Volgens mij word ie vernietigd en je krijgt een brief thuis. Bezoek thuis voor zoeen laser is onzin, als je een vlindermes of boksbeugel krijgt kun je wel een bezoekje ontvangen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
Wat als de douane dit ziet? Krijg ik dan meteen een boete of alleen een waarschuwing?
Die dingen zijn echt leuk op school ja,quote:Op maandag 9 november 2009 16:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt![]()
![]()
klik
Die dingen zijn zwaar illegaal in NL dus wees gewaarschuwd....quote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Tandaozhi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met dit soort GSM-blockers? Werkt het wel echt? M'n pa wil een geintje uithalen met z'n collega's, dus vandaar.
Handelaar zoeken via avpquote:Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat is grotendeels rotzooi, het gaat me ook meer om de exclusiviteit.
quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Volgens mij word ie vernietigd en je krijgt een brief thuis. Bezoek thuis voor zoeen laser is onzin, als je een vlindermes of boksbeugel krijgt kun je wel een bezoekje ontvangen.
En over de merkkleding: Als je echt groote imports worden gedaan (+1000) word er pas gecheckt offie authentiek is.
quote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Handelaar zoeken via avpMaarja dat mag hier verder niet besproken worden
Het object wordt eerst bewaard.quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Volgens mij word ie vernietigd en je krijgt een brief thuis. Bezoek thuis voor zoeen laser is onzin, als je een vlindermes of boksbeugel krijgt kun je wel een bezoekje ontvangen.
En over de merkkleding: Als je echt groote imports worden gedaan (+1000) word er pas gecheckt offie authentiek is.
Wou net zeggen want bij mijn privé eSky helicopter stond de optie: afstand doen er niet bij.quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Het object wordt eerst bewaard.
Je ontvangt een brief of je afstand wilt doen van je object (alleen als het object niet zwaar de wet overtreedt, dus bijvoorbeeld bij een laser.) of als je bezwaar maakt en dan volgt er een soort kort geding volgens mij.
Als het object echt de wet te zwaar overtreedt (BB guns etc.) dan wordt je meteen voorgedragen aan Justitie.
Eigenlijk slaat de Nederlandse wet gewoonweg nergens op... Met zo'n laser kun je veel ergere dingen verrichten dan met een BBgun imo. Ik heb zelf 4 van die BB dingen, maar vind er niet veel gevaarlijk aan.quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Je ontvangt een brief of je afstand wilt doen van je object (alleen als het object niet zwaar de wet overtreedt, dus bijvoorbeeld bij een laser.) of als je bezwaar maakt en dan volgt er een soort kort geding volgens mij.
Als het object echt de wet te zwaar overtreedt (BB guns etc.) dan wordt je meteen voorgedragen aan Justitie.
Loop er eens een bank mee in en kijk wat mensen gevaarlijker vinden.quote:Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat de Nederlandse wet gewoonweg nergens op... Met zo'n laser kun je veel ergere dingen verrichten dan met een BBgun imo. Ik heb zelf 4 van die BB dingen, maar vind er niet veel gevaarlijk aan.
Is toch ideaal als je je pincode vergeten bentquote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef g0dz0r het volgende:
Loop er eens een bank mee in..................
Dan snap je nu waarom BB guns niet mogen.
Als je hebt betaald en Jack moet het nog bestellen bij de Taobao agent, reken maar op minimaal 3 weken.quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt om een order van taobao via jack te ontvangen?
Ik heb er 1 gekocht, de Huan QI.quote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Yozzz het volgende:
Heeft er iemand zo'n leuk fraai R/C Helicoptertje gekocht via DE/DP/TB? En wat zijn jullie ervaringen?
Mosquito van DXquote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef Yozzz het volgende:
Heeft er iemand zo'n leuk fraai R/C Helicoptertje gekocht via DE/DP/TB? En wat zijn jullie ervaringen?
Merkkleding de 1, die worden doorgelaten heb ik mij ooit laten vertellen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Nee EMS is niet naar nederland, vaak kan het wel maar worden ze via Hongkongpost of DHL verzondenquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wil iets bestellen van TT
Maar de voor meeste dingen moet je verzendkosten betalen.
weten jullie wat EMS is? en of je daarmee ook naar Nederland kunt laten verzenden ??
Zoek eens ff op TT..quote:Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef blizzardo het volgende:
Was er niet iemand die een tijdje geleden UJJ schoenen had gekocht via TT?
Zo ja, linkje?
Als ik m'n rekeningnummer eens geef? Dan stort je daar al je geld op en voilà, je kunt niks meer uitgeven!quote:Op maandag 9 november 2009 22:22 schreef robbey het volgende:
Na de afgelopen 20 topics zo'n beetje meegelezen te hebben heb ik me maar eens geregistreerd.
Ik heb namelijk een probleem: de afgelopen maanden heb ik zo verschrikkelijk veel rotzooi gekocht dat ik op DE/DP/FP/PB en BG gewoon niks leuks meer kan vinden, laat staan dat het nog in mijn "nutteloze gadget" kast past en nog moet ik meer kopen...kopen...kopen
Komt iemand dit bekend voor? Is het te genezen?
Geloof mij nou maar, ik heb spul waar jij jaloers van word.quote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Handelaar zoeken via avpMaarja dat mag hier verder niet besproken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |