Zag je hem afdingen! Zag je het!quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef yvonne het volgende:
En trouwens?! Dansen? Je zou me pijpen!
Wat een vuile luis!quote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zag je hem afdingen! Zag je het!
Sedert wanneer sluit het ene het andere uit.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef yvonne het volgende:
En trouwens?! Dansen? Je zou me pijpen!
Ik help je hem in de gaten te houden hoor!quote:
Krat bier?quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat met enig gymnastische inzet "gelijktijdig" ook niet te veel gevraagd is.
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schotquote:
Da's mij nog te dicht bij, ik sta een wijk verderopquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schot
ze zegt net zelf dat ze 1.65 is en krimpende. Dan mag je wel haast formaat Roger zijn wil je dat redden, gymnastisch dan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer sluit het ene het andere uit.
Ik wil wedden dat met enig gymnastische inzet "gelijktijdig" ook niet te veel gevraagd is.
Wie weet hoe ze spuitquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey! Als jij d'r moet pijpen sta ik buiten schot
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.quote:
En goed kauwuh he!quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.
Vanaf driehoog!
Cult Koot en Biequote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.
Vanaf driehoog!
Zodat het etuh gelijkmatig in je bloed komp!quote:
Neuh, de meet komt er wel.quote:
Heel goed plan....Ik ben er dan nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus, BBQ bij IaN, vrijdagavond 27 november.
Ik geef me opquote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus, BBQ bij IaN, vrijdagavond 27 november.
Ongeveer vijf uur rijden van hier vermoed ikquote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef me op![]()
Waar woont Ian zijn huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |