Als hij 't zegt is 't per definitie niet zo.quote:
Ik ben even de weg kwijt Piet, help me out, ik begrijp je nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als hij 't zegt is 't per definitie niet zo.
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben even de weg kwijt Piet, help me out, ik begrijp je niet
Dat het wel goed komt schatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegt ie nu toch weer
Dat is het bierquote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zegt 't hè, "Schatje"![]()
wtf, wat heb ik hem misdaan
misdaan, gedaan, gedaante, danio, ey dat is yoghurt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zegt 't hè, "Schatje"![]()
wtf, wat heb ik hem misdaan
Lays komt welquote:
Ik kom je halen.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lays komt wel. Wel een eindje fietsen
.
Oh, haal jij mij maar op dan.quote:Op zondag 8 november 2009 00:10 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gewoon een auto hoor.....jij ?????
We moeten nog ff iets bedenken om NMNS te lokkenquote:
Niet zo puberaal.quote:
Kappuh met dat bier...je lijkt wel een wijf met al dat gejankquote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
ey, ik heb niks tegen Mikkie gezegd! Beschuldigeraar
Ik ben mikkie geloof ik tegengekomen op een meet, maar dat weet ik niet meerquote:Op zondag 8 november 2009 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
ey, ik heb niks tegen Mikkie gezegd! Beschuldigeraar
Mikkie is tofquote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben mikkie geloof ik tegengekomen op een meet, maar dat weet ik niet meer
quote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben mikkie geloof ik tegengekomen op een meet, maar dat weet ik niet meer
Weet je ook eens hoe dat voelt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
Kappuh met dat bier...je lijkt wel een wijf met al dat gejank
Ik jank nooitquote:Op zondag 8 november 2009 00:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voelt.
wat een mooi beestjequote:Op zondag 8 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Snoesel is heel lief en AdHd aan het spelen
Dank je ....ik heb er ook 2 maar die andere die ligt liever bij de verwarming te slapenquote:Op zondag 8 november 2009 00:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
wat een mooi beestje![]()
Heb er zelf ook 2.
Ik ook?quote:Op zondag 8 november 2009 00:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Helleu! Je krijgt de groeten terug NMNS!:D
quote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo maar slapen....fijne nacht nog allemaal![]()
Kan er niks aan doen, ben ook maar een man. Vrouwen die over hun poesjes praten...quote:Op zondag 8 november 2009 00:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je ....ik heb er ook 2 maar die andere die ligt liever bij de verwarming te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |