quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
OMG.... ehm, nee... ik denk het ff niet, sorry
Anyway.... ik ben een schoonheidsslaapje doen (leeftijd hè.... dan is het nodig)![]()
Truste (voor strax) all![]()
![]()
Ik ooit twee, jaren geleden. Nog los van andere persoonlijke redenen, ik kom nooit meer op een meet. Wat een dom "kijk mij eens leuk zijn" gepeupel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso een hoop mensen afhaken
Jammer want ik heb in mijn 10 jaar internet ervaring eigenlijk nog nooit een meet meegemaakt die niet leuk was.
Ik ben straks weg let jij maar op koffie in je brievenbusquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
jij ook slaap lekker
ik ga ff doc. op ned 3 kijken over Mj
Heb jij wel eens een niet leuke meet meegemaakt dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien is er een verband.
Nope, meets zijn heul tofquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Heb jij wel eens een niet leuke meet meegemaakt dan?
Meets zijn leuk toch?
Slaap lekker deisyy![]()
Ik heb ook veel mensen gemeet, veel fokkers, ook verschillende groepen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, meets zijn heul tof. En ben al op echt veel verschillende geweest, met veel verschillende mensen.
oa crew, AEX, nijmegen (veel), bunker
zover is zwolle nu ook weer niet, ze had voor 5 uur wel weer terug kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja kom op Lies, je gaat niet om drie uur vertrekken uit het Noorden van het land om voor vijf uur in Zwolle broeken te gaan kopen. Dat geloof ik dus niet
't Maakt verder niet uit johquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:28 schreef blomst het volgende:
[..]
zover is zwolle nu ook weer niet, ze had voor 5 uur wel weer terug kunnen zijn.
Creep de la creepquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Maakt verder niet uit joh
Truste Kallyquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik haak af, veel plezier nog en voor straks lekker slapen
Eerst een mathematische uitleg waar je u tegen zegt, en vervolgens 't afdoen als onbelangrijk.quote:
Primaquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
RLS-Meet, Wie is voor?
Mocht het niet goed zijn Pietje dan hoor ik het wel.
Hey Ruud, loop ik jou misquote:
Slaap lekker meissiequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik haak af, veel plezier nog en voor straks lekker slapen
Dat je niet denkt dat we in het noorden van de wereld zijn afgesneden,quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Maakt verder niet uit joh
Ja, mooi hè, ik denk er nog steeds zo over hoor, maar 't maakt toch ook niet uit?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst een mathematische uitleg waar je u tegen zegt, en vervolgens 't afdoen als onbelangrijk.
Tuurlijk niet, het zou tof zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, mooi hè, ik denk er nog steeds zo over hoor, maar 't maakt toch ook niet uit?
Maar voordat je je auto hebt geparkeerd ben je toch al snel een uur verder.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat je niet denkt dat we in het noorden van de wereld zijn afgesneden,
Niet dat Zwolle de wereld is
Zoietsquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zou tof zijn.
yvonnequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Nou Pietje het lijkt erop dat we weer de enige voorstanders zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan 't werk zuipen Ian?
Als hij 't zegt is 't per definitie niet zo.quote:
Ik ben even de weg kwijt Piet, help me out, ik begrijp je nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als hij 't zegt is 't per definitie niet zo.
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben even de weg kwijt Piet, help me out, ik begrijp je niet
Dat het wel goed komt schatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegt ie nu toch weer
Dat is het bierquote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zegt 't hè, "Schatje"![]()
wtf, wat heb ik hem misdaan
misdaan, gedaan, gedaante, danio, ey dat is yoghurt.quote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij zegt 't hè, "Schatje"![]()
wtf, wat heb ik hem misdaan
Lays komt welquote:
Ik kom je halen.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lays komt wel. Wel een eindje fietsen
.
Oh, haal jij mij maar op dan.quote:Op zondag 8 november 2009 00:10 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gewoon een auto hoor.....jij ?????
We moeten nog ff iets bedenken om NMNS te lokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |