quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
OMG.... ehm, nee... ik denk het ff niet, sorry
Anyway.... ik ben een schoonheidsslaapje doen (leeftijd hè.... dan is het nodig)![]()
Truste (voor strax) all![]()
![]()
Ik ooit twee, jaren geleden. Nog los van andere persoonlijke redenen, ik kom nooit meer op een meet. Wat een dom "kijk mij eens leuk zijn" gepeupel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso een hoop mensen afhaken
Jammer want ik heb in mijn 10 jaar internet ervaring eigenlijk nog nooit een meet meegemaakt die niet leuk was.
Ik ben straks weg let jij maar op koffie in je brievenbusquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
jij ook slaap lekker
ik ga ff doc. op ned 3 kijken over Mj
Heb jij wel eens een niet leuke meet meegemaakt dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien is er een verband.
Nope, meets zijn heul tofquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb jij wel eens een niet leuke meet meegemaakt dan?
Meets zijn leuk toch?
Slaap lekker deisyy![]()
Ik heb ook veel mensen gemeet, veel fokkers, ook verschillende groepen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, meets zijn heul tof. En ben al op echt veel verschillende geweest, met veel verschillende mensen.
oa crew, AEX, nijmegen (veel), bunker
zover is zwolle nu ook weer niet, ze had voor 5 uur wel weer terug kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja kom op Lies, je gaat niet om drie uur vertrekken uit het Noorden van het land om voor vijf uur in Zwolle broeken te gaan kopen. Dat geloof ik dus niet
't Maakt verder niet uit johquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:28 schreef blomst het volgende:
[..]
zover is zwolle nu ook weer niet, ze had voor 5 uur wel weer terug kunnen zijn.
Creep de la creepquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Maakt verder niet uit joh
Truste Kallyquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik haak af, veel plezier nog en voor straks lekker slapen
Eerst een mathematische uitleg waar je u tegen zegt, en vervolgens 't afdoen als onbelangrijk.quote:
Primaquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
RLS-Meet, Wie is voor?
Mocht het niet goed zijn Pietje dan hoor ik het wel.
Hey Ruud, loop ik jou misquote:
Slaap lekker meissiequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik haak af, veel plezier nog en voor straks lekker slapen
Dat je niet denkt dat we in het noorden van de wereld zijn afgesneden,quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Maakt verder niet uit joh
Ja, mooi hè, ik denk er nog steeds zo over hoor, maar 't maakt toch ook niet uit?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst een mathematische uitleg waar je u tegen zegt, en vervolgens 't afdoen als onbelangrijk.
Tuurlijk niet, het zou tof zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, mooi hè, ik denk er nog steeds zo over hoor, maar 't maakt toch ook niet uit?
Maar voordat je je auto hebt geparkeerd ben je toch al snel een uur verder.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat je niet denkt dat we in het noorden van de wereld zijn afgesneden,
Niet dat Zwolle de wereld is
Zoietsquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zou tof zijn.
yvonnequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Pietje het lijkt erop dat we weer de enige voorstanders zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan 't werk zuipen Ian?
Als hij 't zegt is 't per definitie niet zo.quote:
Ik ben even de weg kwijt Piet, help me out, ik begrijp je nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als hij 't zegt is 't per definitie niet zo.
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben even de weg kwijt Piet, help me out, ik begrijp je niet
Dat het wel goed komt schatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegt ie nu toch weer
Dat is het bierquote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zegt 't hè, "Schatje"![]()
wtf, wat heb ik hem misdaan
misdaan, gedaan, gedaante, danio, ey dat is yoghurt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zegt 't hè, "Schatje"![]()
wtf, wat heb ik hem misdaan
Lays komt welquote:
Ik kom je halen.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lays komt wel. Wel een eindje fietsen
.
Oh, haal jij mij maar op dan.quote:Op zondag 8 november 2009 00:10 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gewoon een auto hoor.....jij ?????
We moeten nog ff iets bedenken om NMNS te lokkenquote:
Niet zo puberaal.quote:
Kappuh met dat bier...je lijkt wel een wijf met al dat gejankquote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
ey, ik heb niks tegen Mikkie gezegd! Beschuldigeraar
Ik ben mikkie geloof ik tegengekomen op een meet, maar dat weet ik niet meerquote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
ey, ik heb niks tegen Mikkie gezegd! Beschuldigeraar
Mikkie is tofquote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben mikkie geloof ik tegengekomen op een meet, maar dat weet ik niet meer
quote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben mikkie geloof ik tegengekomen op een meet, maar dat weet ik niet meer
Weet je ook eens hoe dat voelt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
Kappuh met dat bier...je lijkt wel een wijf met al dat gejank
Ik jank nooitquote:Op zondag 8 november 2009 00:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voelt.
wat een mooi beestjequote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Snoesel is heel lief en AdHd aan het spelen
Dank je ....ik heb er ook 2 maar die andere die ligt liever bij de verwarming te slapenquote:Op zondag 8 november 2009 00:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
wat een mooi beestje![]()
Heb er zelf ook 2.
Ik ook?quote:Op zondag 8 november 2009 00:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Helleu! Je krijgt de groeten terug NMNS!:D
quote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo maar slapen....fijne nacht nog allemaal![]()
Kan er niks aan doen, ben ook maar een man. Vrouwen die over hun poesjes praten...quote:Op zondag 8 november 2009 00:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je ....ik heb er ook 2 maar die andere die ligt liever bij de verwarming te slapen
slaap lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ben ook maar een man. Vrouwen die over hun poesjes praten...
Buonanottequote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker!!quote:Op zondag 8 november 2009 00:32 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ook sluiten allemaal veel plezier nog en slaap lekker straks
het was leuk en gezellig en nu ben ik kapot moe en ga ik lekker slapenquote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook?
Welkom thuis buufje, was het leuk in Zwolle?
Truste Renatequote:Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
![]()
en voor iederen die straks gaat slapen eveneens een goede nachtrust toegewenst.
Nou, voor jou ook eenquote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het was leuk en gezellig en nu ben ik kapot moe en ga ik lekker slapen
Slaap lekker.quote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waren er leukerds tussen Buufquote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een goeie lokdoos will doquote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We moeten nog ff iets bedenken om NMNS te lokken.
Morguh, hoedenmeiske!quote:
Als een trein verwacht ikquote:
Treffender kun je de aanloop naar een FOK!-meet niet weergevenquote:Op zondag 8 november 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met heel veel uitstapmogelijkheden tot aan het station
Heb je zo'n slechte zelfbeheersing?quote:Op zondag 8 november 2009 10:35 schreef sunny16947 het volgende:
Zijn kutwijven, bloemetjesjurken, mongolen, niet sporende, geesteszieken ook welkom?...........nahhhhhhh, laat ik maar passen voor het uit de hand loopt.
Ik ben bang dat sommige users zich niet kunnen beheersen. En dan komt het in het journaal op tv. En dat is natuurlijk het laatste wat ze willen. Moet ik straks ook nog mijn verhaal bij boulevard doen. Nee echt veel beter als ik pas.quote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte zelfbeheersing?
Naja!quote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat sommige users zich niet kunnen beheersen.
Sommige mensen berusten hun hele belevingswereld op een internetforumquote:
Jij draagt in het echt geen lederhose?quote:Op zondag 8 november 2009 10:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige mensen berusten hun hele belevingswereld op een internetforum
quote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat sommige users zich niet kunnen beheersen. En dan komt het in het journaal op tv. En dat is natuurlijk het laatste wat ze willen. Moet ik straks ook nog mijn verhaal bij boulevard doen. Nee echt veel beter als ik pas.![]()
Nouja, ik ben ermee gestopt nadat ik steeds als ik over straat liep en betast werd door volledig mij onbekende vrouwpersoontjes. Die klep aan de voorkant is gewoon de kat op het spek binden!quote:
Broodje met roomboter en Hagelslagquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Als het niet zo zielig was was het nog ergens vermakelijk
Ja de zon schijnt hier ook lekker, douchen!
Ben hier eieren aan het koken en de tafel net gedekt.. #relaxtezondagquote:
Juist daarom is het wel vermakelijkquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Als het niet zo zielig was was het nog ergens vermakelijk
Das ook lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben hier eieren aan het koken en de tafel net gedekt.. #relaxtezondag
Vreetzakjequote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef D. het volgende:
Ik eet een broodje kaas...herstel...ik at een broodje kaas
Die is er niet voor mij want koffie is goor.quote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is de tijd dat je de eerste 2 uur niet verder komt dan een bakkie koffie.
Wat ben jij voor rare wortelknager?quote:Op zondag 8 november 2009 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Die is er niet voor mij want koffie is goor.
Scheelt veel tijd als je niet verslaafd bent
Dat wordt 1-0 door een schwalbe, ik voel 'tquote:
Niet door suarez, die krijgt alleen nog maar een pennel als-ie létterlijk doormidden wordt geschopt.quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat wordt 1-0 door een schwalbe, ik voel 't. En dan maar janken, int Twents.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:58 schreef gomi het volgende:
[..]
das ook geen kunst meer dit seizoen he
Ik zeg wor hier lid van de tijdelijke FC Twente fanclub!quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet door suarez, die krijgt alleen nog maar een pennel als-ie létterlijk doormidden wordt geschopt.
En n de winterstop is-ie weg. Heeft ajaks weer geld om de 74 andere contractspelers te betalen en zijn ze hun enige troef om kampioen te worden kwijt.
Niet dat ik zo'n twente-fan ben hoor, maar vanmiddag wél!
iets met verraad in een ver verleden ozfo?quote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Utregters hebben altijd een apeltje te schillen met friezen!![]()
(no offense Buuf!)
PSIES!quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef gomi het volgende:
[..]
iets met verraad in een ver verleden ozfo?
schoot me ineens te binnen. heb ik eerder al eens van je gehoord. ws bij een vorige ontmoeting tussen utrecht en heerenveenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 13:11 schreef gomi het volgende:
[..]
schoot me ineens te binnen. heb ik eerder al eens van je gehoord. ws bij een vorige ontmoeting tussen utrecht en heerenveen
Daarom schrok ik ookquote:Op zondag 8 november 2009 13:13 schreef gomi het volgende:
[..]
nou, nou. ik zou dat soort termen nooit neer durven zetten
quote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ziets wat ik nooit zou durven: jou laten schrikken
Schrijf me maar in tot kwart over drie.quote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg wor hier lid van de tijdelijke FC Twente fanclub!
mooi, ben je net op tijd lid afquote:Op zondag 8 november 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Schrijf me maar in tot kwart over drie.
O ja.quote:
Ja, oeh. De spanning stijgt hier tot ongekende hoogtes. Twente tv is al bekeken en ik zag een leukje wiens naam ik weer vergeten ben. Maar oeh, de spanning. Druk, drukker, drukst!quote:
Haha o ja dat zal wel!quote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, oeh. De spanning stijgt hier tot ongekende hoogtes. Twente tv is al bekeken en ik zag een leukje wiens naam ik weer vergeten ben. Maar oeh, de spanning. Druk, drukker, drukst!
Nu al? En wat is de haast?quote:Op zondag 8 november 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
Even een serieuze vraag... Hoe kom ik erachter of ik ergens vandaag in arnhem of omstreken een kunstboom erbij kan kopen?
Op internet kijken of er een Blokkert of Intratuin ofzo open isquote:Op zondag 8 november 2009 13:42 schreef versabommie het volgende:
Even een serieuze vraag... Hoe kom ik erachter of ik ergens vandaag in arnhem of omstreken een kunstboom erbij kan kopen?
Ajax ruuuuulllleeeeesssss!!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 12:15 schreef Gert het volgende:
Hoi.![]()
Of nee, geen koffie maar cola. Wil wel cafeïne maar heb nadorst.
Hup Twente!
Hij probeert de gezelligheid in huis te halen door alvast 2 kerstbomen neer te zettenquote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Noek het volgende:
Gamma heeft ook al veel kerstshit. Maar waarom?
Vroeger zeker! , maar ik ben altijd al voor Ajax, Volendammers zijn voor de eigen fc in de eerste, en Ajax in de ere-divisie De meesten althans..quote:
Dit is mijn club, mijn ideaal,quote:Op zondag 8 november 2009 13:58 schreef Toverheks het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit word kampioen!
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
Allemaal uit volle borst en handjes in de lucht
quote:Op zondag 8 november 2009 13:59 schreef gomi het volgende:
[..]
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:58 schreef Toverheks het volgende:
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Ieder draagt ze op de handen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal uit volle borst en handjes in de lucht
Haha, ze hadden gister ook al oliebollen, opa met de B&D zaag en figuurtjes van hout, kersthuisjes, versiering.quote:Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef Noek het volgende:
Gamma heeft ook al veel kerstshit. Maar waarom?
quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Gert het volgende:
Er moeten hier nodig wat mensen op de trein.
Waarom niet??? heb jij dan geen Ajaxsloffen en drink je je koffie niet uit een Ajaxmok, en leg je je hoofd s`nachts niet ter ruste op je Ajaxkussen en rol je jezelf niet in het Ajaxdekbed????quote:Op zondag 8 november 2009 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit topic wordt er niet leuker op zo
De sjeu gaat er zo wel vanaf hè, wat is dat toch voor commerciële idiotie? Tegen de tijd dat het zover is, is iedereen al kerstmoe.quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, ze hadden gister ook al oliebollen, opa met de B&D zaag en figuurtjes van hout, kersthuisjes, versiering.
Ik kwam alleen voor wat gaas en ging met een raar kerstgevoel weg.
als ik boven op de dom staquote:Op zondag 8 november 2009 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
GERT! For te love of god, 1 tubgirl en heel die mod-clan gaat in shock en al die neuzenmeuk laat je gewoon toe
Vind ik lief van je dat je dit voor Bommie plaatstquote:Op zondag 8 november 2009 14:11 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik boven op de dom sta
kjik ik even naar benee
dan zie ik het ouwe graggie
het Vreeburg en Wijk C
Ja dan sprink me hartjie ope
ik ben trots wat daggie wat
er is geen mooier plekkie
as Utereg me stad
as Utereg me stad
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
't bruis an alle kant, in 't hartje van 't land
de Sterrenwijk, 't Houtplein en 't lange Rozendaal
Utereg, 't mooist van allemaal
voor jou dan
Als 't aan mij lag dan ging er een hek omheen dat weet je. Maar ja, ook Danny is voor Feyenoord maar toch krijg ik een algeheel neuzenverbod er niet doorheen binnen de crew.quote:Op zondag 8 november 2009 14:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
GERT! For te love of god, 1 tubgirl en heel die mod-clan gaat in shock en al die neuzenmeuk laat je gewoon toe
Ik ga het ook zo doen maar Juud wil daar nog niets van weten.quote:Op zondag 8 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De sjeu gaat er zo wel vanaf hè, wat is dat toch voor commerciële idiotie? Tegen de tijd dat het zover is, is iedereen al kerstmoe.
Hier komt de boom een week voor kerst in huis en blijft tot en met nieuwsjaarsdag staan. En voorál geen arty statement, zoals mijn moeder met haar "dit jaar doe ik alles eens in het rood.: Hier zijn het gekleurde lampies (ze flikkeren nog net niet) en een ratjetoe aan ballen en zooi. Hoerig. Gezellig.![]()
Die kans wordt niet groot geacht.quote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet wel een ding .....als Psv maar verliest straks.........![]()
of annie maakt een klapper straks.quote:Op zondag 8 november 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kans wordt niet groot geacht.
ADO Den Haag 9.0
PSV 1.43
quote:Op zondag 8 november 2009 14:11 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik boven op de dom sta
kjik ik even naar benee
dan zie ik het ouwe graggie
het Vreeburg en Wijk C
Ja dan sprink me hartjie ope
ik ben trots wat daggie wat
er is geen mooier plekkie
as Utereg me stad
as Utereg me stad
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
't bruis an alle kant, in 't hartje van 't land
de Sterrenwijk, 't Houtplein en 't lange Rozendaal
Utereg, 't mooist van allemaal
voor jou dan
Dementor! Kom in mijn armen kleintje!quote:Op zondag 8 november 2009 14:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga het ook zo doen maar Juud wil daar nog niets van weten.
Hoe gekker hoe beter met kerst, de rest van het jaar is alles al in een kleur.
Als je lef hebt kun je potentieel een hoop verdienen ja.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 14:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dementor! Kom in mijn armen kleintje!
de trein naar niemandslandquote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Gert het volgende:
Sexy en Ajax in één zinquote:Op zondag 8 november 2009 14:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom niet??? heb jij dan geen Ajaxsloffen en drink je je koffie niet uit een Ajaxmok, en leg je je hoofd s`nachts niet ter ruste op je Ajaxkussen en rol je jezelf niet in het Ajaxdekbed????
ik stap s`morgens fris en fruitig onder de dousche en droog mij af met een Ajaxbadlaken en schiet dan mijn Ajaxochtendjas in nadat ik een sexy slip met het AjaxLogo ondertussen van mijn waslijntje trek
Gert, ik hoef alleen de Metro te pakken en sta zo voor de deur van mijn geliefde Arenaquote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Gert het volgende:
't Zijn joden hè, die hebben een andere bestemming. Bovendien zitten ze helemaal niet op niemandsland, ze hebben 't gewoon gejat.quote:
Daar hebben ze nu nóg spijt van, die lelijke braadslee!quote:Op zondag 8 november 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert, ik hoef alleen de Metro te pakken en sta zo voor de deur van mijn geliefde Arena![]()
dus geef mijn treinkaartje maar aan een ander
yeah en de meer was een open huis voor beetje glippers. was altijd wel leuk. arme jeugd van nu, moet wel kartjes kopen. had ook altijd wel zijn charme dat glippenquote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu nóg spijt van, die lelijke braadslee!
De Meer had dan weer wél karakter.
ja vind het ook niet mooi hoor, Olympisch stadion die heeft nog wel sfeer van vroegerquote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De Meer had dan weer wél karakter.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaf met Caro een aardig concert weg, te beginnen met "Perfect Day" "Beyond the Sea".
Oh die galmbak waar het gras niet durft te groeien.quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat trekt wel weer vlot, had het nog niet gezien, live tele2 staat wel aan maar was over alle trappen lichtslang aan het doenquote:Op zondag 8 november 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
Tevreden met de eerste helft.![]()
Bommie waarschijnlijk niet.![]()
En psv gaat "waarschijnlijk" ook wel winnen: 2-0 voor én een rode kaart voor ADO.
volgens mij las ik zoiets ook al in culquote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef Laysa het volgende:
Goffer zeg....De kroketten van de Lidl zijn echt goed te eten
Niet gelezen maar ik heb er net 2 op...jammiequote:Op zondag 8 november 2009 15:50 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij las ik zoiets ook al in cul
las er iets over de kaassoufflé van de lidl, dat die goed moest zijn en verderop hadden ze t volgens mij ook over de kroketquote:Op zondag 8 november 2009 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet gelezen maar ik heb er net 2 op...jammie
quote:Op zondag 8 november 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze liggen daar in de vriezer
Ik heb altijd de kroketten van de Lidl, die zijn jammiequote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef Laysa het volgende:
Goffer zeg....De kroketten van de Lidl zijn echt goed te eten
Die ken ik niet, wat zijn dat voor dingen?quote:Op zondag 8 november 2009 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als de aardappelkroketjes en de cevapcici
OOOOh die zijn lekker he die Cevapciciquote:Op zondag 8 november 2009 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd de kroketten van de Lidl, die zijn jammie![]()
die zijn er niet in mij Lidlquote:Op zondag 8 november 2009 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeheee, bij de Lidl, daar waar je contacten legt met vrijgezelle mannuh
Op 8 novemberquote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat trekt wel weer vlot, had het nog niet gezien, live tele2 staat wel aan maar was over alle trappen lichtslang aan het doen
Het wc-papier ook, die in het roze plasticquote:Op zondag 8 november 2009 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
OOOOh die zijn lekker he die Cevapcici.....ik vind eigenlijk een heleboel lekker van de Lidl...
quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wc-papier ook, die in het roze plastic
quote:[b] Op [url = [RLS SC # 360] Lies & Lea gaan een meet organiseren O+! # 74505477] zaterdag 8 november 2009 13:58 [/ url] schreef Toverheks het volgende: [/ b]
De ploeg de Dapp `re Meersche Helden
Onze vreugd `en trotsch bezit
Ieder Draagt ze op de handen
Dapp `re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren ..
Dapp `re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren ..
Allemaal uit volle borst en handjes in de lucht * O *
Dat zijn gekruide gehaktrolletjes, echt lekker, vooral met een klodder knoflooksausquote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wat zijn dat voor dingen?
Ik ga speciaal voor de wc-papier naar de Lidl en voor de witte wijnquote:
Ik zal het al, 't komt van de Balkan en 't is lamsvleesquote:Op zondag 8 november 2009 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn gekruide gehaktrolletjes, echt lekker, vooral met een klodder knoflooksaus![]()
Ik heb voor het eerst cevapcici gegeten toen ik een paar jaar geleden in Kroatie op vakantie was en toen kwam ik ze inene bij de Lidl tegen
quote:Op zondag 8 november 2009 13:59 schreef gomi het volgende:
[..]
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
Tis toch vreselijkquote:Op zondag 8 november 2009 16:19 schreef gomi het volgende:
[..]
niet ver bij mij vandaan heeft een winkelstraat al sinds oktober de versiering weer hangen
haha ik dus ook....De wijn bij de lidl is eigenlijk altijd wel goed....eigenlijk ga ik steeds vaker ernaar toe...die en de nwe spar hierquote:Op zondag 8 november 2009 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor de wc-papier naar de Lidl en voor de witte wijn
yups, schrok ook toen ik t zag.quote:Op zondag 8 november 2009 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tis toch vreselijk![]()
In oktober was het nog nazomer
we gaan ze pakken. middenveld gabri, enoh en de zeeuw tegen brama, jannsen en perez. die laatste 2 worde overlopen in de omschakeling,quote:
Kweenie of het eerst een lammetje was, maar je moet het echt eens proberenquote:Op zondag 8 november 2009 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zal het al, 't komt van de Balkan en 't is lamsvlees
Doet mij denken aan het Roemeense mici of mititei, da's ook lekker, wordt vooral veel op de BBQ gemikt.quote:Op zondag 8 november 2009 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweenie of het eerst een lammetje was, maar je moet het echt eens proberen
Dat ken ik dan weer niet, maar die cevapcici is ook het lekkerst van de bbqquote:Op zondag 8 november 2009 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet mij denken aan het Roemeense mici of mititei, da's ook lekker, wordt vooral veel op de BBQ gemikt.
En dan een klodder ajvar erbij, net als daar.quote:Op zondag 8 november 2009 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, maar die cevapcici is ook het lekkerst van de bbq![]()
Koning Winter is in aantocht.quote:Op zondag 8 november 2009 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan een klodder ajvar erbij, net als daar.![]()
Maar ja, dat duurt nog wel even. 't Is strakblauw hier, maar ook koud!
Ik ook. Prettige wedstrijdquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb altijd de kroketten van de Lidl, die zijn jammie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
oke, scheeld me weer kijken om hem wakker te schuddenquote:
Je moet 'm zo'n trommel cadeau doen, kan ie lekker meetrommelen.quote:Op zondag 8 november 2009 16:59 schreef Toverheks het volgende:
oke, scheeld me weer kijken om hem wakker te schuddenja is echt stil boven ga ook maar ff kijken naar MIJN AJAX he
quote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet 'm zo'n trommel cadeau doen, kan ie lekker meetrommelen.
Ach, die 2x 3kwartier per weekquote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Laysa het volgende:
ja dat vinden de buren ook vast heel fijn
Moet kunnen vind ik ookquote:Op zondag 8 november 2009 17:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, die 2x 3kwartier per week.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik ook...denk alleen dat Heksje zelf er een beetje nerveus van zal worden
heb lieve buren he, en scheeld de ene kans=t is nooit thuis en de andere kant is stokdoofquote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat vinden de buren ook vast heel fijn
zit je nou al aan de wijn pppffttt waar moet het toch heen met jouquote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
oh.....misschien heb ik nu wel genoeg wijn op
quote:Op zondag 8 november 2009 17:07 schreef Toverheks het volgende:
luister, hij is nu volwassen he, vroeger zat ik in Ajaxshirt mee te kijken hadden we zo een toetertje pppfftt en nu heeft hij zo een KPN kastje en hoor af en toe ajjjjj of oohh en als ie echt fel wordt die jongen van me roept ie ook wel eens keihard klootzak, maar waar is de sfeer van vroeger lekker met je mama op de bank pppfftttt ik mis het wel hoor.
ook met nederlands elftal, versierde ik alles met oranje slingers zelf in de keuken, nou zat de afgelopen keer ook zielig en in mijn uppie te juichen want Meneer gaat nu met zijn vrienden naar de Kroeg *gezellg*
Had speciaal een rode Ajaxbank hier staan met allemaal van die karakterpoppen erop met allemaal gebreide Ajaxtruitjes, nou de poppen liggen in een doos op zolder en moeders zit nu helemaal alleen steeds....als ik het zo opschrijf kan ik wel janken hahahaa heb ik daarom zo mijn best gedaan met Opvoeden????
Heb je een linkje?quote:Op zondag 8 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]!
KPN abo is wel nice, zit hier een wazige illegale stream te kijken. Maar nu ie er wel is, waarom kijk je dan niet mee
?
ja hij had speciaal voor het voetballen zo een kastje genomen, en nee hele tijd ongemakelijk op zijn bed erbij gezellig zitten vind ik ook niks, want ik mag geen kommentaar leveren zelf niet ff zuchten hahaha dan stuurd ie me weer naar benedenquote:Op zondag 8 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]!
KPN abo is wel nice, zit hier een wazige illegale stream te kijken. Maar nu ie er wel is, waarom kijk je dan niet mee
?
PM, illegale shit enzulks.quote:
Vertel mij wat, hout halen buiten in enkel een ochtendjas, maakt 'm wel heel klein. Hoe moet dat als het écht gaat vriezen.quote:
Prop je hem in de kachel.quote:Op zondag 8 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel mij wat, hout halen buiten in enkel een ochtendjas, maakt 'm wel heel klein. Hoe moet dat als het écht gaat vriezen.
Hout sprokkelen?quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doe jij voor spelletjes met Juud lately?
Niet te geloven ja..... sorry Bommiequote:Op zondag 8 november 2009 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Prettige wedstrijd
Bommie gecondoleerd met de wederopstanding der Friezen.
tweede helft zijn perez en janssen moe en dan loop je erzow door heenquote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef gomi het volgende:
[..]
we gaan ze pakken. middenveld gabri, enoh en de zeeuw tegen brama, jannsen en perez. die laatste 2 worde overlopen in de omschakeling,
hoop ik
graafschapsupportersquote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hooligans in Coevorden, waar moet 't heen?
En nu gaat Twente ruimte krijgen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
vd Wiel, schele kip, spring dan....
Wa?quote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
idd. halve zool staat erbij en kijkt ernaarquote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er een vrije trap ingebracht wordt, moet je springen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |