Zag je hem afdingen! Zag je het!quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef yvonne het volgende:
En trouwens?! Dansen? Je zou me pijpen!
Wat een vuile luis!quote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zag je hem afdingen! Zag je het!
Sedert wanneer sluit het ene het andere uit.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef yvonne het volgende:
En trouwens?! Dansen? Je zou me pijpen!
Ik help je hem in de gaten te houden hoor!quote:
Krat bier?quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat met enig gymnastische inzet "gelijktijdig" ook niet te veel gevraagd is.
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schotquote:
Da's mij nog te dicht bij, ik sta een wijk verderopquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schot
ze zegt net zelf dat ze 1.65 is en krimpende. Dan mag je wel haast formaat Roger zijn wil je dat redden, gymnastisch dan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer sluit het ene het andere uit.
Ik wil wedden dat met enig gymnastische inzet "gelijktijdig" ook niet te veel gevraagd is.
Wie weet hoe ze spuitquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schot
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.quote:
En goed kauwuh he!quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.
Vanaf driehoog!
Cult Koot en Biequote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf driehoog!
Zodat het etuh gelijkmatig in je bloed komp!quote:
Neuh, de meet komt er wel.quote:
Heel goed plan....Ik ben er dan nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus, BBQ bij IaN, vrijdagavond 27 november.
Ik geef me opquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus, BBQ bij IaN, vrijdagavond 27 november.
Ongeveer vijf uur rijden van hier vermoed ikquote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef me op![]()
Waar woont Ian zijn huis?
Wil je met me mee rijden dan?quote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ongeveer vijf uur rijden van hier vermoed ik
Klopt. Volgens mij kunnen we gewoon binnen lopen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je kan toch bij Vlemmix binnen lopen? z'n cafe is toch open? Ja, er hangen camera's. Nou en?
Locatie lijkt me prima.
Dat is fucking Duistslandquote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef me op![]()
Waar woont Ian zijn huis?
Ligt eraan waar in duitslandquote:
Ga dan maar lopen, ik heb een rookvrije autoquote:Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als ik mag roken in je auto
Ow ja joh?quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf driehoog!
Met gemak!quote:
Ja, jij niet dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat dan acht keer achtermekaar zeker?
Je moeder is de grootste.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
Ach gut, het is weer een ouderwetsch potje 'wie heeft de grootste' geworden.
Doe geen moeite jongens.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:
dit topique is eauk niet meer wat 't gewist is.
Zo kom je nog es wat te weten over die vlemmix, die 100% meeviel en zo sympathiek overkwamquote:
is die meuk al begonnen dan ? ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toffe streams eend, moet je niet te geringschattend over doen
1 november dacht ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
is die meuk al begonnen dan ? ?
stream url ergens?quote:
Gaat er ook een trein?quote:
thnx, ik ben daar al aan het zeikenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
Deal.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*
De feestmaand is iedereen druk, vervolgens moet iedereen gelukkig nieuwjaar geknuffeld worden. Ergens half januari? Zaterdag 23 januari?
Eindhoven is centraal genoeg voor mijquote:Op woensdag 2 december 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindhoven is niet ideaal qua centrale ligging. Utrecht ligt wat meer voor de hand, en nee niet de stairway.
En van Aids.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindhoven is centraal genoeg voor mij. En daarnaast de bakermat van de RLS.
Ik zal je niet missen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van Aids.
Ik ga niet naar Eindhoven
Hatelijke schijthorde.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zal je niet missen.
Je gaat toch niet naar Utreg, daar betaal je goddomme een rijksdaalder voor een biertje!
Pas je even op je woorden?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
ik wil gewoon niet naar dat achterlijke Eindhoven waar niemand normaal kan praten
Neen! Eindhoven is een verzameling van debielen die denken dat het tof is om liedjes over koeien te zingenquote:
Waar woonde je ook weer? Oh ja, Duitsland. I rest my case.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen! Eindhoven is een verzameling van debielen die denken dat het tof is om liedjes over koeien te zingen
Er zullen vast uitzonderingen zijn maar het is voornamelijk een mongolenhoop.
Ik vraag toch ook niet of jullie hier heen komen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar woonde je ook weer? Oh ja, Duitsland. I rest my case.
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vraag toch ook niet of jullie hier heen komen?
Je focust je gewoon op de verkeerde personen en plaatsen. Met je tunnelvisie.quote:
Zou het met mijn ex te maken hebben die in Eindhoven zit?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je focust je gewoon op de verkeerde personen en plaatsen. Met je tunnelvisie.
Maar voor een meet is EHV niet echt handig, dat vind ik wel.
Je moeder is een topicvernaggelaar!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg gewoon of je evt. zin hebt om te komen op die datum. Topicvernaggelaars.
mits t niet in eindhoven isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder is een topicvernaggelaar!
En ja, ik wil best komen op die datum
Zorg jij dan dat die meet georganiseerd wordt aub. Het is in jouw handen nu. En geen gezeik met die kan niet met die enzo zoals bij de tapazmeet!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg gewoon of je evt. zin hebt om te komen op die datum. Topicvernaggelaars.
Afschuiven ftw! Held.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
Zorg jij dan dat die meet georganiseerd wordt aub. Het is in jouw handen nu. En geen gezeik met die kan niet met die enzo zoals bij de tapazmeet!
Ik heb allang gezegd dat ik dan kan en komquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afschuiven ftw! Held.
Maar antwoord geven ho maar.
Oh daar woon ik toevallig!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook wel komen op die datum. Mits in Schubbekutteveen Oost.
Ja en dan ga jij taarten bakken voor het ontbijt. Biertaarten.quote:
Een dot schuim erop en klaar is Kees!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. al vind ik het er persoonlijk vrij ranzig uitzien.
quote:
Slecht en traag eten!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
23 januari, Utrecht!
Maar waarom niet in de stairway?
Oh gaan we eten.quote:
quote:
Er zijn prima restaurantjes in de omgeving van de stairway, hoor ik altijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef Maanvis het volgende:
ja ETEN dat moet ook gebeuren.
maar dus niet bij de Stairway.
mijn idee dus ook tbh.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoef ook echt niet te gaan zitten eten met mensen die ik nooit heb ontmoet hoor.
Dan kom ik wel wat later ofzo.
Dit.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoef ook echt niet te gaan zitten eten met mensen die ik nooit heb ontmoet hoor.
Dan kom ik wel wat later ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |