Moet je niet doen, alleen chinezen passen die dingen (was bij jack (dealperfect) ).quote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb onderbroeken nodig, maar ik weet dat ze op een van die zoveel sites neppe Bjorntjes onderbroeken verkopen, alleen ik weet niet meer welke. Iemand een link?![]()
En ik hoef geen Taobao link, ik heb geen zin om dat uit te zoeken hoe dat via via via via via Jack-Rachel en de andere chineesjes gaat.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
Wat als de douane dit ziet? Krijg ik dan meteen een boete of alleen een waarschuwing?
echt?quote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
geen van beiden
ze komen bij je thuis en gaan met dat ding je sterretje bleken
![]()
vervolgens vernietigen ze dat ding
Maandag wordt alleen met uitzondering pakketjes bezorgd, of iig zo werkt het hier.quote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef Mirjam het volgende:
zaterdag 1 pakje binnengehad van een bestelling van 2, vandaag nog steeds de tweede niet gekregen?
Strijkers, Lawine Pijlen, Bermuda Driehoekjes, Rookbommen!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Strijkers, Lawine Pijlen, Bermuda Driehoekjes, Rookbommen!![]()
www.dealperfect.com en dan bij Fireworks (in een hoofdcategorie zit ie)
Gewoon even met de auto (trein?quote:Op maandag 9 november 2009 20:02 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
Zou wel leuk zijn als Jack vuurwerk aan gaat bieden.
Het ging over dat overhemd blowkees.quote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwaha, serieus?
Je wil een Jort Kelder-outfit?
Jack & Jones, C&A of H&M al geprobeerd?quote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef richbitch het volgende:
Iemand die ergens goede overhemden op Taobao weet? Zonder merkje als 't kan en slim fitted?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Dat is grotendeels rotzooi, het gaat me ook meer om de exclusiviteit.quote:Op maandag 9 november 2009 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon even met de auto (trein?) naar Duitsland of Belgie.
Dat zijn meestal simpele boorden.. mwah denk niet dat ik op op Taobao een mooi getailleerd en afgewerkt 'italiaans' overhemd ga vindenquote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jack & Jones, C&A of H&M al geprobeerd?
http://item.taobao.com/au(...)86777e.htm?cm_cat=30quote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef richbitch het volgende:
Iemand die ergens goede overhemden op Taobao weet? Zonder merkje als 't kan en slim fitted?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |