Ik vind het prima als de hele SC komt, wel graag naambordjes, want sommigen wil ik wel bannen voor een half uurquote:Op maandag 9 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja, vet
Even kijken wat ik in december doe, anders kom ik wel even langs met een paar kilo vleesch
Ik las vandaag dat ze daar wel een hele leuke lego winkel hebben. Is die een beetje dichtbij?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het prima als de hele SC komt, wel graag naambordjes, want sommigen wil ik wel bannen voor een half uur
Het wordt leuker en leukerquote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En, Fok stond op dat moment bepaald niet in een goed daglicht wegens de TBO perikelen enzo.
Hoi! Ik ben Gert!quote:Op maandag 9 november 2009 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het prima als de hele SC komt, wel graag naambordjes, want sommigen wil ik wel bannen voor een half uur
Ghehe....ik zag mezelf al aardappels schillen...maar whoehoequote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je voelt je ook gelijk aangesproken hè![]()
Jij mag de hele avond en voor jou koken we gezond
Zeg het ze Yvonne! Het zijn allemaal klootzakken!quote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal, ik ben 1.65 en krimpende
hmm, ik heb nergens zien staan dat je dat niet hoeft hoorquote:Op maandag 9 november 2009 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe....ik zag mezelf al aardappels schillen...maar whoehoe![]()
Ik denk dat ze een fittie aan het uitdagen zijn!quote:
euh... Hoi ik ben Laysa!quote:Op maandag 9 november 2009 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, aangenaam![]()
[ afbeelding ]
O...ik las dat tussen de woorden doorquote:Op maandag 9 november 2009 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, ik heb nergens zien staan dat je dat niet hoeft hoor
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Germania?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |