Gewoon amsterdam dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yvonne!![]()
Op een boot ofzo, of ergens waar je hamburgers van de mac mag eten, of, of, of!
Die wandelt in amsterdam rondquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik weet het nietOh, denk ik meteen weer aan de nummer 1 van dgk: NENA
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:53 schreef Markster het volgende:
meets zijn voor extreme losers.
ex-treem.
Onderbouw je kletsquotequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:53 schreef Markster het volgende:
meets zijn voor extreme losers.
ex-treem.
Last van je nek zeker, je kletst eruitquote:Op zondag 8 november 2009 00:00 schreef Markster het volgende:
[..]
rijbewijs ingenomen zeker ? Vrouwen horen ook niet achter het stuur
Ik zorg goed voor de usersquote:
Je bent niet voor niets übermamamodadmindinges natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bevooroordeeld.quote:Op zondag 8 november 2009 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als het met OV te doen is zou ik het leuk vinden, als ik welkom ben natuurlijk
Ik zou gaan, kan ik eindelijk die haupsturmbahnforumadminnymf eens over de knie leggen en die dikke hol van haar van een "handtekening" voorzien!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mocht er ooit een RLS meeting komen, zou jij dan gaan? En waarom wel/ niet?
Ts begint:
Ik zou wel gaan omdat ik nog nooit een negatieve ervaring heb gehad qua meetings.
En ik ben wel benieuwd naar sommige koppen achter de plaatjes en woorden van de mensen waar ik al een tijdje mee post
quote:
Kom je ook dan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Naar Volendam in Volendam's kostuum op de foto!quote:
In eindhoven in Studio Vlemmix lijkt me een erg leuk idee. En dan vantevoren wat eten bij de griekquote:Op maandag 9 november 2009 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weten we al waar? en wanneer? en voor hoe lang? wat moeten we betalen? wat gaan we doen?
Wat duurt dat allemaal langkom eens met wat concreets!
![]()
Ik heb dat vlak na TBO al eens voorgesteld, maar daar had hij niet zoveel trek in, al die Fokkers over de vloer. Ik snap echt niet waarom.quote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In eindhoven in Studio Vlemmix lijkt me een erg leuk idee. En dan vantevoren wat eten bij de griek.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb dat vlak na TBO al eens voorgesteld, maar daar had hij niet zoveel trek in, al die Fokkers over de vloer. Ik snap echt niet waarom.
Ah, wel de gratis exposure maar geen FOK!kers over de vloer..quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb dat vlak na TBO al eens voorgesteld, maar daar had hij niet zoveel trek in, al die Fokkers over de vloer. Ik snap echt niet waarom.
En dom.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ah, wel de gratis exposure maar geen FOK!kers over de vloer..
Es kijken hoe heet dat ook weer, oh ja: hypocriet.
quote:
Ik wilde daar toch al niet heen!quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ah, wel de gratis exposure maar geen FOK!kers over de vloer..
Es kijken hoe heet dat ook weer, oh ja: hypocriet.
Kan die jou ook gelijk even doen! Istie gelijk van zijn grote mond afquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Day het volgende:
[..]
! Ian gaat Yvonne pijpen! Dat wil je toch niet missen?!
Johan of Bram?quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan.. En het is niet dattie géén Fokkers over de vloer wil, alleen geen tientallen tegelijkquote:
En Nowlivers? Heeft hij daarover hetzelfde gezegd?quote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan.. En het is niet dattie géén Fokkers over de vloer wil, alleen geen tientallen tegelijk![]()
Geef m groot gelijk, dat zou ik ook niet vertrouwen hehe
Wat een bullshitquote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan.. En het is niet dattie géén Fokkers over de vloer wil, alleen geen tientallen tegelijk![]()
Dus je zegt nu eigenlijk dat als Fokkers met tientallen zijn dat ze dan niet te vertrouwen zijnquote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En Nowlivers? Heeft hij daarover hetzelfde gezegd?
Maar dat is ook.quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat als Fokkers met tientallen zijn dat ze dan niet te vertrouwen zijn
Wat ik bedoel is of het specifiek om Fokkers gaat of om grote groepen in het algemeen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom zou ie daarover wat gezegd hebben?
Het onderwerp kwam ter sprake omdat er halsoverkop een nieuwe locatie nodig was voor de 10 jaar Fok meet, en toen heb ik op verzoek van remlof geloof ik, Johan gevraagd of het bij hem kon maar dat zag ie toen niet zitten. Let wel, de termijn was een paar dagen en het ging om? Tientallen? leden
Ik denk grote groepen in het algemeen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is of het specifiek om Fokkers gaat of om grote groepen in het algemeen.
Kijk, als je dat nou meteen had gezegdquote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk grote groepen in het algemeen.
Sterker ze is een soort van gemuteerde drie-eenheid van Ma Flodder, dat mokkel van Tokkie en Medusa! Als ze langs je loopt ( heb ik volgens overlevering), bevriest je hart, ben je 7 jaar impotent en op slag kaal of grijs al naar gelang je aanleg!quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, op zich is het geen probleem om wat fokkers over de vloer te hebben. Alleen yvonne die wil zich wel eens als een Ma Flodder gedragen en users door glazen ruiten gooien als ze zich misdragen..
En waarom eigenlijk niet?quote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe normaal, ik ben 1.65 en krimpendequote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, op zich is het geen probleem om wat fokkers over de vloer te hebben. Alleen yvonne die wil zich wel eens als een Ma Flodder gedragen en users door glazen ruiten gooien als ze zich misdragen..
Als je dronken bent ken je je eigen krachten niet, Yvonne!quote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal, ik ben 1.65 en krimpende
Mwah....Ík kan wel in ieder geval blijven Neuken!!!quote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker ze is een soort van gemuteerde drie-eenheid van Ma Flodder, dat mokkel van Tokkie en Medusa! Als ze langs je loopt ( heb ik volgens overlevering), bevriest je hart, ben je 7 jaar impotent en op slag kaal of grijs al naar gelang je aanleg!
Waar is 'hier'quote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders komen jullie gezellig allemaal hier langs.
We zouden bij mij ooit nog een BBQ doen, jij zou voorbereidenquote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders komen jullie gezellig allemaal hier langs.
Ohja, vetquote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zouden bij mij ooit nog een BBQ doen, jij zou voorbereiden![]()
Dat kan alsnog hè, tent in de tuin en gaan met die banaan
Ik vind het prima als de hele SC komt, wel graag naambordjes, want sommigen wil ik wel bannen voor een half uurquote:Op maandag 9 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja, vet
Even kijken wat ik in december doe, anders kom ik wel even langs met een paar kilo vleesch
Ik las vandaag dat ze daar wel een hele leuke lego winkel hebben. Is die een beetje dichtbij?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het prima als de hele SC komt, wel graag naambordjes, want sommigen wil ik wel bannen voor een half uur
Het wordt leuker en leukerquote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En, Fok stond op dat moment bepaald niet in een goed daglicht wegens de TBO perikelen enzo.
Hoi! Ik ben Gert!quote:Op maandag 9 november 2009 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het prima als de hele SC komt, wel graag naambordjes, want sommigen wil ik wel bannen voor een half uur
Ghehe....ik zag mezelf al aardappels schillen...maar whoehoequote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je voelt je ook gelijk aangesproken hè![]()
Jij mag de hele avond en voor jou koken we gezond
Zeg het ze Yvonne! Het zijn allemaal klootzakken!quote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal, ik ben 1.65 en krimpende
hmm, ik heb nergens zien staan dat je dat niet hoeft hoorquote:Op maandag 9 november 2009 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe....ik zag mezelf al aardappels schillen...maar whoehoe![]()
Ik denk dat ze een fittie aan het uitdagen zijn!quote:
euh... Hoi ik ben Laysa!quote:Op maandag 9 november 2009 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, aangenaam![]()
[ afbeelding ]
O...ik las dat tussen de woorden doorquote:Op maandag 9 november 2009 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, ik heb nergens zien staan dat je dat niet hoeft hoor
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Germania?!quote:
Zag je hem afdingen! Zag je het!quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef yvonne het volgende:
En trouwens?! Dansen? Je zou me pijpen!
Wat een vuile luis!quote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zag je hem afdingen! Zag je het!
Sedert wanneer sluit het ene het andere uit.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef yvonne het volgende:
En trouwens?! Dansen? Je zou me pijpen!
Ik help je hem in de gaten te houden hoor!quote:
Krat bier?quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat met enig gymnastische inzet "gelijktijdig" ook niet te veel gevraagd is.
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schotquote:
Da's mij nog te dicht bij, ik sta een wijk verderopquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schot
ze zegt net zelf dat ze 1.65 is en krimpende. Dan mag je wel haast formaat Roger zijn wil je dat redden, gymnastisch dan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer sluit het ene het andere uit.
Ik wil wedden dat met enig gymnastische inzet "gelijktijdig" ook niet te veel gevraagd is.
Wie weet hoe ze spuitquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schot
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.quote:
En goed kauwuh he!quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.
Vanaf driehoog!
Cult Koot en Biequote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf driehoog!
Zodat het etuh gelijkmatig in je bloed komp!quote:
Neuh, de meet komt er wel.quote:
Heel goed plan....Ik ben er dan nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus, BBQ bij IaN, vrijdagavond 27 november.
Ik geef me opquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus, BBQ bij IaN, vrijdagavond 27 november.
Ongeveer vijf uur rijden van hier vermoed ikquote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef me op![]()
Waar woont Ian zijn huis?
Wil je met me mee rijden dan?quote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ongeveer vijf uur rijden van hier vermoed ik
Klopt. Volgens mij kunnen we gewoon binnen lopen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je kan toch bij Vlemmix binnen lopen? z'n cafe is toch open? Ja, er hangen camera's. Nou en?
Locatie lijkt me prima.
Dat is fucking Duistslandquote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef me op![]()
Waar woont Ian zijn huis?
Ligt eraan waar in duitslandquote:
Ga dan maar lopen, ik heb een rookvrije autoquote:Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als ik mag roken in je auto
Ow ja joh?quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf driehoog!
Met gemak!quote:
Ja, jij niet dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat dan acht keer achtermekaar zeker?
Je moeder is de grootste.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
Ach gut, het is weer een ouderwetsch potje 'wie heeft de grootste' geworden.
Doe geen moeite jongens.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:
dit topique is eauk niet meer wat 't gewist is.
Zo kom je nog es wat te weten over die vlemmix, die 100% meeviel en zo sympathiek overkwamquote:
is die meuk al begonnen dan ? ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toffe streams eend, moet je niet te geringschattend over doen
1 november dacht ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
is die meuk al begonnen dan ? ?
stream url ergens?quote:
Gaat er ook een trein?quote:
thnx, ik ben daar al aan het zeikenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
Deal.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*
De feestmaand is iedereen druk, vervolgens moet iedereen gelukkig nieuwjaar geknuffeld worden. Ergens half januari? Zaterdag 23 januari?
Eindhoven is centraal genoeg voor mijquote:Op woensdag 2 december 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindhoven is niet ideaal qua centrale ligging. Utrecht ligt wat meer voor de hand, en nee niet de stairway.
En van Aids.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindhoven is centraal genoeg voor mij. En daarnaast de bakermat van de RLS.
Ik zal je niet missen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van Aids.
Ik ga niet naar Eindhoven
Hatelijke schijthorde.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zal je niet missen.
Je gaat toch niet naar Utreg, daar betaal je goddomme een rijksdaalder voor een biertje!
Pas je even op je woorden?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
ik wil gewoon niet naar dat achterlijke Eindhoven waar niemand normaal kan praten
Neen! Eindhoven is een verzameling van debielen die denken dat het tof is om liedjes over koeien te zingenquote:
Waar woonde je ook weer? Oh ja, Duitsland. I rest my case.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen! Eindhoven is een verzameling van debielen die denken dat het tof is om liedjes over koeien te zingen
Er zullen vast uitzonderingen zijn maar het is voornamelijk een mongolenhoop.
Ik vraag toch ook niet of jullie hier heen komen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar woonde je ook weer? Oh ja, Duitsland. I rest my case.
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vraag toch ook niet of jullie hier heen komen?
Je focust je gewoon op de verkeerde personen en plaatsen. Met je tunnelvisie.quote:
Zou het met mijn ex te maken hebben die in Eindhoven zit?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je focust je gewoon op de verkeerde personen en plaatsen. Met je tunnelvisie.
Maar voor een meet is EHV niet echt handig, dat vind ik wel.
Je moeder is een topicvernaggelaar!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg gewoon of je evt. zin hebt om te komen op die datum. Topicvernaggelaars.
mits t niet in eindhoven isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder is een topicvernaggelaar!
En ja, ik wil best komen op die datum
Zorg jij dan dat die meet georganiseerd wordt aub. Het is in jouw handen nu. En geen gezeik met die kan niet met die enzo zoals bij de tapazmeet!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg gewoon of je evt. zin hebt om te komen op die datum. Topicvernaggelaars.
Afschuiven ftw! Held.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
Zorg jij dan dat die meet georganiseerd wordt aub. Het is in jouw handen nu. En geen gezeik met die kan niet met die enzo zoals bij de tapazmeet!
Ik heb allang gezegd dat ik dan kan en komquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afschuiven ftw! Held.
Maar antwoord geven ho maar.
Oh daar woon ik toevallig!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook wel komen op die datum. Mits in Schubbekutteveen Oost.
Ja en dan ga jij taarten bakken voor het ontbijt. Biertaarten.quote:
Een dot schuim erop en klaar is Kees!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. al vind ik het er persoonlijk vrij ranzig uitzien.
quote:
Slecht en traag eten!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
23 januari, Utrecht!
Maar waarom niet in de stairway?
Oh gaan we eten.quote:
quote:
Er zijn prima restaurantjes in de omgeving van de stairway, hoor ik altijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef Maanvis het volgende:
ja ETEN dat moet ook gebeuren.
maar dus niet bij de Stairway.
mijn idee dus ook tbh.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoef ook echt niet te gaan zitten eten met mensen die ik nooit heb ontmoet hoor.
Dan kom ik wel wat later ofzo.
Dit.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoef ook echt niet te gaan zitten eten met mensen die ik nooit heb ontmoet hoor.
Dan kom ik wel wat later ofzo.
Wat jij met je vieze vriendjes allemaal doet moeten jullie zelf wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:Het is volkomen normaal dat er voor zo'n meet een pre-meet is waarbij ff gegeten wordt. De meet zelf is natuurlijk ergens in een café oid
Het apres ski tentje ken ik niet, ga eigenlijk neit zovaak stappen in ehvquote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, Maanvis zoek jij ff een leuk tentje in EHV![]()
Ik vind dat après ski tentje wel leuk, daar mag je roken (belangrijk!!!!!!!!!!!) en muziek aanvragen
Komt allicht goedquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel een idee om een laptop en een webcam mee te nemen, voor de thuisblijvers.
Inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar gewoon komen.
Nee, ik ben er 1½ week geleden nog geweest...... dat is verrrrrrrrrrrrr das niet leuk meerquote:Op woensdag 2 december 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
See, zelfs Lea wil niet naar Eindhoven
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel een idee om een laptop en een webcam mee te nemen, voor de thuisblijvers.
Ja, die ene bouwput waar vrijwel iedereen die met de auto komt langs moet....quote:
Oh ja! Ben je wel zonder kleerscheuren weggekomen?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik ben er 1½ week geleden nog geweest...... dat is verrrrrrrrrrrrr das niet leuk meer![]()
Ja maargoed, ik bedoel eigenlijk dat ik er dan doorheen moet om naar utreg te komenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die ene bouwput waar vrijwel iedereen die met de auto komt langs moet....
En met de trein is ook achterlijk duur voor zo'n eind.... Utrecht is mooi in t midden, heeft iedereen voor max ¤ 15 een retourtje
Behalve Ian, maar die moet dan maar bij iemand logeren![]()
Ja hoor, er was een of ander plein opengebroken waardoor we de auto maar gewoon neergezet hebben en het laatste stukje gelopen hebben, en het was idd geen goudkust, maar verder niets mis meequote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja! Ben je wel zonder kleerscheuren weggekomen?
Static-principequote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
Oh! En geen webcam en geen après ski meuk.
Ruimte zat daar, ik neem aan dat je de mariaplaats in Utrecht bedoelt, die zit tenminste bij de Stairway om de hoek, maar picknicken in januari lijkt me dan weer minderquote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
PS: Omg wat zijn jullie moeilijk!
PS2: Als we zo doorgaan wordt het picknicken op de mariaplaats
Nope, alleen op het terras.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Utrecht ook prima hoor.![]()
Mag er gerookt worden in de Stairway?
ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruimte zat daar, ik neem aan dat je de mariaplaats in Utrecht bedoelt, die zit tenminste bij de Stairway om de hoek, maar picknicken in januari lijkt me dan weer minder
Is al weer tijdje geleden dat er een leuke meet was. Maar lijkt me wel weer een keer gezellig.quote:
Paupertent.quote:
In Arnhem ookquote:Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Paupertent.![]()
In een beetje kroeg mag je gewoon roken. Of is dat alleen in Brabant ofzo
Arnhem is de kop van brabantquote:
Het maakt het de moeite van Arnhem nog iets meer waard.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
MVS het gaat toch over meeten en iet over shoppen?
Arnhemquote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het maakt het de moeite van Arnhem nog iets meer waard.
Schijt, da's waar ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Leandra het volgende:
Behalve Ian, maar die moet dan maar bij iemand logeren![]()
Ja dikke lul, dan moet ik de volgende ochtend om stipt half negen op staan enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed
We gooien je wel bij Pietje af
Niet op zondag toch?!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja dikke lul, dan moet ik de volgende ochtend om stipt half negen op staan enzo.
En ik wil NIET bij je in bed, viespeuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima. Maar goed, over de 23e zijn we 't dus al eens.
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima. Maar goed, over de 23e zijn we 't dus al eens.
Op die Mariadinges in Utrecht zit een café restaurant met een rookkot achterin. Vrij groot ook nog.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Utrecht ook prima hoor.![]()
Mag er gerookt worden in de Stairway?
Dat is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op die Mariadinges in Utrecht zit een café restaurant met een rookkot achterin. Vrij groot ook nog.
BARBEKJOEWEUH!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, daarom ga ik wel meeten bij mij in de tuin op de 23ste
Dat was vroeger. Nu is het veel duurder en moet je ook nog eens je kop houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Leandra het volgende:
En met de trein is ook achterlijk duur voor zo'n eind.... Utrecht is mooi in t midden, heeft iedereen voor max ¤ 15 een retourtje
Was dat in sommige gevallen in die tent waar ze die meet hebben maar zoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Nu is het veel duurder en moet je ook nog eens je kop houden.
Ja, en waar is dat dan? In een rookvrije bunker op een parkeerplaats in Utrecht maar vooral niet in Eindhoven, onstream?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was dat in sommige gevallen in die tent waar ze die meet hebben maar zo
Utrecht dacht ik toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en waar is dat dan? In een rookvrije bunker op een parkeerplaats in Utrecht maar vooral niet in Eindhoven, onstream?
Als er gewoon iemand (pietjepuk) opstaat die het gewoon gaat organiseren komt het vanzelf goed.quote:
Jepquote:
Nee, Eindhoven toch en ik bén rustig!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Utrecht dacht ik toch?
Maar rustig, rustig, geen paniek, 't is niet morgen maar pas in 2010![]()
Tuurlijk wel, het regelen van zo'n meet is net een zware bevallingquote:
Als het maar niet verder is dan Adam of Utrechtquote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn, dan staat dat in ieder geval vast.
Ik heb ook wel een vet coole toko, maar moet er dan wel toestemming voor vragen. Wat geen probleem zal zijn, omdat die zaterdag is gesloten. En LS heeft de sleutels.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het maar niet verder is dan Adam of Utrecht
(of ik moet ergens kunnen slapen)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
In? Utrecht?
Ja of 16:00.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat? RLSoapies komen natuurlijk van heul ver dus de laatste trein moet gehaald worden, niet te laat beginnen? 18u?
Dat heb ik al een paar keer teveel gedaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef hondjes het volgende:
Overnachten kan in de buurt, bij het station..
Zijn er gewoon al zoveel meets geweest daar ofwat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer teveel gedaan
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar, welke kant op?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is op 100m lopen van centraal station, overnachtingen geen idee. En FOK!meets worden nooit serieus georganiseerd.
Welkom op Fok!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft hier iemand ooit wel eens wat georganiseerd?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |