Wil je met me mee rijden dan?quote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ongeveer vijf uur rijden van hier vermoed ik
Klopt. Volgens mij kunnen we gewoon binnen lopen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef Guus Muisarm het volgende:
Je kan toch bij Vlemmix binnen lopen? z'n cafe is toch open? Ja, er hangen camera's. Nou en?
Locatie lijkt me prima.
Dat is fucking Duistslandquote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef me op![]()
Waar woont Ian zijn huis?
Ligt eraan waar in duitslandquote:
Ga dan maar lopen, ik heb een rookvrije autoquote:Op maandag 9 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als ik mag roken in je auto
Ow ja joh?quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.
Vanaf driehoog!
Met gemak!quote:
Ja, jij niet dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat dan acht keer achtermekaar zeker?
Je moeder is de grootste.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Maanvis het volgende:
Ach gut, het is weer een ouderwetsch potje 'wie heeft de grootste' geworden.
Doe geen moeite jongens.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:
dit topique is eauk niet meer wat 't gewist is.
Zo kom je nog es wat te weten over die vlemmix, die 100% meeviel en zo sympathiek overkwamquote:
is die meuk al begonnen dan ? ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toffe streams eend, moet je niet te geringschattend over doen
1 november dacht ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
is die meuk al begonnen dan ? ?
stream url ergens?quote:
Gaat er ook een trein?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |