Dat is nieuw! In china bestellen omdat het daar zonder merkje kan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef richbitch het volgende:
Tradetang is best wel grappig alleen die lui kunnen voor geen meter Engels. En als je dan vraagt of het merkje eraf kan wordt het al lastig
Weet je iets beters?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat is nieuw! In china bestellen omdat het daar zonder merkje kan?
Ja, op Ebay. Alleen nog niet binnen, helaasch.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand al een keer een MD 80 cam gekocht bij Taobao?
Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ja, op Ebay. Alleen nog niet binnen, helaasch.
Dat is inderdaad tof! Ik ga 'm op de mountainbike gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.
daarvoor heb ik em ook gekochtquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, zal wel lachen zijn als ik hem onder mijn R/C heli kan bevestigen.
Vanavond is ff kijken, als ik hem ergens kan kopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
daarvoor heb ik em ook gekocht
Hoe groot was dat pakketje en hoe zwaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
M'n pakje met een vertegenwoordigde waarde van 400 USD is binnen vanuit HK.
Gelukkig niets hoeven te bijbetalen. Normaliter duurt verzending één week, nu kwam het pakketje pas na 3 weken aan. Was wel even zweten zeg.
Wow, wat heb jij allemaal gekocht...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef revpolen het volgende:
pff geeft toch hoop
verwacht pakket van 12 kilo ( terwaarde van 400$ )
die zal denk ik wel onderschept worden
Gift, waarde $10 en "sex toys" op het pakketje zekerquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
"Mijn" webshop heeft zo zijn trucjes om het controleren door douane/customs zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gift, waarde $10 en "sex toys" op het pakketje zeker
En wat is "mijn" webshopquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
"Mijn" webshop heeft zo zijn trucjes om het controleren door douane/customs zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Je snapt hopelijk dat je nu ook moet vertellen hoe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ohh, ik weet het is het antwoord Cquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:10 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat je nu ook moet vertellen hoe.![]()
Wie A zegt ....
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:11 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ohh, ik weet het is het antwoord C
Ik zou het niet weten, nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:13 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Weet trouwens iemand of zoiets goed werkt? of zijn er betere methodes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |