Gewoon amsterdam dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yvonne!![]()
Op een boot ofzo, of ergens waar je hamburgers van de mac mag eten, of, of, of!
Die wandelt in amsterdam rondquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik weet het nietOh, denk ik meteen weer aan de nummer 1 van dgk: NENA
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:53 schreef Markster het volgende:
meets zijn voor extreme losers.
ex-treem.
Onderbouw je kletsquotequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:53 schreef Markster het volgende:
meets zijn voor extreme losers.
ex-treem.
Last van je nek zeker, je kletst eruitquote:Op zondag 8 november 2009 00:00 schreef Markster het volgende:
[..]
rijbewijs ingenomen zeker ? Vrouwen horen ook niet achter het stuur
Ik zorg goed voor de usersquote:
Je bent niet voor niets übermamamodadmindinges natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bevooroordeeld.quote:Op zondag 8 november 2009 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als het met OV te doen is zou ik het leuk vinden, als ik welkom ben natuurlijk
Ik zou gaan, kan ik eindelijk die haupsturmbahnforumadminnymf eens over de knie leggen en die dikke hol van haar van een "handtekening" voorzien!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Mocht er ooit een RLS meeting komen, zou jij dan gaan? En waarom wel/ niet?
Ts begint:
Ik zou wel gaan omdat ik nog nooit een negatieve ervaring heb gehad qua meetings.
En ik ben wel benieuwd naar sommige koppen achter de plaatjes en woorden van de mensen waar ik al een tijdje mee post
quote:
Kom je ook dan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Naar Volendam in Volendam's kostuum op de foto!quote:
In eindhoven in Studio Vlemmix lijkt me een erg leuk idee. En dan vantevoren wat eten bij de griekquote:Op maandag 9 november 2009 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weten we al waar? en wanneer? en voor hoe lang? wat moeten we betalen? wat gaan we doen?
Wat duurt dat allemaal langkom eens met wat concreets!
![]()
Ik heb dat vlak na TBO al eens voorgesteld, maar daar had hij niet zoveel trek in, al die Fokkers over de vloer. Ik snap echt niet waarom.quote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In eindhoven in Studio Vlemmix lijkt me een erg leuk idee. En dan vantevoren wat eten bij de griek.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb dat vlak na TBO al eens voorgesteld, maar daar had hij niet zoveel trek in, al die Fokkers over de vloer. Ik snap echt niet waarom.
Ah, wel de gratis exposure maar geen FOK!kers over de vloer..quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb dat vlak na TBO al eens voorgesteld, maar daar had hij niet zoveel trek in, al die Fokkers over de vloer. Ik snap echt niet waarom.
En dom.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ah, wel de gratis exposure maar geen FOK!kers over de vloer..
Es kijken hoe heet dat ook weer, oh ja: hypocriet.
quote:
Ik wilde daar toch al niet heen!quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ah, wel de gratis exposure maar geen FOK!kers over de vloer..
Es kijken hoe heet dat ook weer, oh ja: hypocriet.
Kan die jou ook gelijk even doen! Istie gelijk van zijn grote mond afquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Day het volgende:
[..]
! Ian gaat Yvonne pijpen! Dat wil je toch niet missen?!
Johan of Bram?quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan.. En het is niet dattie géén Fokkers over de vloer wil, alleen geen tientallen tegelijkquote:
En Nowlivers? Heeft hij daarover hetzelfde gezegd?quote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan.. En het is niet dattie géén Fokkers over de vloer wil, alleen geen tientallen tegelijk![]()
Geef m groot gelijk, dat zou ik ook niet vertrouwen hehe
Wat een bullshitquote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan.. En het is niet dattie géén Fokkers over de vloer wil, alleen geen tientallen tegelijk![]()
Dus je zegt nu eigenlijk dat als Fokkers met tientallen zijn dat ze dan niet te vertrouwen zijnquote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En Nowlivers? Heeft hij daarover hetzelfde gezegd?
Maar dat is ook.quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat als Fokkers met tientallen zijn dat ze dan niet te vertrouwen zijn
Wat ik bedoel is of het specifiek om Fokkers gaat of om grote groepen in het algemeen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom zou ie daarover wat gezegd hebben?
Het onderwerp kwam ter sprake omdat er halsoverkop een nieuwe locatie nodig was voor de 10 jaar Fok meet, en toen heb ik op verzoek van remlof geloof ik, Johan gevraagd of het bij hem kon maar dat zag ie toen niet zitten. Let wel, de termijn was een paar dagen en het ging om? Tientallen? leden
Ik denk grote groepen in het algemeen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is of het specifiek om Fokkers gaat of om grote groepen in het algemeen.
Kijk, als je dat nou meteen had gezegdquote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk grote groepen in het algemeen.
Sterker ze is een soort van gemuteerde drie-eenheid van Ma Flodder, dat mokkel van Tokkie en Medusa! Als ze langs je loopt ( heb ik volgens overlevering), bevriest je hart, ben je 7 jaar impotent en op slag kaal of grijs al naar gelang je aanleg!quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, op zich is het geen probleem om wat fokkers over de vloer te hebben. Alleen yvonne die wil zich wel eens als een Ma Flodder gedragen en users door glazen ruiten gooien als ze zich misdragen..
En waarom eigenlijk niet?quote:Op maandag 9 november 2009 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe normaal, ik ben 1.65 en krimpendequote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Nouja, op zich is het geen probleem om wat fokkers over de vloer te hebben. Alleen yvonne die wil zich wel eens als een Ma Flodder gedragen en users door glazen ruiten gooien als ze zich misdragen..
Als je dronken bent ken je je eigen krachten niet, Yvonne!quote:Op maandag 9 november 2009 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe normaal, ik ben 1.65 en krimpende
Mwah....Ík kan wel in ieder geval blijven Neuken!!!quote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker ze is een soort van gemuteerde drie-eenheid van Ma Flodder, dat mokkel van Tokkie en Medusa! Als ze langs je loopt ( heb ik volgens overlevering), bevriest je hart, ben je 7 jaar impotent en op slag kaal of grijs al naar gelang je aanleg!
Waar is 'hier'quote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders komen jullie gezellig allemaal hier langs.
We zouden bij mij ooit nog een BBQ doen, jij zou voorbereidenquote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Anders komen jullie gezellig allemaal hier langs.
Ohja, vetquote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We zouden bij mij ooit nog een BBQ doen, jij zou voorbereiden![]()
Dat kan alsnog hè, tent in de tuin en gaan met die banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |