuit dat het nep is.
staan bijvorobeeld ook "MEC book airs" op. met windhoos en dan 400 dollar ofzo
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:37:29 #272
226677 revpolen
pi_74588714
ff gezocht voor je..
lees verder!!!

if you want to put the logo of Sony or other famous brand onto the netbook, please let me know first, we can help you to stick the logo or we can send you the logo separately then you stick it by yourself.This is not original ,it`s Made in China !
pi_74588728
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Welcome to the Chinese copyright: The right to copy everything.
so true
pi_74588749
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef revpolen het volgende:
dingen kunnen dus ook nep zijn!!
als het echt TE goedkoop is ga der dan maar vanuit dat het nep is.
staan bijvorobeeld ook "MEC book airs" op. met windhoos en dan 400 dollar ofzo
Mja op de foto's staat duidelijk een echte Nokia E71. De foto's komen zelfs van de site van Nokia af. De prijs is 125 dollar. Hoe weet je nou of je een kat in de zak koopt?
pi_74588757
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:26 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Is je Adidas setje al verstuurd?
Heb je ook een trackingnummer gekregen.

Hoe vaak moeten we het zeggen? Geen merknamen noemen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:39:41 #276
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74588799
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mja op de foto's staat duidelijk een echte Nokia E71. De foto's komen zelfs van de site van Nokia af. De prijs is 125 dollar. Hoe weet je nou of je een kat in de zak koopt?
Omdat het te goedkoop is.
En ze gebruiken regelmatig foto's van originele producten terwijl ze slechte fakes verkopen.
pi_74588891
100 euro gewonnen met staatsloterij
Wat zal ik is gaan kopen
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:43:01 #278
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74588902
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat zal ik is gaan kopen
Een Chinees.
pi_74589043
quote:
Wat zal ik is gaan kopen
Nummertje 144!
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:48:05 #280
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74589083
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef mstr het volgende:

[..]

Een Chinees.
We hebben een verliezer hier
pi_74589131
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:48 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

We hebben een verliezer hier
Ik koop wel 2 biggetjes, dan mag jij er ook 1 hebben ok?
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:50:26 #282
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74589168
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

3 biggen in bulk is een betere prijs
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:50:44 #283
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74589179
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik doelde op mstr
Wel lief
pi_74589263
quote:
Wat zal ik is gaan kopen
340 led-sleutelhangertjes en een ijsje.
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:59:28 #285
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74589539
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Semmm het volgende:
@ Hoe heette die firefox addon ook alweer zodat ik nergens meer Jack hoef te lezen?
FoxReplace
Je snapt alleen als er mensen Jacques typen niet waarom ze erover klagen, omdat er gewoon steeds Jack staat
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:03:17 #286
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74589711
Ik zit even de Kanen a6 en md52 te testen en er is duidelijk verschil.
De a6 gaan een stuk harder qua volume, het is meer basserig, wollerig en de bass is platte bass vergeleken met de tikkende bass van de md52 (begrijp je het nog whaha).

De pasvorm is wel een stuk beter, de md52 vallen een tikkie uit mijn oren. Ze zijn volgens mij precies hetzefde als de Creative ep630 qua pasvorm, wellicht geluid ook. Het een tijdje geleden sinds die kapot zijn gegaan.

Ze hebben wel zo'n nekkoord maar dat werkt best wel lekker omdat ze goed in mijn oren vastzitten. Ik moet nog even verder testen om te bepalen welke nu "beter" zijn maar de A6 is zeker indrukwekkend voor 3 euro. De bouwkwaliteit lijkt me iets beter, niet zo'n papiertje maar een ijzer rooster en de kabel is niet zo stug, precies dezelfde kabel als de ep630.

Nu het grote nieuws, Jack heeft ze van de site afgehaald
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:03:27 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74590258
Ik heb weer/nog steeds een probleempje met Dealextreme.
Op 18 oktober heb ik een dualshock besteld voor m'n Playstation 3.
De status heeft eerst 1 week op processing gestaan, daarna 1 dag op packaging en sinds dien tot nu, ongeveer 2,5 week verder, staat hij al de hele tijd op 'contact us for the latest updates'.
Nou ja, eerst dacht ik dat hij bijna verzonden zou worden maar ik had afgelopen donderdag toch maar eens contact opgenomen en gevraagd hoe het zit.
Ze hebben me verteld dat hij bij de leverancier niet leverbaar is en ik dus mijn geld terug kan krijgen of zou kunnen wachten. Ik heb ze weer een bericht terug gestuurd en gevraagd of ze nog andere hebben en dat ik anders mijn geld terug wil.
Ik kreeg van ze een mailtje terug dat ze die niet hebben en of ik mijn geld terug wil. Ik heb ze het een en ander verteld maar heb daarna niks meer van ze vernomen.
Maar goed, ik dacht ik ben de beroerdste niet en stuur ze weer een mailtje, maar wat blijkt nu, mijn vorige ticket staat nog open en kan dus geen nieuwe openen en kan ze dus niet bereiken.
Echter, mijn status is nu dus dit:
quote:
Order: XXXXXXXX placed on 10/18/2009 6:08:00 AM

Status:
(of current
shipment)
On 10/31/2009:
Processing - Contact us for updates.
see all processing steps

Latest Shipment: by Air Mail
Maar, bij Shipment Records staat er dus sinds gister dit:
quote:
Shipment Records
Here is a list of tracking numbers assigned to your order. They may represent normal shipments, partial shipments, replacements, complimentary gifts, and other packages:

Shipment Date Tracking Number
11/9/2009 8:15:55 PM RB1054XXXXXHK
Ik heb verder nog nooit wat bij Dealextreme besteld, maar betekend dit nu dat mijn Dualshock verzonden is of wat houd dit nou precies in?
Ik vind het allemaal vaag en nergens staat goed wat mijn status is.

Ik hoop dat jullie mij een stapje verder kunnen helpen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:22:48 #289
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74590487
Deze gelijk besteld, Kanen maakt mooie spullen

pi_74590525
quote:
Metal Oil Lighter (Black) Heb ik ook, gaaf dingetje, zit ik al weken lang iedere avond mee te klooien. Hij loopt als je er niks mee doet alleen een stuk sneller leeg als bijvoorbeeld een zippert (natuurlijk ook als je er wel wat mee doet ).
quote:

[..]

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25674
Sluit die aan op de radio, stekker permanent in het stopcontact, en verbind ermee met de bluetooth in je laptop. Niks geen stickjes!

Let wel eventjes op dat jou bluetooth A2DP heeft.
Anders kan je geen geluid doorsturen.

Btw: Ik heb het ding zelf niet. Kan dus geen ervaringen delen over afstanden en werking enzo.
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:18 schreef monkeybrain het volgende:
Moet je deze pipo's van budgetgadgets eens lezen
Mijn Kelvin Groot horloge had stof en troep achter het glas, balen dus. Ik schrijf een mailtje, m,oest vervolgens een foto of filmpje sturen.... beide gedaan. Krijg ik dit antwoord
[..]

Ja vriendjes worden
Ze denken zeker dat het glas van een horloge zoals een raam kan worden opengezet om even te zemen Dan moet je het hele ding uit elkaar halen als me dat überhaupt gaat lukken

Feel free to contact us for help

Vriendjes worden
Ik dacht dat ze een winkel waren, geen theeclubje
Ik heb een rolax en een brietlin zelf opengehaald en het uurwerk er uit gehaald enzo. Dat is nog wel te doen. Alleen inelkaar zetten heeft ze beide gesloopt

edit:
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb weer/nog steeds een probleempje met Dealextreme.
Op 18 okt
{......}
eld maar heb daarna niks meer van ze vernomen.
Maar goed, ik dacht ik ben de beroerdste niet en stuur ze weer een mailtje, maar wat blijkt nu, mijn vorige ticket staat nog open en kan dus geen nieuwe openen en kan ze dus niet bereiken.
Echter, mijn status is nu dus dit:
[..]

Maar, bij Shipment Records staat er dus sinds gister dit:
[..]

Ik heb verder nog nooit wat bij Dealextreme besteld, maar betekend dit nu dat mijn Dualshock verzonden is of wat houd dit nou precies in?
Ik vind het allemaal vaag en nergens staat goed wat mijn status is.

Ik hoop dat jullie mij een stapje verder kunnen helpen.
Kijk anders even waar dat trackingnummer zich nu bevind. Als die hong kong al uit is, kan je even naar tnt (zie op) bellen en vragen waar het pakket zich bevind. Daaruit moet je zelf kunnen herleiden of het is verstuurd.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:24:50 #291
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74590558
Ik checkte even de website op de verpakking van mijn Kanon/Kanen, krijg ik een pornosite

www.kanon.net.cn
pi_74590735
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik checkte even de website op de verpakking van mijn Kanon/Kanen, krijg ik een pornosite

www.kanon.net.cn

_!
pi_74590909
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef veda het volgende:
[..]

Kijk anders even waar dat trackingnummer zich nu bevind. Als die hong kong al uit is, kan je even naar tnt (zie op) bellen en vragen waar het pakket zich bevind. Daaruit moet je zelf kunnen herleiden of het is verstuurd.
Ik neem aan dat ik dat Tracking nummer moet invullen bij http://www.ems.com.cn/english-main.jsp?
If so, dan kom ik hier op uit: No information for this tracking.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:35:20 #294
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74590929
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:34 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik dat Tracking nummer moet invullen bij http://www.ems.com.cn/english-main.jsp?
If so, dan kom ik hier op uit: No information for this tracking.
Vul hem hier in http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp

Wat staat er dan?
pi_74591190
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Vul hem hier in http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp

Wat staat er dan?
Als ik het daar in typ kom ik op een pagina met Enquiry Reference Number. Nou ik weet het niet hoor, maar die heb ik niet en m'n tracking nummer past er niet in. Voor de rest staat er niks.

Edit: als ik niks invul staat er The tracking result of the item (RB1054XXXXXHK) is presently not available
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:46:48 #296
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74591366
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Als ik het daar in typ kom ik op een pagina met Enquiry Reference Number. Nou ik weet het niet hoor, maar die heb ik niet en m'n tracking nummer past er niet in. Voor de rest staat er niks.

Edit: als ik niks invul staat er The tracking result of the item (RB1054XXXXXHK) is presently not available

Bij 1 je tracking number invullen
BIj 2 op enter drukken

Dan moet er wat staan
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:48:41 #297
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74591424
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Dan word het nog verwerkt denk ik, probeer het over 1-2 dagen nog eens
Anders even je verkoper mailen (Jack/DX/FP etc.)
pi_74591481
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef Dionysiou het volgende:
Dat was het probleem: Die reageren niet (DX).
Dat tracking nummer is wel een HK Post tracking nummer neem ik aan, geen EMS.
pi_74591502
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dan word het nog verwerkt denk ik, probeer het over 1-2 dagen nog eens
Oke, ik ga het over paar dagen nog even proberen dan. In iedergeval bedankt.
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef veda het volgende:

[..]

Dat was het probleem: Die reageren niet (DX).
Dat is waar, ik kan namelijk ook geen nieuwe ticket openen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:54:36 #300
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74591608
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:51 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Oke, ik ga het over paar dagen nog even proberen dan. In iedergeval bedankt.
[..]

Dat is waar, ik kan namelijk ook geen nieuwe ticket openen.
Chaos PM even je ticketnummer van DX naar mij dan mail ik even Monica voor je
Dan zet ze er wel vaart achter
  woensdag 11 november 2009 @ 00:23:22 #301
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74592283
#36?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')