Deal.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*
De feestmaand is iedereen druk, vervolgens moet iedereen gelukkig nieuwjaar geknuffeld worden. Ergens half januari? Zaterdag 23 januari?
Eindhoven is centraal genoeg voor mijquote:Op woensdag 2 december 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindhoven is niet ideaal qua centrale ligging. Utrecht ligt wat meer voor de hand, en nee niet de stairway.
En van Aids.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindhoven is centraal genoeg voor mij. En daarnaast de bakermat van de RLS.
Ik zal je niet missen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En van Aids.
Ik ga niet naar Eindhoven
Hatelijke schijthorde.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zal je niet missen.
Je gaat toch niet naar Utreg, daar betaal je goddomme een rijksdaalder voor een biertje!
Pas je even op je woorden?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
ik wil gewoon niet naar dat achterlijke Eindhoven waar niemand normaal kan praten
Neen! Eindhoven is een verzameling van debielen die denken dat het tof is om liedjes over koeien te zingenquote:
Waar woonde je ook weer? Oh ja, Duitsland. I rest my case.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Neen! Eindhoven is een verzameling van debielen die denken dat het tof is om liedjes over koeien te zingen
Er zullen vast uitzonderingen zijn maar het is voornamelijk een mongolenhoop.
Ik vraag toch ook niet of jullie hier heen komen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar woonde je ook weer? Oh ja, Duitsland. I rest my case.
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vraag toch ook niet of jullie hier heen komen?
Je focust je gewoon op de verkeerde personen en plaatsen. Met je tunnelvisie.quote:
Zou het met mijn ex te maken hebben die in Eindhoven zit?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je focust je gewoon op de verkeerde personen en plaatsen. Met je tunnelvisie.
Maar voor een meet is EHV niet echt handig, dat vind ik wel.
Je moeder is een topicvernaggelaar!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg gewoon of je evt. zin hebt om te komen op die datum. Topicvernaggelaars.
mits t niet in eindhoven isquote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder is een topicvernaggelaar!
En ja, ik wil best komen op die datum
Zorg jij dan dat die meet georganiseerd wordt aub. Het is in jouw handen nu. En geen gezeik met die kan niet met die enzo zoals bij de tapazmeet!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg gewoon of je evt. zin hebt om te komen op die datum. Topicvernaggelaars.
Afschuiven ftw! Held.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
Zorg jij dan dat die meet georganiseerd wordt aub. Het is in jouw handen nu. En geen gezeik met die kan niet met die enzo zoals bij de tapazmeet!
Ik heb allang gezegd dat ik dan kan en komquote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afschuiven ftw! Held.
Maar antwoord geven ho maar.
Oh daar woon ik toevallig!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook wel komen op die datum. Mits in Schubbekutteveen Oost.
Ja en dan ga jij taarten bakken voor het ontbijt. Biertaarten.quote:
Een dot schuim erop en klaar is Kees!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Oké. al vind ik het er persoonlijk vrij ranzig uitzien.
quote:
Slecht en traag eten!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
23 januari, Utrecht!
Maar waarom niet in de stairway?
Oh gaan we eten.quote:
quote:
Er zijn prima restaurantjes in de omgeving van de stairway, hoor ik altijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef Maanvis het volgende:
ja ETEN dat moet ook gebeuren.
maar dus niet bij de Stairway.
mijn idee dus ook tbh.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoef ook echt niet te gaan zitten eten met mensen die ik nooit heb ontmoet hoor.
Dan kom ik wel wat later ofzo.
Dit.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoef ook echt niet te gaan zitten eten met mensen die ik nooit heb ontmoet hoor.
Dan kom ik wel wat later ofzo.
Wat jij met je vieze vriendjes allemaal doet moeten jullie zelf wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:Het is volkomen normaal dat er voor zo'n meet een pre-meet is waarbij ff gegeten wordt. De meet zelf is natuurlijk ergens in een café oid
Het apres ski tentje ken ik niet, ga eigenlijk neit zovaak stappen in ehvquote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, Maanvis zoek jij ff een leuk tentje in EHV![]()
Ik vind dat après ski tentje wel leuk, daar mag je roken (belangrijk!!!!!!!!!!!) en muziek aanvragen
Komt allicht goedquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel een idee om een laptop en een webcam mee te nemen, voor de thuisblijvers.
Inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar gewoon komen.
Nee, ik ben er 1½ week geleden nog geweest...... dat is verrrrrrrrrrrrr das niet leuk meerquote:Op woensdag 2 december 2009 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
See, zelfs Lea wil niet naar Eindhoven
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel een idee om een laptop en een webcam mee te nemen, voor de thuisblijvers.
Ja, die ene bouwput waar vrijwel iedereen die met de auto komt langs moet....quote:
Oh ja! Ben je wel zonder kleerscheuren weggekomen?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik ben er 1½ week geleden nog geweest...... dat is verrrrrrrrrrrrr das niet leuk meer![]()
Ja maargoed, ik bedoel eigenlijk dat ik er dan doorheen moet om naar utreg te komenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die ene bouwput waar vrijwel iedereen die met de auto komt langs moet....
En met de trein is ook achterlijk duur voor zo'n eind.... Utrecht is mooi in t midden, heeft iedereen voor max ¤ 15 een retourtje
Behalve Ian, maar die moet dan maar bij iemand logeren![]()
Ja hoor, er was een of ander plein opengebroken waardoor we de auto maar gewoon neergezet hebben en het laatste stukje gelopen hebben, en het was idd geen goudkust, maar verder niets mis meequote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja! Ben je wel zonder kleerscheuren weggekomen?
Static-principequote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
Oh! En geen webcam en geen après ski meuk.
Ruimte zat daar, ik neem aan dat je de mariaplaats in Utrecht bedoelt, die zit tenminste bij de Stairway om de hoek, maar picknicken in januari lijkt me dan weer minderquote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
PS: Omg wat zijn jullie moeilijk!
PS2: Als we zo doorgaan wordt het picknicken op de mariaplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |