Ruimte zat daar, ik neem aan dat je de mariaplaats in Utrecht bedoelt, die zit tenminste bij de Stairway om de hoek, maar picknicken in januari lijkt me dan weer minderquote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
PS: Omg wat zijn jullie moeilijk!
PS2: Als we zo doorgaan wordt het picknicken op de mariaplaats
Nope, alleen op het terras.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Utrecht ook prima hoor.![]()
Mag er gerookt worden in de Stairway?
ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruimte zat daar, ik neem aan dat je de mariaplaats in Utrecht bedoelt, die zit tenminste bij de Stairway om de hoek, maar picknicken in januari lijkt me dan weer minder
Is al weer tijdje geleden dat er een leuke meet was. Maar lijkt me wel weer een keer gezellig.quote:
Paupertent.quote:
In Arnhem ookquote:Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Paupertent.![]()
In een beetje kroeg mag je gewoon roken. Of is dat alleen in Brabant ofzo
Arnhem is de kop van brabantquote:
Het maakt het de moeite van Arnhem nog iets meer waard.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
MVS het gaat toch over meeten en iet over shoppen?
Arnhemquote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het maakt het de moeite van Arnhem nog iets meer waard.
Schijt, da's waar ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Leandra het volgende:
Behalve Ian, maar die moet dan maar bij iemand logeren![]()
Ja dikke lul, dan moet ik de volgende ochtend om stipt half negen op staan enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed
We gooien je wel bij Pietje af
Niet op zondag toch?!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja dikke lul, dan moet ik de volgende ochtend om stipt half negen op staan enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |